Kαλοοοοοοοο !Ρε σεις... site έχουν όλοι αυτοί να τους γνωρίσουμε ή να φάμε και μεις τίποτε κάλτσες;
Σοβαρά το λέω. Κανά δύο τους ξέρω, αλλα κάποιους άλλους δεν τους ξέρω καθόλου.Kαλοοοοοοοο
Σοβαρά το λέω. Κανά δύο τους ξέρω' date=' αλλα κάποιους άλλους δεν τους ξέρω καθόλου.[/quote']Kαλοοοοοοοο
Για τα διάφανα κρίνα, που έχω ψάξει, δεν υπάρχει τίποτα επίσημο... :roll:
Λίγα πραγματάκια υπάρχουν εδώ:
http://www.diafana-krina.gr/
http://el.wikipedia.org/wiki/Διάφανα_Κρίνα
Δεν κατάλαβα, να σου πώ την αλήθεια....Ποιούς θα σύγκρινες με τους απο πάνω και που θα κάτέληγες ? Πως, ας πούμε ο Σιδηρόπουλος είναι συγκρίσιμος με τον Waters ενώ ο Παυλίδης όχι ?Φαντάζεσαι φίλε SILOT να έκανα σύγκριση με FLOYD-STRAITS-ZEPPELIN-
DOORS κτλ???
Sorry γιατρε μου αλλα με εξαιρεση τους Φατμε & τον Τζιμακο ολα τα αλλα που αναφερεις (αντε και το γκρουπακι του..Ρουσου κατι ελεγε τοτε) ειναι επιεικως αστεια.... :lol:Aphrodite's Child- Socrates_(Plaza) -Νικόλας ¶σιμος -Σιδιρόπουλος -Φατμέ - Κατσιμήχα - και Πανουσης
ΑΛΛΑ !
Αν πρόκειται να εξηγήσω γιατί απαξιώ τον Σιδηρόπουλο και την κληρονομιά του απλά θα σταθώ στην αδικαιολόγητη μιζέρια και αρπα-κολιά που το συγκεκριμένο είδος καλλιέργησε' date=' την επιβολή της ερασιτεχνίας σε όλα τα επίπεδα παραγωγής, ώς άποψη, και θα τονίσω πως διαπιστώσεις περι νεωτερικότητας στο έργο του Σιδηρόπουλου με βρίσκουν κάθετα αντίθετο.
Αν αυτό ήταν μπροστά απο την εποχή του τότε τί θα έπρεπε να λέμε σήμερα για τους Pleasure ? Και επιπλέον πώς μπορεί κάτι που διαχειρίστηκε και χαρακτηρίστηκε ως μαζική ελληνική ροκ άποψη να αποκτά την ταμπέλα του "τότε-μπροστά-απο-την-εποχή-του" όταν εξ ορισμού βασίστηκε σε απλούστατες προϋπάρχουσες rock & roll φόρμες με την προσθήκη εγχώριων στίχων ?
Αν ο "Φλου" ήταν μπροστά τότε μπροστά ήταν και οι Τερμίτες, και οι Φατμέ, και προφανώς τα "Ζεστά Ποτά" αποτελούν το πρώτο art-rock ελληνικό επίτευγμα !
[/quote']
Εσύ τα λες για αστείο, αλλά βασικά είναι πάνω κάτω σωστά...:lol:
Συμφωνώ' date=' αλλά αυτή ήταν κοινότατη πρακτική εκείνη την περίοδο. Η Ελλάδα ήταν μονίμως (και συνεχίζει να είναι) 20 χρόνια πίσω. Τι σου φαίνεται περίεργο δηλαδή; Όταν λέμε "μπροστά απ' την εποχή του" εννοούμε την "ελληνική εκδοχή της εποχής του". Γι' αυτό σε ρώτησα από την αρχή αν μιλάς για το ελληνικό ή το ξένο προϊόν (και μου είπες ότι μιλάς για το ελληνικό).Και επιπλέον πώς μπορεί κάτι που διαχειρίστηκε και χαρακτηρίστηκε ως μαζική ελληνική ροκ άποψη να αποκτά την ταμπέλα του "τότε-μπροστά-απο-την-εποχή-του" όταν εξ ορισμού βασίστηκε σε απλούστατες προϋπάρχουσες rock & roll φόρμες με την προσθήκη εγχώριων στίχων ?
Και εγώ συμφωνώ ειλικρινά. Καλά, δε ξέρω για art-rock, αλλά για επίτευγμα δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ήταν: ακόμη και σήμερα τραγουδάει ο κόσμος αυτά τα τραγούδια, ακόμη και σήμερα οι στίχοι τους φαντάζουν σαν μεστή πρόταση εναλλακτικής ελληνόφωνης θεματικής (δηλ. πέρα από το "θα σε γ@μ1σ0 αν δε με γ@μ1σ31ς πρώτη"). Όσο για τους Φατμέ, ισχύουν τα ίδια, ειδικά για το πρώτο άλμπουμ. Τερμίτες δεν πολυάκουσα (άκουγα Birthday Party γενικώς).Αν ο "Φλου" ήταν μπροστά τότε μπροστά ήταν και οι Τερμίτες, και οι Φατμέ, και προφανώς τα "Ζεστά Ποτά" αποτελούν το πρώτο art-rock ελληνικό επίτευγμα ! Καμμία διάθεση σαρκασμού, και το λέω ειλικρινά.
Εσύ τα λες για αστείο' date=' αλλά βασικά είναι πάνω κάτω σωστά...:lol:[/quote']
Ξέρεις τί είναι αστείο?
Αστείο είναι το solo (ο θεός να το κάνει) στη "Μοναξιά του σχοινοβάτη" που γράφτηκε στο πόδι με ένα rat κατευθείαν στην κονσόλα (χωρίς speaker sim φυσικά ) το οποίο ενώ ακούγεται κάκιστο λόγω της directίλας τελικά περάστηκε σαν άποψη στον ήχο της κιθάρας, γιατί "έλα μωρε, το σόλο σκοτώνει, ποιά η διαφορά αν είχαμε ενισχυτή ?!!"
Το παραπάνω δεν είναι ούτε υπόθεση ούτε αποκύημα της φαντασίας μου.