Αν δεις τα σχόλια στο προφίλ κάποιου, δεν είναι καν τα σχόλια κριτήριο. Εδώ στις αξιολογήσεις Google λέει ο ένας μας σερβιραν γρήγορα και πας εσύ και σε σερβίρουν με χρόνο καθυστέρηση
Σωστά γιατί αυτή είναι η πραγματικότητα.Κανένας δέν σου εγγυάται οτι σε ένα γρήγορο εστιατόριο δέν υπάρχει περίπτωση να εξυπηρετηθείς αργοπορημένα.Αυτό όμως θα αποτελεί την εξαίρεση.Αν δείς 10 σχόλια που αναφέρουν αργοπορία,το γρήγορο σερβίρισμα αποτελεί την εξαίρεση.
Πιστεύω οτι δίνει μια σαφή εικόνα και δημιουργεί ένα δίκτυο το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις θα βοηθήσει για την ομαλότερη και αποδοτικότερη λειτουργία της πλατφόρμας.
Το κυριότερο θέμα,όπως θα έχετε παρατηρήσει αρκετοί,που ανοίγει ένας υποψήφιος αγοραστής που σκοπεύει να προβεί σε μία αγορά,είναι η ασφάλεια.
Το έχουμε δεί όλοι απο ανθρώπους που ρωτάνε για διάφορα e-shops.
Θωρακίζοντας αυτήν,αυξάνεις την αξιοπιστία σου.
Θα προσφέρει και κάτι ακόμη,το οποίο είναι η διαδραστικότητα μεταξύ των χρηστών,αφού θα είναι πλέον πιό εύκολο π.χ ο MGs με ένα προσωπικό μήνυμα να ρωτήσει τον SF π.χ τι ρόλο παίζει ο τάδε πωλητής,εφ όσων δεί οτι και ο SF έχει αγοράσει κάτι απο αυτόν,η ο MG εφ όσων ακολουθεί έναν συγκεκριμένο πωλητή που θεωρεί έμπιστο και με κοινού ενδιαφέροντος αγοραπωλησίες να ενημερώνεται άμεσα για κάποια καινούργια ανάρτηση κ.α
Μέχρι και στο music θα έπρεπε να υπάρχει βαθμολογία διαφορετική,δυνατότητες ακολουθείας του χρήστη κ.α
Γενικός πράγματα που απαιτούν διαδραστικότητα του χρήστη και να έχουν ένα αξιοπρεπέστατο hook,να είναι εύκολα προσβάσιμα και να κρατούν το ενδιαφέρον κάποιου καθ όλη την διάρκεια της περιηγησής του.
Εγώ σε αυτά θα συμβούλευα κάποιον να επενδύσει και λόγο του οτι έχουν υπάρξει και αναφορές για την επισκεψιμότητα στο φόρουμ,στην F1 που αρέσει και στον Σάμη,οι μεγαλύτερες προσπάθεις που γίνονται για να αυξηθεί η απόδοση σε ένα μονοθέσιο δέν γίνονται στον κινητήρα,όπως λανθασμένα πιστεύουν αρκετοί,για αυτόν τον λόγο υπάρχουν και περιορισμοί,αλλά στο αμάξωμα και τα υλικά που το περιβάλλουν.
Θέλετε μία καινοτομία που πέρασε στο εμπόριο,το ABS.
Αλλη μία,το υδραυλικό τιμόνι και γενικά το σύστημα.
Απο τον κινητήρα μονο οι 100 τυχεροί στο κόσμο που διαθέτουν Supercar μπορούν να τα χαρούν και εγώ φυσικά οπου με το δικό μου μετα απο 15 χρόνια που το έχω είμαστε όλοι αλυσοδεμένοι μέσα και καθώς μουγκρίζει σε ευθεία στην εθνική και περιμένουμε την πρώτη στροφή να μπούμε με τα μπούνια και κλείνω τζάμια να βάλουν το κεφάλι μέσα οι σκύλοι,με προσπερνάει συνήθως κάποιο κολόπαιδο με αυτα τα 125 τα αυτόματα που έχουν και με κάνει μέσα στην λαδίλα και την κάπνα.
Πως ξεκίνησε η συζήτηση,θυμάτε κανείς?