Τι γίνεται μετά απο ηχογράφηση στα 192 Khz ?

Μετά την ηχογράφηση στα 192 KHz, ακολουθεί η ηχογράφηση στα 384 KHz.

Μετά την ηχογράφηση στα 384 KHz, ακολουθεί η ηχογράφηση σε DSD/DXD.

Μετά την ηχογράφηση σε DSD/DXD, ακολουθεί η ... παράνοια, έμμονες ιδέες, έλλειψη ύπνου, απώλειας βάρους και τελικά... το Δαφνί.

 
Wow! είπε:
Πόσο πιο εύκολη θα γίνει η κατανόηση του κόσμου γύρω μας, την ημέρα που θα συνειδητοποιήσουμε ότι στόχος της ανθρώπινης καλλιτεχνικής δραστηριότητας δεν ήταν ποτέ η ανταγωνιστική μίμηση του φυσικού κόσμου.

Ή, παίρνουμε ένα μικρόφωνο, ηχογραφούμε το πιάνο και μετά από μερικές ημέρες ακούμε την ηχογράφηση και διαπιστώνουμε ότι η "μαγεία" δεν είναι πλέον εκεί...

Ή, "η ηχογράφησή σου θα ήταν τέλεια αν είχες γράψει στα 192 χρησιμοποιώντας το μοναδικό μικρόφωνο "Αρπατίξ" της γαλλικής εταιρείας "Ορμαφόν" και βέβαια με τέτοιο μικρόφωνο πως να μην θελήσεις και τον τάδε μοναδικό προενισχυτή μπλα μπλα μπλα".

Αρχίζει λοιπόν ένα ξόδεμα χρόνου και χρημάτων στην μάταιη προσπάθεια να κρατήσεις και να αναπαράγεις εκείνη τη μοναδική στιγμή, αλλά την έχεις πατήσει διότι αυτό που έκανε εκείνη τη στιγμή μοναδική δεν έχει σχέση με καμία τεχνολογία. Άσε κιόλας που τα καμπανάκια βαράνε διαρκώς τριγύρω σου: βλέπεις μία ασπρόμαυρη φωτογραφία και παγώνεις από το πόσο σε αγγίζει... και λίγο μετά μαθαίνεις ότι την έκανε κάποιος φουκαράς γάλλος που δεν είχε να φάει και μάλιστα με μηχανή που δεν μπορεί να θυμηθεί το όνομά της.

Ή, ακούς ένα δίσκο της δεκαετίας του 60 και ασυναίσθητα αρχίζεις να κτυπάς τα πόδια σου στο ρυθμό... λίγο πριν μάθεις ότι έχει γίνει με τέσσερα μικρόφωνα και για πολλά χρόνια κυκλοφορούσε μόνο σε γδαρμένους δίσκους βινυλίου... πριν τον "περιποιηθούν" τα παιδιά του re-mastering.

Στόχος της ανθρώπινης καλλιτεχνικής δραστηριότητας δεν ήταν ποτέ η ανταγωνιστική μίμηση του φυσικού κόσμου. [glow=red,2,300]Μπά???[/glow]Τα καλλιτεχνήματα οφείλουν να συνυπάρχουν με τον φυσικό κόσμο και να προσπαθούν να ενδυναμώσουν την εμπειρία μας από αυτόν [glow=red,2,300]από πότε[/glow], όχι να την καταλύσουν εις όφελος ενός τεχνολογικού οργασμού.

Αποτελεί ύβρι προς τον ύψιστο Κύριο, όπως και αν τον αντιλαμβάνεται ο καθένας, το να προσπαθείς να φτιάξεις κάτι που να ανταγωνίζεται τον φυσικό κόσμο. Είναι αυτή ακριβώς η ύβρις που γεννά και συντηρεί θλιβερές παρεξηγήσεις του 20ου αιώνα, όπως η ενασχόληση με τα high-end στερεοφωνικά και η επιδίωξη του τέλειου ήχου εις βάρος της μουσικής ουσίας (όπως την έχουμε ζήσει στο ρεπερτόριο κάποιων audiophile εταιρειών).

Είναι η αδυναμία μας να θυμόμαστε την παραπάνω αρχή, που μας βάζει κάθε φορά στη διαδικασία αξιολόγησης, απόκτησης και χρήσης διαρκώς απαιτητικότερου και διαρκώς ακριβότερου εξοπλισμού, όχι κάποια ουσιαστική τελειομανία ή κάποια καλλιτεχνική έμπνευση.
Δεν ξέρω που τα άκουσες αυτά, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι.

1) Η μαγεία ΔΕΝ χάνεται μέσα από την ηχογράφηση. Ίσως περνάει ένα 90% αλλά θα είναι 90% ατόφιο χρυσάφι.

2) Για τις εταιρίες που μιλάς.... τις προτιμώ από τις άλλες εταιρίες που λένε ότι θα κάνεις την δουλειά σου με 100€ αλλά δεν καταφέρνεις ποτέ να την κάνεις. Όσον αφορά την τεχνολογία, έχει αξία για τον καλλιτέχνη μόνο και μόνο όταν προσφέρει αποτέλεσμα..

3) Αν η ενασχόληση με το high-end σου εγείρει θέματας ύβρεως καλύτερα άστο και κλείσε τον υπολογιστή σου τώρα όμως και πάνε στα βουνά να αγιάσεις  :-*, γιατί ζούμε ένα δεύτερο προπατορικό αμάρτημα.  :P

4) Αντί να μην θεοποιήσουμε τίποτε, και μην αφήσουμε την συζήτηση στα χέρια θρησκειών και εταιριών, κάθεσαι και μου ασχολείσαι με τον Κύριο, και με με γαλλικές εταιρίες και δεν καταλαβαίνεις την απλή αλήθεια, ότι δηλαδή και οι ηχογραφήσεις του 1960 ήταν προϊόντα τεχνολογικής εξέλιξης, και η ηχογράφηση η ίδια σαν μέσο, και η μουσική, κ η ηλεκτρική κιθάρα, και η γεωργία, και η ιατρική και πολλά άλλα. Το να φωνάζεις τον θεό για να στα καλουπώσει δεν το καταλαβαίνω..

 
Ίσως (αν και δεν το βλέπω ::)) να μην είναι αργά για να καταλάβουν ορισμένοι ότι όταν γυρνάει μια συζήτηση στο πιο σοβαρό πρέπει να το σέβεστε και να μην το γυρνάτε για εκατομμυριοστή φορά στον κλασσικό καθημερινό χαβαλέ. Ειδικά όταν υπάρχουν άτομα που έχουν διάθεση να καταθέσουν απόψεις έντονα προσωπικές που δεν θα είχαν καμία όρεξη να γράψουν σε ένα φόρουμ που πολύ συχνά περιφρονεί και σπάνια επικροτεί μια τέτοια κίνηση. Κοινώς, 99 φτηνά insider jokes και ένα σοβαρό σχόλιο είναι FAIL.

Είχα σκεφτεί πολύ πιο βαριές εκφράσεις για να σημειώσω τον μεγάλο εκνευρισμό μου αλλά δεν θα τις χρησιμοποιήσω.

Ο νοών νοείτω.

 
και έλεγα, δεν θα το πει κανείς... Thanxs b_s.

δηλαδή, zestair, ένα καλύτερα ακονισμένο νυστέρι κάνει έναν χειρουργό καλό? Μία καλύτερη τσάπα, ένα γεωργό άξιο?

 
OurDarkness είπε:
Μετά την ηχογράφηση στα 192 KHz, ακολουθεί η ηχογράφηση στα 384 KHz.

Μετά την ηχογράφηση στα 384 KHz, ακολουθεί η ηχογράφηση σε DSD/DXD.

Μετά την ηχογράφηση σε DSD/DXD, ακολουθεί η ... παράνοια, έμμονες ιδέες, έλλειψη ύπνου, απώλειας βάρους και τελικά... το Δαφνί.
Βασικά είναι πιο απλό. Η παράνοια ξεκινά μετά την ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ σκέτο.

;D

 
darshan είπε:
και έλεγα, δεν θα το πει κανείς... Thanxs b_s.

δηλαδή, zestair, ένα καλύτερα ακονισμένο νυστέρι κάνει έναν χειρουργό καλό? Μία καλύτερη τσάπα, ένα γεωργό άξιο?
Μπορείς να μου πεις από που ακριβώς βγαίνει αυτό το συμπέρασμα;

Εννοείται πως δεν είπα κάτι τέτοιο, για μένα είναι δύο ανεξάρτητα πράγματα όσον αφορά την αξία, αλλά έχουν σχέση με το αποτέλεσμα. Έχει μεγαλύτερη σημασία ο έλεγχος του εργαλείου από τις θεωρητικές δυνατότητες του εργαλείου. Αλλά πες μου δηλαδή πως θα σκάψει ο γεωργός αν δεν έχει μια τσάπα. Πως θα κάνει τομές ο χειρούργος χωρίς ένα καλό νυστέρι. Κι αν υπάρχει πραγματικά καλύτερο εργαλείο, όχι θεωρητικά αλλά στην πράξη, γιατί να μην το αποκτήσει ο γιατρός, ο "γεωργός", ο μουσικός...

Bloody δεν είμαι σίγουρος αν μιλάς για μένα, πάντως χρησιμοποίησα τα "φτηνά insider jokes", αν και μιλάω πολύ σοβαρά, για μην πω κάτι άλλο που θα το μετανιώσω, αφού σίγουρα δεν έχω κακές προθέσεις... Είμαι σίγουρος ότι ο eye μπορεί να υπερασπιστεί μόνος του τις απόψεις του οι οποίες με ενδιαφέρουν αν και διαφωνώ σε κάποια σημεία.

 
darshan είπε:
και έλεγα, δεν θα το πει κανείς... Thanxs b_s.

δηλαδή, zestair, ένα καλύτερα ακονισμένο νυστέρι κάνει έναν χειρουργό καλό? Μία καλύτερη τσάπα, ένα γεωργό άξιο?
Οχι, αλλά είναι δεδομένο ότι κάνει και τους δύο αποδοτικότερους και αποτελεσματικότερους.

Ο zestair αν και με τρόπο Wow!ικό  ;D, εγείρει βάσιμα ερωτήματα.

 
Wow! είπε:
Πόσο πιο εύκολη θα γίνει η κατανόηση του κόσμου γύρω μας, την ημέρα που θα συνειδητοποιήσουμε ότι στόχος της ανθρώπινης καλλιτεχνικής δραστηριότητας δεν ήταν ποτέ η ανταγωνιστική μίμηση του φυσικού κόσμου.

Ο φυσικός κόσμος φαντάζει αυθύπαρκτος και τέλειος: χαζεύουμε ένα ηλιοβασίλεμα και για λίγες στιγμές φαίνεται ότι δεν υπάρχει ανάγκη, ούτε να προσθέσουμε ούτε να αφαιρέσουμε τίποτε. Το ίδιο μας συμβαίνει την πρώτη φορά που ακούμε κάποιον να παίζει καλό πιάνο: ο μεστός ήχος του οργάνου ξυπνά τόσα νοητικά αισθητήρια μέσα μας που αγνοούμε τις ατέλειες του εκτελεστή, αν όχι και το ίδιο το κομάτι που παίζει.

Λίγο μετά όμως, έρχεται η επιθυμία να κρατήσουμε αυτό που συμβαίνει, να το κάνουμε κτήμα μας, να μπορούμε να το περιφέρουμε δεξιά και αριστερά, όπως το αυτοκίνητό μας. Παίρνουμε λοιπόν μία φωτογραφική μηχανή, φωτογραφίζουμε το ηλιοβασίλεμα και μετά παραπονιόμαστε (στο εργαστήριο π.χ.) ότι τα χρώματα δεν είναι τέλεια...

Ή, παίρνουμε ένα μικρόφωνο, ηχογραφούμε το πιάνο και μετά από μερικές ημέρες ακούμε την ηχογράφηση και διαπιστώνουμε ότι η "μαγεία" δεν είναι πλέον εκεί...

Τότε, έρχονται οι γκουρού της εκάστοτε τεχνολογίας με την πραμάτεια τους: "η φωτογραφία σου θα ήταν τέλεια αν είχες πάρει την τελευταία ιαπωνική μηχανή των 9.500 ευρώ και την χρησιμοποιούσες με το μοναδικό φιλμ "Κολορέξ" το οποίο μπλα μπλα μπλα".

Ή, "η ηχογράφησή σου θα ήταν τέλεια αν είχες γράψει στα 192 χρησιμοποιώντας το μοναδικό μικρόφωνο "Αρπατίξ" της γαλλικής εταιρείας "Ορμαφόν" και βέβαια με τέτοιο μικρόφωνο πως να μην θελήσεις και τον τάδε μοναδικό προενισχυτή μπλα μπλα μπλα".

Αρχίζει λοιπόν ένα ξόδεμα χρόνου και χρημάτων στην μάταιη προσπάθεια να κρατήσεις και να αναπαράγεις εκείνη τη μοναδική στιγμή, αλλά την έχεις πατήσει διότι αυτό που έκανε εκείνη τη στιγμή μοναδική δεν έχει σχέση με καμία τεχνολογία. Άσε κιόλας που τα καμπανάκια βαράνε διαρκώς τριγύρω σου: βλέπεις μία ασπρόμαυρη φωτογραφία και παγώνεις από το πόσο σε αγγίζει... και λίγο μετά μαθαίνεις ότι την έκανε κάποιος φουκαράς γάλλος που δεν είχε να φάει και μάλιστα με μηχανή που δεν μπορεί να θυμηθεί το όνομά της.

Ή, ακούς ένα δίσκο της δεκαετίας του 60 και ασυναίσθητα αρχίζεις να κτυπάς τα πόδια σου στο ρυθμό... λίγο πριν μάθεις ότι έχει γίνει με τέσσερα μικρόφωνα και για πολλά χρόνια κυκλοφορούσε μόνο σε γδαρμένους δίσκους βινυλίου... πριν τον "περιποιηθούν" τα παιδιά του re-mastering.

Στόχος της ανθρώπινης καλλιτεχνικής δραστηριότητας δεν ήταν ποτέ η ανταγωνιστική μίμηση του φυσικού κόσμου. Τα καλλιτεχνήματα οφείλουν να συνυπάρχουν με τον φυσικό κόσμο και να προσπαθούν να ενδυναμώσουν την εμπειρία μας από αυτόν, όχι να την καταλύσουν εις όφελος ενός τεχνολογικού οργασμού.

Αποτελεί ύβρι προς τον ύψιστο Κύριο, όπως και αν τον αντιλαμβάνεται ο καθένας, το να προσπαθείς να φτιάξεις κάτι που να ανταγωνίζεται τον φυσικό κόσμο. Είναι αυτή ακριβώς η ύβρις που γεννά και συντηρεί θλιβερές παρεξηγήσεις του 20ου αιώνα, όπως η ενασχόληση με τα high-end στερεοφωνικά και η επιδίωξη του τέλειου ήχου εις βάρος της μουσικής ουσίας (όπως την έχουμε ζήσει στο ρεπερτόριο κάποιων audiophile εταιρειών).

Είναι η αδυναμία μας να θυμόμαστε την παραπάνω αρχή, που μας βάζει κάθε φορά στη διαδικασία αξιολόγησης, απόκτησης και χρήσης διαρκώς απαιτητικότερου και διαρκώς ακριβότερου εξοπλισμού, όχι κάποια ουσιαστική τελειομανία ή κάποια καλλιτεχνική έμπνευση.
Καλα τα περι θεων (οπως και να το θεωρει ο καθένας οπως λες και εσύ) δεν με απασχολούν, ούτε θεωρω λάθος ντε και καλά να επέμβουμε και να αλλάξουμε την φύση ή και να ξεπεράσουμε κάποια πράγματα. Αν μη τι αλλο ομως στον τομέα της ουσίας του κειμένου σου που αφορά το ότι "χάνουμε το νόημα..", συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ και βρίσκω το κείμενο άψογο γενικώς.

Απ'την στιγμή που ο άνθρωπος είναι ζώο που δημιουργεί εκ του μηδενός πράγματα και καταστάσεις και εξελίσεται διαρκώς και σωματικά και πνευματικά και τεχνολογικά, δεν υπάρχουν όρια. Οταν ο "θεός" δίνει την "εξέλιξη" σε ένα ζώο δεν του βάζει κάποιο τέρμα / threshold από το οποίο όταν το ξεπεράσει θα πέσει θεικός κομπρέσσορας με ratio υπερπεραντώδες που θα τον κόψει.

;D

Με λίγα λόγια δεν θα με χάλαγε να κουνάω τα χέρια μου και να ακουγεται κιθάρα, να τραυματίζομαι και να βάζω βλαστοκύταρα και να επουλώνομαι, να αντιστρεψω την γύρανση των κυττάρων, να μείνουμε στον ΑΡΗ (αν και κυλάει γαύρος στο αίμα μου), να βάλω τσιπάκι για να τραγουδάω χωρίς μικρόφωνο και να επιλέγω από το στήθος ακουστικές χώρου και τύπους μικροφώνων και πολλά άλλα.

Αλλα σε καμία περίπτωση δεν θα ΑΝΤΕΧΑ να χάσουμε το νόημα της δημιουργίας και την ουσία του πράγματος (στην μουσική αναφέρομαι τώρα, το διευκρινίζω γιατι εχω μια τάση να κάνω χαοτικά ποστ). Δεν πα να χεις και τον neve και την midas κονσόλα, εγώ ξέρω ότι το demo των straitjacket fit (διαφήμηση αλλά ειναι diy μπάντα οπότε δεν μετράει εμπορικά) που γράφτηκε με μικρόφωνα 50 ευρώ είναι από τα καλύτερα που εχω ακουσει cd και δεν το αλλαζει κατι αυτο.

;D

Γενικώς πάντως ΑΨΟΓΟ το κειμενό σου.. ευγε

 
Συμφωνώ με το ωραίο post του Wow!, αλλά πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να σταθεί αφορμή για να βγάλουμε τη Μάρω Βαμβουνάκη που έχουμε όλοι μέσα μας. :)

 
Στο σοβαρό του θέματος..

Θέλω πραγματικά μετά από όσα διάβασα εδώ μέσα να δοκιμάσω ηχογράφηση στα 192. Έτσι έστω να δω τις διαφορές που όπως υποστηρίξαν όλοι σχεδόν υπάρχουν. Δεν αμφιβάλω, απλά θελω να το τσεκάρω. Από την άλλη once you go there there is no turning back babe, και το φοβάμαι αυτό. Δηλαδή αν το δοκιμάσω (δεν εχω καρτα ηχου τέτοια.. μόνο μέχρι 48khz) και δω μεγάλες διαφορές μετά θα θέλω κάρτα ήχου στα 192..

:)

Πολύ ενδιαφέρον το όλο θέμα πάντως και θέλει ψάξιμο. ειδικά αν σου δίνει πολύ καλύτερο χώρο για panning όπως ανέφερε κάποιος ,αυτο ειναι σημαντικό..

Thanks.

 
zestair είπε:
Δεν ξέρω που τα άκουσες αυτά
Αφού ενδιαφέρεσαι, σε ενημερώνω ότι τα άκουσα κατά τη διάρκεια της 14ετούς φοίτησής μου στο ελληνικό παράρτημα του "School Of Economic Science", κατά τη διάρκεια μελετών πολιτικής οικονομίας και φιλοσοφίας.

αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι.
Όπως παρατηρήθηκε και από άλλο μέλος, το ζητούμενο στη τέχνη δεν είναι το "ακριβώς". Αυτή είναι ζητούμενο της επιστήμης. Εγώ δεν έγραψα το κειμενάκι για να προκαλέσω τον επιστήμονα αλλά για να δελεάσω τον καλλιτέχνη.

1) Η μαγεία ΔΕΝ χάνεται μέσα από την ηχογράφηση. Ίσως περνάει ένα 90% αλλά θα είναι 90% ατόφιο χρυσάφι.
Δεν ισχυρίστηκα ότι η μαγεία χάνεται μέσα από την ηχογράφηση. Η διαφωνία μας έγκειται στο ότι εσύ σχετίζει την μαγεία με την ιδέα της εξέλιξης στα μέσα καταγραφής και αναπαραγωγής, ενώ εγώ όχι. Μπορεί αυτό να σου φαίνεται κωμικό ή περίεργο, αλλά θα αλλάξεις γνώμη αν ασχοληθείς με άλλες τέχνες όπως η γλυπτική ή η ζωγραφική ή η φωτογραφία, όπου αυτά που λέω δεν αμφισβητούνται από κανέναν.

2) Για τις εταιρίες που μιλάς.... τις προτιμώ από τις άλλες εταιρίες που λένε ότι θα κάνεις την δουλειά σου με 100€ αλλά δεν καταφέρνεις ποτέ να την κάνεις. Όσον αφορά την τεχνολογία, έχει αξία για τον καλλιτέχνη μόνο και μόνο όταν προσφέρει αποτέλεσμα..
Ποιες εταιρείες; Εγώ αναφέρω τρία κωμικά-ονόματα παραδείγματα.

3) Αν η ενασχόληση με το high-end σου εγείρει θέματας ύβρεως καλύτερα άστο και κλείσε τον υπολογιστή σου τώρα όμως και πάνε στα βουνά να αγιάσεις  :-*, γιατί ζούμε ένα δεύτερο προπατορικό αμάρτημα.  :P
Αυτή η φράση είναι αδιάκριτη και αγγίζει τα όρια της προσωπικής επίθεσης. Ουδείς μίλησε για αγιότητα ή οποιοδήποτε άλλο θρησκευτικό όρο. Ανέφερα τον όρο "Κύριος" σαν σύμβολο για οτιδήποτε καθένας μας θεωρεί πλαίσιο αναφοράς. Πέραν αυτού, το να σαρκάζεις τις πιθανές θρησκευτικές πεποιθήσεις ανθρώπων δεν ενδυναμώνει τη θέση σου.

4) Αντί να μην θεοποιήσουμε τίποτε, και μην αφήσουμε την συζήτηση στα χέρια θρησκειών και εταιριών, κάθεσαι και μου ασχολείσαι με τον Κύριο, και με με γαλλικές εταιρίες και δεν καταλαβαίνεις την απλή αλήθεια, ότι δηλαδή και οι ηχογραφήσεις του 1960 ήταν προϊόντα τεχνολογικής εξέλιξης, και η ηχογράφηση η ίδια σαν μέσο, και η μουσική, κ η ηλεκτρική κιθάρα, και η γεωργία, και η ιατρική και πολλά άλλα. Το να φωνάζεις τον θεό για να στα καλουπώσει δεν το καταλαβαίνω..
Αφήνοντας στην άκρη τις αμετροεπείς εκφράσεις που χρησιμοποιείς, σε διαβεβαιώνω ότι καταλαβαίνω πολύ καλά ότι οι ηχογραφήσεις του '60 ήταν επίσης προϊόν τεχνολογικής ανάπτυξης. Εν' τούτοις (και είναι παγκόσμιο παράπονο αυτό), έχει θιγεί η πιθανότητα η "τεχνολογική ανάπτυξη" να έχει αποκοπεί από το αρχικό ζητούμενό της και μάλιστα σε πολλούς διαφορετικούς τομείς. Δίπλα στην ιατρική που αναφέρεις, έχουμε την "κοσμητική ιατρική", δίπλα στη γεωργία έχουμε τα καρκινογόνα φυτοφάρμακα. Αντιστοίχως δίπλα από την ηχογράφηση έχουμε απορίες σχετικά με τα 192 KHz.

Η ενασχόληση με τους υπολογιστές επίσης εγκυμονεί τέτοιες παγίδες, άλλωστε εγώ δεν αυτοεξαιρέθηκα από τις συμπεριφορές που περιγράφω.

 
Wow! είπε:
Αφού ενδιαφέρεσαι, σε ενημερώνω ότι τα άκουσα κατά τη διάρκεια της 14ετούς φοίτησής μου στο ελληνικό παράρτημα του "School Of Economic Science", κατά τη διάρκεια μελετών πολιτικής οικονομίας και φιλοσοφίας.
Ωραίος.. Όμως το φαντάστηκα ότι δεν τα σκέφτηκες μόνος σου σε επαφή με την φύση σου, γιατί πρόκειται για φοβιστικές γνώμες κι απορίες..

Όπως παρατηρήθηκε και από άλλο μέλος, το ζητούμενο στη τέχνη δεν είναι το "ακριβώς". Αυτή είναι ζητούμενο της επιστήμης. Εγώ δεν έγραψα το κειμενάκι για να προκαλέσω τον επιστήμονα αλλά για να δελεάσω τον καλλιτέχνη.

Δεν ισχυρίστηκα ότι η μαγεία χάνεται μέσα από την ηχογράφηση. Η διαφωνία μας έγκειται στο ότι εσύ σχετίζει την μαγεία με την ιδέα της εξέλιξης στα μέσα καταγραφής και αναπαραγωγής, ενώ εγώ όχι. Μπορεί αυτό να σου φαίνεται κωμικό ή περίεργο, αλλά θα αλλάξεις γνώμη αν ασχοληθείς με άλλες τέχνες όπως η γλυπτική ή η ζωγραφική ή η φωτογραφία, όπου αυτά που λέω δεν αμφισβητούνται από κανέναν
Έχω ασχοληθεί ενεργά με ζωγραφική, φωτογραφία και κινηματογράφο, επίσης με την ποίηση και την λογοτεχνία. Και;

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πάλι αποτυγχάνεις να προσλάβεις το νόημα αυτών που γράφω. Δεν "σχετίζω την μαγεία με την ιδέα της εξέλιξης", δεν είμαι teqno-freak, αντίθετα είμαι αρκετά πρωτόγονος, ζω χωρίς τηλεόραση κτλ. Απλά αντιμετωπίζω την τεχνολογία ανοιχτά. Αν κάτι με ενοχλεί το πετάω, αν κάτι το χρειάζομαι και μπορώ να το αποκτήσω το παίρνω, προσπαθώντας πάντα να είμαι ευσυνείδητος και κοντά στην φύση μου, οικολογικά κ οικονομικά (οικονομία, θεμελιακή έννοια στην φιλοσοφία της τέχνης).

Ποιες εταιρείες; Εγώ αναφέρω τρία κωμικά-ονόματα παραδείγματα.

Αυτή η φράση είναι αδιάκριτη και αγγίζει τα όρια της προσωπικής επίθεσης. Ουδείς μίλησε για αγιότητα ή οποιοδήποτε άλλο θρησκευτικό όρο. Ανέφερα τον όρο "Κύριος" σαν σύμβολο για οτιδήποτε καθένας μας θεωρεί πλαίσιο αναφοράς. Πέραν αυτού, το να σαρκάζεις τις πιθανές θρησκευτικές πεποιθήσεις ανθρώπων δεν ενδυναμώνει τη θέση σου.
Φυσικά δεν "σαρκάζω" τις θρησκευτικές πεποιθήσεις κανενός. Μόνο υπερασπίζομαι ακέραια τις δικές μου, από τα δόντια των άλλων.

Ανέφερες το όρο Κύριος μαζί με λόγια γεμάτα στόμφο.

"Αποτελεί ύβρι προς τον ύψιστο Κύριο, όπως και αν τον αντιλαμβάνεται ο καθένας, το να προσπαθείς να φτιάξεις κάτι που να ανταγωνίζεται τον φυσικό κόσμο. Είναι αυτή ακριβώς η ύβρις που γεννά και συντηρεί θλιβερές παρεξηγήσεις"

Κάτι μου θυμίζει αυτό, κάτι με το οποίο τα έχω σπάσει χρόνια τώρα..

Αν με ενδιέφερε η καλλιτεχνική αλλά κ τεχνολογική "ηθικη" που προτείνεις δεν θα είχα κάνει τίποτα από αυτά που δίνουν νόημα στην ύπαρξη και την συνέχιση, και συνεπώς και την εξέλιξη. "Εν tuttis" τα παγκόσμια παράπονα περί κοσμητικής ιατρικής και φυτοφαρμάκων και τραπεζών κτλ. έχουν χάσει πια το νόημα τους γιατί τό ίδιο άρρωστο σύστημα που είναι υπεύθυνο τα διαδίδει και βρίσκει λύσεις πολλές φορές εξίσου απάνθρωπες.

Και οι υπολογιστές, και οι γυναίκες, και η θάλασσα, και η φωτιά, και τα πάντα εγκυμονούν κινδύνους.

Απλά δεν καταφέρνεις να με τρομάξεις...

 
Τώρα βέβαια πως ένα θέμα που έχει να κάνει με το sampling rate πεέρασε στις διάφορες πολιτικοθρησκευτικές δοξασίες του καθενός (και να ανάβουν σιγά σιγά τα αίματα), μόνο στο νοιζ!

 
Zestair, με κάνεις και νοσταλγώ τις προ-ίντερνετ εποχές, όπου κάποιος μπορούσε να διατυπώσει γραπτά μία άποψη, χωρίς να υποχρεωθεί να ευτελίσει κατόπιν το ίδιο του το γραπτό, μόνο και μόνο για να παράσχει διευκρινήσεις σε αναγνώστες που επιδιώκουν τη διαφωνία για τη διαφωνία. Ας περιοριστούμε εδώ, γνωριστήκαμε δικτυακώς, σχηματίσαμε άποψη ο ένας για τον άλλο, δεν υπάρχει λόγος για περισσότερες διαφωνίες.

Πάντως, εφ' όσον δεν ενδιαφέρεσαι για το φιλοσοφικό σκέλος της συζήτησης, καλό θα ήταν να προχωρήσεις στην παροχή πληροφοριών για το τεχνικό μέρος της συζήτησης, ώστε να έχουμε και εμείς την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ότι - τουλάχιστον εκεί - μπορείς να είσαι συγκεκριμένος και ότι τα χρόνια απαξίωσης απόψεων για τον Κύριο σε ωφέλησαν ως επιστήμονα.

 
boukas είπε:
Τώρα βέβαια πως ένα θέμα που έχει να κάνει με το sampling rate πεέρασε στις διάφορες πολιτικοθρησκευτικές δοξασίες του καθενός (και να ανάβουν σιγά σιγά τα αίματα), μόνο στο νοιζ!
Καμία συζήτηση τεχνολογικού περιεχομένου δεν έχει νόημα αν δε συνοδεύεται από μία αίσθηση σκοπού. Η ερώτηση "τι γίνεται μετά από ηχογράφηση στα 192 KHz" είναι ερώτηση καμωμένη για να απαντηθεί από ανθρώπους που έχουν καταπιεί αμάσητη την ιδέα ότι αυτοί οι τεχνολογικοί ακροβατισμοί έχουν κάποια σπουδαιότητα.

Ο SF (ως παλιά καραβάνα) την έριξε αμέσως την πρόκα: άκουσε ο φίλος ΜΕΓΑΛΗ διαφορά; Ναι, βέβαια, ούτε συζήτηση... τόσο μεγάλη που είναι να εκπλήσσεται κανείς για το ότι κάποιοι εξακολουθούν να γράφουν σε οποιαδήποτε χαμηλότερη δειγματοληψία... (σαρκάζω προφανώς).

Αμέσως μετά ακολούθησε άνθρωπος με το επικό παράδειγμα της σωλήνας. Ε, είπα και εγώ ότι ΤΟΣΗ επιστήμη, μήπως βαρυστομαχιάσουμε, οπότε για χατήρι όσων εξακολουθούν να ψάχνουν ΛΟΓΟΥΣ για να ασχοληθούν με αυτά τα πράγματα, έδωσα μερικές πληροφορίες, με όσο καλύτερη φρασεολογία μπορούσα.

 
Προς Eyeprotocol: (με διάθεση να χαλαρώσουμε...)

Πως τα καταφέρνεις κάθε φορά και "μαλώνεις" με κάποιον? Ούτε ο Πάμπλο Γκαρσία του Μ-Πάοκ δεν τα καταφέρνει έτσι

 
Wow! είπε:
Zestair, με κάνεις και νοσταλγώ τις προ-ίντερνετ εποχές, όπου κάποιος μπορούσε να διατυπώσει γραπτά μία άποψη, χωρίς να υποχρεωθεί να ευτελίσει κατόπιν το ίδιο του το γραπτό, μόνο και μόνο για να παράσχει διευκρινήσεις σε αναγνώστες που επιδιώκουν τη διαφωνία για τη διαφωνία. Ας περιοριστούμε εδώ, γνωριστήκαμε δικτυακώς, σχηματίσαμε άποψη ο ένας για τον άλλο, δεν υπάρχει λόγος για περισσότερες διαφωνίες.

Πάντως, εφ' όσον δεν ενδιαφέρεσαι για το φιλοσοφικό σκέλος της συζήτησης, καλό θα ήταν να προχωρήσεις στην παροχή πληροφοριών για το τεχνικό μέρος της συζήτησης, ώστε να έχουμε και εμείς την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ότι - τουλάχιστον εκεί - μπορείς να είσαι συγκεκριμένος και ότι τα χρόνια απαξίωσης απόψεων για τον Κύριο σε ωφέλησαν ως επιστήμονα.
    Eye. Φιλοσοφώ, βέβαιως δεν αμπελοσοφώ. Μήπως δεν το βλέπεις γιατί δεν αντέχεις την διαφωνία; Μήπως οι ιδέες (το ξαναλέω και το παραδέχτηκες πριν) δεν είναι δικές σου; Εγώ δεν σχημάτισα καμία απολύτως άποψη για σένα, και είμαι σίγουρος ότι αν βρισκόμασταν από κοντά, παρά τις διαφωνίες, θα βρίσκαμε ενδιαφέροντα πράγματα να πούμε.

    Eye. Μακάρι να μην ήσουν ευπρόσβλητος, το έχω παρατηρήσει κ σε άλλες συζητήσεις σου (π.χ. με blueslick). Δεν είναι καλό αυτό που κάνεις, σε κρατάει παγιδευμένο. Λες: "να περιοριστούμε εδώ". Γιατί; Εγώ είμαι ανοιχτός. Δεν σε φοβάμαι και δεν πρέπει κι εσύ να φοβάσαι αυτά που λέω.

    Eye. Επίσης δεν είμαι "επιστήμονας" αλλά καλλιτέχνης και δη βιολονίστας και συνθέτης. Για μένα η επιστήμη δεν έιναι αυτοσκοπός, αλλά ένα ακόμα εργαλείο για την κατάκτηση της αλήθειας και των οραμάτων μου. Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι κάνεις λάθος αποκαλώντας με επιστήμονα και αφιλοσόφητο.

    Eye. Σ' αγαπώ, κι ας μην πιστεύω στο "Κύριο". Γι αυτό ασχολούμαι μαζί σου. Εσύ δεν μ'αγαπάς κι ας τον επικαλεισαι γεμάτος στόμφο...

    Eye....

 
Wow! είπε:
Καμία συζήτηση τεχνολογικού περιεχομένου δεν έχει νόημα αν δε συνοδεύεται από μία αίσθηση σκοπού. Η ερώτηση "τι γίνεται μετά από ηχογράφηση στα 192 KHz" είναι ερώτηση καμωμένη για να απαντηθεί από ανθρώπους που έχουν καταπιεί αμάσητη την ιδέα ότι αυτοί οι τεχνολογικοί ακροβατισμοί έχουν κάποια σπουδαιότητα.
Περισσότερο με ενδιέφερε αυτό που έγραψα στην παρένθεση. Δηλαδή σε κάποιο θέμα, το οποίο επιδέχεται άκρως αντικειμενικών ερμηνειών κι έπειτα βλέπαμε και τα φιλοσοφικά παρελκόμενά του με μεγάλη ευχαρίστηση, να ανάβουν τα αίματα στο δευτερεύων της κουβέντας.

Τες πα, έχει καλό καιρό και ήρθα για λίγο στην πρωτεύουσα, οπότε μια συμβουλή έχω. Φευγάτε από την πόλη όσο είναι νωρίς ;D ;D

 
zestair είπε:
    Eye. Φιλοσοφώ, βέβαιως δεν αμπελοσοφώ. Μήπως δεν το βλέπεις γιατί δεν αντέχεις την διαφωνία; Μήπως οι ιδέες (το ξαναλέω και το παραδέχτηκες πριν) δεν είναι δικές σου; Εγώ δεν σχημάτισα καμία απολύτως άποψη για σένα, και είμαι σίγουρος ότι αν βρισκόμασταν από κοντά, παρά τις διαφωνίες, θα βρίσκαμε ενδιαφέροντα πράγματα να πούμε.
Βεβαίως θα είχαμε. Απλώς αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί μέσω του thread, διότι οι υπόλοιποι δε φταίνε σε τίποτε. Είμαι όμως υποχρεωμένος να κάνω ένα σχόλιο ακόμη, σε σχέση με τον υπαινιγμό περί του αν οι απόψεις είναι δικές μου ή όχι.

Φαντάζομαι ότι δε ζεις με τη ψευδαίσθηση ότι οι απόψεις που εκφράζεις εσύ (τουλάχιστον αυτές που διαβάσαμε εδώ) είναι δικές σου.. Διότι αν είναι δικές σου, παραμένει ανερμήνευτο το πως γίνεται να τις έχω ακούσει τόσες πολλές φορές από τόσα διαφορετικά σημεία.

Προσωπικά, δεν έχω τέτοιες ψευδαισθήσεις, ούτε κομπλάρω να αναπαράγω μία άποψη της οποίας δεν έχω την πατρότητα, διότι οι ιδέες λειτουργούν με αυτόν ακριβώς το τρόπο.

Αυτά

 
Eye για ποιο λόγο τάσσεσαι πάντα κατά του high end εξοπλισμού?

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ο high end εξοπλισμός αποτελεί τροχοπέδη στην δημιουργία και την δημιουργικότητα?

Είναι κάτι που το καταδικάζεις συχνά και αναφέρεσαι σε αυτό πολλάκις με την πρώτη ευκαιρία κι πάντα με αρνητική διάθεση.

Θαρρείς πως η τάση για απόκτηση τέτοιου εξοπλισμού δεν συμβαδίζει απλά κι μόνο με την διάθεση για πρόοδο, βελτίωση,

αναβάθμιση, προκοπή, το ένα βήμα παραπέρα κι παραπάνω που λέμε ?

Πιστεύεις πως δεν υπάρχουν άνθρωποι -ερασιτέχνες και μη- που το έχουν ανάγκη, ή που στα χέρια τους δεν θα τύχει ανάλογης

και ικανής αξιοποίησης  χρήσης και αποτελεσματικότητας?

always friendly

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top