Πώς θα μάθω σκυλάδικα;

Όποιος δεν έχει δουλέψει σε σκυλάδικο και το βρίζει είναι βλάκας

Όποιος έχει φάει τα χρόνια του εκεί μέσα και το υποστηρίζει είναι μαλάκας

Αυτά
Ρε φίλε τώρα αν σου πω ότι αυτό ήταν το πιο σωστό που έχω διαβάσει γενικότερα στα περί σκυλάδικων.

Α ναι και αν μπορείτε παίξτε και σε πανηγύρια. (Μην γελάτε ρε σοβαρολογώ). Εκεί είναι που μαθαίνεις από σκηνική παρουσία και πως να στέκεις στο ύψος των περιστάσεων, παρά τις όποιες καταχρήσεις!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Για μένα το σκυλάδικο είναι ένα τεράστιο σχολείο που σου μαθαίνει πάρα πολλά πράγματα' date=' όπως να είσαι πάντα σε ετοιμότητα, να ξέρεις να ακούς την επόμενη συγχορδία (σαν ear-training) κτλ.

Αφού ψηθείς στο σκυλάδικο και δεν έχει τίποτα άλλο να σου δώσει τότε θα παίζεις μόνο για λεφτά.

Όποιος δεν έχει δουλέψει σε σκυλάδικο και το βρίζει είναι βλάκας

Όποιος έχει φάει τα χρόνια του εκεί μέσα και το υποστηρίζει είναι μαλάκας

Αυτά[/quote']

+1000000000000000

Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές :)
 
Ναι φιλε nikos0937 , είπες σοφά λόγια.

+00 :!:

 
Μάγκες εύχομαι να μη με πήρατε στο ψιλό

Παίζω κιθάρα και σίγουρα δεν μπορώ να βοηθήσω έναν πληκτρά στο πώς και τί να παίξει

Απλά είπα κάποια πράγματα περί σκυλάδικου γενικά

 
Oxi, νίκο, ισα ίσα, όντως είπες σοφά λόγια,

 
Τα σκυλαδικα είναι για γέλια...Εννοείς αυτές τις παπαρι...Που παίζουν

μονόχειρες πληκτράδες ή ότι θες να παίξεις κανονάκι στο πιάνο...Γιατί

τότε ίσως έθεσες λάθος το thread...Αν θες να παίξεις το λεγόμενο

"Πιάνο της Ανατολής" (οι Τούρκοι το λένε "Πιάνο της Τουρκίας!?") Θα

πρέπει όπως σου 'χουν πει να πάρεις βιβλίο με ανατολίτικους δρόμους και όχι

εξελληνισμένους (όλα διατονικά) αφού τα μόρια κάνουν την διαφορά μα ΠΑΝΩ

απ'ολα να ακούσεις πολλά μακάμια για να μπεις στο ύφος.

Αν θες να γίνεις top όπως λες (και αν "το'χεις" θα μπορέσεις) ίσως θα πρέπει

να παρακολουθήσεις κανένα μάθημα με καλό σαζίστα ή και μπουζουξή με

ανατολήτικα χαρακτηριστικά στο παίξιμό του(υπάρχουν και αυτοί)..Το δύσκολο είναι να μεταβιβάσεις το ύφος στα πλήκτρα και στο bend αλλά σε πρώτο στάδιο cdάκια και σκαλίτσες...

Για να κάνεις κάτι καλό χρειάζονται θυσίες...

Για να κάνεις κάτι πάρα πολύ καλό χρειάζονται πάρα πολλές θυσίες...

Καλή δουλειά.

 
Το βασικότερο απ όλα είναι το ρεπερτόριο. Να ακους και να περνάς συνέχεια παλιά και σχετικά καινουρια κλασικά κομμάτια. Και να μην περιορίζεσαι μόνο στα δικά σου μέρη, πχ σε ενα ρεμπέτικο εκτος απο το μερος του ακκορντεον να ξέρεις και του μπουζουκιου. άν ξέρεις πολλά τραγούδια και σωστά ,μπορεις να σταθείς οπουδήποτε. Και άσε τα μακαμ τα κλάματα και τα πιτσαρισματα για αργότερα.

 
Αυτό με το ρεμπέτικο μήπως είναι λίγο άστοχο? Πρέπει να κανεις πρώτα

κλασσικό , μετά 10 χρόνια Jazz και ταυτόχρονα να πας 4 χρόνια Αυστρία για

σολίστας μόνο και μόνο για να ξέρεις τα μέρη του ακορντεόν και του μπουζουκιού μαζί...Με τίποτα...(πλακίτσες πάλι)...

Καλύτερα να καλλιεργήσεις το feeling και να μάθεις να είσαι ακρόατής του εαυτού σου χωρίς να μειώνεις το performance...

Αυτή είναι η ουσία της μουσικής και ας παίζεις 5 νότες (που προσωπικά δεν μου αρκούν) αλλά να τις παίζεις με τρόπο δικό σου.Να είσαι εσύ...Το να

μάθεις τα "μέρη" είναι το μόνο εύκολο αν είσαι λίγο καιρό στην "πιάτσα"...

Και αυτοί οι Τούρκοι δεν ξέρω πως και γιατί αλλά έχουν απίστευτο feeling όπως βέβαια και στις υπόλοιπες χώρες της ανατολής...¶κου μακάμια...Μπες στο

feeling και ίσως συμφωνήσεις μαζί μου στό ότι το κλεφτανατολίτικο σκυλάδικο το ελληνικό , είναι μια πολύ λίγη και κακομεταφερμένη αντιγραφή όπως ίσως και το αμερικανικοβρετανικό παραμορφωμένα ελληνικό ροκ.Γιατί όταν αντιγράφεις σημαίνει πως δεν έχεις τίποτα για να βγάλεις ή κανείς δεν σου δειξε πως να βγάλεις αυτό που έχεις...Και τέλος,ποιός θα μου γράψει ή πού θα βρω κανένα cdάκι Night Ark? Έφαγα τη γη...

 
Αυτή είναι η ουσία της μουσικής και ας παίζεις 5 νότες (που προσωπικά δεν μου αρκούν) αλλά να τις παίζεις με τρόπο δικό σου.
Αυτο που λες στη πιατσα το λεμε "γαλλια". Και οργανιστας που δεν ξερει ακριβως αυτο που εγραψε ο συνθετης του τραγουδιου αλλα παιζει οπως λες "5 Νοτες με το δικο του τροπο" δεν μπορει να δουλεψει σε μαγαζι που να χτυπιεται.

Τι να το κανεις το φιλινγκ και τα ωραια ταξιμια οταν δεν ξερεις τις εισαγωγες και τα ακκορντα σε ΟΠΟΙΟ κομματι προκυψει ξαφνικα στη πιστα?

Πρωτα μαθαινεις να μιλας μια γλωσσα και μετα να ρητορευεις

 
Εμενα παιδια τα σκυλαδικα δεν μου αρεσουν ουτε ακν να τα ακουω.Ελληνικα ομως,εντεχνο,λαικο,παιζω πολλα χρονια,και οχι σε μαγαζια αλλα σε συναυλιες με εξεδρες και ολα τα σχετικα...Θελω να πω λοιπον οτι δεν ειμαι τοσο συμφωνος για την ετοιμοτητα που ειπατε.Θα ελεγα το αντιθετο κι ολας,οι ρυθμοι ειναι στανταρ.Αυτο που πιστευω οτι σου καλιεργουν αυτα τα τραγουδια σας ντραμερ ειναι το να εισαι σταθερος.Με λιγα λογια γινεσαι μετρονομος.Σε τετοια κοματια η ταχυτητες και τα παιξιματα ειναι πολυ συγκεκριμενα,και λιγο να το χασεις χανονται ολοι.Και εγω παιζω στα Live χωρις να εχουμε μπασο... :D

 
Όντως κάποια κομμάτια, δεν σηκώνουν αυοσχεδιασμούς, ιδίως εισαγωγές και κάποια συγκεκριμένα θέματα, που "ερεθίζουν" το άκουσμα του ακροατή, και θυμίζουν το κομμάτι, Πρέπει να πατάς επακριβώς στην αυθεντική σύνθεση.

Εξάλλου, τα υπερβολικά bendαρίσματα κουράζουν.

 
Πιστευω οτι στα μαγαζια με το αρχιζουν και παραπατανε οι πελατες απο τις μπομπες,σε παιρνει να κανεις και κανενα αυτοσχεδιασμο παραπανω.... :lol: :wink: :wink: Αλλα τα σκυλαδικα .πιστευω,οτι βασιζονται κατα πολυ πανω στα πληκτρα ετσι μαλλον πρεπει να παιζουν πολυ συγκεκριμενα πραγματα.Παντα μιλαμε για Live.

Εχετε χαθει ομως ολοι πληκταδες!!!!Ολοι με το που παιζεται λιγο,χωνοσαστε στα μαγαζια για το χρημα!!!!!!!! :wink: :lol:

Τι θα κανουμε εμεις τα συγκροτηματακια????

 
Το χρήμα που έχεις τελικά καθαρό κέρδος από την μουσική, είναι σχετική έννοια.

Η αμοιβή και των "χωμένων" που λές, εχει αναφερθεί σε παλιότερο post, που αν το βρείς, θα δείς οτι, πανω κάτω, μέσα μπαίνουν κάποια στιγμή.

 
ΟΚ αλλά μόνο όταν ο συνθέτης είναι από Μάρκο έως Χατζιδάκη....

Αν μιλάμε για σκυλάδικα η λέξη συνθέτης εμένα δεν μου πολυπάει.

Έντάξει ίσως έχετε δίκιο...Οι περισσότεροι δυσκολεύονται στο να μάθουν τα μέρη και γω μιλάω για feel το οποίο θεωρώ ότι είναι 10-20 χρόνια μετά και αν

το έχεις μέσα σου...Όπως και στην jazz βλέπω πολλά παιδια να ψάχνονται αλλά ότι παίζουν είναι τυποποιημένο ακόμα κι εκεί...

 
καλησπερα σε ολους.

ακουσα κ σωστα κ λανθασμενα πραγματα οπως με τον ιδιο τροπο θα κρινετε κ τα δικα μου λεγομενα.

1)Το προφανεστατο ειναι οτι χρειαζεται ρεπερτοριο κλασσικων κομματιων.

Πιασε ενα ενα τα τερατα(καζαντζιδης,διονυσιου,βοσκοπουλος,γαβαλας) και επελεξε κομματια που ειναι γνωστα κ αν δεν εισαι γνωστης του θεματος ζητα την βοηθεια καποιυ φιλου σου.Τα κομματια αυτα πρεπει να τα σκιζεις!!ειδικα τα μερη της φαρφισας κ του ακκορντεον(βλ. κουλαξιζης,βασιλειαδης).Και εννοειται να γνωριζεις γυναικειου κ ανδρικους τονους,οι τραγουδιστες ΠΟΤΕ δεν ξερουν τον τονο τους παρα ελαχιστων εξαιρεσεων.και να ξερεις οτι δεν θα πανε στον ντραμμερ για να τους τον πει....

2)Μαθε τους βασικους τουλαχιστον δρομους για αρχη μινορε,ματζορε,χιτζαζ,ουσακ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΟΥΝ.

Ετσι θα εχεις ευχερεια για την αλλαγη ακορντων και προς θεου,παρε ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ μαθηματα αρμονιας!!!!!

3)Τα οργανα σου πρεπει να εχουν καλους ηχους,να εχεις την αισθηση της εντασης,να μην εισαι μονο piano η μονο forte.Επισης να εχεις πληρη αντιληψη των ηχων. πρεπει να αλλαζεις πολλους ηχους,ο σκοπος ειναι δινουμε στον ακροατη μια καλη προσεγγιση του δισκου.

4)Καλη πριμα βιστα.Μην γελιεσαι απο τις παρτιτουρες του Νακα για κλασσικα,μολις πας να διαβασεις παρτιτουρα """"""""""""""""μαεστρου""""""""""""""" θα μεινεις καγκελο αφου πρωτα βγαλεις μυωπια(οι συναδελφοι καταλαβαινουν).και φυσικα αν γραφεις και εσυ ακομα καλυτερα.

5)Προσωπικη αποψη.Ασε τa ribbon και τα pitch τελευταια.

Συμφωνω με την αποψη οτι πρεπει να το εχεις μεσα σου(κοιτα κατι τσιγγανακια τι ταξιμια τραβανε η τους αμανεδες των ιμαμηδων).Αν οντως το χεις μεσα σου θα το καταλαβεις νωρις να σαι σιγουρος.

Ο ολοκληρωμενος πληκτρας εχει και τα 2 χερια την περισοτερη ωρα στα ασπρομαυρα και δεν ειναι pitchαδορος.

######ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ######

Υ.Γ.:Καπου διαβασα οτι για τα παλια κομματια δεν χρειαζονται παρτες.

Δυστυχως ειναι ετσι για αυτο τα εχουμμε γ@!#@!$@σει τα κομματια οι νεοι μουσικοι.

Ακουστε τον παλιαντζη,τα βασανα του διονυσιου απο την αυθεντικη εκετελεση τους.μετα γυριστε ενα ενα τα σκυλαδικα η και τις μεγαλες πιστες κ συγκρινετε συγχορδιες. ΜΗΔΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΠΗΛΙΚΟ.

Ο ορισμος της γαλλιας.ελληνικη νοοτροπια δυστυχως...

μαθετε αυθεντικα τα παλια κομματια μαγκες,μην τα υποτιματε.

 
Σωστός ο piterpiano

(Όσο αφορά τα παλιά λαικά)

Έχει τύχει να κάτσω να γράψω πολλές 'παρτιτουρες' (οδηγούς) με το αυτί και να τα παίζουμε εντελώς διαφορετικά στο πατάρι

Παράδειγμα το 'πες μου πού πουλάν καρδιές' έχει της Παναγιάς τα μάτια, το έγραψα όπως είναι στο δίσκο και τελικά το παίζουμε διαφορετικά και εντελώς απλοποιημένο

 
Παρατήρησις 1η:

Εκεί φαίνεται ο καλός από το κακό σκυλά.

Παρατήρησις 2η:

Το "πες μου που πουλάν καρδιές" δεν είναι σκυλάδικο.

 
εχει κανεις να στειλει ενα δειγμα απο αυτες τις παρτιτουρες που λετε?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα