Tell me why

Αισθάνθηκα σα να βρέθηκα σε χώρο που τζαμάρανε οι Doors με τους CCR, με φωνητικά από τον Τζάγκερ. Πολύ καλό.  :)

Αν πρέπει να βρω οπωσδήποτε κάτι που δε μου άρεσε θα έλεγα τα ντραμς.

 
Σένιο κομμάτι, ωραία φωνή και κιθάρα. Εγώ πήγα λίγο προς surf μάλλον λόγω του τρέμολο.

Εϊτε κάτι γίνεται με τα ντραμς σε ορισμένα σημεία, είτε έχεις κάνει κολλήσεις ελάχιστα εκτός χρόνου. Αισθάνομαι ότι χάνονται κάποια δέκατα και με πετάνε λίγο έξω.

 
Να ειστε καλα καλοι μου ανθρωποι.

Η αληθεια ειναι οτι τα τυμπανα και οι φωνες με δυσκολευουν παντα περισσοτερο.

Και στο ηχητικο και στο "παικτικο" του πραγματος.

Εδω οντως τα τυμπανα ,ρυθμικα κυριως,εχουν πολλα θεματα,ειδικα σε καποια σημεια.

Ηθελα να  ειναι λιγο χαλαρα,να τραβανε λιγο πισω αλλα δεν μπορουσα να τα φερω με τιποτα οπως ηθελα.Δεν ξερω νομιζω.

Σιχτιρισα καμποσο και τελικα τα αφησα ως εχουν.

Ρευ εχεις δικιο,ενα ροκαμπιλισερφ φιλ ηθελα να εχει,αλλα οσο πηγαινε εβγαινε πιο μπλουζ.

Σας ευχαριστουμε ολους. :)

 
Εισαγωγάρα και παιξίματα όμορφα. Μπράβο Ζωρζ!

Θα κάνεις άλμπουμ; Πόσα έχεις μαζεμένα;

 
Εμένα μου άρεσε πολύ .....η ντραμς ;D, και μου κολλάν πολύ στο στυλ.

Σαν να άκουγα μια προπολεμική singerland της Radio King, με 24 κάσα να βογκα, ματσαρισμένη με ένα 14 άρι snare της ludwig…και το 12άρι dark της zildjian…. κύμβαλον αλαλάζον ;D.

Στην κιθάρα –φωνή. Ο Phil Alvin με κατεστραμένο συκώτι από Τζακ (single barrel) ;D .

Ατμοσφαιρικότατον.

 
Σας φχαριστω πολυ LK και boss.

Λακη,απο αυτα με τα νουμερα που γραφεις δεν καταλαβα τιποτα .Αφου ομως εβγαλε τετοια ατμοσφαιρα,καλα θα ειναι τα μεγεθη. ;D ;D

Μπος,για να μαζευτουν και να γινουν αλμπουμ θελουν πολλη δουλεια και ποιος να την κανει.Οχι τιποτε αλλο δηλ αλλα παρα την ασχετοσυνη μου,εχω και καποια στανταρντς στο μυαλο,παναθεμα με,που ισως δεν ειναι καν εφικτα απο του λογου μου τουλαχιστον.

Μαλλον ειναι κι αυτος ο λογος που ποτε δεν αποτελειωνω καποιο,αρχιζω κατι αλλο που κι αυτο μενει στη μεση και ξανα τα ιδια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μιλάμε για φοβερή δουλειά.

Δεν με εκπλήσσει γιατί είναι γνωστές οι δυνατότητές σου αλλά είναι............... τι να πω.

Πραγματικά εύγε από όλες τις απόψεις και πάντα τέτοια!!!

 
Καλώς τον ε κι ας άργησες :D

Συμφωνώ μ'οσα ωραία ανέφεραν οι  υπόλοιποι  και προσθέτω Γιώργο  τις ωραίες αλλαγές στο 1:49 και 2:05 , επίσης μ'άρεσε μια ωραία δόσης ειρωνίας στο παίξιμο  είσαι και παθιάρης ;D  εννοώ την φωνή σου άψογη.

Τα riffs ωραία στην αρχή και ενδιάμεσα, αυτό  όμως που γούσταρα πιό πολύ είναι η διακοπτόμενη μπλουζιστική φρασεολογική προσέγγιση, που δείχνεις σαν καλλιτέχνης(μουσικός-κιθαρίστας-τραγουδιστής) ότι έχεις υπό έλεγχο το πράμα.... και έτσι θέλεις να το  κάνεις να ακουστεί.

Αν μη τι άλλο έχεις ταυτότητα Bluesman!

 
gvour είπε:
Μπος,για να μαζευτουν και να γινουν αλμπουμ θελουν πολλη δουλεια και ποιος να την κανει.Οχι τιποτε αλλο δηλ αλλα παρα την ασχετοσυνη μου,εχω και καποια στανταρντς στο μυαλο,παναθεμα με,που ισως δεν ειναι καν εφικτα απο του λογου μου τουλαχιστον.
Αυτή η σκέψη έχει κλείσει πολλά σπίτια... και το δικό μου.

Μαλλον ειναι κι αυτος ο λογος που ποτε δεν αποτελειωνω καποιο,αρχιζω κατι αλλο που κι αυτο μενει στη μεση και ξανα τα ιδια.
Είδες όμως που τελείωσες αυτό; ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ!Δεν έχει "να το κοιτάξουμε ξανά και να του βάλω άλλα ντραμς και...". Τελικά κάθε ηχογράφηση είναι η αποτύπωση μιας "στιγμής". Μιας φάσης. Πάμε στο επόμενο!

 
Πολύ ωραίο κομμάτι Γιώργο. Εξαιρετική κιθάρα με ωραίο ήχο, σούπερ φωνή και το όλο εγχείρημα τίγκα στην ατμόσφαιρα New Orleans. Το μόνο που με ψιλοχάλασε (γιατί δε μ' αφήνει να το απολαύσω όπως πρέπει) είναι ότι ο ηχολήπτης έχει πρώτη μούρη τη lead κιθάρα εις βάρος της φωνής (στα σημεία που ακούγονται μαζί προφανώς) με αποτέλεσμα να χάνει κανείς τη μελωδία των φωνητικών και να παρακολουθεί την κιθάρα. Άψογη μουσικά η ιδέα πάντως στο κουπλέ να παίζουν μαζί το line.

Όσον αφορά το προγραμματισμό των τυμπάνων, όποιος τον έκανε, του αξίζει μπράβο και μόνο για την προσπάθεια γιατί αυτοί οι ρυθμοί είναι πολύ ζόρικοι να τους αναλύσεις και να καταφέρεις να τους παίξει software.

 
Τσιγαρίλα, καμιά σαρανταριά νοματαίοι.Ποτήρια από ώρα άδεια από burbon, δυο μπάρμεν, τρεις κυρίες "έτοιμες" για "όλα" . Η μικρή η σερβιτόρα παίζει με τον ιδιοκτήτη. Η ορχήστρα από καιρό έτοιμη για "όλα" . Κόκκινος φωτισμός. Ο καθρέπτης στο μπαρ αντανακλά τη διαφήμιση Coors. Ξύλο ραμποτέ, ίσα με τη μέση. Ο τοίχος χρώμα σκούρο, άμα ξεπλυθεί η τσιγαρίλα, μπορεί να ήταν γαλανός.

Το μικρόφωνο με φρέσκο  πάνω  του το κραγιόν από την τραγουδιάρα. Η Strato παλιά ξεβαμμένη, με εμφανή τα "ένσημα"  και τα νυχτοκάμματα. Ο Γιώργαρος φορά το καπέλο λοξά . Ανεβαίνει στο πατάρι ...

 
Σας μερσω ΑΜΤΜΛ(cos) ,Σωτερ ,JJ και bouzoukleri για τα λογια.

Κωστα,οταν το ξανακουω αρχιζω και βλεπω ποσα θελουν αλλαγη η διορθωση.

Σωτηρη,αναθεμα κι αν ξερω τι ειμαι και πως θελω να ακουγεται. :D

Αλλιως αρχιζω,αλλιως καταληγει.

Σπυρο,ξερεις πως ειναι αυτοι οι κιθαριστες,ερπετοειδη. ;D ;D

Καπελωνουν τους παντες.

Περα απο πλακα εχεις δικιο.Ειναι απο αυτα που οταν κατεβαζεις την ενταση στο τρακ της κιθαρας λες"θελει πιο πανω" κι οταν ανεβαζεις σου φαινεται δυνατα.

Καποιος που ξερει τα του eq θα μπορουσε να το κανει σωστα χωρις απαραιτητα να πειραξει εντασεις.Nα μη μπαινει δηλ.το ενα μεσα στο αλλο.

Με δυσκολευουν πολυ αυτα τα πραγματα και σχεδον ποτε δε βρισκω το sweet spot.

yameth είπε:
Αυτή η σκέψη έχει κλείσει πολλά σπίτια... και το δικό μου.
Ξερω,δεν ειμαι μονος. :)

Το θεμα ομως  Γιαννη με εσενα  και καποιους αλλους ανθρωπους ειναι οτι αν και οταν το αποφασισεις,εχεις τις γνωσεις και τις δυνατοτητες να το κανεις.Δεν ισχυει το ιδιο προς τα εδω.Κατω να χτυπιεμαι,μερικα πραγματα θα μεινουν προχειρα και ημιτελη.

Δε βαριεσαι,δεν ειναι ολα για ολους.

Το μικρόφωνο με φρέσκο  πάνω  του το κραγιόν από την τραγουδιάρα. Η Strato παλιά ξεβαμμένη, με εμφανή τα "ένσημα"  και τα νυχτοκάμματα. Ο Γιώργαρος φορά το καπέλο λοξά . Ανεβαίνει στο πατάρι ...
.......με καινουριο χρωμα κραγιον και τις φρεσκοαγορασμενες cowgirl boots. ;D ;D

 
gvour είπε:
Το θεμα ομως  Γιαννη με εσενα  και καποιους αλλους ανθρωπους ειναι οτι αν και οταν το αποφασισεις,εχεις τις γνωσεις και τις δυνατοτητες να το κανεις.Δεν ισχυει το ιδιο προς τα εδω.Κατω να χτυπιεμαι,μερικα πραγματα θα μεινουν προχειρα και ημιτελη.

Δε βαριεσαι,δεν ειναι ολα για ολους.
Και να είναι όπως τα λες (που δεν είναι) υπάρχουν διαθέσιμοι γνώστες για ταλέντα σαν εσένα.

 
Ωραιοτατον και κλασσικοτατον  :)

τα κομματια σου εχουν ατμοσφαιρα και χαρακτηρα...

Θελουν λιγο καλυτερη παραγωγη αλλα αυτα ειναι πατισματα  ;)

 
Είναι πολύ καλό, πολύ πολύ καλό και κάποιος (δεν ξέρω ποιός) του στερεί την δυνατότητα να είναι άριστο.

Εχοντας ξεκινήσει μ αυτά, μπορείς να σταματήσεις να διαβάζεις εδώ.

Αν θες να πάμε στο άριστο εδώ οι ενστάσεις μου:

1. Συχνοτικά υπάρχει θέμα με το eq της κιθάρας, με το μπάσο και το χαμηλό από τα τύμπανα. Μπουμπουνίζει και μπερδεύονται οι φράσεις.

2. Μετά το 1.50 που αποκτά το μεγάλο ενδιαφέρον, υπάρχουν όντως κάποια προβληματάκια με τους τονισμούς ή τα μέτρα των τυμπάνων γενικά στο θέμα που μοιάζει με το ticket to ride.

3. Η φωνή βγαίνει λίγο μέσα από το πηγάδι και είναι ψιλοστραγγαλισμένη.

μπορείς να επιστρέψεις και πάλι στην αρχή του ποστ.  :D

 
Σας ευχαριστω παρα πολυ SF,Dim και Holystone.

Καλα κανεις Δημητρη και λες και τις ενστασεις που εχεις με τις οποιες και συμφωνω οπως ειπαμε.

Αυτο εξαλλου ειναι το ζητουμενο,περα απο τα υπολοιπα,αλλιως θα τα βαζαμε

μονο στα Φεισμπουκς για τα λικε και τα "τελεια".

Δε λεω κι αυτα ειναι ωραια-η τροφη του πτωχου καλλιτεχνου  ;D ;D ;D-αλλα και οι παρατηρησεις επιβαλλονται οταν υπαρχουν.

Προσωπικα με εχει βοηθησει πολυ στο να βελτιωσω καποια  πραγματα η κριτικη και  το"ξυλο" ;D εδω στο νοιζ.

Μερσι κυριοι. :)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top