Τι ρόλο παίζει η ποιότητα του οργάνου στην εξέλιξη μου;

  • Thread starter Thread starter PitDealer
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 39
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 11K
Το παραδειγμα με το μαγιο ειναι απολυτα σωστο

Γενικα ειναι αστειο (σε βαθμο εκνευριστικο) οταν καποιος μπενει και ρωταει "να παρω αυτο το μπασο? εχω ακουσει οτι το ταδε ειναι καλυτερο αλλα το δεινα εχει καλυτερους μαγνητες" και οταν τον ρωτανε "με δαχτυλα η με πενα παιζεις?" δεν ξερει να απαντησει,γιατι απλα δεν εχει πιασει καν μπασο.

Ετσι λοιπον,εχοντας μαθει κιθαρα σε μια απο τις χειροτερες κιθαρες του ΚΟΣΜΟΥ (αν οχι την χειροτερη) και Drums (οσο ξερω τελος παντων) σε ηλεκτρονικα εχω να πω,μαθε να περπατας στα σκ*τα και στην ασφαλτο θα τρεχεις.

Αν εχει σημασια το με τι οργανο θα αρχισεις (κατι αηδιες του τυπου "ναι,αλλα αμα παρεις μια les paul,δεν θα σου πηγαινει η καρδια να μην την παιξεις τοσα λεφτα που δωσες") καλυτερα να μην αρχισεις καθολου. Σημασια εχει να εχεις ΟΡΕΞΗ.

Παντως για τα ηλεκτρονικα drums ειμαι 10000% υπερ. Τα σπανε. Μαθαινεις να εισαι προσχτικος,και οταν μετα απο κανα μηνα κατσεις σε κανονικα εισαι υπερανετος. Αυτα  ;D

 
Rory_Gallagher είπε:
Το παραδειγμα με το μαγιο ειναι απολυτα σωστο

Γενικα ειναι αστειο (σε βαθμο εκνευριστικο) οταν καποιος μπενει και ρωταει "να παρω αυτο το μπασο? εχω ακουσει οτι το ταδε ειναι καλυτερο αλλα το δεινα εχει καλυτερους μαγνητες" και οταν τον ρωτανε "με δαχτυλα η με πενα παιζεις?" δεν ξερει να απαντησει,γιατι απλα δεν εχει πιασει καν μπασο.

Ετσι λοιπον,εχοντας μαθει κιθαρα σε μια απο τις χειροτερες κιθαρες του ΚΟΣΜΟΥ (αν οχι την χειροτερη) και Drums (οσο ξερω τελος παντων) σε ηλεκτρονικα εχω να πω,μαθε να περπατας στα σκ*τα και στην ασφαλτο θα τρεχεις.

Αν εχει σημασια το με τι οργανο θα αρχισεις (κατι αηδιες του τυπου "ναι,αλλα αμα παρεις μια les paul,δεν θα σου πηγαινει η καρδια να μην την παιξεις τοσα λεφτα που δωσες") καλυτερα να μην αρχισεις καθολου. Σημασια εχει να εχεις ΟΡΕΞΗ.

Παντως για τα ηλεκτρονικα drums ειμαι 10000% υπερ. Τα σπανε. Μαθαινεις να εισαι προσχτικος,και οταν μετα απο κανα μηνα κατσεις σε κανονικα εισαι υπερανετος. Αυτα  ;D
Θα συμφωνήσω.

Όπως συνήθιζε να λέει και ο καθηγητής μου πριν χρόνια: σε έναν νέο οδηγό που ξεκινάει, είτε Ferrari του δώσεις, είτε Lada, για αυτόν δεν θα έχει καμία διαφορά.

 
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, όπως πάντα φυσικά.

Απο τη μία, προφανώς μια κιθάρα/πιάνο/ντράμς που κοστίζουν $10,000 θα πάνε στράφη σε έναν αρχάριο, αλλά απο την άλλη ένας σκατά ήχος θα:

α. Δώσει κακές βάσεις, και στα αισθητήρια και στις γνώσεις, και στην πρακτική προσέγγιση του μαθητή

β. Θα αποτρέψει τον μαθητή να μελετήσει (γιατί απλά θα του ακούγεται σκατά).

γ. Τελικά δε θα προχωρήσει.

Υπάρχει η μέση οδός. Προσωπικά για πιάνα μπορώ να μιλήσω. Ένα παιδάκι 5 χρονών πάρτου ότι θες, αλλά αν η κόρη/γιός σου είναι στα 13 και αρχίζει να παίζει κάτι καλύτερο, εεε θέλει και κάτι καλύτερο IMHO. Ο επαγγελματίας ας βγάλει χρήμάτα και ας πάει να κουρδίσει και τα ξύλα του πιάνου άμα λάχει  :P

 
Mea_Culpa89 είπε:
Όπως συνήθιζε να λέει και ο καθηγητής μου πριν χρόνια: σε έναν νέο οδηγό που ξεκινάει, είτε Ferrari του δώσεις, είτε Lada, για αυτόν δεν θα έχει καμία διαφορά.
Πιστεύω ότι είναι ατυχές παράδειγμα γιατί με ένα Lada θα μπορέσει να μάθει πάρκινγκ σε δύσκολες καταστάσεις (εκείνη τη θεσούλα στην Κυψέλη στον ανήφορο), να κάνει οπισθογωνία, να συνδυάζει το γκάζι με το ντεμπραγιάζ χωρίς να σκοτωθεί (κάτι που θα γινόταν με τη Φεράρι), να έχει αξιοπρεπή ορατότητα προς τα πίσω, να περνάει πάνω από σαμαράκια, να ελίσσεται μέσα σε κίνηση με ένα αμάξι συνηθισμένου μήκους κι όχι 15 μέτρων όπως η Φεράρι, να αποφεύγει τις λακούβες-εισόδους στον Άδη εύκολα και γρήγορα χωρίς να ανησυχεί ότι ένα στραβοπάτημα θα του στοιχίσει 10 μηνιάτικα, να στρίβει σε στενάκια την ώρα που τον περιμένουν 7 νοματέοι με το χέρι στις κόρνες από πίσω, να ξέρει ότι δεν θα του κολλάνε οι αστυνομικοί της Τροχαίας κάθε 10 λεπτά και πως το αμάξι του θα εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί που το άφησε, να ξέρει πώς είναι και πώς λειτουργούν τα συνηθισμένα κανονικά κιβώτια ταχυτήτων κι όχι τα F1 κλπ κλπ.

 
εγώ φίλε μου θα σου έλεγα να πάρεις μια κιθάρα που να ταιριάζει στο ύφος που θες να παίξεις αρχικά και να μην είναι και χάλια..να σου διηγηθώ την προσωπική μου περίπτωση..

λοιπόν παίζω 12 χρόνια ακουστικές, 12 χορδες κτλ..κάποτε ξύπνησε μέσα μου η επιθυμία για ηλεκτρική..όταν δοκίμαζα να παίξω με τις prs των μεταλλάδων φίλων μου ξενέρωνα και υπαναχωρούσα(μιλάμε για πανάκριβα όργανα έτσι?) όταν δοκίμαζα τις squier στα μαγαζιά της λάρισας με φτηνούς solid state ενισχυτές (τότε μόνο τέτοιες έβρισκα στην λάρισα) μου φαίνονταν σκουπίδια..παράτησα τις φιλοδοξίες μου για αρκετά χρόνια μέχρι που γνώρισα κανονικό άνθρωπο με stratocaster και λαμπάτο ενισχυτάκι 5 βαττ και έπαθα πλάκα..την άλλη μέρα αγόρασα ηλεκτρική και σήμερα έχω 4..

αυτά..

 
bloody_sunday είπε:
Πιστεύω ότι είναι ατυχές παράδειγμα γιατί με ένα Lada θα μπορέσει να μάθει πάρκινγκ σε δύσκολες καταστάσεις (εκείνη τη θεσούλα στην Κυψέλη στον ανήφορο), να κάνει οπισθογωνία, να συνδυάζει το γκάζι με το ντεμπραγιάζ χωρίς να σκοτωθεί (κάτι που θα γινόταν με τη Φεράρι), να έχει αξιοπρεπή ορατότητα προς τα πίσω, να περνάει πάνω από σαμαράκια, να ελίσσεται μέσα σε κίνηση με ένα αμάξι συνηθισμένου μήκους κι όχι 15 μέτρων όπως η Φεράρι, να αποφεύγει τις λακούβες-εισόδους στον Άδη εύκολα και γρήγορα χωρίς να ανησυχεί ότι ένα στραβοπάτημα θα του στοιχίσει 10 μηνιάτικα, να στρίβει σε στενάκια την ώρα που τον περιμένουν 7 νοματέοι με το χέρι στις κόρνες από πίσω, να ξέρει ότι δεν θα του κολλάνε οι αστυνομικοί της Τροχαίας κάθε 10 λεπτά και πως το αμάξι του θα εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί που το άφησε, να ξέρει πώς είναι και πώς λειτουργούν τα συνηθισμένα κανονικά κιβώτια ταχυτήτων κι όχι τα F1 κλπ κλπ.
??? Αν όντως τα γράφεις σοβαρά (δεν βλέπω emoticons οπότε προφανώς αυτό ισχύει), απλά δες το σαν ένα καλό αμάξι με ένα κακό ίδιου τύπου, με κάποιον οδηγό που δεν ξέρει τι πάει να πει φρένο η γκάζι και μόλις ξεκινάει.

Προφανώς σε κάθε αλληγορικό παράδειγμα, η στυγνή μεταφορά οδηγεί σε προβλήματα, αφού πρακτικά μιλάμε για τελείως διαφορετικά πράγματα, οπότε κράτα την γενική εικόνα.  ;)

Sorry για το off topic.

 
το βασικο για μενα ειναι το οργανο να παιζει "σωστα"

κ θα μιλησω για τις κιθαρες που ξερω.

θα πρεπει οι χορδες σε ενα νορμαλ υψος να μην κοβουν τα ταστα στην ακρη να μην ειναι σκεβρωμενο το μανικι κ να λειτουργουν ενταξει τα ηλεκτρικα!

αμα κατι απο αυτα δεν ειναι ετσι πιθανον να δυσκολευτεις!

το εχω δει σε μαθητες μου που αγοραζουν καποια κιθαρα εντελως ασεταριστη κ δυσκολευονται αρκετα στην αρχη με αποτελεσμα να ψιλοαπογοητευονται αλλα μολις σεταριστει σωστα το οργανο βλεπουν την διαφορα!

σιγουρα ομως αμα ΘΕΛΕΙΣ να μαθεις κ σενα κουπι με μπετονια μπορεις να μαθεις αλλα......

 
Σημασια οταν αγοραζεις ενα μουσικο οργανο και δεν ξερεις κατα ποσο θα συνεχισεις η θα τα παρατησεις ειναι να ειναι κατι που θα μπορεις να πουλησεις γρηγορα και να μη χασει σε τραγικο βαθμο την αξια του σε περιπτωση που το βαρεθεις και παραλληλα να ειναι ενα -μουσικα- καλο οργανο (γιατι η ποιοτητα του σ ενα βαθμο παιζει ρολο στην εξελιξη), π.χ στρατοκαστερ μεξικου στις κιθαρες (τα κανει ολα και συμφερει), yamaha στα ντραμς, χοντα στις μηχανες, toyota yaris στ αυτοκινητα, και gilette στις ξυριστικες μηχανες...αυτα.   

 
iugeftp είπε:
π.χ στρατοκαστερ μεξικου στις κιθαρες (τα κανει ολα και συμφερει), yamaha στα ντραμς, χοντα στις μηχανες, toyota yaris στ αυτοκινητα, και gilette στις ξυριστικες μηχανες...αυτα.   
Παλιά έλεγαν ¨πάρε μηχανή zundapp και πόντια γυναίκα, δεν σε αφήνει ποτέ"

Καλές γιορτές!

 
Παλιά έλεγαν ¨πάρε μηχανή zundapp και πόντια γυναίκα, δεν σε αφήνει ποτέ"
Το αντιστοιχο της ποντιας γυναικας σε κιθαρα ποιο ειναι?  ;D

 
Με την προϋπόθεση ότι έχεις πάρει στα σοβαρά ότι ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ με ό,τι αυτό συνεπάγεται από άποψη θυσιών και υπομονής, πιστεύω ότι (ειδικά όσον αφορά στην ηλεκτρική) όχι απλά δεν παίζει ρόλο, αλλά επιβάλλεται να μην δώσεις φοβερή σημασία στο όργανο. Και ειδικά για την ηλεκτρική όταν ξεκινάς, πιστεύω ότι απαγορεύονται πεταλιέρες, πεταλάκια, κλπ κλπ. Θα τρως όλη την ώρα με το να ψάχνεις τόυς ήχους (ακόμα δεν θα ξέρεις πού είναι το φα και το σολ, οι ήχοι μας κάψανε) και δεν θα έχεις μετά ώρα, όρεξη, διάθεση για εξάσκηση και μελέτη που είναι καλώς ή κακώς το Α και το Ω. Μια κιθαρούλα, έναν ενισχυτάκο να βγαίνει ο ήχος και τέλος για αρχή. Ταχύτητα, σιγουριά στο παίξιμο και απαίτηση για κάτι καλύτερο σε εξοπλισμό θα έρθουν από μόνα τους, χρειάζεται υπομονή. Το βασικό είναι να μάθεις (μάλλον να μαθαίνεις) μια κιθάρα. Μετά φυσικά, όταν θα είσαι - ή θα πιστεύεις ότι είσαι, όπως λίγο πολύ όλοι - συνειδητοποιημένος, προχωράς και στην αναβάθμιση εξοπλισμού. Είναι άλλη φάση όταν ξέρεις τι θες και το αποκτήσεις. Σου ανεβαίνει η ψυχολογία. Αυτό και μόνο αρκεί.

Γενικώς κάποιοι εδώ που κάνουν ίσως και μαθήματα (διδάσκουν εννοώ) κλπ κλπ θα σου πουν περισσότερα και πιο στοιχειοθετημένα πράγματα.

Εν γένει θεωρώ τουλάχιστον αφελές να μην ξέρει κάποιος ακόμα καλά καλά ποια νότα είναι κάθε χορδή ανοιχτή και παράλληλα να σπατελιέται σε εξοπλισμούς, ποιότητες, αν έχει το ένα, το άλλο, λάμπες, καλώδια, μαγνήτες κλπ κλπ. Και αντίστοιχα φυσικά και στα υπόλοιπα όργανα.

Συμφωνώ με το παράδειγμα με το μαγιώ!

 
Καλό μεσημέρι και χρόνια πολλά σε όλους!

Δεν ξέρω αν έχεις ήδη αγοράσει όργανο ή πρόκειται να αγοράσεις, πάντως από την σχετική εμπειρία μου από όσους ξεκινάνε κιθάρα, το σημαντικότερο είναι η κιθάρα να έχει καλή ρύθμιση (όπως είπε και ο bluezlick) και να μην ξενίζει το μπράτσο (πχ όταν είναι πολυ παχύ) για να μην τους δυσκολέψει πολύ στα πρώτα βήματα και τους αποκαρδιώσει!

Στον αρχικό υπολογισμό του κόστους λοιπόν πρέπει οπωσδήποτε να υπολογίσεις και ένα καλο set up της κιθάρας - το οποίο πιθανώς να παρέχει και το ίδιο το μαγαζί, αν κ συνήθως η ποιότητα της ρύθμισης δεν είναι το ίδιο καλή με κάποιον εξειδικευμένο τεχνίτη.

Το ιδανικό πάντως θα ήταν να πάρεις κάποιον σχετικό μαζί σου στο μαγαζί όταν θα πας να αγοράσεις κιθάρα και να την δοκιμάσεις πάνω σου λίγο να δεις αν σε βολεύει.

Όσον αφορά την ίδια την κιθάρα και τον ρόλο της στην εξέλιξή σου, θα πρότεινα να πάρεις αυτή που σου κάθεται καλύτερα εμφανισιακά και στο χέρι, γιατί από εκεί κατά την γνώμη μου θα προκύψει η αρχική έμπνευση (σε συνδυασμό με την καλή ρύθμιση που προείπαμε) και όχι τόσο από την ποιότητα των ηλεκτρικών και των ξύλων!

Σαν μέγιστο ποσό πάντως εγώ προσωπικά θα έβαζα γύρω στα 500€ για πρώτη κιθάρα.

 
PitDealer είπε:
Παιζει μεγαλο ρολο η ποιοτητα της drums στο ποσο θα εξελυχθεις στην τεχνικη;

Δεν έχει καμία σημασία!!!!

Αυτά που πρέπει να προσέξεις είναι:

1) Το πόσο γρήγορα στρυφογυρίζεις την μπακέτα

2) Το πόσο γρήγορα παίζεις την γλώσσα σου στον αέρα

και 3) To πόσο καλά μυρίζεις τις μασχάλες σου όταν κάνεις break.

 
Είμαι στο μαγαζί ενός Luthier ο οποίος πουλάει και εμπορικά μοντέλα...

Μπαίνει ένας πελάτης και ζητάει να δει 1-2 στρατ μοντέλα της Fender Custom Shop...

Τα δοκιμάζει ζητάει τιμή και παίρνει ανάλογη τσουχτερή απάντηση...

Ως εναλλακτική λύση ο Luthier του αντιπροτείνει μια δικής του κατασκευής στρατ αντάξιας όπως του λέει και με μισή τιμή !!!

Ο πελάτης την δοκιμάζει και του λέει με διακριτικό τρόπο ότι καλή είναι όχι όμως αντάξια και φεύγει !!!

Οι μήνες περνούν και ξαναβρίσκομαι στο μαγαζί του Luthier βλέποντας την δικής του κατασκευής στρατ σε ένα σταντ αρκετά χρησιμοποιημένη αλλά και ένα decal της fender καλοβαλμένο !!!!

Τον ρωτάω τι και πως και μου εξηγεί πως την είχε πουλήσει σε έναν πιτσιρικά που είχε κολήσει και το decal και του την είχε φέρει πίσω για να διορθώσει κάποια χτυπήματα !!!!

Και ξαφνικά το θαύμα....

Ο παλιός καλός πελάτης που ήθελε σώνει και καλά custom shop fender μπαίνει μέσα για να αγοράσει ένα σετ χορδών !!!

Βλέπει την κιθάρα στο στάντ , ο luthier μου κλείνει το μάτι και αρχίζει την πλάκα - παραμύθι ότι πρόκειται για ένα -μόλις ήρθε κομμάτι- κατ' ευθείαν από Αμέρικα και πως πρόκειται για παραγγελία για κάποιον μεγάλο μουσικό....

Ο πελάτης αρχίζει και παρακαλάει να την δοκιμάσει, ο luthier αρνειται και τελικά υποκύπτει (ΧΑΧΑ) κλειδώνοντας την πόρτα του μαγαζιού μην μας δει κανένα μάτι (ΧΑΧΑ).

Κρατιέμαι μετά βίας να μην βάλω τα γέλια... Ο πελάτης την δοκιμάζει και αρχίζει τους διθυράμβους του στυλ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΙΘΑΡΑ, ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΑΣΙΜΟ, ΚΑΙ ΤΙ ΣΤΗΣΙΜΟ ΚΤΛ, ΚΤΛ...

Ο luthier δεν τον αφήνει να εκτεθεί άλλο και του εξηγεί ενώ ο πελάτης με σκυμμένο το κεφάλι αποχωρεί.....

ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ - ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ ΣΕ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ !!!!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ "ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ" ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ MERCEDES H LAMBORGHINI !!!!!!

ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΑ!!!!!

 
Από τη στιγμή που η κιθάρα... λειτουργεί  ;D, δεν έχει δηλαδή σοβαρά κατασκευαστικά ελαττώματα και είναι καλά σεταρισμένη, όχι δεν παίζει κανένα ρόλο, όσο φτηνή και να είναι.

Τον ΜΕΓΙΣΤΟ ρόλο παίζει η ποιότητα και η ποσότητα της μελέτης που θα ρίξεις. Επίσης μεγάλο ρόλο μπορεί να παίξει το να έχεις επαφή με έναν καλό δάσκαλο, ώστε να σε πάει από τον ίσιο δρόμο, που είναι και ο συντομότερος  ;)

Πάνω κάτω αυτό ισχύει για όλα τα όργανα. Ακολούθησε αυτήν τη λιτή πορεία για κανα 2-3 χρόνια, και όλα τα άλλα θα έρθουν μόνα τους με τον καιρό. Πίστεψέ με δε θέλεις να γίνεις ένα ακόμη gear junkie- τουλάχιστον όχι πριν μάθεις να βαράς τη ΛΑ  ;D.

 
Κατ' εμέ πρέπει το όργανο να το επιλέξει ο ίδιος ο μαθητής εξ αρχής (να το δει live οχι σε μια οθόνη) για τους εξής λόγους:

1) Εμφάνιση

2)Αίσθηση

1)Αν όταν πάει να πάρει την κιθάρα(το μπάσο κλπ...) από το σταντ ή απ τη θήκη και μόλις το κοιτά ξενερώνει τη ζωή του, πολύ απλά θα αποθαρυνθεί έστω κ λίγο

2)προφανώς πρέπει το όργανο να του "κάθεται" καλά (μπράτσο, σώμα) για λόγους άνεσης. Πέρα όμως απ το σετάρισμα, το οποίο φανερά έχει απίστευτη σημασία, πρέπει ο ήχος που ακούει όταν παίζει να είναι ο ήχος που γουστάρει ν ακούει. Πως αλλιώς θα γουστάρει να παίζει? (εκτός αν φορά ωτοασπίδες...)

Φίλε AXLNICK, αυτά είναι κλασικά πράγματα (λίγο πολύ ίσως να χει περάσει ο καθένας απο κει, τουλάχιστον στην αρχή...  ;D) φίλος πήρε πρόσφατα μια epiphone από αγγελία κ ενώ η κιθάρα ήταν σε καλή κατάσταση, ο τύπος είχε γδάρει το headstock στο σημείο του logo, σε σημείο που είχε εξαφανιστεί...

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top