Tι λαμπες και μεγαφωνο για Hot Rod Dlx?

audiokostas είπε:
Παρεπιπτόντως, σε μια κουβέντα που είχα με το φιλαράκι μου για τον HRD και την αλλαγή μεγαφώνου, με ρώτησε για το Cannabis Rex. Πέρα του ότι ίσως είναι από τα λίγα μεγάφωνα που όταν καεί νοιώθεις ευτυχισμένος  ;D , γνωρίζετε κάτι άλλο ;
Λοιπόν, τελικά συγγραφέας έκανε μια συνέντευξη με τον John Harrison με τα Tone Tubby μεγάφωνα. Αυτός ξεκίνησε την όλη ιστορία με τα hemp cones και το Cannabis Rex της Eminence είναι κάτω από license. O ίδιος o Harrison αναφέρει ότι διπλασιάζει το power handling του μεγαφώνου σε σχέση με το απλό paper cone και ότι ο ήχος φέρνει σε Alnico Blue με πιο "ζωντανή" και "σπιρτόζικη" απόκριση, χωρίς το "cone cry" που έχουν οι Vintage 30 π.χ. και με πιο δυνατά χαμηλά.

Ο ίδιος ο συγγραφέας αρκείται στο να αναφέρει ότι πολλoί επαγγελματίες μόλις τα άκουσαν έχουν κολλήσει με τα Tone Tubbies.

Επίσης, λέει ότι ο κώνος δεν φουμάρεται ούτε σε περίπτωση ανάγκης  ;)

 
Jasemeister είπε:
Επίσης, λέει ότι ο κώνος δεν φουμάρεται ούτε σε περίπτωση ανάγκης  ;)
Κλαψ! Σομπ! Λυγμ!

Ευχαριστώ Jase.........

 
εμενα σαν και καλα special edition φοραει το Celestion G12P να το αλλαξω κι εγω καλυτερα ειναι μαπα?δεν ξερω πολλα απο ηχεια γι αυτο και ρωταω κι εγω...επισης εχω και μια mesa boogie 4x12 με vintage 30 ηχεια...μηπως καλυτερα να τον συνδεσω εκει τον ενισχυτη η παραπαει 4χ12 για vintage ηχο?

 
Παναγιωτη, καλα ειναι να βρεις μια ανοικτη απο την πισω μερια με 1/12 η 2/12

Εχω ενα Gold celestion, σε ανοικτη καμπινα ειναι θανατος, σε κλειστη χανει πολυ, για vintage ηχο το λεω.

Χτυπα και ενα τετοιο  ;D

http://professional.celestion.com/guitar/products/alnico/detail.asp?ID=32

 
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ποτέ, αλλά για λάμπες ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.eurotubes.com/

Μπορείς και να τον ρωτήσεις, λέγοντάς του τί ενισχυτή έχεις, τι μεγάφωνο θα βάλεις και τί είδους ήχο θες να βγάλεις και θα σου προτείνει λύσεις για τις λάμπες

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
quintiplet είπε:
Απλά είναι τόσοι πολλοί οι παράμετροι στην ηχητική αλυσίδα που επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα που οι ψιλοάσχετοι - όπως εγώ - θέλουν να επενδύσουν πρώτα σ' αυτές που το επηρεάζουν περισσότερο. Οπότε τι να πρωτοκάνεις? Ν' αλλάξεις λάμπες? Ηχεία? Καλώδια? Μαγνήτες? κλπ κλπ..
Η πρώτη αλλαγή/αναβάθμιση που επιβάλλεται είναι τα μεγάφωνα, και θα αλλάξει τον ήχο κατά πολύ. Επίσης, η αλλαγή είναι ΠΑΡΑ πολύ αντιληπτή από μεγάφωνο σε μεγάφωνο, οπότε φρόντισε να κάνεις μια καλή έρευνα αγοράς για να ξέρεις τι να περιμένεις (πριμάτο/"ζεστό", μικρό/μεγάλο headroom, ιδανικό για καμπίνες/ανοιχτά κόμπο κλπ).

Η δεύτερη είναι οι λάμπες, επειδή όμως είναι ευκολότερη αλλαγή πολλοί προχωρούν σε αυτήν πριν την αλλαγή του μεγαφώνου. Αλλαγή στον ήχο σου με αλλαγή καλωδίων είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις, και γίνεται αντιληπτή μόνο κάτω από ειδικές συνθήκες (μεγάλα μήκη καλωδίων, πολλά πετάλια, έλλειψη buffers κλπ). Οι μαγνήτες είναι άλλη υπόθεση - ο ήχος σου θα αλλάξει αλλά όχι λόγω του ενισχυτή. Άστους τελευταίους.

Εξαρτάται τι θέλεις να πετύχεις, τι ενισχυτή έχεις, που θέλεις να "σπάει" ο κώνος, τι ευαισθησία έχουν.......

Για να μην πούμε για under-powered amps και αναίσθητα μεγάφωνα υψηλού wattage τι ωραίο συνδυασμό που κάνουν.............not.
Διαφωνώ σε αυτό, ίσα ίσα που είναι θαυμάσιος συνδυασμός.

 
επειδη ειδα αυτη την εκδοση του ενισχυτη και φοραει τα celestion vintage τελικα ποια θα ειναι καλυτερα για περισσοτερο σκασιμο στον ενισχυτη(τα γκαζια τα παιρνω απο την tonelab και αρκουν_) αυτα τα celestion ή τα eminence που ειχε αναφερει ο SUPERFUNK? ::)

 
Eγω θα προτιμουσα τo eminence

Oσον αφορα στις λυχνιες (current production) με τις οποιες πειραματιστικα αρκετα αφου πεταξα στα σκουπιδια τις τραγικες sovtek (GT), το καλυτερο κατα τη γνωμη μου αποτελεσμα  το ειχα με τις JJ 6L6 στον τελικο (καλες ηταν και οι Svetlana winged C 6l6 αλλα καπως πιο "σκουρες" αλλα και ελαφρως πιο ζεστες με distortion) και φουλ electroharmonix 1 X 12AX7 και 2 Χ 12AT7 στη προενισχυση. Σημειωτεον οτι το ζητουμενο απο εμενα ηταν οσο το δυνατον μεγαλυτερο sparkle απο τον ενισχυτη. Ο HRD ειναι αρκετα μπασος (για τα δεδομενα της fender παντα, οχι γενικοτερα) και νομιζω επωφελειται τα μεγιστα απο οποιαδηποτε μετατροπη τον στρεφει προς αυτη τη κατευθυνση. Οι EH ειναι με διαφορα οι πιο "πριμες" λυχνιες που εχω δοκιμασει και βοηθουν πολυ σε αυτο.

 
παρα πολυ ωραια link μπραβο!!!τα εχει ολα και κατανοητα αλλα δεν εχει τα eminence  και θα ηθελα να δω τι λεει και γι'αυτα!!

 
Το έχω το Tonker στον Koch Studiotone κόμπο μου, ο οποίος εκ φύσεως είναι κι αυτός λαμπερός ενισχυτής. Έχει πολύ σοβαρό wattage και ευαισθησία, και χοντρικά μπορώ να πω ότι αύξησε το αντιληπτό επίπεδο καθαρής έντασης κατά 1μισι-2 γραμμές περίπου (πχ. στο 3 του καθαρού καναλιού ακούγεται τόσο δυνατά όσο στο 5 με το μαμίσιο του μεγάφωνο, το οποίο παρεπιπτόντως είναι αξιοπρεπέστατο και με καλό headroom). Eξυπακούεται βεβαίως ότι δεν θα αυξηθεί το headroom του ενισχυτή ως δια μαγείας, δλδ. αν "έσπαγε" στο 5, θα εξακολουθήσει να κάνει το ίδιο εκεί.

Είναι όντως "ζεστό" ηχείο, κάτι που συνορεύει βέβαια με το "μουντό". Εγώ δεν θα το χαρακτήριζα βεβαίως μουντό, και επειδή παίζω σε εκκωφαντικές εντάσεις η εμπειρία μου λέει ότι αντέχει τρελά vol. levels, στα οποία η ελαφρά θολούρα του φεύγει και αναδεικνύει θαυμάσια κιθάρες με single coils. Ένα άλλο καλό αυτού του ηχητικού χαρακτήρα είναι το ότι κάνει το μεγάφωνο τρομερά dirt pedal friendly, ειδικά με fuzz.

Eπειδή όμως παρακολουθώ τους πειραματισμούς σου με τον HRD με πολύ ενδιαφέρον (θυμάμαι ότι θες να τον κρατήσεις πριμαριστό) θα συνιστούσα να το δοκιμάσεις αν το βρεις πουθενά, αλλά να στραφείς κυρίως σε δυνατά πριμάτα μεγάφωνα. Ελπίζω να μην πω μπαρούφα, αλλά τα Fane και ίσως ορισμένα Jensen-like με ενισχυμένους μαγνήτες νομίζω ότι ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Σε αυτό το θρεντ ο SF ενημέρωνε και για τις πολύ καλές και διαδεδομένες λύσεις του Torres και του Weber: http://www.noiz.gr/index.php?topic=10793.0

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top