- Μηνύματα
- 1,580
- Πόντοι
- 38
Σχεδον παντοτε, απο τον καιρο που ξεκινησα να ασχολουμαι με το μουσικο software (πρεπει να κλεινουν 10 χρονια κοντα), ειχα την εντυπωση πως προκειται για ενα εξαιρετικο τεχνολογικο μεσο που σου επιτρεπει τουλαχιστον να κανεις με αξιοπρεπεια τη δουλεια σου, αν οχι να εχεις εξαιρετικα αποτελεσματα.
Αναφερομαι στην αναπαραγωγη και εξομοιωση πραγματικων οργανων. Οχι τοσο σε πρωτοτυπους synth ηχους μιας και δεν εχω εμπειρια σε αυτον τον τομεα.
Οδηγηθηκα στο να αγορασω το πρωτο μου guitar rig, οχι γιατι δεν ειχα τον πραγματικο μου ενισχυτη ή προσβαση σε πραγματικες συνθηκες παιξιματος, αλλα γιατι ηθελα να δω τι ειναι αυτο και πως κανει αυτα που λεει.
Και φυσικα η χαρα (η οποια εχει και μια αφελεια μεσα της) πως θα εχω μπροστα μου με καποιον τροπο ενισχυτες ή εφφε που δυσκολα θα μπορουσα να εχω με αλλο τροπο.
Με το περασμα του χρονου, το ενδιαφερον και η αναζητηση μου συνεχιστηκε προσπαθωντας να εχω μια καλη εποπτεια του συνολου των σχετικων προγραμματων, ειτε μεσα απο demo τους ειτε μεσα απο καποιες αγορες.
Προσφατα, βλεποντας ενα instructional video σχετικο με το midi ακουσα τον εκφωνητη του να υποστηριζει πως "τα samples θα ειναι παντα samples"
Ειναι κατι με το οποιο φτανω μεσα απο τη μικρη εμπειρια μου να συμφωνω και θεωρω πως εκτεινεται και στην περιπτωση της ηχητικης εξομοιωσης ενισχυτων κιθαρας, μπασου και οιουδηποτε μεσου χρειαζεται να ηχογραφηθει με καποιο τροπο ωστε να αναπαραχθει ως τετοιο μετα. Υπαρχει ενα οριο στη διαδικασια εξομοιωσης το οποιο μου φαινεται πως παντοτε θα υπαρχει με καποιο τροπο.
Οι ηχοι μπορουν να ειναι πολυ ωραιοι ομως, ειτε προερχονται απο το guitar rig, ειτε απο το amplitube και ουτω καθεξης.
Και μαλλον αυτο ειναι το πιο ενδιαφερον πραγμα που συμβαινει κατα τη γνωμη μου εδω και θελω να πω.
Εχω ακουσει ενα μεγαλο αριθμο απο μουσικα αρχεια που προεκυψαν με χρηση vst's. Αλλα ειναι πολυ καλα και "πειστικα" και αλλα ειναι μετρια ή αδιαφορα.
Ο λογος που χρησιμοποιω τα εισαγωγικα, ειναι πως, αυτο για το οποιο πειθουν (ισως και αλλους περα απο εμενα) αυτα τα αρχεια, δεν ειναι για την αψογη αξομοιωση του fender ή του boogie (μιας και αν το αρχειο ειναι προσεγμενο σπανια ακολουθει η ερωτηση "τι ενισχυτη προσομοιωνεις εδω; " αλλα συχνα το "μπραβο πολυ ωραιος ηχος"). Ειναι γιατι το διαθεσιμο τεχνολογικο μεσο με το οποιο εγινε η ηχογραφηση προσεφερε τη δυνατοτα να παραχθει ενα ευηχο αποτελεσμα. Ανεξαρτητως συνεπειας με εναν πρωτοτυπο ηχο που ανηκει σε εναν ενισχυτη για παραδειγμα.
Δε θα ηθελα να καταληξω στο να προτεινω πως να αντιμετωπισει ή να δει κανεις τετοιου τυπου vst's.
Ισως θα αξιζε ομως τον κοπο να σκεφτει κανεις τα παραπανω μιας και το παιχνιδι δεν παιζεται μοναχα εκει που υπαρχει η καλυτερη εξομοιωση (δε θεωρω τυχαιο οτι προγραμματα με υπερ-πολλες παραμετρους,εως και ρυθμιση του bias του ενισχυτη για παραδειγμα, βρισκονται πισω απο προγραμματα, που απλα ανοιγεις ενα παραθυρο και παιζεις, στην προτιμηση αρκετων), αλλα και εκει που ενα προγραμμα θα υποστηριξει τη δημιουργικη διαδικασια καποιου που θελει να παιξει ή να γραψει μουσικη.
Αναφερομαι στην αναπαραγωγη και εξομοιωση πραγματικων οργανων. Οχι τοσο σε πρωτοτυπους synth ηχους μιας και δεν εχω εμπειρια σε αυτον τον τομεα.
Οδηγηθηκα στο να αγορασω το πρωτο μου guitar rig, οχι γιατι δεν ειχα τον πραγματικο μου ενισχυτη ή προσβαση σε πραγματικες συνθηκες παιξιματος, αλλα γιατι ηθελα να δω τι ειναι αυτο και πως κανει αυτα που λεει.
Και φυσικα η χαρα (η οποια εχει και μια αφελεια μεσα της) πως θα εχω μπροστα μου με καποιον τροπο ενισχυτες ή εφφε που δυσκολα θα μπορουσα να εχω με αλλο τροπο.
Με το περασμα του χρονου, το ενδιαφερον και η αναζητηση μου συνεχιστηκε προσπαθωντας να εχω μια καλη εποπτεια του συνολου των σχετικων προγραμματων, ειτε μεσα απο demo τους ειτε μεσα απο καποιες αγορες.
Προσφατα, βλεποντας ενα instructional video σχετικο με το midi ακουσα τον εκφωνητη του να υποστηριζει πως "τα samples θα ειναι παντα samples"
Ειναι κατι με το οποιο φτανω μεσα απο τη μικρη εμπειρια μου να συμφωνω και θεωρω πως εκτεινεται και στην περιπτωση της ηχητικης εξομοιωσης ενισχυτων κιθαρας, μπασου και οιουδηποτε μεσου χρειαζεται να ηχογραφηθει με καποιο τροπο ωστε να αναπαραχθει ως τετοιο μετα. Υπαρχει ενα οριο στη διαδικασια εξομοιωσης το οποιο μου φαινεται πως παντοτε θα υπαρχει με καποιο τροπο.
Οι ηχοι μπορουν να ειναι πολυ ωραιοι ομως, ειτε προερχονται απο το guitar rig, ειτε απο το amplitube και ουτω καθεξης.
Και μαλλον αυτο ειναι το πιο ενδιαφερον πραγμα που συμβαινει κατα τη γνωμη μου εδω και θελω να πω.
Εχω ακουσει ενα μεγαλο αριθμο απο μουσικα αρχεια που προεκυψαν με χρηση vst's. Αλλα ειναι πολυ καλα και "πειστικα" και αλλα ειναι μετρια ή αδιαφορα.
Ο λογος που χρησιμοποιω τα εισαγωγικα, ειναι πως, αυτο για το οποιο πειθουν (ισως και αλλους περα απο εμενα) αυτα τα αρχεια, δεν ειναι για την αψογη αξομοιωση του fender ή του boogie (μιας και αν το αρχειο ειναι προσεγμενο σπανια ακολουθει η ερωτηση "τι ενισχυτη προσομοιωνεις εδω; " αλλα συχνα το "μπραβο πολυ ωραιος ηχος"). Ειναι γιατι το διαθεσιμο τεχνολογικο μεσο με το οποιο εγινε η ηχογραφηση προσεφερε τη δυνατοτα να παραχθει ενα ευηχο αποτελεσμα. Ανεξαρτητως συνεπειας με εναν πρωτοτυπο ηχο που ανηκει σε εναν ενισχυτη για παραδειγμα.
Δε θα ηθελα να καταληξω στο να προτεινω πως να αντιμετωπισει ή να δει κανεις τετοιου τυπου vst's.
Ισως θα αξιζε ομως τον κοπο να σκεφτει κανεις τα παραπανω μιας και το παιχνιδι δεν παιζεται μοναχα εκει που υπαρχει η καλυτερη εξομοιωση (δε θεωρω τυχαιο οτι προγραμματα με υπερ-πολλες παραμετρους,εως και ρυθμιση του bias του ενισχυτη για παραδειγμα, βρισκονται πισω απο προγραμματα, που απλα ανοιγεις ενα παραθυρο και παιζεις, στην προτιμηση αρκετων), αλλα και εκει που ενα προγραμμα θα υποστηριξει τη δημιουργικη διαδικασια καποιου που θελει να παιξει ή να γραψει μουσικη.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: