Τι γίνεται με το ελληνικό τραγούδι σήμερα;

Καλά τα λέει ο ΣΦ.

Ούτε δισκογραφία υπάρχει πλέον να προωθήσει τους αξιόλογους (που υπάρχουν αλλά δεν τους ξέρει κανείς) και η απερίγραπτη πληθώρα μουσικής δημιουργεί ένα τεράστιο σύννεφο σκόνης και θέλει τρομερή επιμονή και χρόνο πλέον για να ανακαλύψεις τα καλά μες στη μετριότητα και τη σαβούρα.

Αλλά το πιο σημαντικό απ' όλα είναι ότι ο κόσμος δεν ακούει μουσική πλέον. Έχει τελειώσει η έννοια "βάζω να ακούσω μουσική". Η μουσική είναι πια μια εύπεπτη συνοδεία για να κάνουμε κάτι άλλο. 

Όσον αφορά ειδικά την ελληνική popular μουσική, προσπαθεί να σώσει ό,τι σώζεται (οικονομικά) από την τεράστια σφαλιάρα της οικονομικής κρίσης γενικότερα και την ακόμα μεγαλύτερη του κορονοϊού τον τελευταίο χρόνο. Οπότε προωθείται απεγνωσμένα ό,τι δημοφιλέστερο εμπορικά χωρίς χώρο/χρόνο/λεφτά για εναλλακτικές προτάσεις.

 
δε διαφωνώ στα περισσότερα που γράφεις αλλα επειδή ακούω πολύ ραδιόφωνο ολο τα ίδια παίζουν. σιγά τα 700. Από νεότερους μόνο Μποφιλιου παιζει ολη μερα.
Eκ παραδρομής(επειδή αναφέρθηκα πιο πριν στο ραδιόφωνο) ...στο PC ήθελα να γράψω.  :-)  

 
παλιά ήταν υπήρχε μια πίτα που την λιγουρευονταν όλοι όμως επιβίωναν οι πιο δυνατοί...έτρωγαν την πίτα χορταιναν...ευχαριστούσαν το κοινό και εκεινο τους αγόραζε την επόμενη...

Τωρα έχουν όλοι δικαίωμα στην ΙΔΙΑ πίτα αλλά δεν υπάρχουν δυνατοί.Τρώνε από τόσο λίγο που και πεινασμένοι παραμένουν και το κοινό δεν ακούει ευχαριστώ....


Αυτά πες τα στον @cos_dr που ακόμα δεν ξέρει τι πάει να πει ΠΙΤΑ

ΑΧΑΧΑΧΑ

 
Αυτά πες τα στον @cos_dr που ακόμα δεν ξέρει τι πάει να πει ΠΙΤΑ

ΑΧΑΧΑΧΑ
ειναι απλό. η πίτα ειναι ενα μέγεθος από το οποιο το μεγαλύτερο κομμάτι καταναλώνουν οι συνταξιούχοι του δημοσίου. 

απλα αγνοήστε με.

 
Από νεότερους μόνο Μποφιλιου παιζει ολη μερα.


Να σου πω την αλήθεια μου at gunpoint αν με αναγκάσεις να ακούσω η Μποφίλιου ή  Τάκη Τσαν θα το πΓιοτοπικροποτηριτουτραπ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Όθωνα, ότι ζητάει ο λαός, παίρνει...?
Όχι βέβαια. Αν ήταν έτσι δεν θα συζητούσαμε, θα ήταν ληγμένο το παιχνίδι πριν αρχίσει.
Το κοινό αρέσκεται πάντα στο να έχει δικαίωμα επιλογής. Όταν οι επιλογές απουσιάζουν, κανένας δε νομιμοποιείται να λέει ότι "αυτό θέλει το κοινό". Όχι φίλε μου, αυτό του έδωσες να θέλει.
 

 
3 ώρες πριν, Nestoras είπε

Πάντως άκουσα ένα καλό.





όχι;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όχι βέβαια. Αν ήταν έτσι δεν θα συζητούσαμε, θα ήταν ληγμένο το παιχνίδι πριν αρχίσει.
Το κοινό αρέσκεται πάντα στο να έχει δικαίωμα επιλογής. Όταν οι επιλογές απουσιάζουν, κανένας δε νομιμοποιείται να λέει ότι "αυτό θέλει το κοινό". Όχι φίλε μου, αυτό του έδωσες να θέλει.
 
δεν έχει και άδικο πάντως. ο tempora, o mores. από παλιά τα έλεγαν. 

 
15 ώρες πριν, otto## είπε



αυτό κάτι μου θυμίζει πολύ έντονα. ρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει;


δε σχολίασε κανεις. μονο εγω βλέπω κάποια ομοιότητα; 

 
δε σχολίασε κανεις. μονο εγω βλέπω κάποια ομοιότητα; 
Τώρα που το άκουσα έχεις δίκιο. Έχει πολλά κοινά και στην ενορχήστρωση και στο στίχο. Και βέβαια μια διαφορά. Ο Πασχάλης τραγουδάει ενώ ο Maine ξύνει τη μύτη του. 

 
Τώρα που το άκουσα έχεις δίκιο. Έχει πολλά κοινά και στην ενορχήστρωση και στο στίχο. Και βέβαια μια διαφορά. Ο Πασχάλης τραγουδάει ενώ ο Maine ξύνει τη μύτη του. 


εγώ θα έλεγα ότι εχε χάρει που κανείς δε θα πάρει χαμπάρι λογω ελληνικών. έχουν πάει σε δικαστηρια για πολύ πιο μικρές ομοιότητες. 

ειναι εμφανής η ομοιότητα και να σου πω την αλήθεια με χαλάει που το πουλάει για πρωτότυπη σύνθεση. ακόμα και ο στίχος βγάζει μάτι. τέλος πάντων. τι α κανς; να κάτσεις να μαλώσεις;

 
Θα ήθελα να αναφέρω,πάντα κατά την ταπεινή και προσωπική μου γνώμη στα 3 μεγαλύτερα προβλήματα που υπάρχουν στην χώρα μας,οσο αφορά την μουσική.

1) Έλλειψη φαντασίας.

Ξέρεις μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα τι θα ακούσεις,πως θα πάει το κομμάτι,πότε θα μπούν και θα βγούν τα όργανα και γενικά είμαστε προβλέψιμοι.Μέχρι βαρεμάρας.Υπάρχουν εξαιρέσεις,αλλά απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

2)Εμφανείς επιρροές.

Σε σημείο copy/paste.Οι εγγλέζοι διαθέτουν μιά απο τις καλύτερες χώρες μουσικής παραγωγής γιατί,εκτός απο καλοί μουσικοί,διαθέτουν και τους καλύτερους κλέφτες και ένα πλούσιο μουσικό ιστορικό αρχείο να το στηρίξουν.Σε αρκετά albums/tracks που έτυχαν παγκόσμιας αναγνώρισης,υπερβάλλοντας η μή,ο/οι υποφαινόμενοι δεν έγραψαν ούτε νότα!

3)Έλλειψη τεχνογνωσίας και κατά την λήψη,αλλά και κατά την επεξεργασία του ήχου.

Αυτό αφορά περισσότερο τα στούντιος.Τα ίδια μηχανήματα να δώσεις σε έναν αμερικανό,εγγλέζο,γάλλο,γερμανό,σουηδό και έλληνα,θα καταφέρουμε να κάνουμε την χειρότερη ηχογράφηση,την χειρότερη μίξη και μάστερινγκ με διαφορά.Η αν κάνουμε κατί πολύ καλό,θα το μαμήσουμε στο επόμενο στάδιο.Θέλει προσπάθεια να είσαι ο χειρότερος,δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.

$$$4)Εξειδίκευση.

'Οποιος κακομοίρης είναι χωμένος απο το πρωί ως το βράδυ να μιξάρει ρούμπες,rap,τσιφτετέλια,death metal,psy trance,blues και charleston μαζί,ξέρει τι λέω.Θα μπορούσε να είναι χειρότερα.Να είσαι ας πούμε σουηδία και να μπαίνει άλλος για το kick η τα drums,άλλος για τα synths η τις κιθάρες,άλλος για την στερεοφωνία,για φωνές κ.τ.λ και να πρέπει μετά που θα φτάσεις με το καλό πίσω,να πάρεις σκουφάκι,γυαλιά και βατραχοπέδιλα και να διασχίσεις όοολη αυτή την διαδρομή μέχρι την διόριγα του γιβραλτάρ και μετά ίσα πάνω,να στρίψεις δεξιά απο δανία και όταν πίασεις στεριά να μην ξανασηκώσεις τηλέφωνο με κωδικό απο ελλάδα ποτέ ξανά.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top