το phrasing δεν εχει να κανει με το τι παιζεις αλλα το πως.
Στο challenge του Paul Davids όμως που είχε ανεβάσει ο admin πριν κάνα μήνα, την τεράστια διαφορά την έκανε αυτά που έπαιζαν οι παίκτες και όχι τόσο το πώς τα έπαιζαν. Οκ, σε αυτά που έπαιζε ο Tom Bukovac μετρούσε ο τρόπος, αλλά είχαμε ξεράσει οι περισσότεροι με τον Tom Quayle όχι για την εκτέλεση, αλλά για την επιλογή των νοτών...Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ
Στο challenge του Paul Davids όμως που είχε ανεβάσει ο admin πριν κάνα μήνα, την τεράστια διαφορά την έκανε αυτά που έπαιζαν οι παίκτες και όχι τόσο το πώς τα έπαιζαν. Οκ, σε αυτά που έπαιζε ο Tom Bukovac μετρούσε ο τρόπος, αλλά είχαμε ξεράσει οι περισσότεροι με τον Tom Quayle όχι για την εκτέλεση, αλλά για την επιλογή των νοτών...
Όχι άμεση με το θέμα, απλά συνειρμούς κάνω. Έχεις δέκα κιθαρίστες που είναι έμπειροι, επαγγελματίες, με phrasing, feel κλπ. Αυτά που παίζουν είναι μουσικώς σωστά και εκτελεσμένα άψογα. Άρα αυτό που κάνει τον μέσο ακροατή να διαμορφώσει άποψη για αυτό που ακούει, δεν είναι μόνο το πώς παίζει ο κιθαρίστας, αλλά και το τι παίζει, η επιλογή της μελωδίαςΚαι τι σχέση έχει το challenge του Paul Davids?
Όχι άμεση με το θέμα, απλά συνειρμούς κάνω. Έχεις δέκα κιθαρίστες που είναι έμπειροι, επαγγελματίες, με phrasing, feel κλπ. Αυτά που παίζουν είναι μουσικώς σωστά και εκτελεσμένα άψογα. Άρα αυτό που κάνει τον μέσο ακροατή να διαμορφώσει άποψη για αυτό που ακούει, δεν είναι μόνο το πώς παίζει ο κιθαρίστας, αλλά και το τι παίζει, η επιλογή της μελωδίας
Να το κανω πιο λιανα. Ερχεται ενας μα(ν)εστρος κ σου λεει θα παιξεις αυτο.
100%Να διευκρινίσω εδώ, ότι δεν είναι απαραίτητο να είναι συγκεκριμένο το υλικό, ή επιβαλλόμενο από άλλον.
Μπορεί να είναι εντελώς αυτοσχεδιαστικό.
Αλλά phrasing είναι ο τρόπος που χρησιμοποιείς τα εργαλεία σου για να δομήσεις μουσικό λόγο.
Εδω θα μπορουσε να ειχε κλεισει το θεμα.Το phrasing στην κιθάρα και σε οποιοδήποτε άλλο όργανο, δεν διαφέρει σε τίποτα από το phrasing στην γλώσσα, την ομιλία και την γραφή.
Εδω θα μπορουσε να ειχε κλεισει το θεμα.
Υπαρχει κανεις που γεννηθηκε και μιλαγε και εγραφε?
Απλα υπαρχουν αυτοι που μιλησαν διαβασα και εγραψαν πιο γρηγορα απο τους αλλους και αυτοι που εφτασαν να ειναι ποιητες, συγγραφεις, ομιλητες κλπ.
Αυτο οφειλεται στην αντιληψη του καθενος, κατι που αυξανει το ρυθμο μαθησης αλλα και στη δουλεια που θα ριξουν στη συνεχεια για να γινουν ποιητες και συγγραφεις.
Σιγουρα υπαρχουν κι αυτοι που εγιναν χωρις καμια βοηθεια, σιγουρα ομως οι περισσοτεροι μαθητευσαν διπλα σε καποιον/καποιους δασκαλους.
Τα ιδια ακριβως και στην κιθαρα.
Και το relative pitch ειναι αρκετο. Το perfect ειναι σπανιο ετσι κι αλλιως.Το ταλέντο βοηθάει πχ αν κάποιος έχει perfect pitch είναι μεγάλο προσόν για να γίνει μουσικός.
Δυστυχώς δεν είναι έτσι!Και κλείνω με ένα σχόλιο για το παράδειγμα του Yussein Bolt, το οποίο είναι ατυχές, διότι στο σπριντ παίζουν περισσότερα πράγματα ρόλο σε σχέση με ένα μουσικό όργανο (για παράδειγμα: ύψος, μέγεθος πνευμόνων, καρδιά/κυκλοφοριακό, νευρικό σύστημα, μυϊκό κλπ) που είναι εκ κατασκευής, δεν μπορείς να τα αλλάξεις. Στα μουσικά όργανα είναι πολύ λιγότερα τα "εκ κατασκευής" στοιχεία, οπότε με σωστή μελέτη κατακτάς πιο εύκολα ένα καλό επίπεδο γιατί δεν έχεις τους περιορισμούς του σώματος.
Και όχι μόνο.Δυστυχώς δεν είναι έτσι!
Στο υψηλό επίπεδο εκτέλεσης ενός μουσικού οργάνου ο παράγοντας 'σώμα' υπεισέρχεται τόσο πολύ και με τέτοια ανάλυση στη λεπτομέρεια που το σπρίντ ενός δρομέα φαντάζει χοντροκομμένο!
Αυτοί οι μικροί και ευαίσθητοι μύες και νευρώνες καλούνται να αντιμετωπίσουν ένα απίστευτο φορτίο που δεν καταγράφεται σε ρεκόρ χρόνου, αλλά σε προσπάθεια ολοκλήρωσης του μαγικού συστατικού της τέχνης!