- Μηνύματα
- 7,354
- Πόντοι
- 38
Φίλε μου δεν νομίζω ότι πρέπει να μου μιλάς έτσι...forensick είπε:Tι ΔΕΝ ΘΕΣ να καταλαβεις απο αυτο που ειπα?

Στο κάτω κάτω δεν θα σφαχτώ με έναν καλό διαδικτυακό μου φίλο για τις μ@λ άλλων

Φίλε μου δεν νομίζω ότι πρέπει να μου μιλάς έτσι...forensick είπε:Tι ΔΕΝ ΘΕΣ να καταλαβεις απο αυτο που ειπα?
Dont worry, δεν το ειπα για να "φωναξω", αλλα για να τονισω.(trademark by superfunk)Jasemeister είπε:Φίλε μου δεν νομίζω ότι πρέπει να μου μιλάς έτσι...Tι ΔΕΝ ΘΕΣ να καταλαβεις απο αυτο που ειπα?
Στο κάτω κάτω δεν θα σφαχτώ με έναν καλό διαδικτυακό μου φίλο για τις μ@λ άλλων![]()
forensick είπε:Ναι μπορεί να μην κλείσει, αλλα μπορεί ανετά να πουληθεί σε ιδιώτη, το οποίο είναι απαράδεκτο.)
Βρίσκονται στην προηγουμενη σελιδα. Δεν ειναι θεμα αντιπαθειας, ειναι θεμα ανησυχιας για το αν θα μπορεις να ζησεις σαν ανθρωπος, με ανθρωπινους μισθους(αναλογα με την θεση παντα και το τι εχει κανει ο καθενας), ανθρωπινα ωραρια και ανθρωπινους ορους εργασιας.Αυτα μονο και τιποτα αλλο. Θα μου πεις βεβαια "μ@λακες ειναι αυτοι που δουλευουν τοσες ωρες παραπανω?". Και η απαντηση μου ειναι οτι θα πρεπει να παιρνουμε σαν παραδειγμα το καλυτερο και οχι το χειροτερο.fenderiarhs είπε:Ναι μπορεί να μην κλείσει, αλλα μπορεί ανετά να πουληθεί σε ιδιώτη, το οποίο είναι απαράδεκτο.)
Ειλικρινα θελω να μου εξηγησεις τους λογους της αντιπαθειας σου προς την ιδιωτικοποιηση.(τους ξερω αλλα λεμε τωρα.......)
Φίλε μου τελικά στο τέλος όλα είναι σχετικάforensick είπε:Βρίσκονται στην προηγουμενη σελιδα. Δεν ειναι θεμα αντιπαθειας, ειναι θεμα ανησυχιας για το αν θα μπορεις να ζησεις σαν ανθρωπος, με ανθρωπινους μισθους(αναλογα με την θεση παντα και το τι εχει κανει ο καθενας), ανθρωπινα ωραρια και ανθρωπινους ορους εργασιας.Αυτα μονο και τιποτα αλλο. Θα μου πεις βεβαια "μ@λακες ειναι αυτοι που δουλευουν τοσες ωρες παραπανω?". Και η απαντηση μου ειναι οτι θα πρεπει να παιρνουμε σαν παραδειγμα το καλυτερο και οχι το χειροτερο.Ναι μπορεί να μην κλείσει, αλλα μπορεί ανετά να πουληθεί σε ιδιώτη, το οποίο είναι απαράδεκτο.)
Ειλικρινα θελω να μου εξηγησεις τους λογους της αντιπαθειας σου προς την ιδιωτικοποιηση.(τους ξερω αλλα λεμε τωρα.......)
Sorry κιόλας, αλλά δηλαδή το προηγούμενο στέκει; Ρε παιδιά, μην είμαστε προκατειλημένοι, έλεος δηλαδή!!! Είπώθηκε κάτι τέτοιο; Και επιπλέον, "πιλοτικό για 2 μήνες" σημαίνει "και μετά βλέπουμε αν θα το συνεχίσουμε ή θα μείνουμε εδώ που είμαστε", όχι "και μετά βλέπουμε για πιο αργά". Δηλαδή με τρελαίνει αυτό το πράγμα. Δε γίνεται να λένε ότι θα φτιάξουν κάπου θέσεις για παρκάρισμα κι εμείς να φτάνουμε στο "προφανές" συμπέρασμα ότι μετά από δυο χρόνια εκεί θα έχει γίνει πετρελαιοπηγή και μάλιστα να ξέρουμε και ποιος θα τρώει λεφτά τότε. Έλεος. Και τέλος πάντων ΑΝ πάει να γίνει κάτι τέτοιο ας διαμαρτυρηθούμε τότε να το αποτρέψουμε!! Δε μπορεί όμως να διαφωνούμε με το γκαράζ γιατί φοβόμαστε την πετρελαιοπηγή! Και ρε γμτ, αυτό ακριβώς κάνουμε!!! Δε γίνεται να λέμε "να μην επεκταθεί το ωράριο" επειδή φοβόμαστε μήπως βάλουν τους εργαζόμενους στο μετρό να δουλέψουν παραπάνω. ΑΝ πάνε να κάνουνε κάτι τέτοιο να διαμαρτυρηθούμε!! Αλλά δε γίνεται με εικασίες ρε γμτ μου να απορρίπτουμε τα πάντα!!!haryy είπε:Αν ήμουν οδηγός metro και μου λέγανε ότι "φίλε από την άλλη βδομάδα δεν θα σχολάς στις 12 αλλά στις 2 πιλοτικά και βλέπουμε αργότερα και για πιο αργά" τότε αμφιβάλλω αν θα έλεγα ευχαριστώ και θα έκανα μόκο.Εσείς?
Υγ. Please, μη μου πει κανείς "να μην γινόσουν οδηγός μετρό" γιατί αυτό δεν στέκει
Αν και πολλές σελίδες πριν, να μια σωστή προσέγγιση του θέματος. Και επικοινωνιακά μόνο να το δεις...Superfunk είπε:ενα μικρο παραδειγμα (παλι απο το Βερολινο) :για αλλη μια φορα επιβεβαιωνεται οτι ο νεο-ελληνας ακολουθει τη φραση "μακρια απο τον κωλο μας και οπου θελει ας ειναι"
με τις υγειες μας.....
μπλα μπλα μπλα
Μονο ετσι μπορει να επιτευχθει η υπερασπιση το "δικαιου του εργατη" ... οχι με το να ταλαιπωρεις τον κοσμο...
E,τι θα του πούνε? Αυτοί οι ίδιοι θα δουλέψουν πιο αργά, τι θα πάρουν άλλους να δουλεύουν το παραπάνω δίωρο?Jasemeister είπε:Παρόλο που δεν θέλεις να είσαι προκατειλλημένος, προχωράς στο αβίαστο συμπέρασμα ότι θα πούνε στον (όποιο) οδηγό του μετρό αυτό το πράγμα.
Πες ότι είναι λάθος η εικασία που είπα ότι θα τους βάλουν να δουλεύουν και μετά τις 2, δεν σχολιάζεις όμως το γεγονός ότι ήδη το ωράριό τους θα πάει ως τις 2. Απλώς βάλε τον εαυτό σου στη θέση τους και αυτομάτως θα δείς ότι θα γίνεις πιο αντικειμενικός.menelaos είπε:Sorry κιόλας, αλλά δηλαδή το προηγούμενο στέκει; Ρε παιδιά, μην είμαστε προκατειλημένοι, έλεος δηλαδή!!! Είπώθηκε κάτι τέτοιο; Και επιπλέον, "πιλοτικό για 2 μήνες" σημαίνει "και μετά βλέπουμε αν θα το συνεχίσουμε ή θα μείνουμε εδώ που είμαστε", όχι "και μετά βλέπουμε για πιο αργά". Δηλαδή με τρελαίνει αυτό το πράγμα. Δε γίνεται να λένε ότι θα φτιάξουν κάπου θέσεις για παρκάρισμα κι εμείς να φτάνουμε στο "προφανές" συμπέρασμα ότι μετά από δυο χρόνια εκεί θα έχει γίνει πετρελαιοπηγή και μάλιστα να ξέρουμε και ποιος θα τρώει λεφτά τότε. Έλεος. Και τέλος πάντων ΑΝ πάει να γίνει κάτι τέτοιο ας διαμαρτυρηθούμε τότε να το αποτρέψουμε!! Δε μπορεί όμως να διαφωνούμε με το γκαράζ γιατί φοβόμαστε την πετρελαιοπηγή! Και ρε γμτ, αυτό ακριβώς κάνουμε!!! Δε γίνεται να λέμε "να μην επεκταθεί το ωράριο" επειδή φοβόμαστε μήπως βάλουν τους εργαζόμενους στο μετρό να δουλέψουν παραπάνω. ΑΝ πάνε να κάνουνε κάτι τέτοιο να διαμαρτυρηθούμε!! Αλλά δε γίνεται με εικασίες ρε γμτ μου να απορρίπτουμε τα πάντα!!!Αν ήμουν οδηγός metro και μου λέγανε ότι "φίλε από την άλλη βδομάδα δεν θα σχολάς στις 12 αλλά στις 2 πιλοτικά και βλέπουμε αργότερα και για πιο αργά" τότε αμφιβάλλω αν θα έλεγα ευχαριστώ και θα έκανα μόκο.Εσείς?
Υγ. Please, μη μου πει κανείς "να μην γινόσουν οδηγός μετρό" γιατί αυτό δεν στέκει
Και βέβαια δεν ισχύει. Αλλά είναι φανερό ότι τα μέλη που έχουν σχέση με το δημόσιο, απλώς επιμένουν στις προκατασκευασμένες θέσεις τους, αδιαφορώντας για τα επιχειρήματα που διαβάζουν.menelaos είπε:ΜΑ ΔΕΝ ισχύει αυτό!
Και τι θα ίσχυε? (ξέρω ότι προς το παρόν αποσύρανε το μέτρο, btw).Διόρθωσέ με αν είπα κάτι λάθος.menelaos είπε:ΜΑ ΔΕΝ ισχύει αυτό!
+15.000 8)Superfunk είπε:Φυσικα και δεν ισχυει,ετσι κι αλλοιως υπαρχει κανονισμος που απαγορευει στους οδηγους ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ να εργαζονται παραπανω απο καποιες ωρες (νομιζω ειναι 6) για προφανεις λογους (ασφαλεια των επιβατων).
Προφανως θα προσθεσουν και αλλες βαρδιες στις οποιες οσοι εργαζονται θα παιρνουν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ....(μια και θα δουλευουν σε "αγριες" ωρες) τοσο δυσκολο ειναι να γινει κατανοητο αυτο?
Και στο κατω κατω της γραφης γιατι να ΜΗΝ δουλεψουν περισσοτερο απο τη στιγμη που θα πληρωνονται?Ετσι δεν κανουμε ΟΛΟΙ μας ,εκτος απο τους δημοσιους υπαλληλους?Υποτιθεται οτι δουλευουν σε μια εταιρεια ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ (αρα οπως υπαρχουν υπαλληλοι του ΟΤΕ,της ΔΕΗ & της ΕΥΔΑΠ που δουλευουν μετα τα μεσανυχτα ετσι θα πρεπει να δουλευουν και αυτοι...απο τη στιγμη μαλιστα που θα χρυσοπληρωνονται..)
Ειλικρινά με κάλυψες πλήρως (ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΑ θα έλεγα) και σε ευχαριστώ για αυτό!!!lambrosgg είπε:Και επειδή έχουμε ξεφύγει λίγο, θα επαναφέρω το αρχικό θέμα με το εξής ποστ:
http://karotomastigio.wordpress.com/2008/02/02/metro_athinas/
Για μια πιο σφαιρική άποψη επειδή το in.gr παίζει λιγο... έδρα!
Φίλε Fatalk θα σου πώ μερικά παραδείγματα:
Πήγα σε γνωστό ΙΕΚ μαζί με έναν φίλο μου που ενδιαφερόταν για μαθήματα ηχοληψίας μουσικής παραγωγής και φωνητικής. Διδάσκουν ονόματα. (Τζούλι Μασσίνο, Εβελίνα Παπούλια) πήγα στις στούντιο εγκαταστάσεις και ΚΟΜΠΛΑΡΑ. Τελικά ο φίλος μου γράφτηκε, και παρακολουθεί σαν να πηγαίνει σχολείο. Κάθε μέρα μάθημα 8-2. Οι καθηγητές φυσικά είναι απο πάνω, αφού είναι ιδιωτικός τομέας. Και κάνουν ουσιαστικά μαθήματα.
Στην σχολή μου, (μουσικών σπουδών, φιλοσοφική σχολή Αθηνών) υπάρχει στούντιο, έχουν πάρει ΤΡΕΛΕΣ επιχορηγήσεις απο Ε.Ε. και δεν το χρησιμοποιεί ΚΑΝΕΝΑΣ. Τα όργανα που έχουν αγοραστεί είναι με τις ζελατίνες ακόμα. Η πλειοψηφία των καθηγητών αδιαφορεί, υπάρχουν άκυρα τελείως υποχρεωτικά μαθήματα (προφανώς για να βρούν δουλίτσα συγκεκριμένοι καθηγητές). Κάποιος μπορεί να τελειώσει τη σχολή απλώς αντιγράφοντας (αφού ειναι θεωρητική) και να μην έχει ιδέα, πέρα απο το ειδικό αρμονίας που ζητήθηκε στις πανελλήνιες.
Και έρχομαι να σε ρωτήσω: Εσύ, αν άνοιγες μαγαζί, ποιόν θα προτιμούσες? Εμένα απο το μουσικών σπουδών, ή κάποιον άλλο απο ΙΕΚ για τον οποίο ξέρεις ότι έχει εξασκηθεί πρακτικά, έχει παρακολουθήσει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μαθήματα και είχε ένα καθηγητη απο πάνω του? Εγώ θα προτιμούσα αυτόν απο το ιδιωτικό πάντως και όχι εμένα.
Ακόμη και στα ΤΕΙ γίνεται καλύτερη δουλειά απο τα ΑΕΙ. Τουλάχιστον εκεί κάνουνε σοβαρά τα πρακτικά εργαστήρια. Ξάδερφός μου (επι πτυχίω ναυπηγός στο πολυτεχνίο) πήγε να εργαστεί σε εταιρία και τους έκαναν ρεζίλι αυτοί απο τα ΤΕΙ επειδή ήξεραν τη δουλειά.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτός ο Ελιτισμός των ΑΕΙ και των ΤΕΙ. Η μόνη διαφορά που έχουν στους σπουδαστές είναι ο βαθμός στις πανελλήνιες. Και για μένα δεν είναι κριτήριο ο βαθμός των πανελληνίων. Για μένα κριτήριο είναι το μεράκι και οι γνώσεις σχετικα με το αντικείμενο που θές να ασχοληθείς ΠΡΙΝ μπεις στη σχολή. Δεν γίνεται να μπαίνεις σε σχολή που αφορά υπολογιστές για παράδειγμα και να μην σου ζητά κανείς να έχεις καν δεί απο μακριά υπολογιστή.
Οι εταιρίες τα βλέπουν αυτα και δείτε το εξής:
http://www.plaisio.gr/CorporateHumanResources.aspx?show=01.JobPositions.Technician
Το πιο απλό: Τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών:
Απαραίτητα προσόντα: Πτυχίο Τ.Ε.Ι. ή Ι.Ε.Κ.
Γιατί οι άνθρωποι ξέρουν ότι οι ΑΕΙτζής μπορεί να μην έχει δει ποτέ του υπολογιστή και να έχει πάρει πτυχίο.
Αυτά τα λεω ΜΕΣΑ απο το ΑΕΙ. Αν ήμουν ΤΕΙ ή ΙΕΚ θα με κράζατε...