"Θεματάκι" με αντιπροσωπία & Συμπεριφορά.

fusiongtr είπε:
Κι ένα που ο πελάτης ποτέ δεν προβάλλει αξιώσεις και δεν διαμαρτύρεται.

Ο ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗΣ! ;D
Εκτός αν υπάρξει ανάστασις! ;D ;D ;D ;D

 
Alchemist είπε:
Χωρίς την παραμικρή διάθεση να δικαιολογήσω το οποιοδήποτε ύφος εκ μέρους του πωλητή, εσύ είσαι ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά από την πλευρά σου;

Θεωρείς ότι τα χρήματα που άφησες στο μαγαζί είναι αρκετά για το χρόνο που σου αφιέρωσαν τις (κατά τη δική σου παραδοχή) πάμπολλες φορές που το επισκέφθηκες και ρώτησες για πληροφορίες ή δοκίμασες όργανα;

Και επίσης δε μας είπες την αντιμετώπιση των πωλητών τις πρώτες φορές που πέρασες από το συγκεκριμένο μαγαζί, μας είπες μόνο όσα έγιναν αφού είχες περάσει πολλές φορές.

Δεν πάει έτσι φίλε μου. Είναι λυπηρό, τελεία. Η ξεφτίλα μπορεί να του άξιζε αλλά όχι η βία. Η κατάλληλη ξεφτίλα θα ήταν να έρθει το αφεντικό και να του πει "περάστε έξω από το μαγαζί και παρακαλώ μην ξαναπατήσετε γιατί δεν εξυπηρετούμε άτομα που συμπεριφέρονται κατ' αυτό τον τρόπο".
μαλλον δεν το ειπα καλα ή δεν το καταλαβατε εσεις δεν πηγα μια φορα και μου την ειπαν καιτις υπολοιπες ηταν μια χαραμπορει να ειχα παει πολλες φορες εκει αλλα σχεδον ποτε δεν τους απασχολουσα και τουσ τα επριζα.τις πιο πολλες φορες εμπενα εριχνα μια ματια επερνα καμια πενα και εφευγα

 
Έχει πάει το θέμα.....

Anyway, απάντηση απ'την εταιρία που υποτίθεται ότι αντιπροσωπεύει ο εν λόγο κύριος.

Dear Mr. William Sats,

we are sorry, we didn`t delete ******** from our Webside but it is

now done because he is since a longer time not our partner anymore

for Greece...

- Part

  you can order the part through our Webstore and would have it in

  a few days...

  http://shop.*************************

We hope this answer is helping you and all the best

with regards

************

************

President
(Έβαλα αστερίσκους για ευνόητους λόγους)

Όπως καταλαβαίνετε, ο τύπος όχι μόνο είναι αγενέστατος, αλλά ενώ δεν έχει πλέον την αντιπροσωπία, αφήνει να εννοηθεί ότι είναι ακόμα επίσημος αντιπρόσωπος.

Οι λόγοι που το έκανε/κάνει αυτό είναι "άγνωστοι" (λέμε τώρα), οπότε αυτό έρχεται σε συνέχεια του θέματος που είχα....

Τα συμπεράσματα δικά σας. 

 
Ja!!!

Schließlich wurde das Gesetz gegeben!!!

(Επειδή την κουβέντα θα την διαβάζουν και κάποιοι Γερμανοί η τοποθέτηση-απάντηση μου είναι στα Γερμανικά…)

 
Ποιος είναι ο αρμόδιος για την καταγγελία περί ψευδούς δήλωσης ότι είναι ακόμα αντιπρόσωπος; H Προστασία του Καταναλωτή; Γουίλιαμ κάνε ένα τηλέφωνο σε αυτούς ή στο υπουργείο (Ανάπτυξης ή όποιο άλλο είναι, αν πετύχεις κανέναν να το σηκώσει δηλαδή) γιατί με ενδιαφέρει.

Επίσης, θα έστελνα ένα ακόμη email σε αυτούς της ξένης μητρικής εταιρίας ευχαριστώντας τους για την απάντηση, και λέγοντάς τους πως ο κύριος αυτός οικειοποιούμενος το όνομά τους κάνει ζημιά στο πρόσωπο και φήμη της εταιρίας (που βεβαίως μεταφράζεται και σε οικονομική ζημιά).

 
bloody_sunday είπε:
Ποιος είναι ο αρμόδιος για την καταγγελία περί ψευδούς δήλωσης ότι είναι ακόμα αντιπρόσωπος; H Προστασία του Καταναλωτή; Γουίλιαμ κάνε ένα τηλέφωνο σε αυτούς ή στο υπουργείο (Ανάπτυξης ή όποιο άλλο είναι, αν πετύχεις κανέναν να το σηκώσει δηλαδή) γιατί με ενδιαφέρει.

Επίσης, θα έστελνα ένα ακόμη email σε αυτούς της ξένης μητρικής εταιρίας ευχαριστώντας τους για την απάντηση, και λέγοντάς τους πως ο κύριος αυτός οικειοποιούμενος το όνομά τους κάνει ζημιά στο πρόσωπο και φήμη της εταιρίας (που βεβαίως μεταφράζεται και σε οικονομική ζημιά).
Θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία!

 
Voyager... είπε:
Ja!!!

Schließlich wurde das Gesetz gegeben!!!

(Επειδή την κουβέντα θα την διαβάζουν και κάποιοι Γερμανοί η τοποθέτηση-απάντηση μου είναι στα Γερμανικά…)
Εχμ... και τελείως φιλικά, ως γερμανομαθής (όσο ξέρω), η παραπάνω πρόταση μου φαίνεται εντελώς ασύντακτη, σαν να έχει βγει από google translator, οπότε δυστυχώς δεν θα καταλάβει τίποτα κανένας Γερμανός αν το διαβάσει..

Τί ακριβώς ήθελες να πεις; Ότι τελικά αποδόθηκε δικαιοσύνη;

Η σωστή έκφραση γι'αυτό που θέλεις να πεις στα γερμανικά είναι "Gerechtigkeit war/ist zugeschrieben" ή κάτι παρόμοιο (ας μας βοηθήσει και ο Superπαππούς που έχει και πιο πρόχειρη την βερολινέζικη αργκό, γιατί εγώ λείπω χρόνια και έχω "σκουριάσει" στη διάλεκτο)..

Η ακριβής μετάφραση αυτού που έγραψες είναι "τελικά είχε δοθεί ο νόμος"...

Συγγνώμη για το off-topic...

 
@ OP...και τους λοιπούς...(διάβασα το 90% του θρεντ)

Επειδή τρέχω μια επιχείρηση (που έχει να κανει με το εμπόριο) τα τελευταία χρόνια και ξέρω πόσο μα ποσο σημαντικός είναι ο κάθε πελάτης για μένα... τέτοιους υπαλλήλους σαν και αυτόν του OP όχι  απλά δεν θα είχα...θα τους κρέμαγα...(sorry για το ύφος μου)

Οι υπάλληλοι δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις δεν καταλαβαίνουν τι είναι το να έχεις μια δικιά σου επιχείρηση...με άλλα λόγια...στ@ρ*#δισμος και κλαϊν μαϊν(... όταν οι μαγαζάτορες οι ίδιοι είναι τέτοιοι τοτε νταξ... απλά δεν λες ούτε "γεια σας"...και φεύγεις)

Έχω να πατήσω σε Ελληνικό μαγαζί μουσικών κανα 2 μηνο...και οχι για κάτι το τρελό... χορδές πένες κτλ... γιατί δεν γουστάρω να πλερώ 6.5ευρα για ένα σετ χορδές που περσυ το έδινε 3.5... γιατί δεν γουστάρω την ξινή του φάτσα... γιατί το μαγαζί είναι γεμάτο μπούρδες...και γιατί κάποτε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΕΧΩ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΟΥΜΠΑΛΑ του ζήτησα να δοκιμάσω μια πεταλιερα των 80Ε και μου είπε... "Αν την αγοράσεις τωρα...ναι θα την δοκιμάσεις..." πριν τουλάχιστον 6 χρόνια...

δεν υπάρχει λόγος για να υπάρχουν αυτά τα μαγαζιά...

 
@ vthomas :

Χμμμ…

Καμία παρεξήγηση und harte Gefühle αλλά πιστεύω ότι τα Γερμανικά σου χρειάζονται λίγο «ξεσκούριασμα»…

Η ακριβής μετάφραση στο:

Ja!!!

Schließlich wurde das Gesetz gegeben!!!

Είναι:

Ναι!!!

Επιτέλους το Δίκαιο (από)δόθηκε!!!

Οι Γερμανοί δεν διαβάζουν το www.noiz.gr , απλά το όλον ήταν μια αρκετά έξυπνη και ευφάνταστη ειρωνεία για τον συγκεκριμένο Έλληνα αντιπρόσωπο, που με την συμπεριφορά του και τις ενέργειες του και την εμπορική και τιμολογιακή πολιτική του, έχει καταφέρει να προκαλέσει ηθική ζημία στην φήμη και το κύρος μιας Γερμανικής εταιρίας (όπως πολύ σωστά το έφεσε ο bloody_sunday…) καθώς και αρκετών άλλων εταιριών…

Οπότε, όλη αυτήν αυτήν η  περιέρρευσα προσφορά «αγάπης», «συμπάθειας» και «συμπόνιας» που επιδεικνύουμε όλοι εμείς που γράψαμε και γράφουμε σε αυτό το θέμα προς τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, κάθε άλλο από τυχαία και συμπτωματική δεν είναι…

Και ο νοών νοείτω…

@ alexi :

Καταλαβαίνεις από τα συμφραζόμενα –φίλτατε alexi- ότι την δική σου ενδελέχεια προς την εξυπηρέτηση των δικών σου πελατών, δεν την είχε ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος…

Δεν είναι τυχαίο που έχω φτάσει στο σημείο, ακόμα και τις χορδές –πια- να τις αγοράζω από μουσικούς οίκους του εξωτερικού, για παρόμοιους λόγους με αυτούς που ανέφερες και εσύ…

Η «αγορά» τους αποδίδει το δίκαιο που τους αξίζει και ας λάβει ο καθένας τους τα μέτρα του, γιατί οι εποχές των «παχιών (και απληροφόρητων…) αγελάδων» έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί…

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
vthomas είπε:
Εχμ... και τελείως φιλικά, ως γερμανομαθής (όσο ξέρω), η παραπάνω πρόταση μου φαίνεται εντελώς ασύντακτη, σαν να έχει βγει από google translator, οπότε δυστυχώς δεν θα καταλάβει τίποτα κανένας Γερμανός αν το διαβάσει..

Τί ακριβώς ήθελες να πεις; Ότι τελικά αποδόθηκε δικαιοσύνη;

Η σωστή έκφραση γι'αυτό που θέλεις να πεις στα γερμανικά είναι "Gerechtigkeit war/ist zugeschrieben" ή κάτι παρόμοιο (ας μας βοηθήσει και ο Superπαππούς που έχει και πιο πρόχειρη την βερολινέζικη αργκό, γιατί εγώ λείπω χρόνια και έχω "σκουριάσει" στη διάλεκτο)..
Gerechtigkeit wurde serviert ειναι το σωστο...:):) (κατα το Justice has been served..:):) )

παντως συνηθως το  Gerechtigkeit παει με το  her(zu)stellen ("παραγεται" δικαιοσυνη)

 
Η Ελλαδα ποτε δεν πεθαινει .......... ας μην συνεχισω τον Εθνικο μας υμνο.

Μου θυμησατε μια ιστορια , πριν καποια χρονια ειχα κατεβει Αθηνα με ενα αρκετα μεγαλο ποσο για αγορα Κιθαρας , μεγαλωσα Γερμανια και μαλιστα αγορασα την πρωτη μου Ηλ Κιθαρα απο τον Thomann, εμενα 60χλμ απο το τοτε μαγαζι πολυ πριν απο το internet .

Στον ''Θωμα'' λοιπον με περιμενε ο τοτε πωλητης με ενα τεραστιο χαμογελο και με ξεναγησε στο τμημα που ηταν οι κιθαρες ( περιπου 2500 χιλιαδες κιθαρες κρεμονταν στον τοιχο !!!! ) μου λεει λοιπον διαλεξε οποια θελεις δοκιμασε την οση ωρα θες με οποιο ενισχυτη θες , ηταν ευγενεστατος και οι κιθαρες απο φτηνες μεχρι πανακριβες Custom ( η ηλικια μου τοτε ...11 ).

Στην Ελλαδιτσα μας λοιπον τα περισσοτερα καταστηματα της Αθηνας με αντιμετοπησαν σαν κλεφτη - και γενικα με μια απιστευτη αρνητικοτητα του τυπου φιλε μην την αγγιζεις αυτη την κιθαρα ξερεις ποσο εχει αυτη ? κλπ οταν τους ελεγα βεβαια το ποσο που ημουν διατεθημενος να δωσω μονο τοτε φοραγαν το δηθεν ψευτικο χαμογελο τους.

Να μην σας κουραζω αλλο .. μαυρα χαλια η Ελλαδιτσα μας ας ελπισουμε οτι καποτε θα ξυπνησουμε......

Αμην

 
Aleonguitar είπε:
Στην Ελλαδιτσα μας λοιπον τα περισσοτερα καταστηματα της Αθηνας με αντιμετοπησαν σαν κλεφτη - και γενικα με μια απιστευτη αρνητικοτητα του τυπου φιλε μην την αγγιζεις αυτη την κιθαρα ξερεις ποσο εχει αυτη ? κλπ οταν τους ελεγα βεβαια το ποσο που ημουν διατεθημενος να δωσω μονο τοτε φοραγαν το δηθεν ψευτικο χαμογελο τους.

Να μην σας κουραζω αλλο .. μαυρα χαλια η Ελλαδιτσα μας ας ελπισουμε οτι καποτε θα ξυπνησουμε......
Κοίτα... Όταν έψαχνα ηχεία, στο Λονδίνο, όντας 3 χρόνια εκεί, με ακαδημαϊκούς τίτλους κλπ, πήγα στο turnkey (το μεγαλύτερο τότε μαγαζί στο Λονδίνο για μουσική τεχνολογία) και τους είπα ότι ψάχνω για ηχεία... Ήταν και η μητέρα μου μαζί γιατί μας επισκέφτηκε τότε και δεν είχα τι να την κάνω... Τεσπα...
Οι τύποι ήταν σχεδόν αρνητικοί στο να μου δείξουν τίποτε... μέχρι που τους ανέφερα ότι πάω μέχρι τις 2,000 GBP! τότε τρέξαν όλοι να με εξυπηρετήσουν!

_________________

Ο Χρήστος Χατζηστάμου (Athens Pro Audio), όταν κοιτούσα για προενισχυτή και ενισχυτή ακουστικών μου έδωσε για δοκιμή over the weekend δύο πανάκριβα μηχανήματα της grace design, τα οποία και αγόρασα. Φυσικά αυτά που μου έδωσε ΗΤΑΝ ανοιγμένα (δε θα μου έδινε κλειστά), αλλά και πάλι ο άνθρωπος με εμπιστεύτηκε.

_________________

Είναι ΠΟΛΥ κουραστικό να γενικεύουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ και να φτήνουμε την Ελλάδα συνέχεια... Ναι έχει μάπα κόσμο, μάπα μαγαζία, μάπα κοινό, μάπα όλα... άλλά έχει και τα καλά της (πχ. το νοιζ, κάποια συγκεκριμένα μαγαζία, κλπ)...

 
Eίναι γερμανική η εν λόγω εταιρία; Ή απλά μαντεύουμε; Kάποιο ποστ πρέπει να έχασα...

(Νικόλα ελπίζω να σε εμπιστεύτηκε όχι γιατί περίμενε πως θα τα αγοράσεις αλλά απλά και μόνο επειδή είσαι σοβαρός άνθρωπος - θα μπορούσες κάλλιστα εν τέλει να μην τα αγοράσεις για τον Α ή Β λόγο)

 
Ρε παιδια ο καλος πωλητης ''κοβει φατσα και βγαζει συμπερασμα ''.Στην δικη μας αγορα υπηρχαν και υπαρχουν ιδιαιτεροτητες .Εχει δικιο ο Νικολας ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα .Υπαρχουν και εξω κοπανοι (σε ολο τον κοσμο ) ειναι που θα πεσεις και γενικα τι προσωπικοτητα εχεις (εδω καποιος φιλος μου την ειπε ) οπως και ο πωλητης (η και ιδιοκτητης μερικες φορες ) .Επισης ειναι και οι πολιτικη της εκαστοτε εταιρειας.Τα εχουμε χιλιοπει ολοι μας λιγο πολυ.

 
pericles είπε:
Ρε παιδια ο καλος πωλητης ''κοβει φατσα και βγαζει συμπερασμα"
Ακριβώς.Και προσπαθεί ευγενικά ή μη να σου πεί αυτό:  ;D

show-me-the-money-resized-600.jpg.png

 
bloody_sunday είπε:
(Νικόλα ελπίζω να σε εμπιστεύτηκε όχι γιατί περίμενε πως θα τα αγοράσεις αλλά απλά και μόνο επειδή είσαι σοβαρός άνθρωπος - θα μπορούσες κάλλιστα εν τέλει να μην τα αγοράσεις για τον Α ή Β λόγο)
Φυσικά... απλά επειδή τα άκουσα κι εγώ και μπόρεσα να τον εμπιστευτώ τα αγόρασα. Η κίνησή του και η εμπιστοσύνη του ανταμειφθηκε
 
Ο Χρήστος Χατζηστάμου (Athens Pro Audio), όταν κοιτούσα για προενισχυτή και ενισχυτή ακουστικών μου έδωσε για δοκιμή over the weekend δύο πανάκριβα μηχανήματα της grace design, τα οποία και αγόρασα. Φυσικά αυτά που μου έδωσε ΗΤΑΝ ανοιγμένα (δε θα μου έδινε κλειστά), αλλά και πάλι ο άνθρωπος με εμπιστεύτηκε.
απο το συγκεκριμενο μαγαζι κι εγω εχω τις καλυτερες εντυπωσεις. σε δυο περιπτωσεις που χρειαστηκε, η μια με ενα μονιτορ που περιπου στο χρονο εβγαλε ενα προβλημα και η αλλη με κατι καινουργιο που ειχε ερθει ελαττωματικο ηταν αψογοι. εχει απ ολα η ελληνικη αγορα, και λαθος, αλλα και σωστους επαγγελματιες.

το ιδιο ισχυει και για το εξωτερικο. φανταζομαι πολλοι απο εμας θα εχουν αντιμετωπισει ανεντιμους εμπορους στο internet, ακομα και μαγαζια με φημη και διεθνη πελατεια. μια διαφορα ειναι πως, στις περισσοτερες χωρες της ευρωπης και στη αμερικη, υπαρχει σαφες και αποτελεσματικο νομικο πλαισιο που προστατευει τον αγοραστη (και σε μεγαλο βαθμο και τον πωλητη - μεσω ασφαλειας), και η ανεντιμη συναλλαγη θα φερει μεγαλυτερη ζημια τελικα παρα κερδος. και οσο για τον αδυσωπητο ανταγωνισμο, τη δυσκολια να κρατησεις μιαν επιχειριση, την αναγκη να εισαι επαγγελματιας με τους πελατες (ακομα κι αν αυτοι ειναι σχεδον κλεφτες), αυτα τα αντιμετωπιζουν εκει εδω και δεκαετιες. οποιος δεν ηταν σε ολα σωστος απλα εκλεινε

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top