stavros_d80 είπε:
Δεν υπάρχει "ψηφιακός" ενισχυτής...
ψηφιακοί ενισχυτές φυσικά και
υπάρχουν, εδώ και χρόνια... και μάλιστα "αμιγώς" ψηφιακοί με το σήμα να παραμένει ψηφιακό σε όλα τα στάδια από την είσοδο τους μέχρι και πριν το ηχείο...
ίσως να μπερδεύτηκες με τους ενισχυτές τάξης D... που ναι μεν είναι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας κατασκευής από τους κλασικούς αναλογικούς σε τάξη A και AB, αλλά ενώ όντως καθιερώθηκε να τους ονομάζουμε "ψηφιακούς", καθαρά τεχνικά ο πιο σωστός όρος θα ήταν "παλμικοί"...
και το μέλλον είναι σε αμφότερους τους παραπάνω, γιατί πλέον μιλάμε για αποδόσεις 90% + και όχι 10-50% όπως στους A και AB, οπότε
μεγάλη ισχύ σε μικρό "περιτύλιγμα", κόντρα στις κυριολεκτικά πολλές φορές μέχρι τώρα σομπούλες για τον χειμώνα...
γιατί με τον ήχο να βελτιώνεται και σε αυτούς ραγδαία, φθηνό κόστος σε μεγάλη ισχύ μικρό μέγεθος και μικρή κατανάλωση ρεύματος,
έχουν έρθει και θα μείνουν, μέχρι να υπερισχύσουν πλειοψηφικά, όπως συνέβη και στο ανάλογο παρελθόν με τις πηγές...
Να μην τα μπερδεύουμε....
ο αναλογικός ήχος ακόμα δεν έχει ξεπεραστεί.
Είναι ζήτημα χρόνου βέβαια με τις ολοένα μεγαλύτερες δειγματοληψίες.
όταν μιλάμε για "
ήχο", για να έχουμε ένα "
αντικειμενικό reference" (γιατί ειδάλλως ο καθείς θα έχει το
δικό του πλήρως παραμορφωμένο ως έννοια από τις προσλαμβάνουσες του, ειδικά τις "ηλεκτρικές") μιλάμε
ΠΑΝΤΑ για την
πιστή αναπαραγωγή (το δυνατόν) του
φυσικού ήχου...
και εδώ ο αναλογικός ήχος έχει επίσης χρόνια "
ξεπεραστεί" από τον ψηφιακό...
τώρα το ότι τα αυτιά του Λάκη και του Dim (και μυρίων άλλων βέβαια), "
μεταφράζουν ευφωνικά" τα artifacts του βινυλίου και της ταινίας, είναι και απόλυτα
θεμιτό και απόλυτα
σεβαστό φυσικά...
και γω πια μπορεί να μεταγράψω μια μίξη μου σε ένα TANDBERG TD20 αλλά προσοχή... θα το κάνω επιδιώκοντας όχι "
καλύτερο", αλλά "
ωραιότερο" στ' αυτιά μου ήχο στην τελική παραγωγή...
είναι κάτι που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πια συζητώντας για ήχο το 2016... το "
διαφορετικά" του Λάκη, προσωπικά με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο...