Thomann!Ελεος??

Κοίτα υπάρχουν τόσες μα τόσες κάρτες, που δεν είναι στο χέρι του εκάστοτε μαγαζάτορα να ξέρει ποιες υποστηρίζονται από την visa και ποιες όχι. Γιαυτό ρώτα την τράπεζα αν γίνονται δεκτές για online συναλλαγές, καθώς και για αγορές από το εξωτερικό. Το κάθε μαγαζί λέει ότι εγώ δουλεύω με του τάδε τύπου κάρτες.

Επειδή όμως η κάθε τράπεζα βγάζει διαφορετικές κάρτες, σε σχέση με κάποια άλλη, για να εξυπηρετήσει τον ίδιο σκοπό, ο καταναλωτής πρέπει πάντα να ρωτάει και την τελευταία λεπτομέρεια. :wink:

 
+φωνω κ παλι απολυτα.

Αλλα απο την αλλη ο George στο Τhomann.de ποσες φορες εχει δει το τελευταιο εξαμηνο πελατη με καρτα Πειραιως και να δινει κλασσικη απαντηση η καρτα αυτη εχει προβλημα?Τουλαχιστον 50...Δε μπορουσε να το πει εξ αρχης απλα ενημερωτικα?

Κατα τα αλλα αυτο το αλισβερισι με τις τραπεζες κ τα μαγαζια σιγουρα ισχυει.

 
Μήν τα βάζετε με τα καταστήματα φίλοι μου.

Κατ αρχάς όταν δίνεις τον αριθμό της κάρτας σε ένα μαγαζί για να κάνεις on Line συναλλαγή δεν τον ενδιαφέρει ο τίτλος της κάρτας και το όνομα της τράπεζας.

Αυτός πληκτρολογεί τον αριθμό και βλέπει εάν το σύστημα δέχετε τον αριθμό ή όχι.

Το πρόβλημα με τις electron έχει ακουστεί πολλές φορές εδώ.

Εγώ έχω μία κάρτα electron Visa του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου η οποία δεν είναι πιστωτική αλλά χρεωστική.Δηλαδή εκεί μπαίνει ο μισθός μου και φροντίζω να έχει πάντα χρήματα μέσα.

Και όμως πολλά καταστήματα δεν την δέχονται όχι γιατί δεν το θέλουν οι καταστηματάρχες αλλά δεν τις δέχετε το σύστημα.

Έτσι και εγώ απλά έβγαλα μία άλλη κάρτα πιστωτική Dynamic Visa την λένε και είναι της Alpha Bank και την έβγαλα συμπληρόνοντας την αίτηση μέσα στα Carrfure με την οποία δεν έχω κανένα πρόβλημα. Έχω κάνει αρκετές αγορές απο Thomman.

Το συμαντικό είναι να έχεις τα λεφτά και μόλις έρθει ο λογαριασμός της κάρτας να τα βάλεις μέσα γιατί εάν αρχίσεις να πληρώνεις την ελάχιστη καταβολή θα σε ΦΑΝΕ ΟΙ ΤΟΚΟΙ.

Εξ άλλου με αυτή την κάρτα μου επιστρέφει και το 1% σε μορφή επιταγής για να κάνω αγορές απο Carrfure και Μαρινόπουλο.

Παρακαλώ να μην θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμηση σε κανένα απο τους παραπάνω απλά καταθέτω την δικιά μου εμπειρία στο πρόβλημα.

 
Έτσι και εγώ απλά έβγαλα μία άλλη κάρτα πιστωτική Dynamic Visa την λένε και είναι της Alpha Bank και την έβγαλα συμπληρόνοντας την αίτηση μέσα στα Carrfure με την οποία δεν έχω κανένα πρόβλημα. Έχω κάνει αρκετές αγορές απο Thomman.
Δεν παίζει ρόλο από που την έβγαλες την κάρτα. Η dynamic ανήκει στις λεγόμενες επίσημες. Ο λόγος για τον οποίο τα μηχανήματα δεν δέχονται τις κάρτες φάση ελεκτρον, είναι ότι από την στιγμή που αυτά διοχετεύονται στην αγορά από τους ομίλους (visa, dinners και άλλη μια που δεν την θυμάμαι), λογικό είναι να μην υποστηρίζουν άλλου τύπου κάρτες εκτός των πιστωτικών και η ελεκτρον όπως πολύ σωστά αναφέρεις δεν είναι πιστωτική.

 
Παιδιά το θέμα δεν είναι ότι δε δέχονται την κάρτα. Το θέμα είναι ότι δεν κάνουν έλγχο την ώρα που κάνεις την παραγγελία, σου τα βγάζουν όλα ok και μετά σου λένε "ναι, ξέρεις υπάρχει πρόβλημα, πάρε τηλέφωνο και δωσ'μου στοιχεία άλλης κάρτας (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ) ή πλήρωσε μέσω τράπεζας (μικρή η χρέωση βέβαια, αλλά για μένα είναι απαράδεκτο να μου ζητάνε έστω και 20 λεπτά παραπάνω αφού πρόκειται για ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ λάθος)". ...και λέγοντας δικό τους λάθος επαναλαμβάνω ότι δε μιλάω για το ότι δε δέχονται την κάρτα, αλλά για το ότι εγώ δεν ενημερώθηκα επ'αυτού όταν έκανα την παραγγελία μου και έκαναν δεκτά τα στοιχεία.

 
λογικό είναι να μην υποστηρίζουν άλλου τύπου κάρτες εκτός των πιστωτικών και η ελεκτρον όπως πολύ σωστά αναφέρεις δεν είναι πιστωτική.
Αυτό ακριβώς ήθελα να επισημάνω.

Με την Electron Visa που είναι χρεωστική έχει λεφτά μέσα δηλαδή μπορώ να πάω στο Super Market και να ψωνίσω τρόφιμα για το σπίτι και να πάρουν τα χρήματα από τον λογαριασμό μου μέσω της κάρτας αντί να τρέχω στο ΑΤΜ για να βγάλω μετρητά , αλλά δεν μπορώ να πάρω ένα ζευγάρι παπούτσια από κάποιο άλλο κατάστημα.

Το ίδιο ισχύει και για τα καταστήματα με μουσικά όργανα.

Δέχονται (τα μηχανάκια που τους έχουν εγκαταστήσει οι τράπεζες φυσικά) μόνο πιστωτικές και φαντάζομαι ο λόγος είναι καθαρά για να μπορέσουν να παίρνουν τόκους εάν κάνεις το λάθος και πληρώνεις μόνο την ελάχιστη καταβολή.

 
Παιδιά το θέμα δεν είναι ότι δε δέχονται την κάρτα. Το θέμα είναι ότι δεν κάνουν έλγχο την ώρα που κάνεις την παραγγελία' date=' σου τα βγάζουν όλα ok και μετά σου λένε "ναι, ξέρεις υπάρχει πρόβλημα, πάρε τηλέφωνο και δωσ'μου στοιχεία άλλης κάρτας (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ) ή πλήρωσε μέσω τράπεζας (μικρή η χρέωση βέβαια, αλλά για μένα είναι απαράδεκτο να μου ζητάνε έστω και 20 λεπτά παραπάνω αφού πρόκειται για ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ λάθος)". ...και λέγοντας δικό τους λάθος επαναλαμβάνω ότι δε μιλάω για το ότι δε δέχονται την κάρτα, αλλά για το ότι εγώ δεν ενημερώθηκα επ'αυτού όταν έκανα την παραγγελία μου και έκαναν δεκτά τα στοιχεία.[/quote']
Βασικά το σύστημα είναι αυτόματο. Δεν σου απαντάει πωλητής, αλλά αυτόματο μηχάνημα. Και μπορεί να μην το καταλαβαίνει γιατί (για διάφορους άλλους λόγους) η electron γράφει ότι είναι electron VISA δίχως να πολυισχύει και εκεί κάπου τα χάνει το μηχάνημα. Έτσι αφού γίνει το μπέρδεμα αυτό αναλαμβάνει ο πωλητής να σε ενημερώσει. Το ξέρω γιατί παρόμοιο πρόβλημα είχα κι εγώ με online βιβλιοπωλείο και μου εξήγησαν πως δουλεύουν.
 
Παλιά η Electron Visa της Πειραιώς δεν είχε πρόβλημα στο Thomann. Από πέρσυ το καλοκαίρι άρχισε να μη την δέχεται ...

Εν πάσει περιπτώσει, δε νομίζω ο Θωμάς να έχει κατ' αρχήν κανένα πρόβλημα με τις χρεωστικές, τα λεφτά του θέλει να πάρει.

Προσπαθεί να βγάλει τα λεφτά από την κάρτα που του δίνεις και, αν δεν τα καταφέρει, ένας πωλητής του σε ενημερώνει. Δε βρίσκω κατι κακό σε αυτό ....

 
Κακό είναι που δεν το ξέρεις από την αρχή και για μια βδομάδα νόμιζα ότι όλα πάνε καλά. Επίσης κακό είναι που δεν έχουν έναν τρόπο να μπορείς να ΑΛΛΑΞΕΙΣ τρόπο πληρωμής ONLINE με μία SECURE σύνδεση, και πρέπει ή να τους πεις τον αριθμό από το τηλέφωνο ή να τους τον στείλεις σε e-mail. Αυτά είναι τα προβλήματα.

 
Καλά για το email δεν το συζητώ. Αλλά το τηλ που σε χαλάει;

 
Καλά πολύ ευαγγελάτο βλέπεις... :lol: :lol:
Ti? Πουλάει μπαγιάτικα ψάρια ο Thomann? :wink:

 
Ξεκούρδιστα ξύλα..... :lol: :lol:

(ανεπιτυχές και κρύο αστείο)

 
Ε, Όχι!!!! :wink:

Ελπίζω να τους πιάσουν γρήγορα!!!!!!!!

apati.jpg


 
Πάντως, στη συγκεκριμένη περίπτωση εμένα δεν με χαλάει που επικοινωνώ με άνθρωπο και όχι με πρόγραμμα. Αυτό που πρέπει να κρατάει κανείς κατα νου, είναι ότι το συγκεκριμένο site είναι στην ουσία ένα περιβάλλον επεξεργασίας του (αρχικού) email παραγγελίας. Ο πωλητής είναι αυτός που τη δέχεται, την επιβεβαιώνει (προφανώς σε κάποιο άλλον σύστημα) και τελικά τη διεκπεραιώνει. :wink: :wink: :wink:

 
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :D  :D  :D  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

τα γραφεις και ΑΚΡΙΒΩΣ οπως θα τα ελεγε ο εν λόγω κύριος!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ρε παλικαρια απο οσο καταλαβα,εν τελει ο πωλητης και η τραπεζα τα χαλανε στις κρατησεις/χρεωση που κραταει % η τραπεζα για την οικονομικη συναλλαγη πωλητη-αγοραστη!

Και ρωταω παλι για να μην συνεχισω να αναρωτιεμαι γιατι με τη Πειραιως συγκεκριμενα:Αν τους πληρωσω γω την καποια % κρατηση της συναλλαγης τους με την τραπεζα,θα τη δεχθουνε τη καρτουλα μου?Ε?Ε????

ΥΓ:Εχω ΛΙΩΣΕΙ με Ευαγγελατο..επικο..

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα