Συμβουλές για τα επόμενα χρόνια;

Αυτά είναι, κάθε refresh κ απάντηση!  ;D

@OurDarkness: Η μουσική που παράγω στο σπίτι (από δική μου σύνθεση βέβαια) είναι κάτι μεταξύ ροκ και ηλεκτρονικής (ροκ με την έννοια του arrangement, της κιθάρας κ των power chords, ηλεκτρονική με αυτή των lead & fx synths, του αυτοματισμού παραμέτρων, επεξεργασίας των ήχων των ντραμς), αλλά κυμαίνεται από απλή ροκ μπαλάντα μέχρι σε κάτι αρκετά ηλεκτρονικό ώστε να το πεις "ηλεκτρονική μουσική".

Σαν επαγγελματίας θα ήθελα να κάνω παραγωγή ροκ μουσικής λοιπόν.

Α, περιμένω κ το ΠΜ σου για το "μεταπτυχιακό εδώ".  ;)

@Superfunk: Πολύ δύσκολο για εξωτερικό δυστυχώς...

(οικογένεια, φίλοι, φίλη :-[)

@Superfunk, spewfy, evris, Nikolas, ευχαριστώ για τις συμβουλές σας!

@Nikolas: Γνώσεις από μουσική θεωρία δεν έχω και πολλές, μόνο τα βασικά (μέχρι αναστροφή συγχωρδιών με τρεις νότες), από κάποια pdf του Berklee College of Music. Πάντως δεν θα ήθελα να κάνω μουσική σύνθεση ή κάτι άλλο εκτός από παραγωγός σαν επάγγελμα. (ωστόσο φυσικά και θα ήθελα να είμαι συνθέτης και παραγωγός, ή Serj Tankian, δλδ συνθέτης, παραγωγός και εκτελεστής μαζί.  ;D)

Κάπου διάβασα και για το ότι θα ήταν καλό να βρω έναν συγγενή στον χώρο. Γνώρισα πριν λίγες μέρες στις διακοπές μου έναν πολύ καλό ελληνοαμερικάνο επαγγελματία παραγωγό, είναι κάπως μακρινός μου συγγενής. Αλλά νταξ, πώς ακριβώς θα μπορούσε να με βοηθήσει, ειδικά από τη στιγμή που έχουμε μιλήσει τόσο λίγο; (άλλωστε τί θα μπορούσα να κάνω εγώ γι' αυτόν; Δεν μου 'χει και υποχρέωση,.)

 
πηγαινε μουσικολογια αγοριμ να τελειωνεις αμα δεν κανεις τπτ.Αργοτερα που θα μεγαλωσεις κ εχεις την ευκαιρια να βρεις κονε ή να πας εξωτερικο καντο.Τωρα βαλε μπροστα  για το δημοσιο κ κρατα για χομπι τη μουσικη.Ισως αργοτερα το χομπι σου βρει ευκαιρια να ξεπεταχτει.

Αλλιως ετοιμασου να θυσιασεις κ το φαγητο της μαμας κ το φιλι απ την κοπελα αυτη.Καλα νταξ θα βρεις στα ξενα αλλη κοπελα :P

 
Σαν επαγγελματίας θα ήθελα να κάνω παραγωγή ροκ μουσικής λοιπόν.
αρα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ποτε στον αιωνα των αιωνων να ΖΗΣΕΙΣ απο αυτο το πραγμα στην Ελλαδα.

Keep your day job λοιπον (ή μαλλον FIND a day job!) :)

@Superfunk: Πολύ δύσκολο για εξωτερικό δυστυχώς...

(οικογένεια, φίλοι, φίλη Embarrassed)
φιλους & φιλες θα βρεις αλλους εξω καλυτερους μη σκας και μη ξεχνας το αθανατο "οπου γης και πατρις" ;)   

την οικογενεια σου θα τη βλεπεις τα καλοκαιρια που θα ερχεσαι για μπανια (σιγα μη ερχεσαι αν πιασεις τη καλη στα εξωτερικα... αλλα λεμε τωρα ;D)

 
Wow!:  :o

Τι να πω τώρα;

Τα πάντα έχουν σχέση με το ποιος είσαι και αν έχεις οικογένεια, σπίτι, κλπ. Με νοίκη, παιδιά, κλπ, δύσκολα τα βγάζεις πέρα. (τώρα μπαίνουμε σε άλλο τομέα).

Αλλά τέλος πάντων. Τελικά το θέλω από το μπορώ είναι πολύ μακριά πάντως...

Πρός τον OP: ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ; Τι δουλειά κάνει; Γιατί, να ομολογήσω, ότι δεν είμαι και 100% σίγουρος εγώ (ντάξει, ξέρω τα γενικά, αλλά δεν το έχω κάνει και κάθομαι και λεω ότι παράγω... τον εαυτό μου...). Ο παραγωγός θέλει γνώσεις, έιναι τα αυτία και τα μάτια του καλιτέχνη προς το κοινό... Μου φαίνεται (απο τη γενική εντύπωση που παίρνω) ότι μάλλον θες κάτι άλλο τελικά... Πάντως έχε στο νου σου ότι η μουσική είναι ολίγον τεράστιος τομέας τελικά και θέλει τις γνώσεις, θέλει τις σπουδες, θέλει την ενασχόληση. Δεν είναι αργά, προς Θεού. :)

 
Superfunk είπε:
(σιγα μη ερχεσαι αν πιασεις τη καλη στα εξωτερικα... αλλα λεμε τωρα ;D)
Ξερεις πολλους που μενουν έξω?Οτι ξερω παει κ γυριζει?Δεν ειναι το πιο ηλιθιο πράμα του κόσμου?Τι μου πας εξω ρε ζωάρα για να ρθεις στο ελλάντα να δουλέψεις ιδιαίτερα κ στα ωδεία της ψωροκώσταινας?ΑΑχχχχ βλαχούλια :P

 
genealex είπε:
Αυτά είναι, κάθε refresh κ απάντηση!  ;D

@Superfunk: Πολύ δύσκολο για εξωτερικό δυστυχώς...

(οικογένεια, φίλοι, φίλη :-[)
Δηλαδη ολοι οι αλλοι που κατα καιρους την εκαναν για εξωτερικο ηταν ορφανοι, ακοινωνητοι και μπακουροι?

Μη μασας. Δροοοοοομο!

 
Nikolas είπε:
2. Για εξωτερικό. Πριν πας, εαν θέλεις να γυρίσεις, θα πάς απο ΔΟΑΤΑΠ (είναι καλοί άνθρωποι, σοβαρά), και θα πάρεις τη λίστα των πανεπηστιμίων (Αγγλία, πχ) που ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ! Ώσα πανεπιστήμια ΔΕΝ δίνουν τα ίδια πτυχιά αλλα έχουν το γνωστό Degree blah blah by Westmisnter, etc... ΔΕΝ αναγνωρίζονται στην Ελλάδα. Αυτό σημάινει ότι τα καλύτερα κονσερβατόρια (Royal Academy and Guildhall for example), δεν δίνουν πτυχία που μετράνε στην Ελλάδα
ΜΕ συγχωρείς αλλά γιατί να μπλέξει το παιδί με το ΔΟΑΤΑΠ????

Υπόψην το ΔΟΑΤΑΠ είναι ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για αναγνώριση πτυχίου απο το Δημόσιο. Και αυτό είναι απραίτητο ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ αν θέλεις να δουλέψεις στο Δημόσιο.  Πχ εμείς οι δικηγόροι είμαστε υποχρεωμένοι να περάσουμε απο ΔΟΑΤΑΠ γιατί ο Δικηγορικός Σύλλογος είναι δημόσιος φορέας και η εγραφή σε αυτόν υποχρεωτική.

Μην το σκέφτεσαι καν , εξω μπορείς να κάνεις πτυχίο ραμένο και κομένο στα μέτρα σου, δουλειές με το τσουβάλι και μιλάμε για ένα κόσμο διαβασμένο και σοβαρό , γράψε τις ηληθιότητες του ΔΟΑΤΑΠ στα παλια σου τα παπούτσια.

 
electroboy είπε:
δυστηχως το να γινεις δημοσιος υπαλληλος σημερα εχει γινει κι αυτο ονειρο απατηλο. εγω οσους δημοσιους υπαλληλους ξερω παιρνουν απο 1000 ευρο και πανω :)
Όνειρο απατηλό; Τόσες προκηρύξεις που έχω φτιάξει και έχω δημοσιεύσει ο ίδιος με τα χεράκια μου, και έρχοταν τα ίδια και τα ίδια άτομα (ΑΝ έρχοταν) είναι όνειρο απατηλό; Διάολε έχω φτάσει στο σημείο να τηλεφωνώ στο ΑΣΕΠ και να τους ρωτάω αν μπορούν να κάνουν εξαίρεση για το ένα και μοναδικό άτομο που έστειλε δικαιολογητικά!! Τόσοι Ο.Τ.Α. που δημοσιεύουν θέσεις για μόνιμο προσωπικό επί χρόνια ολόκληρα και δεν πατάει κανένας επειδή την είδαν άτομα και θέλουν η δουλειά τους να είναι απέναντι από το σπίτι τους είναι όνειρο απατηλό;

Σίγουρα, δεν είναι και τόσο εύκολο αλλά όχι ότι είναι και το απατηλό όνειρο. Ορίστε σε 1 μήνα δέχομαι χαρτιά για τέσσερις μόνιμες θέσεις (pm για περισσότερα...  :-*)

 
Λίγο ψυχρά δε το βλέπετε το φιλη-κό θέμα βρε παιδιά;  :-[ :P

Δλδ Superfunk, αν αρχίσω να βλέπω τη dance με άλλο μάτι, έχω περισσότερες ελπίδες στην ελλάδα;  ???

Γενικά, ποιό είδος θεωρείς το ιδανικό για εδώ;

Πάντως πέρα από το θέμα των ανθρώπων που με κρατάνε εδώ, απ' ότι διαβάζω και το να φύγω για εξωτερικό είναι πιθανότερο το να μην αποφέρει, αφού λέτε πως σχεδόν όλοι γυρίζουν πίσω. Σίγουρα δεν σκοπεύω να πάω με τους "όλους", αλλά δεν ειν κ ό,τι πιο εύκολο ή ασήμαντο το να πηγαινοέρχομαι,..

Μπορεί κάποιος που χει εμπειρία στο θέμα, να μας πει κάποιους λόγους που οδήγησαν πίσω στην ελλάδα;

 
kilon είπε:
ΜΕ συγχωρείς αλλά γιατί να μπλέξει το παιδί με το ΔΟΑΤΑΠ????

Υπόψην το ΔΟΑΤΑΠ είναι ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για αναγνώριση πτυχίου απο το Δημόσιο. Και αυτό είναι απραίτητο ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ αν θέλεις να δουλέψεις στο Δημόσιο.  Πχ εμείς οι δικηγόροι είμαστε υποχρεωμένοι να περάσουμε απο ΔΟΑΤΑΠ γιατί ο Δικηγορικός Σύλλογος είναι δημόσιος φορέας και η εγραφή σε αυτόν υποχρεωτική.

Μην το σκέφτεσαι καν , εξω μπορείς να κάνεις πτυχίο ραμένο και κομένο στα μέτρα σου, δουλειές με το τσουβάλι και μιλάμε για ένα κόσμο διαβασμένο και σοβαρό , γράψε τις ηληθιότητες του ΔΟΑΤΑΠ στα παλια σου τα παπούτσια.
Είναι και μια γνώμη αυτή αλλά!
Τα ωδεία πάνε απο υπουργίο Πολιτισμού. Άρα; ΔΟΑΤΑΠ.

Τα σχολεία το ίδιο.

Ιδιωτικά σχολεία δε ψάχνουν και παραγωγούς.

Άρα τι σου μένει;

Η ελεύθερη αγορά. Πόση κίνηση λοιπόν έχει η Ελλάδα για να γίνεται χαμός; Ναι υπάρχουν τα ΙΕΚ (φαντάζομαι). Που είναι, πόσα; 5-6; Ανα 6μηνό; Πόσα στούντιο υπάρχουν στην Ελλάδα που ψάχνουν για παραγωγούς ή εσωτερικούς και βλέπουμε κλπ; 20; παραπάνω; κλπ...

Αυτό που λέω απλά είναι πως η σιγουριά ενός ΑΣΕΠ, που δίνει 700 θέσεις πχ, είναι κάτι σημαντικό όταν έχεις οικογένια.

Μπορεί να υπάρχουν και άλλα, μπορεί να υπάρχει και άλλος δρόμος, και άλλοι άνθρωποι. Εγώ απο την μεριά μου αυτά ξέρω, αυτά λέω. Δε βρήκα ακόμη μια δουλειά που το MMUS ή το προσεχές PhD να μου φανεί χρήσιμο στην Ελλάδα και είπα "Να! Καλά έκανα και το έχω και ας μην έχω περάσει ακόμη απο ΔΟΑΤΑΠ".

Έξω μπορείς να κάνεις το πτυχίο και να γνωρίσεις κόσμο κλπ. Απλά δεν είμαι σίγουρος (<-σίγουρος) για το πόσο αυτές οι γνωριμίες θα κρατήσουν απο απόσταση αν το παιδί αποφασίσει να γυρίσει.

 
Λόγοι να γυρίσει κανείς στην Ελλάδα:

Οικογένεια. (γονείς)

Οικογένεια (παιδιά, που θα μεγαλώσουν κλπ)

Σπίτι (συγκρίνετε η Ελλάδα με το Λονδίνο; Τσού!)

Υγεία (προλαβαίνεις ή όχι κάποιους ανθρώπους που μπορεί να φύγουν ανα πάσα στιγμή; Σημαντικούς ανθρώπους)

Τελικά κοινωνικοί λόγοι.

 
Nikolas είπε:
Μου φαίνεται (απο τη γενική εντύπωση που παίρνω) ότι μάλλον θες κάτι άλλο τελικά...
Παραγωγή με ενδιαφέρει να κάνω, απλά είπα ότι από τη στιγμή που θα είμαι παραγωγός, σίγουρα θα ήθελα να κάνω και σύνθεση στον χρόνο που θα έβρισκα, ή και εκτέλεση εξ ολοκλήρου δικών μου κομματιών τελικά (σε ελεύθερο χρόνο όλα αυτά, εκτός πήγαινε πιο σοβαρά). Δηλαδή "μόνο σύνθεση (/εκτέλεση)" επάγγελμα όχι, ενώ "μόνο παραγωγή", ναι.

 
Nikolas είπε:
Λόγοι να γυρίσει κανείς στην Ελλάδα:
+ Νοσταλγία και ψευδής εξιδανίκευση του παρελθόντος με τα μάτια του παρόντος  ;)

 
Γενικά, ποιό είδος θεωρείς το ιδανικό για εδώ;
αν θες να ΖΗΣΕΙΣ απο αυτο (δηλ.να εχεις ενα αξιοπρεπες ειδοδημα ας πουμε 3000 ευρω/μηνα)  τοτε μονο αυτο το ειδος υπαρχει



http://www.youtube.com/watch?v=SK-I7wfDxdk

& γενικα μιλωντας οτιδηποτε θεωρειται ΕΛΛΗΝΙΚΗ MAINSTREAM ΜΟΥΣΙΚΗ (οτι ακουει ο ΠΟΛΥΣ ο κοσμος δηλαδη.)

(βεβαια για ποσο καιρο ακομα δεν ξερω μια και η εγχωρια δισκογραφια πνεει τα λοισθια (και το επαγγελμα "παραγωγος" παει συνηθως χερακι-χερακι με αυτην)

εν πασει περιπτωση για να μη σε κοροΪδευουμε κι ολας ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (και παλι μονο αν εισαι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ταλεντο) μπορεις να ζησεις ως μουσικος παραγωγος..

Αληθεια ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ? & εχεις ψαξει να μαθεις ΤΙ ακριβως ειναι αυτο το επαγγελμα?

 
Ονόματα των αγαπημένων μου παραγωγών δεν έχω ψάξει, απλά ακούγοντας συγκροτήματα έχω καταλήξει σε ήχους κ arrangements που μου φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα, χωρίς να ξέρω το όνομα του παραγωγού. Έχω ψάξει τα βασικά πράγματα για το επάγγελμα, δηλαδή την υλοποίηση της ιδέας του συνθέτη και την επαφή με τον mixing engineer για την τελειοποίηση του ήχου (αν και από κάποια μικρή προσωπική εμπειρία μου φαίνεται πως δεν ανακατέβονται και πολύ παραγωγοί-mixing engineers  ::)). Έχω παρακολουθήσει κάποια βίντεο από περιοδικά, και φυσικά έχω κάνει πολλή εξάσκηση στο πισι μου (στο σόναρ).

Όσο για τη mainstream, δλδ άμα πάρω μια λύρα, μια μπότα, μια σκυλού και έναν ράπερ, θα γίνω διάσημος;  :-X

 
Genealex, στην ηλικία που είσαι, ξέρω από προσωπική πείρα ότι ακούς μόνο ότι σε συμφέρει (σα τη γιαγιά μου).

Οπότε, με το γνωστό γλυκό μου τρόπο, να σου ξάναπώ αυτά που ήδη σου είπαν.

- Αν θες να γίνεις μουσικός παραγωγός, ΠΡΕΠΕΙ να πας στο εξωτερικό, και για να μάθεις τη δουλειά αλλά και για να εξασκήσεις το επάγγελμα. Άμα κάτσεις εδώ θα ΨΩΜΟΛΥΣΣΑΞΕΙΣ. Δεν σου προτείνουμε να πας στο εξωτερικό αν θέλεις κλπ, σου ΛΕΜΕ να πας. Τελεία.

- Ακόμη και έτσι, διάλεξες ένα πολύ δύσκολο επάγγελμα το οποίο απαιτεί πληθώρα ετερόκλητων σπουδών, γνώσεων και εμπειρίας. Και πάλι, μπορεί να αποδειχτεί ότι δεν έχεις ταλέντο σε αυτό.

- Ακόμη και αν πετύχεις, υπάρχει πάλι περίπτωση να πετύχεις σε κάτι που δεν θα υφίσταται, όπως ακριβώς αν ήσουν πολύ καλός σαλεπιτζής. Πότε ήπιες τελευταία φορά σαλέπι;

Κοινώς, μην το κάνεις αν δεν έχεις ωκεανούς αυτοπεποίθησης, υπομονής και τεράστια οικογενειακή και οικονομική υποστήριξη.

Το έπιασες το υπονοούμενο;

 
Χμμ οκ.

Μερικές ερωτήσεις:

Οι παραπάνω γνώσεις και σπουδές τί παραπάνω αφορούν εκτός από τη μουσική θεωρία;

Πώς θα μου προτίνατε να εξασκηθώ στην παραγωγή; Έχετε υπ' όψη κάποια πηγή στο νετ που θα βοηθούσε; (πχ ολοκληρομένα midi tracks ή ηχογραφημένα φωνητικά που θα βοηθούσαν να εξασκηθώ στην παραγωγή εκτός των δικών μου συνθέσεων;)

 
Οι παραπάνω γνώσεις και σπουδές τί παραπάνω αφορούν εκτός από τη μουσική θεωρία;
Πολλα παραπανω.

Και κυριως ΤΕΧΝΙΚΕΣ γνωσιες

Καταρχην θα πρεπει να παιζεις την ΗΧΟΛΗΨΙΑ στα δακτυλα (οχι ολοι αλλα οι περισσοτεροι μεγαλοι παραγωγοι ειναι και ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ηχοληπτες,χωρις βεβαια να σημαινει αυτο οτι ολοι οι κορυφαιοι ηχοληπτες ειναι αυτοματα και παραγωγοι...)

Κατα δευτερον θα πρεπει να  μαθεις τα ΠΑΝΤΑ γυρω απο ΟΛΑ τα οργανα (ΠΩΣ πρεπει να παιζουν οι μουσικοι,ποια ειναι τα σωστα ντραμς,κιθαρες,μπασα,πληκτρα για καθε ειδος μουσικης και πολλα αλλα)

Σου επαναλαμβανουμε οτι ΜΟΝΟ εξω θα μπορεσεις να κανεις μια σοβαρη καριερα στη δουλεια αυτη και αυτο παλι ΠΟΛΥ δυσκολα (μια και στο εξωτερικο ολοι οι μουσικοι οταν...γερασουν γινονται παραγωγοι και ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος... ;D)

Βεβαια μπορεις να ΜΕΙΝΕΙΣ στην Ελλαδα και με την ΑΛΛΑΝΘΑΣΤΗ συνταγη

άμα πάρω μια λύρα, μια μπότα, μια σκυλού και έναν ράπερ,
ναι θα γινεις...διασημος....(τελικα δεν καταλαβα θες να γινεις διασημος ή παραγωγος??) ;D

 
Ναι πάντως προτείνω μπότα Zoomberland φετίχ κίτρινη στο χρώμα της μπανάνας με πρωινό χνούδι  ;)

 
Θα τα κανεις στη σχολη εξω αυτα.Διαλεξε σε ποια χωρα δες και τις κατατακτήριες κ διαβασε εκει πάνω.Πριν απ' αυτο πανε σε ταλεντολόγο να δεις αν εχεις ταλέντο μην πληρώνουν και οι γονεις για χρηματιστηριακή φούσκα τσάμπα 4 χρόνια.Αν ειναι να τυλίγεις γύρο δεν χρειαζεται πτυχίο εξωτερικού μπορεις να το κάνεις κ τώρα.

Το να γινεις παραγώγος εδώ στο ελλάντα που παιζει το μέσο πολύ ίσως δεν ειναι κ αναγκαίο το θεωρητικό υποβαθρο με σφραγίδα.Και μονο το ταλέντο φτάνει κ η αγαπή για τα mainstream και το χρήμα κάνουν δουλειά.

Ο παραγωγός είναι κ περισσότερο μυάλο με αυτί ακροατή κ ταλέντο στην μελλοντολογία.Στο 16 σου δεν μπορεις να ξεχωρισεις τι θα γινεις με τη μουσικη στην ελλαδα περα απ την πλάκα.Κανε κατι αλλο που σου δινει εργαλεία για αυτο κ δες το αργοτερα πιο σοβαρα το παραγωγηλίκι.Πανε μουσικολογια,σε σχολες κρατικές σε σχεση με τον ήχο, στο πανεπιστήμιο του ιονίου ψαξε να δεις πράματα,δες τα τει με κατασκευή οργάνων, μετα κοιτα ιδιωτικες σχολες.

Γενικα ομως ψαξε κ σε αλλα φορουμ κ σε πανεπιστημια στο τι μπορουν να σου προσφέρουν τα πτυχια τους ρώτα κ γνωστούς.Απο τα 16 δυσκολο να αποφασίσει κάποιος κι ας είχε τη σωστή ενημερωτική σχολική καμπάνια επαγγελματικού προσανατολισμού.

Ψαξε,χαζεψε κ ασχολήσου με τη μουσική,διαβασε για το λύκειο δώσε πανελλήνιες,γράψε καλά και το καλοκαίρι του μηχανογραφικού κοιτα να βρείς κάτι που σου ταιριάζει κάπως.Δες τον εαυτο σου στον καθρεφτη κ εντοπισε τα προτερηματα-ελαττώματα σου και πως τα συνδιαζεις σε ενα επάγγελμα.Μην κοιτας να υλοποιήσεις το ονειρο της μουσικής επειδη ειναι πολυ αμφιλεγομενο το που θα καταλήξεις με αυτό.Αλλωστε εχεις το δικαιωμα να σπουδασεις αργοτερα πανω στη μουσικη αν το μικροβιο ζει ακομα μέσα σου.Οσοι ξερω κ φύγανε εξω το κανανε στα 22 τους αφου τελειώσαν μια σχολή εδώ ή γενικα ωδεία,στρατούς κτλ.Δεν εφυγε κανεις μικρος για μουσική.Αν δεν εισαι το υπερταλέντο να κανεις απο μικρος πράματα τα κανεις μεγαλος κ τα καλουπώνεις διαφορετικά κ όχι εγκεφαλικά-ονειρικά.

Μπέρδεμα ε?Δεν ξαναγράφω γιατι δεν μ'ακούει κανεις κ ειναι επισης το θεμα τόοοοοσο ασταθές όσο το κλίμα της αφρικής χωρίς βομβαρδισμό ραδιοκυμάτων.Απο τα 16-18 κ μεχρι το πήξημο του εγκεφάλου σου θα περάσεις πολλές μπόρες στους 98,7 μεγάκυκλους στα fm.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top