hot_sauce είπε:
εξυπηρέτηση που με άφησε άναυδο ήταν στη Ν.Σμύρνη που ενώ η ταβέρνα ήταν τίγκα..και μιλάμε για πάνω από 100 άτομα...η παραγγελία (κρύα και ζεστά) ήρθε πολύ γρήγορα...
Καλή προετοιμασία και μετά φουρνος μικροκυμμάτων
Βολεύει αλλά το micro καταστρεφει την ουσία του φαγητού.
Αλλά ακόμη κι αν το αφεντικό δεν έχει κολλήματα, μπορεί ο υπάλληλος να το γυρίσει στα μπινελίκια; Μάλλον όχι. Άρα ποιά ακριβώς είναι η μη-ανοχή στον μαλάκα πελάτη; Ή μήπως από ηθικοπλαστικές θεωρίες άλλο τίποτα;
Αυτό είναι ακραίο που λες...δεν τον αρχίζεις στα μπινελίκια. απλά του λές "μας συγχωρείτε αλλά δε μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε υπό αυτές τις συνθήκες" ή κάτι τέτοιο τελος πάντων.
Δεν υπάρχει ορισμός-οριοθέτηση της μη-ανοχής, απλά ο ψυχραιμότερος τη συγκεκριμένη στιγμή αναλαμβάνει. έχω κάνει πελάτη που γκρίνιαζε επί 30', αρνάκι, σε πόστο συνάδελφου, σε 5'.
Στο τέλος μας ευχαρίστησε, μας ζητησε συγγνωμη και μας άφησε 25€ tips...σε ταβέρνα
Όταν είσαι ψύχραιμος τον φέρνεις τουμπα, σου ζητα συγγνωμη, και ξαναρχεται με αλλα 10 ατομα για φαγητο.
Από την άλλη ένα φίλος μου, πελάτη που του ειχε σπάσει τα ουμπαλα όλο το βραδυ και το έπαιζε καμπόσος, όταν έφυγε, έκανε το γύρο του τετραγώνου και τον έπιασε στο άλλο στενο και τον πλάκωσε στο ξύλο μπροστά στη γυναίκα του και το παιδί του.
ακραίο? ΝΑΙ...αλλά πιο ακραίος ήταν ο πελάτης, γιατί με την απαξιωτική του συμπεριφορά προκάλεσε την τύχη του, ξευτελιστηκε μπροστά στη γυναίκα του κ το παιδάκι έπαθε (μαλλον) σοκ.
Λόγω του παιδιού για μενα ήταν ακραίος, πολύ ακραίος...αλλά και πάλι αμα σε τρωει, είσαι αξιος της μοιρας σου...
Και δεν απολύθηκε ο φίλος, γιατί εξαιτίας του πελάτη έφυγε 1 τραπέζι που βαρεθηκε να ακουνε τη γκρίνια του και αλλα 2 καναν παραπονα επειδη δε μπορουσαν να φάνε ήσυχα.