Το θέμα είναι κάπως δύσκολο να μελετηθεί γιατί στις περισσότερες των περιπτώσεων, μια ζωή δεν φτάνει για να αφιερώσεις στη μουσική (και κατά συνέπεια στην μπάντα σου) και να μπορεσεις ανα πάσα στιγμή να το γυρίσεις σε κάποιο άλλο επάγγελμα.
Το κακό είναι οτι τέτοιες ρισκαδόρικες αποφάσεις πρέπει να παίρνονται νωρίς και στην ηλικία που πρέπει να παρθουν, ειδικά στις μέρες μας, λίγοι είναι ανεξάρτητοι και πολλοί κατευθύνονται απο τους γονείς τους, οι οποίοι δεν μπορουν να καταλάβουν το ταλέντο, την όρεξη και επίσης είναι κατά του ρίσκου.
Αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Προσωπικά πιστεύω πως ειδικά τώρα, η επαγγελματική αποκατάσταση ενός μουσικού, δεν εμπεριέχει περισσότερο ρίσκο απο αυτήν ενός μηχανικού πχ, οπότε αν είσαι καλός, αν το κυνηγήσεις, αν έχεις κάτι διαφορετικό και καινούριο να πεις σαν καλλιτέχνης, είναι σχεδόν σίγουρο οτι αργά ή γρήγορα θα μπορείς να βρεθεις σε μια επιτυχημένη μπάντα.
μπορεί οπως λέει κ ο SF να χρειαστεί να κάνεις και κανένα ιδιαίτερο, ή να πας και κανένα νυχτοκάματο, ή ό,τι άλλο συμπληρωματικό, αλλά την μπάντα θα την έχεις φτιάξει ;D
Το κακό είναι οτι τέτοιες ρισκαδόρικες αποφάσεις πρέπει να παίρνονται νωρίς και στην ηλικία που πρέπει να παρθουν, ειδικά στις μέρες μας, λίγοι είναι ανεξάρτητοι και πολλοί κατευθύνονται απο τους γονείς τους, οι οποίοι δεν μπορουν να καταλάβουν το ταλέντο, την όρεξη και επίσης είναι κατά του ρίσκου.
Αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Προσωπικά πιστεύω πως ειδικά τώρα, η επαγγελματική αποκατάσταση ενός μουσικού, δεν εμπεριέχει περισσότερο ρίσκο απο αυτήν ενός μηχανικού πχ, οπότε αν είσαι καλός, αν το κυνηγήσεις, αν έχεις κάτι διαφορετικό και καινούριο να πεις σαν καλλιτέχνης, είναι σχεδόν σίγουρο οτι αργά ή γρήγορα θα μπορείς να βρεθεις σε μια επιτυχημένη μπάντα.
μπορεί οπως λέει κ ο SF να χρειαστεί να κάνεις και κανένα ιδιαίτερο, ή να πας και κανένα νυχτοκάματο, ή ό,τι άλλο συμπληρωματικό, αλλά την μπάντα θα την έχεις φτιάξει ;D