Remembering YAMAHA SY77

cyclops είπε:
Το ότι η FM είναι πιο δύσκολη στη χρήση και πιο δύσκολη στο να βγάλεις άμεσο ηχητικό αποτέλεσμα, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να εξαφανιστεί από προσώπου γης.
Οχι, αλλά είναι πολύ λογικο, κάποιος που ενδιαφέρεται για αμεσο ηχητικό αποτέλεσμα, να προτιμήσει ενα πιο αμεσο οργανο. Κάποιος που ενδιαφέρεται περισσότερο για τη διαδικασία παραγωγής ενός ήχου, φυσικα και θα ασχοληθει, και η FM ειναι μια προκληση.

Αλλα μη φτάνουμε να κατηγορούμε και τους μουσικούς, επειδή θέλουν ευκολία στη δουλειά τους ::)

Γιατι μετα θα αρχίσουμε να λέμε και για τους αγρότες που μάθανε με τα τρακτερ, και δεν έχουν ιδέα απο το πως δαμαζεις ταύρο για να σέρνει το άρορτο ::)

 
neeq είπε:
Γιατι μετα θα αρχίσουμε να λέμε και για τους αγρότες που μάθανε με τα τρακτερ, και δεν έχουν ιδέα απο το πως δαμαζεις ταύρο για να σέρνει το άρορτο ::)
Μην ξεχνάμε και το άρμεγμα... ;)

 
manosx είπε:
Και για να στα πω και πιο χύμα...
Σιγα το καλσον μεγαλε, σκιστηκε! Αντι να βριζεις (κανενας Mod εδω τριγυρω? Μπααα...) κοιτα ασε στην μπαντα τα free VST σου και αντε βρες μια γυναικα να κανεις λιγο SEX, θα δεις που θα σ'αρεσει και θα καλμαρεις. :-*

Ειναι δεδομένο ότι υπάρχει δυσχρηστία, γι'αυτό και δε βγαίνουν πλέον FM synths. Γιατι υπάρχουν πιο εύκολοι τρόποι να πετυχουμε τους περισσότερους ήχους.
Ετσι λες εσυ. Η πραγματικοτητα δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λες.

Και οι ήχοι στους οποίους ήταν πιο καλή η FM, δε χρησιμοποιούνται πλεον στις συγχρονες παραγωγες.
Σοβαρα? Μπορεις δηλαδη να ξεχωρισεις σε μια παραγωγη αν υπαρχει και ποιος ειναι FM ηχος? Neeq, αυτα που λες δεν στεκουν ουτε για αστειο. Ασε τα "δεδομενα" στην ακρη και μην εισαι απολυτος για πραγματα που προφανως δεν γνωριζεις.

Τωρα για τα ρημάδια τα μάνιουαλς, που δεν τα ανοιγουμε, δεν υπάρχει λόγος να το κάνουμε, αφου μπορούμε να κάνουμε πιο εύκολα τη δουλειά μας με ενα πιο απλό όργανο.
Αν ανοιγες τα ρημαδια τα manual και ιδιαιτερα manual απο synths που εχεις δει μονο σε φωτογραφιες θα καταλαβαινες οτι μερικα πραγματα Δεν γινονται χωρις διαβασμα.

Εχε υπόψη σου, πως δεν έχουμε όλοι, ούτε την ανάγκη, ούτε την επιθυμία να "βγαλουμε τα ματια μας" όπως εχεις πει, πανω απο οθονίτσες, να πειράζουμε επί ώρες 10 ταλαντωτες μήπως και ακουστεί κάαατι που μοιαζει με αυτο που θέλαμε και τις επόμενες 5 ώρες να το πετύχουμε.
Εχε υποψη σου οτι δεν ειμαστε ολοι 27 χρονων και οτι την εποχη που εσυ γεννηθηκες καποιοι αλλοι αγοραζαν synths με μικρες "οθονίτσες" γιατι τοτε δεν υπηρχαν μεγαλες "οθονίτσες" και αναγκαστικα βγαζαμε τα ματια μας γιατι θελαμε να μαθουμε να χειριζομαστε το synth που αγορασαμε. Και μαθαμε. Ασε λοιπον τις ευκολες διαπιστωσεις για πραγματα και καταστασεις που δεν εζησες. Αυτα φιλικα γιατι ακομα σε συμπαθω.
baby.gif


Αλλα μη φτάνουμε να κατηγορούμε και τους μουσικούς, επειδή θέλουν ευκολία στη δουλειά τους ::) Γιατι μετα θα αρχίσουμε να λέμε και για τους αγρότες που μάθανε με τα τρακτερ, και δεν έχουν ιδέα απο το πως δαμαζεις ταύρο για να σέρνει το άρορτο ::)
Κανενα προβλημα με τους αγροτες και τα τρακτερ τους. Το προβλημα αρχιζει οταν ενας απο αυτους αρχιζει να "εκφερει γνωμη" για το πως "δαμαζεις ταυρο για να σέρνει το άρορτο", κατι που σαφως δεν ξερει αλλα "η γνωμη-γνωμη"... ::)

Κανένας δεν κατέκρινε την FM σύνθεση γιατί πολύ απλά η φύση της την καθιστά δύσκολη, πως να το κάνουμε δηλαδή;
Η FM δεν ειναι δυσκολη, απλα θελει να διαβασεις τα βασικα σε αυτο το βιβλιο που λεγεται Manual και που ηταν πολυ καλογραμμενο και επεξηγηματικο για την FM και το DX7.

Παρεξηγημενα βιβλια τα manual, κανεις δεν τα διαβαζει, και αυτο δυστυχως συμβαινει για ολες τις ηλεκτρικες/ηλεκτρονικες συσκευες, απο ενα απλο μιξερ μεχρι ενα κινητο.

Η FM θελει λιγο μελετη και αρκετο πειραματισμο, αυτο ειναι ολο. Αν καποιοι βαριουνται ειναι αλλη ιστορια. Να ξαναπω εδω οτι η FM δεν ειναι πυρηνικη φυσικη, παρα τα οσα ακουγονται... ::)

εξάλλου και μόνο ότι υπάρχουν διάφοροι programmers καταδεικνύει πόσο σημαντικό είναι το interface για την συντριπτική πλειοψηφία των μουσικών.
Καλο και το programmer, αλλα οχι παντα απαραιτητο. Ολοι θελουμε ενα interface οσο το δυνατον πιο απλο, κατανοητο και εργονομικο, απ'την αλλη κανεις δεν ρωταει τι μπορει να κοστισει αυτο.

Η απαντηση ειναι "σε ενα DX7, πολλα." Το οτι "απλά κουμπιά πωλούνταν και τότε" δεν λεει κατι. Πως το βλεπεις? Αντε αγοραζουμε καμια 50ρια κουμπια και τα κολλαμε πανω στο DX7 και τελος? Για να κατασκευασεις ενα DX7 με τα κουμπια που εχει πανω το programmer θα πρεπει να αλλαξει ολοκληρη η σχεδιαση του οργανου, μεσα κι εξω. Το αποτελεσμα θα ειναι ενα synth με τεραστιες διαστασεις, κατι σαν modular, με τεραστιο βαρος και ακομα πιο τεραστια τιμη. Το DX7 κοστιζε το 1983 γυρω στα 2000$, 500 χιλιαρικα περιπου σε δραχμες. Το programmer του αντε να κοστιζε κανα 500ρικο δολαρια, παραπανω αποκλειεται.

Αν ομως το DX7 εβγαινε εξαρχης με ολα αυτα τα ποτενσιομετρα πανω του, το κοστος του θα ηταν κατα πολυ μεγαλυτερο. Κι απ'την αλλη, γιατι να φτιαξεις ενα πανακριβο γιγα-synth που θα το αγορασουν παλι οι 50-100 κλασσικοι διασημοι/πλουσιοι και τερμα? Το φτιαχνεις λοιπον οπως το εφτιαξαν το 1983, με ενα πρωτοποριακο design για την εποχη, και το πουλας και σε μια τιμη που ειναι προσιτη για τους περισσοτερους μουσικους, κι οποιος θελει κατι πιο αμεσο για τον προγραμματισμο του αγοραζει και το programmer και τελος.

Έκανε ρεκόρ πωλήσεων γιατί ήταν ψηφιακό, και η λέξη digital ήταν catchword για το 1983. Για κανέναν άλλο λόγο.
Sure. ;D Το οτι ηταν 16φωνικο (μεγαλη υποθεση για το 1983) δεν επαιξε ρολο, το οτι ηταν ενα απο τα πρωτα synths με MIDI δεν επαιξε ρολο, το οτι δεν κουβαλουσε ολα τα μειονεκτηματα των αναλογικων synths (μεγαλο βαρος, ασταθεις oscillators κλπ) δεν επαιξε ρολο, το οτι δεν κοστιζε μια περιουσια δεν επαιξε ρολο, το οτι τελος (και κυριως) μπορουσε να βγαλει ενα...εκατομμυριο+ νεους και πρωτογνωρους ηχους για την εποχη παλι δεν επαιξε ρολο. 8)

Ποιός μίλησε για 24bit AD/DA μετατροπεις το...1983;; Η μήπως έχεις την εντύπωση (πάλι κολλημένος με τα specifications) ότι 24bit AD/DA μετατροπεις το...1983 = καλό;
Απο τα 12bit που ηταν οι μετατροπεις του πρωτου DX7 οι 24bit μετατροπεις θα ηταν προφανως προτιμοτεροι, αν υπηρχαν τοτε.

γιατί κακιά Yamaha έβγαλες το DX programmer ΜΕΤΑ και ΑΦΟΤΟΥ είδες ότι κανένας δεν έφτιαχνε ήχους??) και αφ' ετέρου γιατί ενδεχομένως να ήταν πολιτική της... του στυλ "θα σας δίνουμε τις δυνατότητες αλλά αργά και βασανιστικά... ;D).
Το οτι οι περισσοτεροι μουσικοι βαριοντουσαν να μαθουν να φτιαχνουν ηχο στο DX7 τους δεν σημαινει οτι καποιοι αλλοι δεν το προγραμματιζαν μετα μανιας. Ισα ισα, υπηρχαν παρα πολλοι που ασχοληθηκαν με τον προγραμματισμο, επαγγελματιες μουσικοι/προγραμματιστες και ερασιτεχνες, γι αυτο εξαλλου και οι βιβλιοθηκες ηχων των DX synths ειναι απο τις πλεον τεραστιες. Αυτος ηταν ακομα ενας λογος που το DX7 πουλησε σαν φρεσκο ψωμι και παρα την "δυσκολια" προγραμματισμου του, οι τεραστιες βιβλιοθηκες ηχων απο τριτους ηταν ικανες να κρατησουν το ενδιαφερον των μουσικων για το DX7 για πολλα χρονια, μουσικοι οι οποιοι μπορει και να μην ειχαν πατησει ποτε το Edit κουμπι αλλα ειχαν παντα στη διαθεση τους απειρους ηχους. 

Επιπρόσθετα, ΠΟΤΕ η Yamaha δεν έβαλε κουμπιά (ούτε στην SY σειρά) γεγονός που καταδεικνύει ότι συνεχίζει να μην ενδιαφέρεται για το interface και ότι είναι δυσεργονομικό να έχεις μενού και εστιατόρια σε VA και analog υλοποιήσεις, πόσο μάλλον σε FM.
Συνεχιζεις να κανεις πως δεν καταλαβαινεις τη διαφορα ενος DX synth και ενος VA ή αναλογικου synth. Ή οντως δεν καταλαβαινεις? Εχεις πιασει στα χερια σου ποτε οποιοδηποτε DX synth, ή απλα εχεις διαβασει απο δω κι απο κει φημες και αποψεις τριτων? Ποσες φορες πρεπει να το γραψουμε οτι ενα DX7 ΔΕΝ γινεται να βγει με κουμπια αλα VA/αναλογικα, γιατι το μεγεθος του θα ηταν οσο ενα (αν οχι μεγαλυτερο απο) modular. Και οσο δυσκολο και δαπανηρο μπορει να ειναι αυτο με ενα DX7, τι να πουμε για μια τετοια υλοποιηση σε ενα SY77? Το οποιο ζυγιζει ηδη 17 κιλα και το 1990 κοστιζε 3000$, σκεψου να το κατασκευαζαν με...800 ποτενσιομετρα πανω ποσο θα κοστιζε και τι μεγεθος και βαρος θα ειχε. Πολυπλοκα synths οπως ενα SY77 ή αλλα πιο συγχρονα ψηφιακα synths δεν μπορουν να κατασκευαστουν με την λογικη των παλιων αναλογικων "ενα κουμπι - μια λειτουργια", τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβει καποιος? 

Παρ' όλα αυτά, θα ήμουν από τους πρώτους που θα έδειχναν ενδιαφέρον αν και όταν κάποια εταιρεία παρουσιάσει κάποιο FM synth, με το κατάλληλο interface και ΜΟΝΟ...
Eσυ θες κατι τετοιο, αλλα λιγο χλωμο το κοβω καποια εταιρεια να το κατασκευασει...

SY77_Mod.png


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προτείνω το topic να μετονομαστεί σε "analog" vs "the universe".

Κάποιοι εδώ μέσα κάνουν σαν τους βλαχοαμερικάνους απ' το Tenesee, αυτούς ντε τους pure-ίστες του holy grail του ιδανικού organ ήχου, που ό,τι δεν είναι B3 κι εννοείται ό,τι δεν είναι made in USA είναι για πέταμα.

FYI guyz: Ό,τι δεν είναι analog ΔΕΝ είναι για πέταμα. 8)

 
Καλά σας τα λέει ρε άσχετοι!!!! ;D ;D

 
cyclops είπε:
ό,τι δεν είναι B3 κι εννοείται ό,τι δεν είναι made in USA είναι για πέταμα.
Αυτοι οι pure-ιστες εχουν φαει στη μαπα τοσο ψηφιακο Hammond, Made In China κι ολας, που οταν θα το ανακαλυψουν θα δουν τα ραδικια αναποδα... ;D ;D

 
cyclops είπε:
FYI guyz: Ό,τι δεν είναι analog ΔΕΝ είναι για πέταμα. 8)
Ελπίζω να μην αποδίδεται σε μενα αυτη η fanboyστικη αποψη.

Θετω αλλιώς τη θέση μου, μήπως και βγάλουμε ακρη.

Σας καλούν σε ένα στουντιο να γραψετε synths, ή να ετοιμάσετε ενα playlist 30 τραγουδιων-κομματιων, για συναυλία σε 15 μέρες.

Οι ήχοι που χρειάζονται, είναι μονο συνθετικοί και αφορουν ρεπερτόριο του 2003-2013. Οχι φυσικους ήχους.

Εχετε στο σπιτι ένα SY-77, κι ενα V-synth.

Ποιο θα παίρνατε μαζί σας?

 
"Οι ήχοι που χρειάζονται, είναι μονο συνθετικοί και αφορουν ρεπερτόριο του 2003-2013. Οχι φυσικους ήχους"...Ξερεις ποσα ειδη μουσικης χωρανε στο παραπανω ερωτημα? Και περιμενεις απαντηση? Γινε πιο συγκεκριμενος, αν και η ερωτηση σου προϋποθετει καποιους που να εχουν δουλεψει και με τα δυο synths που αναφερεις. Αντε βρες τους... :P

 
@neeq:

Η περίπτωση που παρουσιάζεις φαντάζομαι ότι αφορά εσένα και τη δική σου δουλειά. Χωρίς να απαξιώνω τις προσωπικές σου ανάγκες (και γιατί να το κάνω άλλωστε), αυτό είναι ένα μόνο σενάριο στο οποίο θα μπορούσε να σου χρησιμεύσει ένα synth, αναλογικό, sample-based ή οτιδήποτε άλλο. Άλλος βολεύεται διαφορετικά. Όπως εσένα (και εμένα) ίσως μας βολεύει καλύτερα ένα mainstream είδος synthesis design (το κλασσικό analog+digital subtractive), ίσως γιατί έτσι έχουμε μάθει, ίσως γιατί όντως είναι πιο εύκολο στο στήσιμο και δημιουργία ήχων, αυτό δε σημαίνει ότι ό,τι άλλο υπάρχει εκεί έξω είναι άχρηστο, ούτε ότι όλοι βολεύονται μ' αυτό.

Και φυσικά ένα synth δε χρησιμεύει πάντα σε επείγουσες καταστάσεις, όπου έχεις ένα συγκεκριμένο deadline και πρέπει να βγάλεις αποτέλεσμα πολύ γρήγορα. Ένα synthesizer χρησιμεύει και σαν εργαλείο sound design, και προσωπικά εμένα δε μπορεί να με πείσει κανένας ότι ένα αναλογικό είναι καλύτερο εργαλείο σχεδιασμού ήχου απ' ό,τι ένα sample-based, FM, Physical modeling ή οτιδήποτε άλλο υπήρξε ή υπάρχει.

Προσωπικά δε μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω ποια μέθοδος σύνθεσης ήχου είναι πιο καλή, πιο γήγορη, ποια δίνει πιο πειστικά αποτελέσματα και σε πόσο χρόνο. Αυτό που λέω και ξαναλέω είναι ότι όλες οι μέθοδοι σύνθεσης είναι χρήσιμες.

Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, όχι, δεν εννοούσα εσένα όταν έλεγα ό,τι έλεγα στο προηγούμενο ποστ μου.

 
Waterfall-K είπε:
"Οι ήχοι που χρειάζονται, είναι μονο συνθετικοί και αφορουν ρεπερτόριο του 2003-2013. Οχι φυσικους ήχους"...Ξερεις ποσα ειδη μουσικης χωρανε στο παραπανω ερωτημα? Και περιμενεις απαντηση? Γινε πιο συγκεκριμενος, αν και η ερωτηση σου προϋποθετει καποιους που να εχουν δουλεψει και με τα δυο synths που αναφερεις. Αντε βρες τους... :P
Επιτηδες είναι έτσι γενικο. Θα μπορούσε να γινει η εξης 2η ερωτηση.

Σε ποιο είδος μουσικής (ηλεκτρονικοι ήχοι, 2003-13) θα επέλεγε καποιος ενα SY-77?

Απ'οτι βλέπω, υπαρχουν αρκετοι που γνωρίζουν το οργανο, και εχουν πλεον άλλα, πιο συγχρονα. Και ο cyclops, και ο mamonu και ο hysplex (ξεχασα καποιον?) φαίνεται να γνωρίζουν και τις δύο περιπτώσεις.

@cyclops: Ναι, αφορα εμένα και τη δική μου δουλεια, αλλωστε εγω γραφω με το λογαριασμό μου ;D Δε νομιζω να εχω δείξει ποτε πως αν μου πει κάποιος οτι θα προτιμούσε το Sy-77, για τον Χ και τον Ψ λόγο, θα του έφερνα αντίρρηση.

Είναι μια προσωπική εκτίμηση, ότι δεν υπάρχει ανθρωπος που να χρησιμοποιεί αυτο το εργαλείο σε δουλειά, σήμερα, εκτός αν παίζει ρεπερτόριο άλλης εποχής (γι'αυτο και έβαλα τον χρονικο περιορισμό), και ζηταω να μου την απορρίψει κάποιος. Δε θα στεναχωρηθώ καθόλου, αν γίνει αυτο παντως ;)

Το ότι ενα FM μηχάνημα αυτης της πολυπλοκότητας, θα χρησίμευε σε sound designers, programming freaks ή χομπιστες που νοσταλγουν εκεινο τον ήχο, το έλεγα σχεδον σε κάθε ποστ μου.

 
duty_calls.png


Πωπω... Ευτυχώς δεν είπα ποτέ τον εαυτό μου "πληκτρά" γιατί θα είχα να κάνω με καταράκτες και άντε να πας κόντρα στο ρεύμα τότε...  ;D

 
neeq είπε:
Σε ποιο είδος μουσικής (ηλεκτρονικοι ήχοι, 2003-13) θα επέλεγε καποιος ενα SY-77?
Ενα SY77 μπορει να καλυψει τα παντα, ακομα και σημερα. Το ιδιο και ενα DX7. Τα συγκεκριμενα synths δεν εχουν ενα standard ηχητικο χαρακτηρα οπως πολλοι νομιζουν, και νομιζουν γιατι περα απο τους πολλες φορες κακιστους εργοστασιακους ηχους δεν εχουν ακουσει κατι αλλο. Η FM ειναι ικανη να παραξει απειρους ηχους πολυ διαφορετικους μεταξυ τους, χτες εγραψα "What exactly is its sound character? Fuzzy, cold, brassy, harsh, mellow, warm, phat, cutting, phasing, dark, bright, swirling, glassy, piercing, nasal, metallic, hollow, plastic, breathy, sterile, deep, gritty, atmospheric - this is just a bunch of vague terms to describe the character of the SY77". To ιδιο ισχυει και για ενα DX7.

Ετσι ειναι η FM, τι να κανουμε τωρα? Η συγχρονη dance να ξερεις οτι ξανα χρησιμοποιει DX synths, και για τα μπασα τους. Τα FM synths μπορουν να παιξουν σε οτι παραγωγη φανταζεσαι, αυτο εξαλλου εχει γινει κατα κορον στο παρελθον, γινεται και σημερα σε μικροτερη εκταση. Ειναι αστειο να πει καποιος οτι μπορει να καταλαβει αν ενας ηχος που ακουει ειναι απο DX/SY synth, εκτος βεβαια κι αν μιλαμε για τους καραγνωστους DX ηχους που εχουν παιξει σε ενα εκατομμυριο αλμπουμ, οπως τα κλασσικα ηλεκτρικα πιανα του για παραδειγμα. Αυτα ειναι γνωστα σε ολους, αλλα ενα FM synth δεν ειναι μονο αυτο, μπορει να ακουστει απιστευτα διαφορετικα και να παραξει μια τεραστια γκαμα απο ηχους που δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους.

Το ότι ενα FM μηχάνημα αυτης της πολυπλοκότητας, θα χρησίμευε σε sound designers, programming freaks ή χομπιστες που νοσταλγουν εκεινο τον ήχο, το έλεγα σχεδον σε κάθε ποστ μου.
"Εκείνος ο ηχος" δεν ειναι καθολου μα καθολου συγκεκριμενος, συγκεκριμενα ηταν τα χιλιοπαιγμενα preset των DX. Περα απο αυτα ομως, υπαρχει το χαος, και οσοι εχουν καποιο FM synth και ασχολουνται εξω απο τα preset του το ξερουν αυτο καλα.

@Hi Nicolas (Kynaston) lol... :P Οποτε βλεπω το ονομα σου θυμαμαι παντα τον Nicolas Kynaston, εναν εξαιρετικο κλασσικο οργανιστα. 8) Να τον ακουσεις αν δεν το εχεις κανει ηδη, και αν σου αρεσει να ακους κλασσικα organ works.

 
Που να γυρισουμε ρε Bill? Δε βλεπεις τι γινεται εδω? Οτι ηταν να ειπωθει ειπωθηκε.

 
Waterfall-K είπε:
Που να γυρισουμε ρε Bill? Δε βλεπεις τι γινεται εδω? Οτι ηταν να ειπωθει ειπωθηκε.
Όχι ακριβώς.

Πρέπει να καταλάβεις ότι η κοινότητα στο noiz δεν δέχεται αποφθεγματικές τοποθετήσεις παρά μόνο από μέλη που έχουν να επιδείξουν μουσικό έργο, είτε μέσω δισκογραφίας, είτε μέσω συναυλιών, είτε μέσω διακρίσεων. Εγώ ο ίδιος έκανα για πολύ καιρό αυτό το λάθος (εξ' ου και λαμβάνω το θάρρος να σε "συμβουλεύσω"). Δεν μπορείς να απαιτείς τον σεβασμό που αποτείνεται σε "ειδικούς" αν δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είσαι τέτοιος. Τελεία.

Κατά τη γνώμη μου, αρκετά από αυτά που γράφεις είναι ανακριβή (π.χ. το manual για το DX7 είναι ο ορισμός του άθλιου εντύπου), αλλά εκτιμώ βαθύτατα τη συμμετοχή σου και κυρίως εκτιμώ ότι κρατάς ζωντανή την ενότητα "Keyboards". Όμως μην υποτιμάς τις γνώσεις των άλλων. Έχεις τη λάθος εικόνα ότι έχεις πιο πολλά να διδάξεις παρά να διδαχθείς. Δεν ισχύει για κανέναν μας.

Φιλικά.

 
trolley είπε:
Πρέπει να καταλάβεις ότι η κοινότητα στο noiz δεν δέχεται αποφθεγματικές τοποθετήσεις παρά μόνο από μέλη που έχουν να επιδείξουν μουσικό έργο, είτε μέσω δισκογραφίας, είτε μέσω συναυλιών, είτε μέσω διακρίσεων.
Αυτο το λες εσυ Trolley. Αν ηταν ετσι δεν θα εγραφαν πανω απο 5 ατομα εδω μεσα.

Κατά τη γνώμη μου, αρκετά από αυτά που γράφεις είναι ανακριβή (π.χ. το manual για το DX7 είναι ο ορισμός του άθλιου εντύπου)...
Κατα τη δικη μου γνωμη παλι, το manual του DX7 ηταν μια χαρα. Και για τις βασικες αρχες της FM αλλα και για τις λειτουργιες του οργανου. Ενα manual μεγεθους τηλεφωνικου καταλογου (λογω των πολλων γλωσσων που ηταν γραμμενο) το οποιο ηταν απολυτα κατατοπιστικο. Κατα τα αλλα, περιμενω να μου πεις μερικα απο τα "ανακριβη" που εγραψα.

Όμως μην υποτιμάς τις γνώσεις των άλλων.
Δεν υποτιμω καμια γνωση, αλλα εκνευριζομαι με τους "ειδημονες" που δεν μπορουν να κρατηθουν και γραφουν οτι να'ναι, και με απιστευτο θρασος μας την λενε κι απο πανω. Αυτο το "Ελα παππου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου" μου ερχεται συχνα στο νου εδω μεσα.  

Έχεις τη λάθος εικόνα ότι έχεις πιο πολλά να διδάξεις παρά να διδαχθείς.
Ακυρο συμπερασμα. Εδω μεσα μιλαω μονο για αυτα που ξερω. Και πολυ συγκεκριμενα μαλιστα.
 
Waterfall-K είπε:
Αυτο το λες εσυ Trolley. Αν ηταν ετσι δεν θα εγραφαν πανω απο 5 ατομα εδω μεσα.
Θα έγραφαν, αλλά δε θα επέμεναν. Αυτή είναι όλη η διαφορά.

Προσπάθησε να καταλάβεις. Μερικά απ'όσα πιστεύεις δεν είναι άλλοι άνθρωποι διατεθειμένοι να τα συμμεριστούν. Αυτό είναι όλο, μη του δίνουμε διαστάσεις που δεν υπάρχουν.

 
trolley είπε:
Πρέπει να καταλάβεις ότι η κοινότητα στο noiz δεν δέχεται αποφθεγματικές τοποθετήσεις παρά μόνο από μέλη που έχουν να επιδείξουν μουσικό έργο, είτε μέσω δισκογραφίας, είτε μέσω συναυλιών, είτε μέσω διακρίσεων. Εγώ ο ίδιος έκανα για πολύ καιρό αυτό το λάθος (εξ' ου και λαμβάνω το θάρρος να σε "συμβουλεύσω"). Δεν μπορείς να απαιτείς τον σεβασμό που αποτείνεται σε "ειδικούς" αν δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είσαι τέτοιος. Τελεία.
Δεν έχει νόημα αυτό που λες. Κανένας δεν είναι τέλειος. Ούτε αυτοί τους οποίους περιγράφεις σε αυτά που έβαλα σε bold έχουν δικαίωμα αυθεντίας. Αλάθητο δεν έχει κανένας. Κανένας όμως. Επομένως αντικειμενικά δεν τίθεται θέμα διάκρισης, ποιος έχει δικαίωμα να μιλάει και ποιος όχι, και πολύ περισσότερο ποιου η γνώμη είναι πιο βαρύνουσα από των υπολοίπων.

Και το να είσαι ενθουσιώδης δεν είναι έγκλημα ούτε αμάρτημα. Τουναντίον, για μένα είναι ύψιστη αρετή ενός καλλιτέχνη, όποια τέχνη κι αν υπηρετεί.

Κατά τη γνώμη μου, αρκετά από αυτά που γράφεις είναι ανακριβή (π.χ. το manual για το DX7 είναι ο ορισμός του άθλιου εντύπου), αλλά εκτιμώ βαθύτατα τη συμμετοχή σου και κυρίως εκτιμώ ότι κρατάς ζωντανή την ενότητα "Keyboards". Όμως μην υποτιμάς τις γνώσεις των άλλων. Έχεις τη λάθος εικόνα ότι έχεις πιο πολλά να διδάξεις παρά να διδαχθείς. Δεν ισχύει για κανέναν μας.
Μάλλον δεν εκτιμούν τη συνεισφορά του και οι υπόλοιποι όπως εσύ. Εδώ βρέθηκε άνθρωπος που του την είπε γιατί λέει ανοίγει threads-αφιερώματα σε γνωστά synths του παρελθόντος, και τον εγκάλεσε γιατί λέει τα βίντεο δεν είναι δικά του και είναι απλά παραθέσεις από το YouTube.

Δηλαδή εδώ μέσα θα χάσουμε το μέτρο. Έλεος... ???

 
Το θεμα δεν ειναι τι πιστευω εγω ή εσυ Trolley. Πολλοι εδω μεσα γραφουν σε ασχετα θεματα για το τι πιστευουν για ενα Χ θεμα. Για το τι ξερουν πανω σ'αυτο το Χ θεμα δεν μας λενε. Αυτο ειναι το προβλημα εδω μεσα Trolley. Και σε ενα τεχνικο μουσικο φορουμ ή οποιοδηποτε αλλο τεχνικο φορουμ το τι πιστευει ο καθενας δεν θα επρεπε να μας ενδιαφερει, τουλαχιστον οχι σε καθαρα τεχνικα θεματα. Εχουμε "ποινικοποιησει" τα specs και Θεοποιησει τις "γνωμες". Σε ενα κατα τα αλλα τεχνικο φορουμ.

 
Waterfall-K είπε:
Το θεμα δεν ειναι τι πιστευω εγω ή εσυ Trolley. Πολλοι εδω μεσα γραφουν σε ασχετα θεματα για το τι πιστευουν για ενα Χ θεμα. Για το τι ξερουν πανω σ'αυτο το Χ θεμα δεν μας λενε. Αυτο ειναι το προβλημα εδω μεσα Trolley. Και σε ενα τεχνικο μουσικο φορουμ ή οποιοδηποτε αλλο τεχνικο φορουμ το τι πιστευει ο καθενας δεν θα επρεπε να μας ενδιαφερει, τουλαχιστον οχι σε καθαρα τεχνικα θεματα. Εχουμε "ποινικοποιησει" τα specs και Θεοποιησει τις "γνωμες". Σε ενα κατα τα αλλα τεχνικο φορουμ.
μιας και έχει ξεφύγει το θέμα, εντελώς, να δώσω μια άλλη άποψη στο θέμα αν είναι...
Καταρχήν, το νοιζ ΔΕΝ είναι ένα τεχνικο μουσικο φορουμ μόνο. Για το Θεό, μιλάμε για μουσική! Κάποιοι εδώ συνθέτουν, γράφουν, παραθέτουν δείγματα ψυχής... Αυτό δεν έχει σχέση με την τεχνική.

Άρα η προσωπική, ΚΑΙ εμπεριστατωμένη γνώμη έχει τεράστια σημασία, όπως λέει (πάνω κάτω) ο trolley.

Θα έφτανα μάλιστα στο σημείο να πω ότι τα specs και η συλλογή βίντεο (για παράδειγμα, μιας και αναφέρθηκε) τα κάνει ο οποιοσδήποτε έχει χρόνο, αφού δεν έχουν ανάγκη από μία προσωπικότητα.

Και για να μη παρεξηγηθώ, θα υπενθημίσω 2 τεράστια θρεντς, γεμάτα βίντεο για κλασσική μουσική που είχα κάνει (που είναι το ίδιο με αυτό που λέω παραπάνω, άρα δεν ευλογώ τα γένια μου). Επιπλέον μου φαίνεται εντυπωσιακότατο όλα αυτά που κάνεις εδώ, και τα διαβάζω ανελλιπώς!

Όσον αφορά τέλος την γνώμη του κόσμου, και τα στατιστικά: Το CD έχει πεθάνει, αλλά το βινύλιο συνεχίζει (για παράδειγμα)... Τι άλλο να πω για αυτό το θέμα; Ο κόσμος κάνει λάθος και μπορεί κάλλιστα να επανέλθει το FM sound generation κλπ...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top