Εχω εκνευριστει με τον Thomann

πες τα ρε Angelos μετά είναι να ξανά ψωνίσεις τίποτα από Ελλάδα?

 
πες τα ρε Angelos μετά είναι να ξανά ψωνίσεις τίποτα από Ελλάδα?
Ψωνίζω απο Ελλάδα, απο συγκεκριμένα μαγαζιά που μου κάνουν κοντινές ή και καλλίτερες τιμές και έχω καλές σχέσεις γιατί έχουν καλή εξυπηρέτηση.

Δεν πρέπει να πηγαίνουμε τα πράγματα στα άκρα, ούτε είναι όλα τα μαγαζιά ίδια.

 
καλά ούτε και όλα τα e-shop είναι τα ίδια αλλά μιλάμε για μεγάλο μέρος της αγοράς

 
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Ενα μονο δεν καταλαβαινω. Να περιμενω να μου ερθει απαντηση στο email που εστειλα? ή να στειλω το πεταλι κατευθειαν?????Αμα το στειλω ετσι υπαρχει περιπτωση να χαθει με καποιο τροπο?????

 
Πάρε τηλ για να συννενοηθείς.

Η πιο άμεση και σίγουρη λύση ;)

Έχουμε ξαναπεί:

GEORGE RULES

375-30.jpg


:lol:

 
Προς υπεράσπιση του Thomann και το τι σημαίνει ενδιαφέρον για τον πελάτη.
Παρασκευή 30.03.2007 - 13:50

> Βάζω παραγγελία στο site και παίρνω email οτι παρέλαβαν την παραγγελία.

Παρασκευή 30.03.2007 - 14:16

> Παίρνω email ότι τα είδη είναι διαθέσιμα και η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε.

Παρασκευή 30.03.2007 - 15:05

> Παίρνω SMS στο κινητό ότι η παραγγελία μου έχει φύγει απο την αποθήκη τους με POST/DHL courier.

Μ.Τετάρτη 04.04.2007

> Ερχεται η παραγγελία σπιτι μου. (3 εργάσιμες και είναι Πάσχα και σε εμάς και σε αυτούς)

Και αυτό έχει συμβεί σε παραπάνω απο μια παραγγελίες που έχω βάλει. Επίσης ...

Μια φορά σε ένα πεταλάκι ήταν απλώς ανοιγμένη η συσκευασία και αμέσως μου είπαν ότι μπορώ να το επιστρέψω και να μου το αντικαταστήσουν.

Μια άλλη φορά δεν μου άρεσε αυτό που πήρα' date=' το έβαλα σε ένα κουτί με την φόρμα επιστροφής και σε 10 μέρες μου έκαναν πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς να ρωτήσουν τίποτα.[/quote']

Kαλή φάση αλλά δυστυχώς αυτό δεν ισχύει 100%. Σ'εμένα συμβαίνει 1 στις 3 φορές και πιστεύω πως είναι από τα λίγα αρνητικά του thomann.
 
περα απο αυτο, ο thomann μονο καλο θα κανει στην ελληνικη αγορα, γιατι ισως, λεω ισως ξυπνησουν μερικοι κ στην ελλαδα και αλλαξουν συμπεριφορα και εμπορικη αντιληψη..
Εγώ τους το λέω χύμα,o thomann το έχει τόσο, θες να μου το αφήσεις;Λίγο τζιπσι αλλα πιάνει και βαριέμαι να τραβιέμαι με παραγγελίες.

Και κάτι slightly offtopic:σε αντίθεση με την ταχύτατη εξυπηρέτηση thomann,εξυπηρέτηση απο γνωστό ελληνικό μαγαζί με κιθάρες σε σεταπ.

Τετάρτη 7.3.2007 - 12.49 (απ'την απόδειξη)

Πάω την κιθάρα και μου λέει ο τύπος οτι έχει πολύ δουλειά και θα είναι έτοιμη σε ένα μήνα,δηλαδή 7/4.

Τρίτη 10.4.2007

Δεν είναι έτοιμη ακόμα,99% λέει θα είναι την Πέμπτη 12/4 και θα με πάρει τηλέφωνο.Ακόμα λοιπόν περιμένω τον Έλληνα με τα χρυσά χέρια να δώσει το touch of gold στην ταπεινή μου κιθάρα,να αφιερώσει μια ώρα απ'το χρόνο του για να κάνει κάτι για το οποίο πληρώνεται.Αναρωτιέμαι,τι στο διάολο κάνει τόσο καιρό;

 
καλα σε αυτο φταις και εσυ,δεν ειναι κριμα για μια δουλεια που θελει με τα βιας 15-20 λεπτα να περιμενεις 1 μηνα? 8O

μαθε ρε παιδι μου να σεταρεις την κιθαρα μονος σου,τζαμπα λεφτα δινεις.....

 
Έχεις δίκιο,την πήγα μωρε επειδή ήταν μεστην οξείδωση όλα τα μεταλλικά μέρη και βαριέμαι να καθαρίζω.Όχι οτι ξέρω να κάνω σεταρισμα,όλο λέω να ξεκινήσω με το άρθρο σου και όλο το αναβάλω.Την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω όμως!

 
[
Σχετικά με αυτό εχεις απολυτο δίκιο...Χαρακτηριστίκό παραδειγμα....:

Μίλαγα με τον ιδιοκτητη γνωστού καταστηματος οργανων στο Μαρούσι....(δεν το αναφερω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση)...και συζητούσαμε για κάποιες παραγγελιες που έχω κάνει απο το εξωτερικό και για τα χρήματα που έχω κερδίσει απο την διαφορά στις τιμές και μου απαντησε ότι αν καποιο μικρό καταστημα θέλει να επιβιώσει πρέπει να ακολουθήσει την τακτική να καλυτερεύσει το service του και να χαμηλώσει τις τιμές...Κατι που το ίδιο καταστημα με μεγαλη "ανοιχτομυαλιά" (τι κορυφαία λέξη βρήκα παλι ο κερατάς) έχει εφαρμόσει....για αυτό τον λόγο έχει κάποια standard πελατεία (συμπεριλαμβανομένου και εμένα) αφού βρίσκω ότι θέλω σε ίδιες τιμές (αντε να ειναι 10-20 ευρώ παραπανω που μου έρχεται μια η αλλη με τα μεταφορικά)....

Και έτσι τα πάει καλά έχοντας κερδίσει την "τοπικη αγορά".....

Για αυτό είναι τεραστια βλακεία αυτά που λένε οι μαγαζότορες "δεν βγαίνω ρε αδελφέ" και να τους κάνεις λειτανίες για να σου κόψουν κάτι απο την τιμή....

Αυτά... :)
Πες μου έστω και σε pm ποιος είναι να τον τιμήσω. Και δεν καταλαβαίμω αν ισχύει αυτό που λες τον λόγο για τον οποίο θα μπορούσε να θεωρηθεί διαφήμιση; Εγώ πιστεύω πως αν υπάρχουν τέτοια παραδείγματα, θα πρέπει να αναφέρονται, ώστε να βοηθηθούν και αυτά, και εμείς, αλλά ίσως και να ξεδιαλύνει κάπως το τοπίο από όλους τους υπόλοιπους!

Εντάξει ξέρω είναι λίγο ουτοπικό αυτό, αλλά αν δεν κάνουμε μια προσπάθεια κι εμείς μαζί με αυτούς, τότε τι καθόμαστε τόσο καιρό τώρα και ευχόμαστε διάφορα;

 
Ι know,έχω απο δαυτο.Anyway το μαθημά μου το πήρα,ποτέ ξανά σεταπ στον μέγα επιστήμονα και βλέπουμε για άλλους.

 
Clouseau, εννοείται ότι απλές δουλειές (όπως ρυθμίσεις) πρέπει να "πάρεις τον αέρα" και να τις κάνεις μόνος σου.

Δεν ξέρω ποιόν επιστήμονα λές αλλά έχω καλή εμπειρία από τον Π. Οικονομάκη. Έχει τύχει κάποιες φορές να πάω κιθάρα για δουλειά που δεν είχα τη γνώση,τα εργαλεία και το χρόνο να κάνω μόνος μου (π.χ. καινούρια τάστα) και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. Τόσο από τη δουλειά όσο και από την οργάνωση. (Π.χ. κανονίζεις τηλεφωνικά, και πηγαίνεις το όργανο εκεί οταν πρόκειται να δουλέψει σ' αυτό - δεν το αφήνεις να κάθεται)

Να λέμε και τα καλά έτσι?

 
Με πηρε σημερα τηλ ενας τυπος απο την εταιρια courier και μου ειπε οτι βρισκεται εξω απο το σπιτι μου για να παραλαβει ενα δεμα που παει στον θωμα. Εγω ελειπα και προσφερθηκε να περασει αυριο. μα καλα δεν μπορουν απο τον θωμα να μου απαντησουνε εστω ενα ''ok'' στα mail που τους εστειλα?? Τελος καλο ολα καλα.

 
Αυτό μου έχει τύχει και μένα με τον θωμά, μου έσπασε λίγο τα νεύρα αλλά οκ, τέλος καλό όλα καλά και στην δικιά μου υπόθεση.

 
εγω μαζι με τα υπολοιπα παιδια της μπαντας εως τωρα εχουμε κανει μεσα σε 5μηνες 6αγορες περιπου απο τον θωμα..

οντως το θεμα της αποστολης ειναι λιγο αγκουρι αλλα δεν ευθυνεται ο φιλος μας..

σε μια παραγγελια οπου ηταν πραγματα αξιας 600-1000 ευρω η παραγγελια ειχε καθυστερησει 1,5 εβδομαδα... κ ξερετε που ηταν τα πραγματα? στο ταχυμεταφορειο-ελτα... η δικαιολογια? ηρθε το παιδι στην διευθυνση που εχετε κ δεν σας βρηκε... καλο ε? ?

παντως την προηγουμενη πεμπτη εκανα παραγγελια

παρασκευη εκλεισαν την παραγγελια μ

δευτερα εβαλα τα λεφτα

τεταρτη τα ειδαν κ εδιωξαν τα δεματα.

κ την ερχομενη τριτη θα ειναι στην πορτα μου...

τα ελληνικα μαγαζια θα αργησουν πολυ να μπουν σε αυτη την αναδιαμορφωση..

οσο για τις τιμες προτιμω να τα σκαω στον γερμανο κ να μ ερχεται στην συσκευασια του κ σε καλη κατασταση διχως αγχος(διοτι αν ειναι χτυπημενο το σουταρω απευθειας πισω..) κ οχι με παρακαλια,γλειψηματα κ υποκλισεις σε ατομακια για να μ κοψουν κανενα 30-50ευρο..

αυτα απο εμενα,

φιλικα γιωργος

 
Παντως το ρεκορ παραδοσης παραγγελιας καταριφθηκε αυτη την εβδομαδα.

Εκανα παραγγελια τη Δευτερα στις 9.30 & την ΤΕΤΑΡΤΗ στις 12.00 ηρθαν τα πραγματα σπιτι μου!!

Καλα με ΠΥΡΑΥΛΟ τα εστειλαν???? :lol: :lol: :lol:

 
οταν μια παραγγελεια σου ερχεται με ups, η ιδια εταιρια στην παραδιδει σπιτι σου ή οταν μπει Ελλαδα ερχεται με αλλη εταιρια?

 
Συχνα-πυκνα,ειδικα χορδες & αξεσουαρ (οχι μονο για μενα βεβαια αλλα για τη...μιση alternative Αθηναϊκη σκηνη!! :) )

Θα μου πεις μπελας αλλα απο το να πληρωνω 8 ευρω το σετ τις χορδες καλυτερα να τα παιρνει ο Γερμανος....(& να φτιαχνει ωραιοτερη τη χωρα του στην οποια ετσι κι αλλοιως συντομα θα μετακομισω :) :) )

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top