Τεχνικη ''ΑΠΛΗΣΤΙΑ''

Βασικά, η τεχνική δεν είναι κάτι συγκρίσιμο. Έχει πολλούς τομείς, και μπορεί κάποιος να έχει αναπτύξει τελείως διαφορετικά πράγματα από κάποιον άλλον. Άλλος έχει τρελή ταχύτητα, άλλος βιμπράτα, bend, slide, tapping κλπ. Η λίστα ατελείωτη. Αυτό που αλλάζει όταν μιλάμε για τέτοιους κιθαρίστες είναι το πόσο κοντά είναι σε αυτό που μας καλύπτει.

Για παράδειγμα, μπορεί ο Steve Vai να παίζει σαν αφηνιασμένη Φεράρι, αλλά για κάποιον του φαίνεται φαφλατάς. Μπορεί ο Gilmour να γεμίζει 5 λεπτά σόλο με μοναδική μελωδικότητα και απίστευτα bend, αλλά σε κάποιον να φαίνεται νυσταγμένος. Δεν έχει νόημα να προσπαθεί ο ένας να πείσει τον άλλον για την τεχνική αρτιότητα του καθενός γιατί προσεγγίζουν το θέμα 'τεχνική' από τελείως διαφορετική σκοπιά. Μου θυμίζει τις κουβέντες για αυτοκίνητα, που ο ένας λέει ότι καλύτερο αυτοκίνητο είναι η Πόρσε και ο άλλος το Χάμερ. Άλλο είδος, άλλες ανάγκες, άλλο γούστο, άλλη επιλογή.

Για να κάνω μια απόπειρα να το γυρίσω σε οντόπικ (αν αυτό είναι δυνατό), θα πω ότι όσον αφορά στην τεχνική πάντα θα μένουν ακάλυπτοι τομείς. Και αυτό, αν σε βοηθάει και ο χαρακτήρας σου, θα σε κάνει πάντα να αισθάνεσαι ημιτελής. Το θέμα είναι να μην προσπαθείς να μοιάσεις με κάποιον, αλλά να προσπαθείς να πάρεις στοιχεία από όλους. Ακόμα και αν απεχθάνεσαι τον Malmsteen ή τον Cobain (μιας και αναφέρθηκαν), πάντα θα έχουν κάτι να σου δώσουν. Αν έχεις την υπομονή να το ακούσεις θα βγεις κερδισμένος. Αν το αποκλείεις εκ πρωιμίου θα βγεις χαμένος. Γι αυτό λένε ότι στο κεφάλι του μουσικού δεν χωράνε τοίχοι.

 
govanmaniac είπε:
Επειδή λίγο πολύ είμαστε όλοι obsessed με την κιθάρα, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Εννοώ ότι ΟΛΟΙ μας ανεξαρτήτου στυλ θα θέλαμε τεχνικά να γίνουμε όσο καλύτεροι μπορούμε! Όλοι θα θέλαμε να  είχαμε το δεξί του Gambale ή του Malmsteen, το αριστερό του Vai μαζί με την τρέλα του, τα bends του Gilmour και το υπερπλήρες παίξιμο του Govan (ακούστε το Windows to the soul των GPS για να διαπιστώσετε το κατά πόσο αυτός ο ΥΠΕΡΠΑΙΧΤΗΣ μπορεί να πειθαρχήσει στα πλαίσια μιας μπάντας ή όχι...).. Δηλαδή υπάρχει κάποιος από εμάς που λέει ότι δεν θέλει να βελτιωθεί για να μην χαλάσει το συναίσθημά του? Υπάρχει? ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ....
να σου πω ειληκρινα εαν ερχοταν το πνευμα του Hendrix κ μου ελεγε

" μεγαλε σημερα ειναι η τυχερη σου μερα μπορεις να διλαεξεις μεταξυ Michael angelo, Vai, Goavn, Satriani, Keith Richards, Billy Gibbons, SRV, Jimmy Page k αυριο το πρωι που θα ξυπνησεις  θα μπορεις να παιζεις σαν κ αυτον "

το διλημα μου θα ηταν μεταξυ Richards k Gibbons

Το θέμα είναι να μην προσπαθείς να μοιάσεις με κάποιον, αλλά να προσπαθείς να πάρεις στοιχεία από όλους. Ακόμα και αν απεχθάνεσαι τον Malmsteen ή τον Cobain (μιας και αναφέρθηκαν), πάντα θα έχουν κάτι να σου δώσουν. Αν έχεις την υπομονή να το ακούσεις θα βγεις κερδισμένος. Αν το αποκλείεις εκ πρωιμίου θα βγεις χαμένος. Γι αυτό λένε ότι στο κεφάλι του μουσικού δεν χωράνε τοίχοι.
εχεις πολυ δικιο σε αυτο!

το καταλαβα οταν αρχισα να βγαζω κοματια για αν δειξω στους μαθητες μου.

αναγκαστικα ακουσα κ εβγαλα κ nirvana k maiden κ οτι αλλο φανταζεσε κ στο τελος ιδα οτι κερδισα πολλα πραγματα σαν μουσικος

οι μουσικες αυτες ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ αφορουν στην Ελλαδα,και ακομα και αυτοι που ακουνε τις μουσικες που αναφερεις ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ενδιαφερθουν ΜΑΖΙΚΑ για ενα ΕΛΛΗΝΙΚΟ γκρουπ που τις...παιζει γιατι απλα ΔΕΝ παιζει τοσο καλα οσο τα συγκροτηματα αναφορας τα οποια κατα 99,9% ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ...αλλα ακομα και να παιζει δεν εχει τα "διαπιστευτηρια και τις διεθνεις περγαμηνες" που απαιτει το ειδος.
off topic

αυτο ειναι το κακο με μας του Ελληνες! ποτε δεν στιριζουμε κατι που βγαινει απο εδω!

ειμαι σιγουρος οτι ενα ελληνικο αγλλοφωνο group μπορει πολυ ανετα να σταθει στο εξωτερικο κ να κανει καριερα!

 
μα για ποια τεχνικη απληστια μιλάτε....δεν καταλαβαίνω.



 
..καί ενώ τά db γονατίζουν ελέφαντες καί οί ταχύτητες ξεβρακώνουν τόν Παγκανίνι, εμένα

οί δεξιοτέχνες " αθλητές " μού προκαλούν χασμουρητά!

:) :) :)

 
Superfunk είπε:
και γιατι πρεπει δηλαδη να περιμενεις κατι διαφορετικο?

οι μουσικες αυτες ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ αφορουν στην Ελλαδα,και ακομα και αυτοι που ακουνε τις μουσικες που αναφερεις ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ενδιαφερθουν ΜΑΖΙΚΑ για ενα ΕΛΛΗΝΙΚΟ γκρουπ που τις...παιζει γιατι απλα ΔΕΝ παιζει τοσο καλα οσο τα συγκροτηματα αναφορας τα οποια κατα 99,9% ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ...αλλα ακομα και να παιζει δεν εχει τα "διαπιστευτηρια και τις διεθνεις περγαμηνες" που απαιτει το ειδος.

εσυ τι θα αγοραζες ?Μια Μερσεντες ή ενα αυτοκινητο που ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Μερσεντες αλλα δεν ειναι?   

δηλ.εσυ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ?(Γιατι μια χαρα σε βλεπω οτι τα ΓΡΑΦΕΙΣ....)

ΦΥΣΙΚΑ και οταν οι στιχοι σου ειναι στη ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ στην οποια ενεργοποιεισαι εχεις πολυ περισσοτερες ελπιδες να κανεις επιτυχια,για σκεψου να πηγαινες στην Αγγλια και να τους τραγουδουσες στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ...θα ασχολουνταν ο κοσμος μαζι σου?Δεν το νομιζω.......
Αρχικα, δεν θεωρω οτι οι μπαντες στην Ελλαδα παιζουν κατ'εξοχην χειροτερα απο μπαντες του εξωτερικου και οτι αντιγραφουν, αλλα μαλλον, οτι επηρεαζονται απο μεγαλες διεθνεις μπαντες, οπως ακριβως και οι μπαντες στο εξωτερικο (Φυσικα αλλες πιο επιτυχημενα και αλλες λιγοτερο).

Επισης το να παιζεις τα ειδη μουσικης που ανεφερα πριν (Blues, metal και τα σχετικα)με ελληνικο στιχο ειναι σαν να παιζεις ρεμπετικα και νησιωτικα στα αγγλικα!!! ;D

''You called me Punk one night'' και ''Dari-Dari by the shore the Seagulls fly''

 
tasosSG είπε:
Εχω ενα προβλημα..

Και πιστευω πως δεν θα λυθει ποτε..

Το θεμα ειναι αν το εχω μονο εγω ή αν ειναι γενικο το κακο..

Οσο κι αν ανεβαινω επιπεδα τεχνικης παντα ακουω αυτα που δε μπορω να παιξω και ξενερωνω (σε λογικα πλαισια)..

Το ξερω οτι ειναι στη φυση του ανθρωπου να επιθυμει αυτα που δεν εχει και να μην εκτιμαει τα υπαρχοντα..

Υπαρχει τελος για αυτο το πραγμα??
το ολο θεμα ονομαζεται και διαφορετικοτητα ...  δεν ειναι ευκολο να την αποδεχτουμε

 
Εγώ πιστεύω οτι όλοι αυτοί οι "παιχταράδες" που παίζουν με τεράστιες ταχύτητες δεν έχουν καμία σχέση με τη μουσική..Θα μπορούσαν άνετα να παίζουν στο τσίρκο μαζί με τους ζογκλέρ αλλά στη μουσική δε χωράνε...

Η μουσική νομίζω οτι είναι ένα τρόπος έκφρασης..Το πόσο καλά εκφράζεσαι μέσω της μουσικής και το πόσο δυνατά είναι τα συναισθήματα που εκφράζεις είναι αυτό που μετράει..

Γι'αυτό και πραγματικά θαυμάζω τα τραγούδια του cobain..Θα τα άκουγα ακόμη και αν δεν είχαν καθόλου μουσική..

Μόνο και μόνο η φωνή του αρκεί για να μεταδώσει τα έντονα συναισθήματα που αισθανόταν...

Με αυτό το σκεπτικό αξίζει να βελτιώσεις την τεχνική σου όσο χρειάζεται για να εκφράζεσαι καλύτερα..

 
Δεν ξέρω τι είναι πιο εντυπωσιακό..

Οτι υπάρχουν μεγάλοι άνθρωποι που πιστεύουν αυτά τα πράγματα:

bluezlick είπε:
αυτο ειναι το κακο με μας του Ελληνες! ποτε δεν στιριζουμε κατι που βγαινει απο εδω!

ειμαι σιγουρος οτι ενα ελληνικο αγλλοφωνο group μπορει πολυ ανετα να σταθει στο εξωτερικο κ να κανει καριερα!
ή ότι τα λένε δημόσια σκάβοντας το λάκο και σε νέα παιδιά που αναζητούν ένα δρόμο στη ζωή τους;

Γράφει ο ένας "πιστεύω", ο άλλος "πιστεύω" λες και είμαστε σε μάθημα θρησκευτικών. Δεν χρειάζεται να πιστεύει κανείς τίποτε: υπάρχει η απλή και εξακριβώσιμη πραγματικότητα που λέει ότι κανένα ελληνικό γκρουπ ποτέ στην ιστορία της μουσικής δεν έκανε διεθνή καριέρα, είτε ελληνόφωνο, είτε αγγλόφωνο, είτε ισπανόφωνο είτε άφωνο.

Από εκεί και πέρα ο καθένας μας έχει δικαίωμα να ζει στο κόσμο του, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση ανευθυνότητα; Ειλικρινά, μου θυμίζει κάτι μαλάκες που (λίγο πριν πάω στο στρατό) προσπαθούσαν να με πείσουν ότι είναι "ωραία εμπειρία" και "θα μάθεις πολλά" και τι "ξέγνιαστη εποχή" και διάφορες άλλες ανοησίες. Αισθάνεται ο νεοέλληνας την ανάγκη να χαντακώσει και τους συνανθρώπους του; Δεν του φτάνει η προσωπική του μιζέρια;

 
Wow! είπε:
Δεν χρειάζεται να πιστεύει κανείς τίποτε: υπάρχει η απλή και εξακριβώσιμη πραγματικότητα που λέει ότι κανένα ελληνικό γκρουπ ποτέ στην ιστορία της μουσικής δεν έκανε διεθνή καριέρα, είτε ελληνόφωνο, είτε αγγλόφωνο, είτε ισπανόφωνο είτε άφωνο.

Από εκεί και πέρα ο καθένας μας έχει δικαίωμα να ζει στο κόσμο του, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση ανευθυνότητα;  Αισθάνεται ο νεοέλληνας την ανάγκη να χαντακώσει και τους συνανθρώπους του; Δεν του φτάνει η προσωπική του μιζέρια;
+500

Όσο αφορά το αρχικό ποστ δηλώνω και εγώ άπληστος. Μόλις έπιασα την κιθάρα στα χέρια μου ήθελα να παίξω το ζειμπέκικο της ευδοκίας. Αφού το έκανα, ήθελα να βγάλω συγχορδίες. Μετά τις συγχορδίες με μπαρέ. Μετά να παίξω καλύτερα από τους γνωστούς μου και κάπου εκεί να παίξω σαν τον Satriani.

Εκεί ανάμεσα παράτησα τις προσπάθειες για βελτίωση.

Δεν είναι κακό να είσαι άπληστος, άλλωστε αυτό είναι που σε αναβαθμίζει. η φύση του ανθρώπου είναι να προσπαθεί να ξεπεράσει τον ευατό του και τους άλλους. Γι αυτό ΠΑΝΤΑ τα ρεκόρ θα σπάνε.

Αν κάποιος διαφωνεί με το συγκεκριμένο τρόπο ζωής, να πάει να μπει στο πιθάρι.

 
Wow! είπε:
1.Γράφει ο ένας "πιστεύω", ο άλλος "πιστεύω" λες και είμαστε σε μάθημα θρησκευτικών. Δεν χρειάζεται να πιστεύει κανείς τίποτε: υπάρχει η απλή και εξακριβώσιμη πραγματικότητα που λέει ότι κανένα ελληνικό γκρουπ ποτέ στην ιστορία της μουσικής δεν έκανε διεθνή καριέρα, είτε ελληνόφωνο, είτε αγγλόφωνο, είτε ισπανόφωνο είτε άφωνο.

2.Από εκεί και πέρα ο καθένας μας έχει δικαίωμα να ζει στο κόσμο του, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση ανευθυνότητα; Ειλικρινά, μου θυμίζει κάτι μαλάκες που (λίγο πριν πάω στο στρατό) προσπαθούσαν να με πείσουν ότι είναι "ωραία εμπειρία" και "θα μάθεις πολλά" και τι "ξέγνιαστη εποχή" και διάφορες άλλες ανοησίες. Αισθάνεται ο νεοέλληνας την ανάγκη να χαντακώσει και τους συνανθρώπους του; Δεν του φτάνει η προσωπική του μιζέρια;
1. Γενικά γίνεται αυτό το πράγμα. Όχι μόνο εδώ, παντού. Εκτός αν κάποιος νομίζει ότι κατέχει την πραγματική αλήθεια.

Κανένα? Σε ποιό είδος? Τι χαρακτηρίζεις ως επιτυχία?

Αν μιλάς για ποπ(popular) τότε ναι, πάω πάσο.

Αν όμως μιλάς για οποιοδήποτε είδος, τότε λυπάμαι, αλλά έχεις λάθος. Ναι, για μέταλ μιλάω(μήπως επίσης σου λέει κάτι και το όνομα socrates?).

2. Ισχυρίζεσαι ότι ορισμένες μπάντες δεν αξίζουν να βγούν παραέξω και ενώ έχουν την δυνατότητα, τον τρόπο και τις πλάτες(σοβαρή δισκογραφική, σοβαρο προμοσιον κλπ κλπ), τελικά δεν γίνεται τίποτα γιατί δεν το αξίζουν?

 
Wow! είπε:
Δεν ξέρω τι είναι πιο εντυπωσιακό..

Οτι υπάρχουν μεγάλοι άνθρωποι που πιστεύουν αυτά τα πράγματα:

ή ότι τα λένε δημόσια σκάβοντας το λάκο και σε νέα παιδιά που αναζητούν ένα δρόμο στη ζωή τους;

Γράφει ο ένας "πιστεύω", ο άλλος "πιστεύω" λες και είμαστε σε μάθημα θρησκευτικών. Δεν χρειάζεται να πιστεύει κανείς τίποτε: υπάρχει η απλή και εξακριβώσιμη πραγματικότητα που λέει ότι κανένα ελληνικό γκρουπ ποτέ στην ιστορία της μουσικής δεν έκανε διεθνή καριέρα, είτε ελληνόφωνο, είτε αγγλόφωνο, είτε ισπανόφωνο είτε άφωνο.
Γιά τά γκρούπ εντάξει, έχεις δίκιο! ..μέ τήν solo καριέρα όμως κάποιοι τά κατάφεραν.

Ξενάκης , Κάλλας , Παπαθανασίου.....κ.α ( Μουσικοί , Εικαστικοί, όπως ο Λουκάς Σαμαράς κ.α.. )

 
tasosSG είπε:
Και για να απλουστεψω την ερωτηση....Ο Vai ή o Malmsteen ας πουμε νιωθουν κουλοι βλεποντας αυτα που δε μπορουν να παιξουν???
Θυμίζω από που ξεκίνησε το topic για να δείτε οι περισσότεροι πόσο άκυροι είσαστε... Συγκεκριμένη ερώτηση έγινε που έχει να κάνει μόνο με τεχνική!!!!!!!

Και βγήκατε να μας πείτε περί ωριμότητας, περί φλυαρίας των υπερκιθαριστών και πως οι πολλές νότες δεν κάνουν τον μουσικό λες και σας ρώτησε κάποιος τι προτιμάτε!!!!

Προφανώς δεν σας ενδιέφερε η ερώτηση παρά μόνο το να πείτε τις 'θεωρίες' σας...

Συγνώμη για το λίγο επιθετικό ύφος και για το γεγονός ότι ξαναστέλνω ενώ είπα ότι δεν συνεχίζω άλλο να στέλνω.... απλά κάποια στιγμή να μπορούμε να ξεχωρίζουμε το ένα θέμα από το άλλο...

 
ΕΔΩ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ...

ΓΙΑ ΤΟ DEBATE ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΟΥ VS ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ποσταρουμε στα"Αγγλοφωνα Γκρουπ..." ;D

 
η μουσικη ειναι ατελειωτη, και αυτο συμβαινει επειδη ειναι μια διεργασια που εκφραζει την ψυχη του ανθρωπου,η οποια με την σειρα της ειναι ενα μικρο κομματι της συμπαντικης ψυχης,η τεχνικη με την σειρα της ειναι ο τροπος με τον οποιο αναπαραγαγει ο ανθρωπος [μεσο του μουσικου οργανου] τους ηχους που μας περιβαλουν,συνεπως η μουσικη ειναι μεγαλυτερο μεγεθως,η τεχνικη ειναι ανθρωπινη μηχανικη και συνεπως μικροτερη σε μεγεθως,ειναι φυση του ανθρωπου να μην μπορει να συλλαβει το ολο,και συνεπως να μειονεκτει εναντι της φυσης οι οποια ειναι τελεια,στο ερωτημα σας λοιπον απαντω οτι σιγουρα αυτοι οι μεγαλοι κιθαριστες δεν μπορουν να τα παιζουν ολα γιατι ειναι και αυτοι ημιτελεις οπως ολοι μας.

 
maθιος είπε:
η μουσικη ειναι ατελειωτη, και αυτο συμβαινει επειδη ειναι μια διεργασια που εκφραζει την ψυχη του ανθρωπου,η οποια με την σειρα της ειναι ενα μικρο κομματι της συμπαντικης ψυχης,η τεχνικη με την σειρα της ειναι ο τροπος με τον οποιο αναπαραγαγει ο ανθρωπος [μεσο του μουσικου οργανου] τους ηχους που μας περιβαλουν,συνεπως η μουσικη ειναι μεγαλυτερο μεγεθως,η τεχνικη ειναι ανθρωπινη μηχανικη και συνεπως μικροτερη σε μεγεθως,ειναι φυση του ανθρωπου να μην μπορει να συλλαβει το ολο,και συνεπως να μειονεκτει εναντι της φυσης οι οποια ειναι τελεια,στο ερωτημα σας λοιπον απαντω οτι σιγουρα αυτοι οι μεγαλοι κιθαριστες δεν μπορουν να τα παιζουν ολα γιατι ειναι και αυτοι ημιτελεις οπως ολοι μας.
+1

Και να προσθέσω ένα δικό μου βίωμα.

Όταν είχα αρχίσει αυτό το ταξίδι, μαθητής του ωδείου τότε, είχα ρωτήσει τον δάσκαλο θεωρίας, (με την παιδική αφέλεια μου), πότε θα γίνω τέλειος εκτελεστής.

Και η απάντηση ήταν: Ποτέ, συνέχεια θα μαθαίνεις. Και εγώ ο ίδιος είμαι ακόμα μαθητής και θα συνεχίσω να είμαι

Τότε μου είχε κακοφανεί λίγο αυτή η ξερή απάντηση, αλλά μεγαλώνοντας/πείζοντας αργότερα, άρχισα να συλλαμβάνω ακριβώς το νόημα της. 

 
Το κυνήγι της τεχνικής δεν τελειώνει ποτέ. Εγώ τουλάχιστον δεν θα είμαι ικανοποιημένος μέχρι να φτάσω να παίζω πολυφωνικό τάπινγκ με τα πόδια ενώ τραγουδάω όπερα ζυμώνοντας γιουβαρλάκια.

 
 ενα προβλημα στην ελλαδα ειναι οτι πολλα απο τα ειδη μουσικης που μας αρεσουν (σχεδον ολα εκτος απο ελληνικα), υπαρχουν σε πολυ περιορισμενο βαθμο, με αποτελεσμα καποιος που θελει να ασχοληθει με ας πουμε ροκ, μπλουζ, τζαζ, φανκ, hip hop οτιδηποτε "δυτικο", να εχει περιορισμενα ακουσματα απο live και να ειναι δυσκολο να αντιληφθει την καρδια της μουσικης, η οποια βεβαια δεν ειναι η τεχνικη. για αυτο και στην ελλαδα ειναι τοσο δημοφιλες το shred η η fusion μουσικη, γιατι βασιζονται πολυ σε τεχνικη, κατι που γινεται ευκολα αντιληπτο απο ενα cd η ενα youtube video.
Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη, δεν το είχα σκεφτεί ότι εξηγείται το shred και ξερό ψωμί :) Συμφωνώ και προσαυξάνω.

(Βέβαια μια τέτοια θεώρηση δίνει την πραγματική διάσταση στις μισές κουβέντες και σε όλες σχεδόν τις αγγελίες μουσικών του νοιζ με λίγο αποκαρδιωτικό τρόπο :) )

και γιατι πρεπει δηλαδη να περιμενεις κατι διαφορετικο?

οι μουσικες αυτες ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ αφορουν στην Ελλαδα,και ακομα και αυτοι που ακουνε τις μουσικες που αναφερεις ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ενδιαφερθουν ΜΑΖΙΚΑ για ενα ΕΛΛΗΝΙΚΟ γκρουπ που τις...παιζει γιατι απλα ΔΕΝ παιζει τοσο καλα οσο τα συγκροτηματα αναφορας τα οποια κατα 99,9% ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ...αλλα ακομα και να παιζει δεν εχει τα "διαπιστευτηρια και τις διεθνεις περγαμηνες" που απαιτει το ειδος.

[...]

ΦΥΣΙΚΑ και οταν οι στιχοι σου ειναι στη ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ στην οποια ενεργοποιεισαι εχεις πολυ περισσοτερες ελπιδες να κανεις επιτυχια,για σκεψου να πηγαινες στην Αγγλια και να τους τραγουδουσες στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ...θα ασχολουνταν ο κοσμος μαζι σου?Δεν το νομιζω.......

Το μονο που μπορει να σου προσφερει ο ...."ξενος" στιχος στην Ελλαδα ειναι μια ωραιοτατη θεση στο ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ και στον ομορφο κοσμο μαγικο-ονειρικα πλασμενο στον οποιο ζουν οι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ φαν του (δεν γεμιζετε ταξι...που λεει και ο λαος ;D) κατι που αλλωστε και ο ιδιος εχεις διαπιστωσει...
+100

Και έτσι για να προσγειωνόμαστε η κιθάρα σαν όργανο στην Ελλάδα παίζεται α. στα πανυγήρια από τους ήρωες κιθαρίστες β. Στα ρεμπετικά ως μπασοκίθαρο γ. Στα λαϊκά - σκυλάδικα. Και τα υπόλοιπα είναι για τους ρομαντικούς :)

Και όσον αφορά τον ξένο στίχο, σκεφτείτε πώς ακούγεται ένας άγγλος να τραγουδάει ρεμπέτικα στα ελληνικά. Κι αν επιμένετε να γράφετε ομοιοκαταληξίες, μάθετε λίγο τη Αγγλική προφορά (το cat δεν κάνει ρίμα με το cut)

 
skantzos είπε:
Και όσον αφορά τον ξένο στίχο, σκεφτείτε πώς ακούγεται ένας άγγλος να τραγουδάει ρεμπέτικα στα ελληνικά. Κι αν επιμένετε να γράφετε ομοιοκαταληξίες, μάθετε λίγο τη Αγγλική προφορά (το cat δεν κάνει ρίμα με το cut)
+10000...πάντα είχα την εντύπωση πως ο δημιουργός-στιχουργός πρέπει να εκφράζεται στη μητρική του γλώσσα,εκτός αν,όχι μόνο είναι άριστος γνώστης μιας ξένης γλώσσας,αλλά την έχει βιώσει,έχει ζήσει στο τόπο που μιλιέται και την έχει μάθει στην καθημερινή της διάσταση με την αργκό και όλα της τα "τερτίπια".

...Κοινώς,δε φτάνει ένα lower... :P

 
Jazzjoker είπε:
Το κυνήγι της τεχνικής δεν τελειώνει ποτέ. Εγώ τουλάχιστον δεν θα είμαι ικανοποιημένος μέχρι να φτάσω να παίζω πολυφωνικό τάπινγκ με τα πόδια ενώ τραγουδάω όπερα ζυμώνοντας γιουβαρλάκια.
Θέλουμε βίντεο απ'αυτό! :o ;D

 
maθιος είπε:
η μουσικη ειναι ατελειωτη, και αυτο συμβαινει επειδη ειναι μια διεργασια που εκφραζει την ψυχη του ανθρωπου,η οποια με την σειρα της ειναι ενα μικρο κομματι της συμπαντικης ψυχης,η τεχνικη με την σειρα της ειναι ο τροπος με τον οποιο αναπαραγαγει ο ανθρωπος [μεσο του μουσικου οργανου] τους ηχους που μας περιβαλουν,συνεπως η μουσικη ειναι μεγαλυτερο μεγεθως,η τεχνικη ειναι ανθρωπινη μηχανικη και συνεπως μικροτερη σε μεγεθως,ειναι φυση του ανθρωπου να μην μπορει να συλλαβει το ολο,και συνεπως να μειονεκτει εναντι της φυσης οι οποια ειναι τελεια,στο ερωτημα σας λοιπον απαντω οτι σιγουρα αυτοι οι μεγαλοι κιθαριστες δεν μπορουν να τα παιζουν ολα γιατι ειναι και αυτοι ημιτελεις οπως ολοι μας.
+++

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top