Τι ΔΕΝ μου αρέσει στην πεταλιέρα μου!

παιδες τα εχουμε πει

σημασία δεν εχει η πεταλίερα

σημασία έχει ο παίχτης, ο ενισχυτής και η κιθάρα...

εγώ όποτε βλέπω σε λάιβ μου άλλους κιθαρίστες με της παναγιάς τα μάτια

(μιλαμε για υπερβολες του στυλ 5 βαλίτσες πετάλια για μια σκηνη σαν του αφτερ νταρκ ετσι....)

ξέρω ότι πολύ πιθανόν πάνε άκλαφτα. Εγώ έπαιζα για πολλά χρόνια με μια korg ax1 και την πέταξα γιατι...χαλασε, πήρα μία boss me70 και τελέ...άντε έβαλα και ένα distx μπροστά για να έχω 2 τύπους παραμορφώσεων και παντρέυτηκα πεταλιέρα...

Για να μην πω ποσους τύπους έχω δει στη ζωή μου με line 6 k boss τεράστιες και πανακριβες να μην ξέρουν να τις ψάξουν και να τις προγραμματίσουν και να παίζουν με κατι πρεσετ ήχουν χειρότερους απο την ax1 που είχα...

έχω δει και το άλλο...καποιος νόμιζε ότι είχε χαλάσει η πεταλιέρα του (line 6 500hd νομίζω)

γιατί ο ήχος ήταν μάπα ενώ αυτό που πραγματικά είχε συμβεί ήταν ότι είχε κλάσει η λάμπα του μάρσαλ (ο τύπος δεν ήξερε καν οτι ο ενισχυτής είναι λαμπάτος και θέλει αγάπη φροντίδα και προδέρμ και καμια αλλαγή λάμπας ανα κάποια χρόνια....) και δεν έβγαινε ήχος με τίποτα.....τι να λέμε τώρα...

 
Εμένα μου τη σπάει που είναι γαμάτη η πεταλιέρα μου ρε Μιχάλη,τι θες τώρα;! ;D ;D ;D

 
Ούτε εγώ έχω,αλλά 2-3 effects τα χρειάζομαι! ;D ;D

Τέρμα το spam!

 
degdekis είπε:
παιδες τα εχουμε πει

σημασία δεν εχει η πεταλίερα

σημασία έχει ο παίχτης, ο ενισχυτής και η κιθάρα...

εγώ όποτε βλέπω σε λάιβ μου άλλους κιθαρίστες με της παναγιάς τα μάτια

(μιλαμε για υπερβολες του στυλ 5 βαλίτσες πετάλια για μια σκηνη σαν του αφτερ νταρκ ετσι....)

ξέρω ότι πολύ πιθανόν πάνε άκλαφτα. Εγώ έπαιζα για πολλά χρόνια με μια korg ax1 και την πέταξα γιατι...χαλασε, πήρα μία boss me70 και τελέ...άντε έβαλα και ένα distx μπροστά για να έχω 2 τύπους παραμορφώσεων και παντρέυτηκα πεταλιέρα...

Για να μην πω ποσους τύπους έχω δει στη ζωή μου με line 6 k boss τεράστιες και πανακριβες να μην ξέρουν να τις ψάξουν και να τις προγραμματίσουν και να παίζουν με κατι πρεσετ ήχουν χειρότερους απο την ax1 που είχα...

έχω δει και το άλλο...καποιος νόμιζε ότι είχε χαλάσει η πεταλιέρα του (line 6 500hd νομίζω)

γιατί ο ήχος ήταν μάπα ενώ αυτό που πραγματικά είχε συμβεί ήταν ότι είχε κλάσει η λάμπα του μάρσαλ (ο τύπος δεν ήξερε καν οτι ο ενισχυτής είναι λαμπάτος και θέλει αγάπη φροντίδα και προδέρμ και καμια αλλαγή λάμπας ανα κάποια χρόνια....) και δεν έβγαινε ήχος με τίποτα.....τι να λέμε τώρα...
degdekis εισαι πολύ σωστος!

Δεν πάει καιρός που βρέθηκα να δώ live, και κοιτάζοντας τη σκηνή πριν ξεκινησουν, να βλέπω μια PRS να στεκεται ηγετικά πάνω σε μια βάση, έναν MESA σε stby, και ένα Rackmount με 4-5 φέτες από reverb, πολυεφφέ, equalizer και εγώ δεν ξέρω με πόσες μπάντες, κλπ, ααα και κανά 2 πετάλια, συν ένα CryBaby της τάδε edition...

... αν ακούστηκα υπερβολικός, φαντάσου να τον βλεπεις τον μάγκα να παίζει επιπέδου κιθαριστα στην ταινία "School of Rock"!!!

Εεεε, εντάξει, εγώ ακούγομαι κάπως, ή "όσο δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια?"

Βλέπεις 10χρονα, να παίζουν σε μισή ταχύτητα απο τον καθένα και να λες... το κ@λόπαιδο, έχει ωραίος grasp & feeling!!!! 8)

 
Μιας και τα πολυεφε αναλογα τη συνδεση ανταποκρινονται διαφορετικα θελω να ανανεωσω την αποψη μου για την gt10

Μετα την αναβαθμιση ενισχυτη (jvm πλεον \m/-_-\m/ ) φανηκαν και καποιες αδυναμιες της gt10. Πρωτα πρωτα το οτι δεν εχει ισορροπημένες εισοδους/εξοδους στο loop της. Επισης δεν εχει αχρωμο AD/DA convertion. Αυτα τα θεματα με εκαναν να ψαχνω 3 μερες περιπου να την κανω διαφανη πανω στον ενισχυτη μου με 4CM. Βεβαια για αλλη μια φορα το βαθος της παραμετροποιησης της απεδειξε οτι μπορει να κανει τα παντα, αρκει να ψαχτεις ;)

Να τονισω οτι τετοιο ψαξιμο δεν ειχε χρειαστει η gt8 σε αναλογη συνδεσμολογια....

Παντως πραγματικα πλεον εχω τον ηχο και την πρακτικοτητα που παντα ονειρευομουν, σε σημειο που αν βρω καμια gt10 ευκαιρια θα την παρω για backup ;D

 
kkmspm είπε:
Μετα την αναβαθμιση ενισχυτη (jvm πλεον \m/-_-\m/ ) φανηκαν και καποιες αδυναμιες της gt10. Πρωτα πρωτα το οτι δεν εχει ισορροπημένες εισοδους/εξοδους στο loop της. Επισης δεν εχει αχρωμο AD/DA convertion. Αυτα τα θεματα με εκαναν να ψαχνω 3 μερες περιπου να την κανω διαφανη πανω στον ενισχυτη μου με 4CM. Βεβαια για αλλη μια φορα το βαθος της παραμετροποιησης της απεδειξε οτι μπορει να κανει τα παντα, αρκει να ψαχτεις ;)
Σίγουρα τέτοιες πεταλιέρες με δυνατότητες πιλοτηρίου Boeing 747 σου επιτρέπουν να κάνεις πάρα πολλά, αλλά το να μετατρέψεις τους AD/DA converters σε εντελώς άχρωμους δεν νομίζω να υπάρχει σαν επιλογή. ;D Yποθέτω πως εννοείς ότι με ψάξιμο "μασκάρεις" το πρόβλημα σε σημείο που να μην το αντιλαμβάνεσαι πια. Όσο για την απουσία balanced εισόδων και εξόδων στο loop, τι τις χρειάζεσαι? Αφ'ενός κάθε εφφέ όταν είναι ενεργοποιημένο είναι buffered, αφ'ετέρου θα σε απασχολούσε μόνο αν είχες καλώδια πολύ μεγάλου μήκους. Ακόμη και τότε, θα έπαιρνες πχ. αυτό http://www.radialeng.com/r2011/sgi.php και θα ησύχαζες.

 
Επισης δεν εχει αχρωμο AD/DA convertion.
σιγουρα ‘‘χρωματιζει‘‘ τον ηχο σου ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λιγοτερο απο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μεγαλη σειρα αναλογικων και digital πεταλιων,trust me....ετσι κι αλλοιως το να μιλαμε για...αχρωματιστο ηχο...ΜΕ ΕΦΕ ειναι ελαφρως...αστειο... ;D

αλλωστε το εχει πει και ο ΘΕΟΣ στο 23.45 "Degradation IS my sound"  ;D


 
Superfunk είπε:
σιγουρα ‘‘χρωματιζει‘‘ τον ηχο σου ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λιγοτερο απο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μεγαλη σειρα αναλογικων και digital πεταλιων
O συνφορουμίτης μίλησε για την αλλαγή του ήχου που επιφέρουν οι μετατροπείς AD/DA, οι οποίοι... δεν υπάρχουν σε αναλογικά πετάλια. ;D Aλλά όντως, από εκεί και πέρα είναι απλά θέμα γούστου να διαλέξεις τον χρωματισμό που θες και που ΔΕΝ θες.

 
Σωστος ο sf. Και στον αναλογικο ηχο αυτο ψαχνουμε και δεν ειναι ευκολο να το πετυχουμε! Το θεμα ειναι να μην εχεις ατσαλα τονισμενες συχνοτητες! Τα υπολοιπα τα λεμε και "χαρακτηρα"  :P

bloody δεν σε πιανω  ??? Φυσικα η δειγματοληψια του AD/DA τρωει συχνοτητες αλλα αυτο δεν πρεπει να γινεται αντιληπτό απο το αυτι (ναι θα εχει παντα μια μικρη διαφορα. Οση το βυνιλιο με το CD  :P). Αν σεταριστει σωστα το "unity gain" δεν ακους καμια διαφορα απο τον ηχο της κιθαρας καρφωμενο στον ενισχυτη, οποτε ναι γινεται διαφανη ;)

Για τις balanced εισοδους/εξοδους διαφωνω. Στην περιπτωση του 4CM στο loop της πεταλιερας μπαινει το preamp του ενισχυτη οποτε θες να μην υπεροδηγιεται στην εισοδο του αλλα και να μην θαβει το σημα πριν το τελικο! Πιστεψε με. Ευτυχως εχει επιλογη για ρυθμιση των levels για καθε εισοδο και εξοδο ξεχωριστα. Πραγματικα η μερα με τη νυχτα στον ηχο αναλογα τη ρυθμιση!

 
Μισό λεπτάκι: αφού τελικά είναι πράγματι "διάφανη", τότε πού βασίζεται το αρχικό παράπονο πως... δεν είναι? Όσο για τις balanced, νομίζω πως έχεις καταλάβει κάτι λάθος σχετικά με τον ορισμό (ρώτα τον Γκούγκλη). Δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την υπεροδήγηση ή μη, και όπως σου έγραψα κάθε εφφέ (και προφανώς και κοτζαμάν preamp) σου παραδίδει buffered σήμα στην έξοδο, άρα η ανάγκη να έχεις balanced σήμα σχεδόν εκμηδενίζεται, εκτός βεβαίως αν έχεις τα ατελείωτα καλώδια και προβλήματα θορύβου.

 
Μιας και μιλαμε για 4CM καλο ειναι να αναφερθει οτι ενα σημαντικο ποσοστο στον τελικο χρωματισμο θα παιξει και η ποιοτητα υλοποιησης του fx loop στον ενισυτη τον ιδιο, καθως οτι προσθετεις στο σημα σου ακομα 2 καλωδια.

Και η tc παντως, για μεγαλυτερα απο 3μετρα καλωδια, προτεινει balanced σε αυτα που θα κυκλωσουν την προενισχυση. ;)

 
O συνφορουμίτης μίλησε για την αλλαγή του ήχου που επιφέρουν οι μετατροπείς AD/DA, οι οποίοι... δεν υπάρχουν σε αναλογικά πετάλια.
Σαφως αλλα οι κιθαριστες που παιζουν με ΟΛΑ τους τα πεταλια αναλογικα σπανιζουν (ενα digital delay καπου θα υπαρχει στην καλυτερη)

 Aλλά όντως, από εκεί και πέρα είναι απλά θέμα γούστου να διαλέξεις τον χρωματισμό που θες και που ΔΕΝ θες.
σαφως εγω παντως που  τωρα χρησιμοποιω και full analog ...πεταλιθρα.. ;D (8 πεταλια με ενα μονο buffer στην αρχη)  εκτος απο την TL βλέπω οτι σαφεστατα χρωματιζει επηρεαζει τον ηχο  περισσοτερο απο οτι η TL σε bypass mode

Φυσικα η δειγματοληψια του AD/DA τρωει συχνοτητες αλλα αυτο δεν πρεπει να γινεται αντιληπτό απο το αυτι (ναι θα εχει παντα μια μικρη διαφορα. Οση το βυνιλιο με το CD  ). Αν σεταριστει σωστα το "unity gain" δεν ακους καμια διαφορα απο τον ηχο της κιθαρας καρφωμενο στον ενισχυτη, οποτε ναι γινεται διαφανη
το UNITY GAIN ειναι το Α & το Ω μια και στην εποχη μας δεν τιθεται θεμα ποιοτητας AD/DA και φυσικα ΕΝΑ πεταλι (γιατι μια πεταλιερα ενα πεταλι ειναι) θα επηρεαζει παντα λιγοτερο τον ηχο απο καμμια 10αρια μαζι με τα καλωδια τους. 

 
Zoom G3X:

ΔΕΝ μου αρέσει που δεν μπορείς να έχεις ένα default setting το πετάλι να είναι σε ρόλο volume (όπως είχε το G2). Πρέπει να το κάνεις assign από την αρχή σε κάθε patch που πειράζεις.

Δεν έχει άδειες θέσεις για καινούρια patches (όπως είχε το G2) και αν θες να κρατήσεις κάποια από τα μαμίσια είναι λίγο ιστορία η οργάνωση.

Δεν υπάρχει βολικός τρόπος να ξεκινήσεις το μετρονόμο με το πόδι (ενώ υποστηρίζει εξωτερικό footswitch με λειτουργίες όπως input mute για το delay, δεν υποστηρίζει αυτό!)

Ενώ τα δυό τους συνεργάζονται - με pre-count και tap tempo - δεν μπορείς να χειριστείς το rhythm track/μετρονόμο μέσα από το looper.

 
bloody_sunday είπε:
Μισό λεπτάκι: αφού τελικά είναι πράγματι "διάφανη", τότε πού βασίζεται το αρχικό παράπονο πως... δεν είναι? Όσο για τις balanced, νομίζω πως έχεις καταλάβει κάτι λάθος σχετικά με τον ορισμό (ρώτα τον Γκούγκλη). Δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την υπεροδήγηση ή μη, και όπως σου έγραψα κάθε εφφέ (και προφανώς και κοτζαμάν preamp) σου παραδίδει buffered σήμα στην έξοδο, άρα η ανάγκη να έχεις balanced σήμα σχεδόν εκμηδενίζεται, εκτός βεβαίως αν έχεις τα ατελείωτα καλώδια και προβλήματα θορύβου.
Το παραπονο ειναι οτι δεν ηταν διαφανη out of the box αλλα επρεπε να ψαξω αρκετα (και πολλοι αλλοι πριν απο μενα για μενα) για να την κανω διαφανη.

Ο ορος balanced ηταν μια ατυχης δικη σου μεταφραση του δικου μου "ισορροπημενες" την οποια λανθασμενα αναπαρηγαγα και εγω. Οταν λεω ισορροπημενες ενοουσα οτι τα input/output/fx in/fx out, δεν εχουν impedance gain matching . Δλδ το σημα που μπαινει στο input δεν ειναι τα ιδια db στις εξοδους ωστε να πετυχεις ευκολα το unity gain... Για λεπτομεριες δες εδω : http://www.bossgtcentral.com/showthread.php?19013-GT-10-Unity-Gain-Patch 

Πιστευω οτι θα επρεπε να την καρφωνεις πανω στον ενισχυτη και να παιζει αντι να θελει τοσες διορθωσεις στην "αλυσιδα" της.

 
Σου ξαναγράφω πως το "impedance" και το "gain" είναι δυο εντελώς διαφορετικές έννοιες, και πως δεν υπάρχει "impedance gain matching" (εγώ τουλάχιστον πρώτη φορά το ακούω, επομένως αν όντως υπάρχει κάτι τέτοιο θα ήθελα και έναν ορισμό για να το καταλάβω). Συν τοις άλλοις, το θρεντάκι που παραπέμπεις δεν αναφέρει τίποτα για εμπέδηση. Από εκεί και πέρα, δεν θα μπορούσα να γνωρίζω τι ακριβώς έχεις στο μυαλό σου με τον όρο "ισορροπημένες", αλλά πέρα από την ποιητική άδεια και τον τρόπο του λέγειν του καθενός, επισήμως αναφέρεται στο "balanced". Αν δεν σου κάνει ο Γκούγκλης, υπάρχουν κι εδώ πληροφορίες, πχ. http://www.noiz.gr/index.php?topic=7303.0

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top