- Μηνύματα
- 12,681
- Πόντοι
- 38
Έχω την εντύπωση ότι με πατημένη τη χορδή μετράμε στο 12ο και όχι με αρμονική.
αν και κατα πασα πιθανοτητα θα παρεις το ιδιο αποτελεσμα εγω με αρμονικη ξερωaudiokostas είπε:Έχω την εντύπωση ότι με πατημένη τη χορδή μετράμε στο 12ο και όχι με αρμονική.
σωστη εντυπωση εχεις.audiokostas είπε:Έχω την εντύπωση ότι με πατημένη τη χορδή μετράμε στο 12ο και όχι με αρμονική.
Γράψε λάθος- αρμονική και δωδέκατο πατημένη.audiokostas είπε:Έχω την εντύπωση ότι με πατημένη τη χορδή μετράμε στο 12ο και όχι με αρμονική.
Η αρμονική βγάζει πάντα το ίδιο με τη ανοιχτή.messalion είπε:αν και κατα πασα πιθανοτητα θα παρεις το ιδιο αποτελεσμα εγω με αρμονικη ξερω
Ονομάζεται φυσικό chorus φίλος... ;Daudiokostas είπε:Για αυτό και ο ΠαρTerryς νομίζει ότι είναι κουρδισμένος.
Και μετά ονομάζει τις πρασινάδες άποψη.........
θα το λεω και εγω απο δω και περα χαχαχαχαTerry RoscoeBeck5 είπε:Ονομάζεται φυσικό chorus φίλος... ;D
τι να σου πω φιλε μου - εγω μια ζωη ετσι σεταρα τα οργανα μου - πατωντας αρμονικη και ημουν μια χαρα...........κατι αρχιζει και μου μυριζει ασχημα και δεν ειναι τα σκουπιδια στην κουζινα ;D ;D ;DTthawth είπε:Βρε παιδες, η αρμονικη ειναι ίδια είτε εχω φουλ μηκος στη χορδη είτε την κοντυνω; Δεν βαζω και το χερι στη φωτια αλλα το κακο intonation εκτως απο την οκταβα, μερικες φορες το διαπιστωνα και απο την αρμονικη της. Με απατα η μνημη μου;
Βρε εγώ οταν τσεκαρα intonation προβαρα τα παντα. Ανοιχτη, αρμονικη στο 12ο, αρμονικη στο 5ο, πατημενη 12η και πολλες ενδιαμεσα ταστα για να ξερω που παω. Ολα ηταν στραβα οταν η χορδη ειχε κακο μηκος. Αλλα ειπαμε. Δεν βαζω και το χερι στη φωτια διοτι τελευταια το μπασακι ειναι μια χαρα (φτου μη το ματιασω) και δεν εχει θεματακια ωστε να εχω τσεκαρει :Ρmessalion είπε:τι να σου πω φιλε μου - εγω μια ζωη ετσι σεταρα τα οργανα μου - πατωντας αρμονικη και ημουν μια χαρα...........κατι αρχιζει και μου μυριζει ασχημα και δεν ειναι τα σκουπιδια στην κουζινα ;D ;D ;D
εσυ το πας συγκεκριμενα οταν η χορδη εχει κακο μηκος - εκει αλλαζει το θεμα - οχι κατα πολυ αλλα ποσο κακο μηκος να εχει μια χορδη που αλλαζεις - παει στο καλο για να ξερεις να φτιαχνεις το intonation ξερεις να περνας και μια καταραμενη χορδη ;D ;D ;DTthawth είπε:Βρε εγώ οταν τσεκαρα intonation προβαρα τα παντα. Ανοιχτη, αρμονικη στο 12ο, αρμονικη στο 5ο, πατημενη 12η και πολλες ενδιαμεσα ταστα για να ξερω που παω. Ολα ηταν στραβα οταν η χορδη ειχε κακο μηκος. Αλλα ειπαμε. Δεν βαζω και το χερι στη φωτια διοτι τελευταια το μπασακι ειναι μια χαρα (φτου μη το ματιασω) και δεν εχει θεματακια ωστε να εχω τσεκαρει :Ρ
Στο κοσμο της μουσικης συμβαινουν πολλα θαυμαστά! Απλως η λογικη της αρμονικης στη μεση της χορδης, σημαινει πως η αρμονικη αλλαζει θεση οταν μεγαλωσει το μηκος. Αλλα ειναι κατι που ουτε θεωρητικώς το στηριζω ουτε πρακτικως βραδιατικα :Ρ Για αυτο ρώτησα, μηπως ειμαι λαθος.messalion είπε:- αυριο που θα εχω χρονο θα χαλασω επιτηδες το intonation της fender μου να δω διαφορές........... :-\ :-\ :-\
Η αρμονική πρέπει να χτυπάει στο μέσο της χορδής, ακριβώς πάνω από το 12ο τάστο.Tthawth είπε:Στο κοσμο της μουσικης συμβαινουν πολλα θαυμαστά! Απλως η λογικη της αρμονικης στη μεση της χορδης, σημαινει πως η αρμονικη αλλαζει θεση οταν μεγαλωσει το μηκος. Αλλα ειναι κατι που ουτε θεωρητικώς το στηριζω ουτε πρακτικως βραδιατικα :Ρ Για αυτο ρώτησα, μηπως ειμαι λαθος.
καταλαβα............πολυ καλα - ευχαριστω..............audiokostas είπε:Η αρμονική σου στο 12ο δίνει την αρμονική (έλα ρε, σοβαρά; ) που παράγεται στο μέσο της χορδής. Είναι ιδανική για κούρδισμα. Η πατημένη χορδή στο 12ο τάστο όμως (ειδικά αν το action είναι ψηλό ή υπάρχει μεγάλο relief) αντιλαμβάνεσαι ότι έχει διαφορά στη συχνότητα.
Άρα 12ο αρμονική --> κούρδισμα, 12ο πατημένο --> intonation.
Ειδικός δεν είμαι και στη φυσική είμαι σκράπας αλλά αυτό που λέω πιστεύω ότι είναι σωστό. ;D