Το βασικο ειναι οτι κανει μπαμ,ειναι χαρακτηριστικη και ΜΕΝΕΙ στο μυαλο.
Τι να σε κανω..Δεν εισαι στο Νοτο του 70 να κανεις καριερα με τους Outlaws...
Ο ηχος ειναι αψογος.Και δε θα μπορουσε να ναι αλλιως αφου εμπλεκεται ενας ανθρωπος με γνωσεις,πρακτικοτητα και οχι φουμαρα και ''συμβουλες'' αερα πατερα για να γεμιζουν γραμμες στα φορουμ.
Ο Τερρυ ειναι βραχος και εχει το ταλεντο να μπαινει στην αισθητικη των πραγματων.
Αυτο θεωρω οτι ειναι το σημαντικοτερο για ενα μουσικο.
Να τον εχεις απο κοντα και να μην του φερνεις αντιρρησεις.Σε ολα ''ναι''... ;D ;D ;D
Οι ρυθμικες ηχαρα,αφου θελατε μια πιο ''βαρια'' αισθητικη.
Υποκειμενικες παρατηρησεις:
1)Δε μου αρεσε ο ηχος του σολο.Τον ηθελα πολυ πιο παχυ και γκιμπσονατο ή πανωμαγνητάτο
Επισης νομιζω οτι η σολο κιθαρα ειναι ξεκουρδιστη ή θελει intonation.
Την ακουω σωστη μονο οταν σηκωνεις χορδη που εκει παιζει το αυτι και το χερι.
2)To κομματι σκοτωνει.Ιδιως το ρεφραιν.
Δεν ακουω ομως την ''ενταση'' και την ''δυναμικη'' που χρειαζοταν μεταξυ κουπλε και ρεφραιν.Το ακουω ισοπεδωμενο.Κατι επρεπε ν αλλαζει.Να τονιζει.Βαλτε κανα ντεφι,καμια αρκουδα να χορευει ξερω γω... ;D
Αδερφε νομιζω οτι εχεις χαρισμα στο να γραφεις και τωρα που βρηκες και το κουμπι στη φωνη,θα περασεις ωραια με τη μουσικη...
Οπως εχουμε πει,την πλακα μας κανουμε ολοι αλλα..ειναι ωραιο πραμα να παιρνεις την πλακα σου στα σοβαρα και οχι το αντιθετο.