Συνδεσμολογία πεταλιών και σημασία τοποθέτησης

μπορεις να το βαλεις μετα τα dist/overdrive και πριν τα reverb/delay για αυτη την φαση που λες

ετσι το εχω και εγω στην ουσια ειμαι της αποψης ''στειλε το Boostαρισμενο\modulated σημα σου στο delay και ασ'το να κανει παιχνιδι'' 8)

 
Λοιπόν έχουμε:Toadworks Meat jr.-Electro Harmonix Worm-MXR M 109 6band EQ-Boss RV5-Tech 21 GT2 & Roctron XTune.

Το προβλημα που θέλω να αποφύγω έχει να κάνει με την τάση του ρεύματος και πιθανη ασυμβατότητα με κάποιο power supply box,αν είναι να πάρω ένα τέτοιο τι θα προτείνατε ώστε να μην έχω πρόβλημα,θα άξιζε να τα δουλεύω με ξεχωριστούς μετασχηματιστές ή μπαταρία?

Προτείνετε και μια συνδεσμολογία αν δε βαριέστε...cheers!

 
Όταν βάζω όποιοδήποτε od ή ds της boss(δοκίμασα 4 πεταλάκια - ds-2,od-?,os-2,ds-1) μέσα στην fx loop εξαφανίζεται όλο το volume. Έτσι αναγκάζομαι να το χρησιμοποιώ πρίν την προενίσχυση...

βιολί-->ds-1-->lrbaggs para acoustic DI--> fxloop (dunlop Ibanez wah wd-7-->whammy4-->EBS dynaverb-->gigadelay-->boss volume controller )

Έχετε καμία ιδέα τι συμβαίνει?

 
Τα πεταλια τυπου distortion/drive/fuzz/filter/compression δεν εχουν καμμια δουλεια μεσα στο effects loop του ενισχυτη σου.Αστα λοιπον ΜΠΡΟΣΤΑ :wink:

 
Λοιπόν έχουμε:Toadworks Meat jr.-Electro Harmonix Worm-MXR M 109 6band EQ-Boss RV5-Tech 21 GT2 & Roctron XTune.Το προβλημα που θέλω να αποφύγω έχει να κάνει με την τάση του ρεύματος και πιθανη ασυμβατότητα με κάποιο power supply box' date='αν είναι να πάρω ένα τέτοιο τι θα προτείνατε ώστε να μην έχω πρόβλημα,θα άξιζε να τα δουλεύω με ξεχωριστούς μετασχηματιστές ή μπαταρία?

Προτείνετε και μια συνδεσμολογία αν δε βαριέστε...cheers![/quote']

καμιά βοήθεια παλικάρια? :D
 
Λοιπόν έχουμε:Toadworks Meat jr.-Electro Harmonix Worm-MXR M 109 6band EQ-Boss RV5-Tech 21 GT2 & Roctron XTune.Το προβλημα που θέλω να αποφύγω έχει να κάνει με την τάση του ρεύματος και πιθανη ασυμβατότητα με κάποιο power supply box' date='αν είναι να πάρω ένα τέτοιο τι θα προτείνατε ώστε να μην έχω πρόβλημα,θα άξιζε να τα δουλεύω με ξεχωριστούς μετασχηματιστές ή μπαταρία?

Προτείνετε και μια συνδεσμολογία αν δε βαριέστε...cheers![/quote']

καμιά βοήθεια παλικάρια? :D
με εξαιρεση το worm το οποιο αναγκαστικα θα το δουλεψεις με το δικο του μετασχηματιστη (δεν νομιζω να υπαρχει στην αγορα multipowersupplier που να εχει και 24αρα εξοδο) ,ολα τα υπολοιπα θα τα δουλεψεις μια χαρα με ενα ONE SPOT
 
Καλησπερα,

Εχω ενα MXR EVH PHASE 90

που μου προτεινετε να το "βαλω"(μη παει ο νους στο πονηρο)

Στο Effects Loop η στο input?

 
Και τα δυο ειναι σωστα.......δοκιμασε εσυ ο ιδιος που σου αρεσει περισσοτερο......

 
καλημερα

τι προτεινετε για booster ?

Τα booster πριν το wha?

πρωτο στην αλυσίδα?

ως τωρα το πρωτο πεταλι μετα την κιθαρα ειναι ενα rmc wha

Compresoraki ? Μετά το wha?

 
Θα έλεγα να πάει πρώτο αλλά δοκίμασε το και μετα ώαστε να δεις πόσο διαφορετικός θα είναι ο ήχος του wah. Το ίδιο και για τον κομπρέσορα.

 
Το καλύτερο θα ήταν να σκεφτείς τι κάνει το καθένα και αποφάσισε πού θα ήταν καλύτερο για σένα. Τι κάνει ένα booster? Στην καθομιλουμένη, "πουσάρει". Τι θα ήθελες, να πουσάρει όλα τα πετάλια που είναι ενεργοποιημένα μετά από αυτό ή όχι? Κάνε το για να δεις το αποτέλεσμα. Προσωπικά, θα το έβαζα τελευταίο στην αλυσίδα γιατί θα ήθελα να πουσάρει αποκλειστικά και μόνο τον ενισχυτή κι όχι ένα wah, εκτός κι αν το ήθελα πχ. να πουσάρει ένα tubescreamer, οπότε θα το έβαζα πριν από αυτό.

Το ίδιο και με τον κομπρέσσορα. Θέλεις οι δυναμικές σου να είναι φλατ πριν φτάσουν τα υπόλοιπα πετάλια σου ή μετά? Προσωπικά θα το έβαζα οπωσδήποτε μετά το wah, και στο τέλος της αλυσίδας κι όχι στην αρχή της όπως οι πιο πολλοί, μιας και σε μια ήπια ρύθμιση θα μάζευε λίγο τις "άκρες" από το παίξιμο δίνοντας sustain, αφήνοντας όμως την ευχέρεια να αλλάζει η χροιά ενός καλού βρωμοπέταλου που θα βρισκόταν πιο πριν σύμφωνα με τις δυναμικές του παιξίματος και με τη θέση του volume knob.

 
bloody_sunday είπε:
Προσωπικά θα το έβαζα οπωσδήποτε μετά το wah, και στο τέλος της αλυσίδας κι όχι στην αρχή της όπως οι πιο πολλοί, μιας και σε μια ήπια ρύθμιση θα μάζευε λίγο τις "άκρες" από το παίξιμο δίνοντας sustain, αφήνοντας όμως την ευχέρεια να αλλάζει η χροιά ενός καλού βρωμοπέταλου που θα βρισκόταν πιο πριν σύμφωνα με τις δυναμικές του παιξίματος και με τη θέση του volume knob.
εγώ όταν έβαζα τον κομπρεσσορα μετά το wah, είχα πρόβληματα θορυβου όταν άνοιγα το wah. Τον έβαλα πριν το wah και όλα εντάξει

το άλλο που λές για το τέλος της αλυσίδας και το βολιουμ νομπ μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον (πιστευω θα δουλευει καλα με το LTD μου), δεν θα μεγάλωνε όμως το θόρυβο των βρωμοπέταλων? (μεταξύ άλλων έχω και το shredmaster που είναι πολύ θορυβώδες)

 
Γενικά ο θόρυβος αυξάνεται κάθε φορά που προσθέτεις ένα gain stage, όπως αυτό που περιέχει ένας κομπρέσσορας. Το θέμα είναι σε ποιο βαθμό θα πολλαπλασιαστεί περνώντας από τα gain stages που το ακολουθούν (αυτό πχ. ενός tubescreamer, αυτό του ενισχυτή σου κλπ). Εγώ ακολουθώ αυτή την τακτική έχοντας βρει έναν εξόχως ήσυχο κομπρέσσορα, τον ΤC Nova Dynamics, και σε πολύ ήπιες ρυθμίσεις μόνο για sustain. Υπάρχουν και άλλοι που είναι περισσότερο θορυβώδεις, κυρίως επειδή "σιδερώνουν" ανελέητα το σήμα.

 
εγώ χρησιμοποιώ τον ED-1 marshall, πιστεύεις πως βάζει την ουρίτσα του αρκετά στο θόρυβο?

όταν τον είχα μετα το γουά γινόταν χαβούζα όσο το φίλτρο μετακινούταν προς τις ηψηλές συχνότητες..

ανυπομονώ να δοκιμάσω να τον βάλω στο τέλος πάντως για να δώ τι θα γίνει, αυτό που περιέγραψες μου άρεσε πάρα πολύ σαν ιδέα, γιατί επιτέλους θα μπορώ να έχω το gain του barber ltd αρκετά ψηλά και να δουλεύω ουσιαστικά όλο το ευρος του gain με το volume knob χωρις να πεφτει παρα πολύ η ένταση

 
αρχιζω σαββατοκυριακους πειραματισμους κ επιστρεφω λοιπον  ;)

 
Δεν τον έχω δουλέψει ποτέ τον ED1 για να σου πω κάποια εντύπωση... για να δουλέψει καλά αυτό που κάνω πρέπει να βρει κάποιος έναν πολύ ήπιο κομπρέσσορα που να μην πνίγει τις δυναμικές όπως σχεδόν όλοι, και επίσης να είναι αχρωμάτιστος και όσο πιο πιστός γίνεται στο αρχικό σήμα. Κι αυτό γιατί ακόμη κι αν βρεις έναν τέτοιο "χαλαρό" κομπρέσσορα (ειδικά αυτούς που έχουν blend του dry signal όπως ο Barber Τοne Press), αν εξακολουθεί να χρωματίζει αυτό μπορεί να μην σου αρέσει γιατί θα αλλάζει συχνοτικά αυτό που κουράστηκες να φτιάξεις νωρίτερα στην αλυσίδα. Από την άλλη, μπορεί και να σου αρέσει, πχ. να δίνει μια ελαφριά "λάμψη" - sparkle πχ. στο LTD που έχεις.

 
Η λογικη της σειρας fuzz,distortion,overdrive k oxι αναποδα,ποια ειναι?μηπως βαζοντας το οverdrive πισω απ τ αλλα λειτουργει καπως σαν το booster,οχι με την εννοια της αυξησης της εντασης,αλλα με τη διαφοροποιηση του eq?

 
Πετυχαίνεις διαφορετικούς ήχους... αυτό που έχω διαπιστώσει εγώ είναι πως όταν έχεις fuzz --> οd, το od "μαλακώνει" - "θαμπώνει" κάπως τον ήχο του fuzz που αρχικά είναι συχνά άγριος, κάπως πριμαριστός και χάνει στα μπάσα. Εξαρτάται βέβαια κι από το αν το εχεις ρυθμίσει να το πουσάρει. Το od επίσης μπορεί να είναι ρυθμισμένο να δίνει λίγο gain, που μπορεί να βοηθήσει το αποτέλεσμα.

Όταν έχεις το ανάποδο (λίγο crunchy od --> fuzz), αυτό που έχω διαπιστώσει είναι πως αν τα σετάρεις προσεκτικά, πετυχαίνεις ευκολότερα τον ήχο του "ενισχυτή λίγο πριν την έκρηξη". Όταν το od πουσάρει το fuzz αποκτάς κάπως καλύτερο όγκο στις νότες αλλά χάνεις definition (εξαρτάται και από το φαζ, ορισμένα ευαίσθητα ακούγονται αισχρά αν τα πουσάρεις). Όλα αυτά βέβαια είναι πολύ γενικές παρατηρήσεις, και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικό αναλόγως με τις επιμέρους ρυθμίσεις των εκάστοτε πεταλιών (των εκατοντάδων διαφορετικών που κυκλοφορούν) και του ενισχυτή που χρησιμοποιείς, ο οποίος στα ανωτέρω παραδείγματα ήταν πεντακάθαρος.

Αν δεν κατάλαβες τίποτα το κατανοώ απόλυτα. ;D ;D Διέγραψε όλη την παραπάνω πολυλογία και πειραματίσου.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top