Ε λοιπόν ας πω κι εγώ, τι έπαθα μόλις τώρα:
Αφού πολύς ντόρος γίνονταν για την squier51, είπα κι εγώ να την παραγγείλω μέσω thomann. Μπαίνω την προηγούμενη παρασκευή και την παραγγέλνω και σαν πληρωμή έβαλα έμβασμα (μην ρωτάτε γιατί, τεχνικά προβλήματα).
Το Σάββατο πρωί μου στέλνουν email, που μου έδωσαν πληροφορίες για τον λογαριασμό, για το έμβασμα. Έπειτα τους ρώτησα πόσο θα κάνουν να δουν τα λ7 και αν βρίσκεται σε vintage blond και όχι μαύρο χρώμα (που ήταν αυτό που παρέγγειλα). Αν δεν βρίσκεται σε κίτρινο ας μου την φέρουν σε μαύρο (το αρχικό).
Τες πα... πάω ΔΕΥΤΕΡΑ και πληρώνω. Την ΤΡΙΤΗ πρωί μου στέλνουν sms που έγραφε "your order ...... has been shipped today thank you...... Όλα καλά μέχρι εδώ....
ΑΛΛΑ μια ώρα μετά (την τρίτη πάντα), μου έρχεται νέο mail, που μου έλεγε ότι θα κάνουν 1 εβδομάδα να δουν τα λ7 στο λογαριασμό τους και ότι η squier έχει εξαντληθεί και αν θέλω να αλλάξω την παραγγελία μου με μια άλλη κιθάρα!
Έπειτα εγώ απλά τους ρώτησα αν εννοούσαν ότι η vintage blond εξαντλήθηκε, ή γενικότερα η squier. Γιατί αν εννοούσαν γενικότερα την squier τότε τι είναι αυτό το order που έγινε shipped, όπως μου είπαν και στο sms την τρίτη;
Δεν απάντησαν ακόμη, και απλώς μου ήρθε νέο mail που έλεγε ότι τα λ7 μπήκαν στον λογαριασμό και ότι η παραγγελία μου θα ξεκινήσει asap!!!!!!!!
Και για να δω έκανα search και η squier51 κατέβηκε από την "βιτρίνα"
Πάντως επειδή είναι η 1η φορά που μου έτυχε κάτι τέτοιο με το συγκεκριμένο κατάστημα και επειδή καταλαβαίνω ότι λάθη συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες, αύριο θα επικοινωνήσω και τηλεφωνικώς (ναι ναι καταλαβαίνω ότι έπρεπε να γίνει από την αρχή αυτό) με τον πωλητή και ελπίζω να βρεθεί μια άκρη
Όχι τίποτε άλλο ρε γμτ μου, αλλά η άλλη που θα ήθελα να την αλλάξω κάνει 159¤ και όχι 149¤ και πως θα δώσω τα παραπάνω 10¤ αν είναι