blue είπε:ΥΓ. τελευταια εβγαλε ο ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ακουστικός κιθαρίστας Δημήτρης Μυστακίδης, ενα δίσκο αποκλειστικά με ρεμπέτικα για κιθάρα. Ο δισκος λέγεται "16 ρεμπέτικα τραγούδια με κιθάρα" και φαντάζομαι θα σας ενδιαφέρει
link
νομιζω πως πανε χαμενες οι τοσο κοολ αποψεις μου σε αυτο το φορουμ!! ;D ;Dα! και σε οποιον αρεσει αυτη η προσεγγιση κατι παρομοιο εκανε προσφατα ο μυστακιδης με εναν δισκο με ρεμπετικα και κιθαρα και κατι τετοιο ειχε κανει και η νενα βενετσανου, πριν καμποσα χρονια!!!
Πες του τα γιατί τό'χει παραξηλώσει.BigAlejandro είπε:νομιζω πως πανε χαμενες οι τοσο κοολ αποψεις μου σε αυτο το φορουμ!! ;D ;D
ωπ σόρι, δεν ειδα οτι ειχε αναφερθει.BigAlejandro είπε:νομιζω πως πανε χαμενες οι τοσο κοολ αποψεις μου σε αυτο το φορουμ!! ;D ;D
και τι ειναι αυτα στην υπογραφή σου? bits?? ?? ?? :-\blue είπε:ωπ σόρι, δεν ειδα οτι ειχε αναφερθει.
Οι δικες μου αποψεις ειναι πιο κουλ , δεν θαβουν τις λαμπες
Τζάμπα λεφτά να βαλεις κλειδιά και pins και κόκαλα σε τόσο φτηνό όργανο, δεδομένου οτι τα δικα του ειναι λειτουργικά. Αλλαγη στον ηχο δεν θα δεις.tassos1978 είπε:Ρε παιδιά η HBCG45 δεν επιδέχεται καμια βελτίωση; Καμια αλλαγή ζυγού/καβαλάρη/κλειδιών; Να δοκιμάσω μήπως με coated χορδές; Ρίξτε καμια ιδεά για πειραματισμό!
μπορείς να επεκταθείς λίγο;andreoulis είπε:Έχω και εγώ μια HBCG45, και από τις αρκετές "βελτιώσεις" που έχω κάνει, οι πιο δραστικές ήταν η αλλαγή του καβαλλάρη (στο σώμα) με κοκκάλινο και (πολύ πιο δραστική) το φάγωμα με σκαρπέλο του καβαλλάρη (~1,5 mm) από την πλευρά των μπάσων χορδών και λιγότερο από αυτή των πρίμων.
Ευτυχώς που υπάρχει αυτό το κομμάτι-ντοκουμέντο για την αξία του Χιώτη σαν κιθαρίσταςgiorgos608 είπε:Χιωτης το κομματι
Το φάγωμα του καβαλάρη, όπως και το τρίψιμο του καπακίου σε συγκεκριμένα σημεία, είναι μια διαδικασία που κάνουν κάποιοι οργανοποιοί ωστέ να ισοσταθμίσουν το όργανο πριν τα λούστρα. Ενας χονδρικός "οδηγός" είναι οτί αφαιρείς υλικό από την περιοχή που θέλεις να ενισχύσεις, δηλάδη, αν π.χ. θελεις πιο πολλά μπάσα αφαιρείς από την πλευρά των μπάσσων, εννοόντας την περιοχή του καβαλλάρη κοντά στις μπάσσες χορδές. Στην περίπτωσή μας αφαίρεσα υλικό κυρίως από τα μπάσσα και ως αποτέλεσμα (σε συνδιασμό ΠΑΝΤΑ με τον κοκκάλινο καβαλαρη) η κιθάρα "άνοιξε," στα αυτιά μου τουλάχιστον, δραστικά στον ήχο της. Και για αυτό προτίνω τη διαδικασία αυτή σε ΑΥΤΗ την κιθάρα διότι προσφέρεται για πειραματισμούς. Σε καμία περίπτωση δεν θα το έκανα σε κάποιο ποιοτικότερο όργανο (καλά, δεν παίρνω και όρκο...)skantzos είπε:μπορείς να επεκταθείς λίγο;
εννοείς ότι τρως από το κόκαλο; το λεπταίνεις; το κονταίνεις; πώς ακριβώς τρως ;D ή από το ξύλο που πατάει το κόκαλο; ???andreoulis είπε:Το φάγωμα του καβαλάρη, όπως και το τρίψιμο του καπακίου σε συγκεκριμένα σημεία, είναι μια διαδικασία που κάνουν κάποιοι οργανοποιοί ωστέ να ισοσταθμίσουν το όργανο πριν τα λούστρα. Ενας χονδρικός "οδηγός" είναι οτί αφαιρείς υλικό από την περιοχή που θέλεις να ενισχύσεις, δηλάδη, αν π.χ. θελεις πιο πολλά μπάσα αφαιρείς από την πλευρά των μπάσσων, εννοόντας την περιοχή του καβαλλάρη κοντά στις μπάσσες χορδές. Στην περίπτωσή μας αφαίρεσα υλικό κυρίως από τα μπάσσα και ως αποτέλεσμα (σε συνδιασμό ΠΑΝΤΑ με τον κοκκάλινο καβαλαρη) η κιθάρα "άνοιξε," στα αυτιά μου τουλάχιστον, δραστικά στον ήχο της. Και για αυτό προτίνω τη διαδικασία αυτή σε ΑΥΤΗ την κιθάρα διότι προσφέρεται για πειραματισμούς. Σε καμία περίπτωση δεν θα το έκανα σε κάποιο ποιοτικότερο όργανο (καλά, δεν παίρνω και όρκο...)
Έχεις δίκιο, δεν το είπα καλά... αναφέρομαι στο ξύλο του καβαλάρη, όχι στο κόκκαλο, και συγκεκριμενα στα σημεία που φαίνονται στη φωτό (αριστερά τα μπάσσα, δεξιά τα πρίμα)skantzos είπε:εννοείς ότι τρως από το κόκαλο; το λεπταίνεις; το κονταίνεις; πώς ακριβώς τρως ;D ή από το ξύλο που πατάει το κόκαλο; ???