Ψωνίζω απο Ελλάδα, απο συγκεκριμένα μαγαζιά που μου κάνουν κοντινές ή και καλλίτερες τιμές και έχω καλές σχέσεις γιατί έχουν καλή εξυπηρέτηση.πες τα ρε Angelos μετά είναι να ξανά ψωνίσεις τίποτα από Ελλάδα?
Προς υπεράσπιση του Thomann και το τι σημαίνει ενδιαφέρον για τον πελάτη.
Παρασκευή 30.03.2007 - 13:50
> Βάζω παραγγελία στο site και παίρνω email οτι παρέλαβαν την παραγγελία.
Παρασκευή 30.03.2007 - 14:16
> Παίρνω email ότι τα είδη είναι διαθέσιμα και η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε.
Παρασκευή 30.03.2007 - 15:05
> Παίρνω SMS στο κινητό ότι η παραγγελία μου έχει φύγει απο την αποθήκη τους με POST/DHL courier.
Μ.Τετάρτη 04.04.2007
> Ερχεται η παραγγελία σπιτι μου. (3 εργάσιμες και είναι Πάσχα και σε εμάς και σε αυτούς)
Και αυτό έχει συμβεί σε παραπάνω απο μια παραγγελίες που έχω βάλει. Επίσης ...
Μια φορά σε ένα πεταλάκι ήταν απλώς ανοιγμένη η συσκευασία και αμέσως μου είπαν ότι μπορώ να το επιστρέψω και να μου το αντικαταστήσουν.
Μια άλλη φορά δεν μου άρεσε αυτό που πήρα' date=' το έβαλα σε ένα κουτί με την φόρμα επιστροφής και σε 10 μέρες μου έκαναν πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς να ρωτήσουν τίποτα.[/quote']
Kαλή φάση αλλά δυστυχώς αυτό δεν ισχύει 100%. Σ'εμένα συμβαίνει 1 στις 3 φορές και πιστεύω πως είναι από τα λίγα αρνητικά του thomann.
Εγώ τους το λέω χύμα,o thomann το έχει τόσο, θες να μου το αφήσεις;Λίγο τζιπσι αλλα πιάνει και βαριέμαι να τραβιέμαι με παραγγελίες.περα απο αυτο, ο thomann μονο καλο θα κανει στην ελληνικη αγορα, γιατι ισως, λεω ισως ξυπνησουν μερικοι κ στην ελλαδα και αλλαξουν συμπεριφορα και εμπορικη αντιληψη..
Πες μου έστω και σε pm ποιος είναι να τον τιμήσω. Και δεν καταλαβαίμω αν ισχύει αυτό που λες τον λόγο για τον οποίο θα μπορούσε να θεωρηθεί διαφήμιση; Εγώ πιστεύω πως αν υπάρχουν τέτοια παραδείγματα, θα πρέπει να αναφέρονται, ώστε να βοηθηθούν και αυτά, και εμείς, αλλά ίσως και να ξεδιαλύνει κάπως το τοπίο από όλους τους υπόλοιπους![
Σχετικά με αυτό εχεις απολυτο δίκιο...Χαρακτηριστίκό παραδειγμα....:
Μίλαγα με τον ιδιοκτητη γνωστού καταστηματος οργανων στο Μαρούσι....(δεν το αναφερω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση)...και συζητούσαμε για κάποιες παραγγελιες που έχω κάνει απο το εξωτερικό και για τα χρήματα που έχω κερδίσει απο την διαφορά στις τιμές και μου απαντησε ότι αν καποιο μικρό καταστημα θέλει να επιβιώσει πρέπει να ακολουθήσει την τακτική να καλυτερεύσει το service του και να χαμηλώσει τις τιμές...Κατι που το ίδιο καταστημα με μεγαλη "ανοιχτομυαλιά" (τι κορυφαία λέξη βρήκα παλι ο κερατάς) έχει εφαρμόσει....για αυτό τον λόγο έχει κάποια standard πελατεία (συμπεριλαμβανομένου και εμένα) αφού βρίσκω ότι θέλω σε ίδιες τιμές (αντε να ειναι 10-20 ευρώ παραπανω που μου έρχεται μια η αλλη με τα μεταφορικά)....
Και έτσι τα πάει καλά έχοντας κερδίσει την "τοπικη αγορά".....
Για αυτό είναι τεραστια βλακεία αυτά που λένε οι μαγαζότορες "δεν βγαίνω ρε αδελφέ" και να τους κάνεις λειτανίες για να σου κόψουν κάτι απο την τιμή....
Αυτά...![]()
Έχεις δίκιο' date='την πήγα μωρε επειδή ήταν μεστην οξείδωση όλα τα μεταλλικά μέρη και βαριέμαι να καθαρίζω.[/quote']
και για αυτο σκας? :lol:
![]()