Έτσι είναι ρε λάκηδες, ακούστε το μπιτ.Suede είπε:Τελικά μόνο ο Ringo άξιζε στους Beatles.
Ώρες ώρες τα ισοπεδώνουμε όλα εδώ μέσα..
Superfunk είπε:γιατι δηλαδη ο Waters & o Gilmour MONOI τους τι...φανταστικο εχουν κανει?....ΣΟΥΠΕΣ και αυτοι...εχουν φτιαξει....(σε σχεση με τους PF)
Yesterday! Δηλαδή P Mc C.RayDTutto είπε:Οκ, πες μου ένα τραγούδι του που άντεξε διαχρονικά. Όχι "άντεξε= το θυμάμαι που το έπαιζαν όταν βγήκε" αλλά "άντεξε=ακούγεται ακόμα και σήμερα από τα ραδιόφωνα και όλοι/οι περισσότεροι/πολλοί ξέρουν ποιο είναι ή τουλάχιστον το ξέρουν ως τραγούδι".
μπιτ ον δε μπρατ γουιθ ε μπεισμπολ μπατ...kwstas79 είπε:Έτσι είναι ρε λάκηδες, ακούστε το μπιτ.
Superfunk είπε:Να πας σε εναν καλο οφθαλμιατρο
κατσε να σε βοηθησω μεχρι να βαλεις ματομπουκαλα.. ;D
(σε σχεση με τους PF)
;D
Και ΠΟΙΟΣ εισαι ΕΣΥ ρε φιλως...ο Γουικιπεντιας? ;DΓια εμένα αυτός ήταν οι PF.
ΑΡΙΣΤΗ θες να πεις....(φιλικη συμβουλη ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ... ;D)Η όρασή μου είναι άπταιστη
apos είπε:Οι Beatles ήταν αποτέλεσμα μιας ευτυχούς συγκυρίας να βρεθούν μαζί δύο μουσικές ΔΙΑΝΟΙΕΣ, μία διάνοια (κατά τη γνώμη μου) στα τύμπανα, μία ήρεμη δύναμη (που έγραψε 6-7 από τα σπουδαιότερα κομμάτια "έβερ") στην κιθάρα, μία ΔΙΑΝΟΙΑ στην παραγωγή (Martin), μία μανατζερίστικη αλεπού (Έπσταϊν), σε δεδομένες κοινωνικοπολιτικές συνθήκες, μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου της σύγχρονης ιστορίας. Το να ψάχνουμε γιατί το κάθε ένα από τα συστατικά αυτά δεν ήταν αντάξιο αυτού του μίγματος, είναι άτοπο...
Αυτό το λένε "Χημεία" και δεν πρέπει να το αγνοεί κανείς στη μουσική. Συνήθως εστιαζόμαστε στον παίκτη, το όργανο, την τεχνική. Όμως ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον (άντε και ζώον μερικές φορές...) και δημιουργεί διαφορετικά μέσα στην "ομάδα".sfaku είπε:Το γιατί μια μπάντα μπορεί να είναι ή να φαίνεται ανώτερη των μεμονωμένων μελών της, μπορεί να οφείλεται σε μια σειρά από παράγοντες όπως:
(...)
ε) όταν μιλάμε για τόσο μεγάλες μπάντες ( Stones, Beatles κττ) μιλάμε για μια ανεπανάληπτη εμπειρία όχι μόνο για τον ακροατή αλλά και για τα μέλη: πιθανόν ποτέ δεν θα βιώσουν ξανά τον ίδιο ενθουσιασμό ούτε θα βρουν ανάλογο κύμα για να καβαλήσουν, όταν θα είναι σόλο. Αυτό αποτυπώνεται στις δουλειές τους.
Αυτό πραγματικά έλειπε από τη λίστα. Να επαυξήσω: πολλές φορές κάποιες προσωπικές εμμονές ενός κατά τα άλλα εμπορικά πετυχημένου καλλιτέχνη μπορεί να είναι πολύ αντιεμπορικές. Ή μπορεί το απωθημένο του να είναι πολύ κόντρα στο κυρίως αντικείμενο, κάτι λογικό, αφού οι μεγάλες επιτυχίες γίνονται καταπιεστικές κάποια στιγμή για τους δημιουργούς τους (Έι, Ρόμπερτ, θα μας παίξεις για 23η σερί φορά το Στέργουεϊ του Χέβεν στο γιουκαλίλι; ). Μετά από τέτοιες εμπειρίες σου 'ρχεται να παίξεις χιπ χοπ με εσκιμώικο στίχο.theoctapus είπε:Να προσθέσω το
στ) Αρκετές φορές οι σόλο καριέρες εξυπηρετούν τις εναλλακτικές καλλιτεχνικές ανάγκες/επιθυμίες των μελών μιας μπάντας κι αυτό δεν μεταφράζεται πάντα σε επιτυχημένο αποτέλεσμα. Συνήθως έτσι το "καλό" κομμάτι του ταλέντου τους βρίσκει διέξοδο στην μπάντα.