Θα αγοράζατε ποτέ μία κιθάρα της δεκαετίας 80 ή 90 με τιμή 1000+ ευρώ εν έτη 2023;

Θα μου πείτε ο καθένας πουλάει όσο θέλει....και ο εκάστοτε αγοραστής, αγοράζει όσο θέλει. Δεκτό.
Προσφορά και ζήτηση... 

Βέβαια υπάρχουν κάποια "αμείλικτα" κριτήρια: Για όργανα περασμένων δεκαετιών, το είναι παλιά από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα.

Το brand, η κατάσταση τους, η συλλεκτική τους αξία, η original κατάσταση τους, είναι ακρογωνιαίοι λίθοι στη διαμόρφωση της τιμής τους. 

Όχι βέβαια ότι δεν έχουμε δει (και βλέπουμε) "σημεία και τέρατα" ακόμα και στις αγγελίες μας, από πλευράς ορισμένων πωλητών.    

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  Παντως, η συλλεκτικοτητα μπορει μεν να φουσκωσει την τιμη, αλλα νομιζω οτι ξεφευγει απο τα πλαισια της αρχικης ερωτησης.

 Δηλαδη αν μιλαμε καθαρα για "παικτικη" αξια, μιλαμε για κατι αλλο. Σα παραδειγμα, παικτικα μια στρατ του 383 προ χριστου μπορει να γινοταν καλυτερη ξερω γω με καινουργια κλειδια η γεφυρα, αλλα φυσικα και δε θα εκανε καποιος κατι τετοιο γιατι θα χαλαγε η συλλεκτικοτητα της.

 Το ιδιο σε καποιο βαθμο ισχυει και για τα δυσευρετα ξυλα, ΟΚ εχουν ανεβασμενη "χρηματιστηριακη" αξια, αλλα δεν ειναι απαραιτητο οτι αυτο θα αφορα και την παικτικη αποδοση. Και βεβαια, το να εχει κυκλοφορισει το ταδε συγκεκριμενο μοντελο, που εχει κατι που δεν εχουν τα καινουργια, αυτο ειναι μια αλλη πλευρα της ιδιας υποθεσης: Θα δωσει αξια στο οργανο, αλλα δυσκολευομαι να πιστεψω οτι στην εποχη μας που το marketing θεριζει, δε θα υπαρχει και καποια κοντινη εστω επιλογη σε καινουργιο.

 Με λιγα λογια, ειναι αλλη η επενδυτικη αξια ενος οργανου, και αλλη η πρακτικη. Πιστευω οτι απο καθαρα πρακτικης αποψης, οποιοδηποτε αντικειμενο ειναι προτιμοτερο να εχει λιγοτερα χρονια ζωης, η φθορα εγγιζει τα παντα. Σιγουρα οι κιθαρες, ειδικα οι solid body ηλεκτρικες, και ειναι ανθεκτικες κατασκευες γενικα, και στις περισσοτερες περιπτωσεις διορθωνονται και σχετικα ευκολα. Αλλα απο το σημειο αυτο, μεχρι του να λεμε οτι ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΑ να ειναι παλια η κιθαρα, γιατι mojo ξερωγω, ξερωγω ενταξει, ε ειναι το αλλο ακρο αυτο.

 
Ναι βέβαια δεν νομίζω ότι το πνεύμα του thread είναι η συλλεκτικότητα και η εμπορική αξία, γιατί εκεί σίγουρα θα κάναμε μια πολύ διαφορετική κουβέντα. Κάποτε κιθάρες που πιάνουν σήμερα 5.000+  (κάτι juniors, κάτι mustang) τις είχαμε για να κρατάμε την πόρτα να μην κλείσει κι εφεδρικές για το τζάκι άμα τελείωναν τα καυσόξυλα. 

 
Οκ, θα ακουστω λιγο σαν βουδιστης μοναχος τωρα αλλα τα πραγματα ειναι τρομερα απλα. Οι κιθαρες της δεκαετιας του '80 έχουν ενα χαρακτηριστικο που δε θα βρεις σε συγχρονη κιθαρα - ειναι του '80. Αν καποιος θέλει μια κιθάρα του '80, δε θα υπαρξει καμια μοντερνα κιθάρα του στυλ του '80 που να είναι περισσότερο κιθάρα του '80 απο μια κιθαρα του '80. Μπορει η μοντερνα ναι ειναι "καλυτερη", μπορει να ειναι "χειροτερη" (ο,τι μπορει να σημαινουν για καποιον οι οροι αυτοι), αλλα η παλια ειναι του '80 και η νεα ειναι σαν του ΄80 and that's that.

Αφηστε απ'εξω συλλεκτικοτητα, επενδυτικη αξια κλπ, ετσι και αλλιως δε μιλαμε για τετοια οργανα εδω. Αφηστε και απ'εξω περιπτωσεις οπως περνεις specs που ΔΕΝ θα βρεις σε αντιστοιχης τιμης νεο οργανο, οπως πχ μερικες απο τις φτηνοalembic που λέγαμε πριν ή τις Fender Strat Plus (που ναι, με λιγη τυχη βρισκονται κοντα στο χιλιαρικο μεχρι και σημερα, και η συγκριση τους με το top MIM ειναι ανεκδοτο).

Παρτε μια τυπικη '80s superstrat, HSS, bolt-on, Floyd κλπ κλπ. Στα χαρτια ιδια με μια Charvel συγχρονης παραγωγης. Αντικειμενικα μπορει η συγχρονη Charvel να εχει καλυτερους μαγνητες, καλυτερη ταστοδουλεια, καλυτερα ολα. Αντικειμενικα και παλι η Charver ειναι μια συγχρονη κιθαρα φτιαγμενη σαν '80s superstrat και η αλλη ειναι μια '80s super strat. Αλλους τους χαλανε οι γρατσουνιες, αλλους τους φτιαχνουν. Αλλοι ψαχνουν το μεγιστο υποκειμενικο, χρηστικο value for money και αλλοι ειναι προθυμοι να υπερπληρωσουν για ενα εχουν το "real deal" αντι για κατι σαν το real deal. Aπο τη στιγμη που λειτουργεις συνειδητοποιημενα μεγεια σου και χαρα σου. 

 
η συλλεκτικοτητα μπορει μεν να φουσκωσει την τιμη
Να αποσαφηνίσω ότι (καθώς το αρχικό ερώτημα αφορούσε και τα '80s) όταν αναφέρω την συλλεκτικότητα, μιλάω αποκλειστικά για την δεκαετία του '80 - και για κάποια πολύ συγκεκριμένα κούτσουρα. Για τη δεκαετία του '90 δεν υπάρχει τέτοιο θέμα (τουλάχιστον για τη γενιά μας)- ενδεχομένως βέβαια η συγκεκριμένη δεκαετία να απασχολήσει το Noiz σε 40-50 χρόνια!    

αλλοι ειναι προθυμοι να υπερπληρωσουν για ενα εχουν το "real deal" αντι για κατι σαν το real deal
Αυτό είναι που θίχτηκε νωρίτερα ως "νοσταλγία" και πάλι αφορά (νομίζω κατά πλειοψηφία) εμάς τους γέροντες αγοραστές που θέλουν κάτι από τα νιάτα τους... Ενδεχομένως βέβαια και κάποιους νεότερους που θέλουν και αυτοί κάτι από τα "τότε", όπως εμείς δηλαδή που έχουμε στην κατοχή μας vintage κούτσουρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για τη δεκαετία του '90 δεν υπάρχει τέτοιο θέμα (τουλάχιστον για τη γενιά μας)- ενδεχομένως βέβαια η συγκεκριμένη δεκαετία να απασχολήσει το Noiz σε 40-50 χρόνια!


8b2att.jpg

Aπο τη στιγμη που λειτουργεις συνειδητοποιημενα μεγεια σου και χαρα σου. 


 + Απειρο.

 
Για τη δεκαετία του '90 δεν υπάρχει τέτοιο θέμα (τουλάχιστον για τη γενιά μας)- ενδεχομένως βέβαια η συγκεκριμένη δεκαετία να απασχολήσει το Noiz σε 40-50 χρόνια!    
Νομίζω πως αν συνεχίσει να υπάρχει κιθαρομουσική και κιθαρόκοσμος  (ένα μεγάλο εάν), μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχει υπάρξει μια γενιά κιθαριστών για την οποία αυτά τα όργανα που θα κοντεύουν τη 40ετία θα έχουν το δικό τους hype. Αν μη τι άλλο μεχρι σήμερα τα 90s παραμένουν το τελευταίο μεγάλο μεσουράνημα της κιθαριστικής μουσικής. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χαρακτηριστικό παράδειγμα 90s ibanez petrucci 4.500 ευρω... κλαίω!!!!!!!!!
Οι Ibanez Petrucci, δεν ειναι ουσιαστικα τιποτε παραπανω απο μια γιαπωνεζικη RG με lo pro edge κ dimarzio μαγνητες. (οι διαφορες ειναι πολυ μικρες κ κυριως εμφανισιακες)

Ο λογος που η τιμη της ειναι στα υψη φυσικα κ δεν εχει να κανει με την "ποιοτητα" της κιθαρας.

Εχει να κανει με τη σπανιοτητα κ τη συλλεκτικοτητα (για το οτι ουσιαστικα αλλαξε εταιρια ο Πετρουτσης με το νεο μιλενιουμ).

Την ιδια ακριβως κιθαρα την παιρνεις με κατι παραπανω απο 5 κατοσταρικα κ δινεις αλλα 2 να αλλαξεις μαγνητες.

Αν εισαι κ μερακλης, πληρωσε αλλα 3 ν'αλλαξεις το βαψιμο 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
και ναι κ οχι για απαντηση

εξαρτάται του τι ψάχνει ο καθένας κ όχι απαραίτητα του τι παίζει σαν ρεπερτόριο.

εαν ήθελα πχ μια les paul peter frampton κ δεν φτανανε τα κουκια για το αντιστοιχο μοντελο της gibson ναι θα εδινα να παρω μια παλια greco mij το αντίστοιχο μοντέλο.Δεν βγάζει η epiphone κατι αντίστοιχο κ δεν θα είχα στα λεφτά που διαθέτω αλλα εναλλακτική στην αγορα καινούργιου.Το ίδιο ισχύει κ για το μοντελο του sykes,θα αγόραζα το αντίστοιχο της BURNY JAPAN.

Εαν ήθελα μια bc gunslinger usa που στις καινουργιες οι τιμές ειναι κουκουρούκου πανω απο 4κ,η μοναδική μου επιλογή θα ηταν να παρω μια usa slinger used στα μισα περιπου λεφτά...κ δεν θα ήταν σιγουρα 1000 πλέον.

έαν ομως ηθελα μia kramer stagemaster κ δεν ήθελα να διαθέσω ή δεν φτανανε τα φράγκα για μια απο τις παλιες ναι θα αγόραζα την επανακυκλοφορία SM made in Indonisia κ θα έκανα την δουλεία μου.Δεν πειράζει ας μην είναι σαν τις παλιες made in japan.

Ένα όργανο των 80ς κ 90ς δεν ειναι απαράιτητο να ειναι σε κακή ή μετρια κατάσταση...εχουν περάσει κ κιθάρες απο τα χέρια μου case queens τις οποίες οι προκατοχοι τους δεν τις ακουμπούσαν σχεδόν κ στο τέλος τις πουλούσαν.Κ ναι ,σε τέτοιες περιπτώσεις θα διαθέσω εαν κάτι το θέλω/ψάχνω κ πάνω απο 2 χιλιαρικα κ παει λέγοντας.Γτ η τιμή (εκτός απο τον νόμο της προσφοράς κ της ζήτησης) καθορίζεται κ απο την κατασταση που ειναι το εκάστοτε όργανο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
έαν ομως ηθελα μia kramer stagemaster κ δεν ήθελα να διαθέσω ή δεν φτανανε τα φράγκα για μια απο τις παλιες ναι θα αγόραζα την επανακυκλοφορία SM made in Indonisia κ θα έκανα την δουλεία μου.Δεν πειράζει ας μην είναι σαν τις παλιες made in japan.

Ένα όργανο των 80ς κ 90ς δεν ειναι απαράιτητο να ειναι σε κακή ή μετρια κατάσταση...
Οι παλιές ήταν USA. (Είχα pacer deluxe)

Και αν είχαν παιχτεί θα ήθελαν αλλαγή εκτός από τάστα και το Floyd rose το οποίο ήταν το original το 1 και παρόλο που ήταν καλό το μέταλλο, στα 8-10 χρόνια ήθελε αλλαγή γιατί θα είχα φαγωθεί τα "μαχαίρια" (εγώ τουλάχιστον στα 10 χρόνια το άλλαξα) και δεν είναι φτηνο εξαρτημα. Πόσο έχει πάει τώρα; πάνω από 300 νομίζω.

Πρόσθεσε στη σούμα κι ένα σετ μαγνήτες, γιατί είχαν Schaller μαγνήτες ψιλομαπα.

 
Οι παλιές ήταν USA. (Είχα pacer deluxe)

Και αν είχαν παιχτεί θα ήθελαν αλλαγή εκτός από τάστα και το Floyd rose το οποίο ήταν το original το 1 και παρόλο που ήταν καλό το μέταλλο, στα 8-10 χρόνια ήθελε αλλαγή γιατί θα είχα φαγωθεί τα "μαχαίρια" (εγώ τουλάχιστον στα 10 χρόνια το άλλαξα) και δεν είναι φτηνο εξαρτημα. Πόσο έχει πάει τώρα; πάνω από 300 νομίζω.

Πρόσθεσε στη σούμα κι ένα σετ μαγνήτες, γιατί είχαν Schaller μαγνήτες ψιλομαπα.
made in japan οπως το είπα.

έχω ακόμη μια kramer stagemaster 1988 neck thru ειναι φτιαγμενη απο την τότε esp(μετα αντέγραψε τον ευατό της εβγαλε κ την horizon καρμπον) k μια kramer sustainer 1989(την πούλησα εδω κ κάτι χρόνια) επίσης απο την esp.

hardware schaller, floyd k m6 κλειδιά,στην γλεφυρα ντανκαν jb.στην φωτο εχω βάλει εναν bill lawrence xl500

στα υπόποιπα συμφωνώ.

kramer stagemaster 1989.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η ουσία του νήματος συνοψίζοντας, είναι πως οι entry level κιθάρες έχουν βελτιωθεί με τη βιομηχανοποίηση, όμως οι καλές κιθάρες έχουν ακριβύνει κατά πολύ αφού για μια flagship κιθάρα με "κανονικά" ξυλα πρέπει πλεον να δωσεις 5-10k και βάλε (όταν γράφω εδώ εχω πάντα στο νου μου les paul)

Μέσα σε αυτή τη συγκυρία, δεν υπάρχει μεγαλύτερο value for money -για παίχτες κ όχι συλλέκτες - από τα γιαπωνέζικα αντίγραφα του 76-77 και για μια δεκαετία μετά, αφού παίρνεις κορυφαία ποιότητα κατασκευής με κανονικά ξύλα και από ίδια πείρα -ηχάρα- πραγματα για τα οποία οι εταιρείες σήμερα χρεωνουν πάρα πολύ ακριβά. Όσοι έχουμε παρει τετοια όργανα σχεδόν δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε πόσο εξωπραγματικά καλά είναι, αλλα αποζημιωνόμαστε όταν τύχαινει καμία φορά να τα συγκρίνουμε με το "real thing" :)

Δεν ισχύει το ίδιο για ινδονησιακά-βιετναμέζικα-κινεζικα καυσόξυλα τα οποία σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία είναι απογοητευτικά πλην ελαχίστων εξαιρέσεων -πχ οι κινέζικες classic vibe ή οι entry level Yamaha οι οποίες ναί, είναι vfm κιθάρες αλλα σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν "οργανάρες".

 
Αυτό που ξέρω είναι ότι οι σημερινές κιθάρες έχουν από καλύτερο έλεγχο ποιότητας σε όλες τις διαδικασίες παραγωγής, σε σχέση με τις παλαιότερες ίδιας κατηγορίας. Από την άλλη, δυστυχώς, χρησιμοποιούνται ολοένα και φτηνότερα υλικά. Φτηνότερα ξύλα, φτηνότερα ηλεκτρικά, με όλο αυτό να είναι αισθητο στο χέρι.Το flame maple top σχεδόν τα κατάργησαν από τις <1000 κιθάρες, και το vaneer rules. Βέβαια, τα όργανα είναι άρτια, κατασκευαστικά. Ποιοτικώς, η φτήνια δεν κρύβεται σε πολλές περιπτώσεις.


Αυτό ακριβώς, συν αυτό που είπε ο @Terry RoscoeBeck5 ότι κάποιες δεκαετίες δεν ήταν καλές για όργανα παρά το τι έγραφε το headstock (ενοχλητικό να μην μπορώ να κάνω παράθεση από άλλη σελίδα του νήματος, μάλλον κάτι δεν κάνω καλά).

Άλλα logistics τότε και άλλα τώρα, πολλές φορές νομίζουμε ότι όντως παίρνουμε κάτι παραπάνω από τα λεφτά που δώσαμε αλλά αυτοί που κατασκευάζουν αυτές τις κιθάρες ουτε χαζοί είναι ούτε δουλεύουν τζάμπα... οι φθηνές θυγατρικές κόβουν λεφτά από τα ξύλα μέχρι τα μεταλλεύματα για το hardware και τις βίδες για να φέρουν το όργανο στην τιμή που θα το πουλήσουν. 

Τα ξύλα πχ δεν είναι ότι είναι φθηνά (πχ maple tops κρατάνε στην Αμερική τα καλά και δίνουν τα φθηνά στην Ασία, δεν υπάρχει περίπτωση να βρείτε αμερικάνικης κιθάρας ποιότητα maple καπάκι στα ασιατικά άσε που όλα είναι καλλυμένα με καπλαμά γι αυτό τον λόγο), είναι ό,τι κολλάνε ό,τι κομμάτια βρούνε...

πχ αυτή είναι η prs spalted maple SE μου, exotic wood series και καλά ? 

πανέμορφο όργανο, και καλοστημένο (παίζει πολύ άνετα. με τρομερό σετ απ) αλλά αν το δεις από πίσω....

φαίνεται ότι οι τύποι πήραν χωρίς καν να δουν πεντε ξύλα μαόνι διαφορετικού είδους και απλά τα κόλλησαν για να κάνουν το σώμα ?

image.jpeg

Είναι αυτό που είπε ο Γιώργος, η φθηνια δεν κρύβεται... και στα κλειδιά και στο input jack και αλλού.

Θα μου πείτε και στις μη-custom shop Gibson-Fender το σώμα είναι πολλά κομμάτια... αλλά τουλάχιστον δεν κολλάνε ότι ξύλα βρούνε και όποιον πάρει ο χάρος... τα ματσάρουνε κάπως να μην βγάζει μάτι... ποιός ο λόγος να πάρεις κιθάρα με νιτρο αν τα ξύλα είναι γιούχου 

Και αυτός είναι ο λόγος που είπα στο πρώτο μου ποστ ναι φυσικά θα έπαιρνα 80's κιθάρα αλλά όχι Gibson... και έρχομαι στα λεγόμενα του Terry.

Βαριές, με pancake body και κυρίως τραγικά καπάκια οχι χωρισμένα στην μέση αλλά κολλημένα όπως να 'ναι. Δεν ξέρω αν είναι οργανάρες ή όχι, αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να πάρω κιθάρα που οι άλλοι κολλούσαν ότι ξύλα έβρισκαν μπροστά τους για να γλυτώσουν λεφτά εις βάρος του καταναλωτή. Nα το κάνουν στα φθηνά μοντέλα ναι, όχι όμως να πληρώνω τιμή gibson 

    image.jpeg

image.jpeg

Το ποστ δεν είναι για να θάψω τα ασιατικά όργανα. Την PRS SE την χρησιμοποιώ στο 90% των περιπτώσεων. Ευκολόπαικτο και καλοστημένο εργαλείο που το πάω παντού και χωρίς να φοβάμαι μην μου πάθει τίποτα.

Όταν όμως θέλω να πάρω όργανο τύπου ''buy once-cry once'' κοιτάω αλλού.

 
Αυτό ακριβώς, συν αυτό που είπε ο @Terry RoscoeBeck5 ότι κάποιες δεκαετίες δεν ήταν καλές για όργανα παρά το τι έγραφε το headstock (ενοχλητικό να μην μπορώ να κάνω παράθεση από άλλη σελίδα του νήματος, μάλλον κάτι δεν κάνω καλά).

Άλλα logistics τότε και άλλα τώρα, πολλές φορές νομίζουμε ότι όντως παίρνουμε κάτι παραπάνω από τα λεφτά που δώσαμε αλλά αυτοί που κατασκευάζουν αυτές τις κιθάρες ουτε χαζοί είναι ούτε δουλεύουν τζάμπα... οι φθηνές θυγατρικές κόβουν λεφτά από τα ξύλα μέχρι τα μεταλλεύματα για το hardware και τις βίδες για να φέρουν το όργανο στην τιμή που θα το πουλήσουν. 

Τα ξύλα πχ δεν είναι ότι είναι φθηνά (πχ maple tops κρατάνε στην Αμερική τα καλά και δίνουν τα φθηνά στην Ασία, δεν υπάρχει περίπτωση να βρείτε αμερικάνικης κιθάρας ποιότητα maple καπάκι στα ασιατικά άσε που όλα είναι καλλυμένα με καπλαμά γι αυτό τον λόγο), είναι ό,τι κολλάνε ό,τι κομμάτια βρούνε...

πχ αυτή είναι η prs spalted maple SE μου, exotic wood series και καλά ? 

πανέμορφο όργανο, και καλοστημένο (παίζει πολύ άνετα. με τρομερό σετ απ) αλλά αν το δεις από πίσω....

φαίνεται ότι οι τύποι πήραν χωρίς καν να δουν πεντε ξύλα μαόνι διαφορετικού είδους και απλά τα κόλλησαν για να κάνουν το σώμα ?

Προβολή συνημμένου 41835

Είναι αυτό που είπε ο Γιώργος, η φθηνια δεν κρύβεται... και στα κλειδιά και στο input jack και αλλού.

Θα μου πείτε και στις μη-custom shop Gibson-Fender το σώμα είναι πολλά κομμάτια... αλλά τουλάχιστον δεν κολλάνε ότι ξύλα βρούνε και όποιον πάρει ο χάρος... τα ματσάρουνε κάπως να μην βγάζει μάτι... ποιός ο λόγος να πάρεις κιθάρα με νιτρο αν τα ξύλα είναι γιούχου 

Και αυτός είναι ο λόγος που είπα στο πρώτο μου ποστ ναι φυσικά θα έπαιρνα 80's κιθάρα αλλά όχι Gibson... και έρχομαι στα λεγόμενα του Terry.

Βαριές, με pancake body και κυρίως τραγικά καπάκια οχι χωρισμένα στην μέση αλλά κολλημένα όπως να 'ναι. Δεν ξέρω αν είναι οργανάρες ή όχι, αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να πάρω κιθάρα που οι άλλοι κολλούσαν ότι ξύλα έβρισκαν μπροστά τους για να γλυτώσουν λεφτά εις βάρος του καταναλωτή. Nα το κάνουν στα φθηνά μοντέλα ναι, όχι όμως να πληρώνω τιμή gibson 

   Προβολή συνημμένου 41836

Προβολή συνημμένου 41837

Το ποστ δεν είναι για να θάψω τα ασιατικά όργανα. Την PRS SE την χρησιμοποιώ στο 90% των περιπτώσεων. Ευκολόπαικτο και καλοστημένο εργαλείο που το πάω παντού και χωρίς να φοβάμαι μην μου πάθει τίποτα.

Όταν όμως θέλω να πάρω όργανο τύπου ''buy once-cry once'' κοιτάω αλλού.


Προσφορά και ζήτηση... 

Βέβαια υπάρχουν κάποια "αμείλικτα" κριτήρια: Για όργανα περασμένων δεκαετιών, το είναι παλιά από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα.

Το brand, η κατάσταση τους, η συλλεκτική τους αξία, η original κατάσταση τους, είναι ακρογωνιαίοι λίθοι στη διαμόρφωση της τιμής τους. 

Όχι βέβαια ότι δεν έχουμε δει (και βλέπουμε) "σημεία και τέρατα" ακόμα και στις αγγελίες μας, από πλευράς ορισμένων πωλητών.    


Μα αυτές πληρώνουμε...

Λάθος... χρυσοπληρώνουμε.






Εδώ παρέθεσα ποστ από διάφορες σελίδες. Είναι εύκολο. Δίπλα από την "παράθεση" έχει ένα κουμπάκι "+". Αυτό ενεργοποιεί την πολλαπλή παράθεση, και αναδύεται ένα μικρό πλαίσιο που αναφέρει πόσες παραθέσεις έχεις αποθηκευμένες (πχ γράφει "παράθεση 3 αναρτήσεις").

Μπορείς να πατήσεις το κουμπακι αυτό σε κάμποσα ποστ, από διαφορες σελίδες.

Στην συνέχεια, όταν βρίσκεσαι στο πλαίσιο κειμένου, πατάς το κουμπί "παράθεση 3 αναρτήσεις", και σου βάζεις όλες τις αποθηκευμένες παραθέσεις μαζί, ώστε να απαντήσεις. Αρκετά εύκολο.

Υπάρχει και ένας άλλος τρόπος, πιο γρήγορος, να παραθέσεις μια φράση άλλη, χωρίς να του έρθει ειδοποίηση. Κάτι σαν ενδιάμεση λύση.

ενοχλητικό να μην μπορώ να κάνω παράθεση από άλλη σελίδα του νήματος, μάλλον κάτι δεν κάνω καλά


Εδώ παρέθεσα την φράση σου. Την εκανα copy paste, τη μαύρισα και πάτησα το κουμπάκι ",," αριστερά από τα emoticons.

 
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο!! Δεν το είχα υπόψιν ή το ξέχασα γιατί τελευταία κάνω quote πιο πρόσφατα posts..

Ναι τον δεύτερο ''άμεσο'' τρόπο τον γνώριζα αλλά δεν ήθελα να κάνω κάποιον quote χωρίς να το γνωρίζει 

 
Ναι τον δεύτερο ''άμεσο'' τρόπο τον γνώριζα αλλά δεν ήθελα να κάνω κάποιον quote χωρίς να το γνωρίζει 



@Lord_Goumis
 
Ανεφέρεις το ονομά του, και του έρχεται ειδοποίηση



 
made in japan οπως το είπα.

έχω ακόμη μια kramer stagemaster 1988 neck thru ειναι φτιαγμενη απο την τότε esp(μετα αντέγραψε τον ευατό της εβγαλε κ την horizon καρμπον) k μια kramer sustainer 1989(την πούλησα εδω κ κάτι χρόνια) επίσης απο την esp.

hardware schaller, floyd k m6 κλειδιά,στην γλεφυρα ντανκαν jb.στην φωτο εχω βάλει εναν bill lawrence xl500

στα υπόποιπα συμφωνώ.

Προβολή συνημμένου 41831


Aυτο το esp kramer stagemaster που αναφερεις μαλλον κανει τη διαφορα, γιατι οντως βρηκα τετοια japan
https://reverb.com/item/67944044-esp-kramer-glide-series-b-8-made-in-japan-mij-stagemaster

Κατα τα αλλα σκετη kramer stagemaster βρισκω μονο usa πχ :

https://reverb.com/item/9229872-kramer-stagemaster-1-custom-1987-made-in-usa-stage-master-i-america-excellent-conditions

Κι εμενα ηταν usa οπως ειπα.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Aυτο το esp kramer stagemaster που αναφερεις μαλλον κανει τη διαφορα, γιατι οντως βρηκα τετοια japan
https://reverb.com/item/67944044-esp-kramer-glide-series-b-8-made-in-japan-mij-stagemaster

Κατα τα αλλα σκετη kramer stagemaster βρηκα μονο usa

ad he

Κι εμενα ηταν usa οπως ειπα
η κιθάρα η δεύτερη ειναι ίδια με την δική μου απλά αλλάζει η διάταξη των μαγνητών.

Η δική μου ειναι stagemaster deluxe 1(h/s/s)  ενώ αυτή που έβαλες ειναι stagemaster custom 1(h/s)

κ οι 2 γράφουν american στο headstock αλλα ειναι φτιαγμένες απο την ESP.

έστελνες η esp τα body blanks στην κραμερ κ τα βαψίματα μαζι με τις συναρμολογησεις κτλ τα αναλάμβανε η κραμερ.στο τέλος κότσαρε το american στο headstock.

το ίδιο κ με τα bolt on οργανα.

ολες κ η δική σου απο παρτς της esp ήταν

μετά κάηκε το εργοστάσιο της κραμερ κ έκλεισε το 1990 + τα οικονομικα προβληματα που είχε

αν δεν με πιστευεις μπες στο vintage kramer Μπες sto wiki για την κραμερ κτλ θα το δεις παντού.

By 1987, Kramer was using ESP Guitars exclusively for manufacturing its necks and bodies. The "American Series" of instruments were ESP parts, assembled in Neptune, New Jersey.


Kramer USA and American


(Please Note: Kramers listed below were not built in USA post 1986. Only Assembled.)

  • Kramer Baretta I, II, and III
  • Kramer Stagemaster
  • Kramer Classic
  • Kramer Condor
  • Kramer Liberty
  • Kramer Pacer
  • Kramer Pacer Custom I & II
  • Kramer Pioneer Bass
  • Kramer Forum I & II Basses
  • Kramer Proaxe
  • Kramer Triax
  • Kramer Enterprize
  • Kramer Invader
  • Kramer Vanguard
  • Kramer Voyager
  • Kramer Sustainer
  • Kramer Telecaster



 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
η κιθάρα η δεύτερη ειναι ίδια με την δική μου απλά αλλάζει η διάταξη των μαγνητών.

Η δική μου ειναι stagemaster deluxe 1(h/s/s)  ενώ αυτή που έβαλες ειναι stagemaster custom 1(h/s)

κ οι 2 γράφουν american στο headstock αλλα ειναι φτιαγμένες απο την ESP.

έστελνες η esp τα body blanks στην κραμερ κ τα βαψίματα μαζι με τις συναρμολογησεις κτλ τα αναλάμβανε η κραμερ.στο τέλος κότσαρε το american στο headstock.

το ίδιο κ με τα bolt on οργανα.

ολες κ η δική σου απο παρτς της esp ήταν

μετά κάηκε το εργοστάσιο της κραμερ κ έκλεισε το 1990

αν δεν με πιστευεις μπες στο vintage kramer Μπες sto wiki για την κραμερ κτλ θα το δεις παντού.

By 1987, Kramer was using ESP Guitars exclusively for manufacturing its necks and bodies. The "American Series" of instruments were ESP parts, assembled in Neptune, New Jersey.
Κοιτα λιγο πιο πανω εκει που λεει 1983.

(την αγορασα το 1985)
Αυτη εχει ολα τα χαρακτηριστικα της δικιας μου (πχ ειχε pickguard με HSS, alder σωμα, rosewood ταστιερα, schaller μαγνητες και κλειδια, floyd1) εκτος απο το headstock, oπου ειχε μπει ηδη το banana.
http://www.vintagekramer.com/pacer2.htm

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top