- Μηνύματα
- 13,674
- Πόντοι
- 1,788
Εκτός αν υπάρξει ανάστασις! ;D ;D ;D ;Dfusiongtr είπε:Κι ένα που ο πελάτης ποτέ δεν προβάλλει αξιώσεις και δεν διαμαρτύρεται.
Ο ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗΣ! ;D
Εκτός αν υπάρξει ανάστασις! ;D ;D ;D ;Dfusiongtr είπε:Κι ένα που ο πελάτης ποτέ δεν προβάλλει αξιώσεις και δεν διαμαρτύρεται.
Ο ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗΣ! ;D
μαλλον δεν το ειπα καλα ή δεν το καταλαβατε εσεις δεν πηγα μια φορα και μου την ειπαν καιτις υπολοιπες ηταν μια χαραμπορει να ειχα παει πολλες φορες εκει αλλα σχεδον ποτε δεν τους απασχολουσα και τουσ τα επριζα.τις πιο πολλες φορες εμπενα εριχνα μια ματια επερνα καμια πενα και εφευγαAlchemist είπε:Χωρίς την παραμικρή διάθεση να δικαιολογήσω το οποιοδήποτε ύφος εκ μέρους του πωλητή, εσύ είσαι ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά από την πλευρά σου;
Θεωρείς ότι τα χρήματα που άφησες στο μαγαζί είναι αρκετά για το χρόνο που σου αφιέρωσαν τις (κατά τη δική σου παραδοχή) πάμπολλες φορές που το επισκέφθηκες και ρώτησες για πληροφορίες ή δοκίμασες όργανα;
Και επίσης δε μας είπες την αντιμετώπιση των πωλητών τις πρώτες φορές που πέρασες από το συγκεκριμένο μαγαζί, μας είπες μόνο όσα έγιναν αφού είχες περάσει πολλές φορές.
Δεν πάει έτσι φίλε μου. Είναι λυπηρό, τελεία. Η ξεφτίλα μπορεί να του άξιζε αλλά όχι η βία. Η κατάλληλη ξεφτίλα θα ήταν να έρθει το αφεντικό και να του πει "περάστε έξω από το μαγαζί και παρακαλώ μην ξαναπατήσετε γιατί δεν εξυπηρετούμε άτομα που συμπεριφέρονται κατ' αυτό τον τρόπο".
(Έβαλα αστερίσκους για ευνόητους λόγους)Dear Mr. William Sats,
we are sorry, we didn`t delete ******** from our Webside but it is
now done because he is since a longer time not our partner anymore
for Greece...
- Part
you can order the part through our Webstore and would have it in
a few days...
http://shop.*************************
We hope this answer is helping you and all the best
with regards
************
************
President
Θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία!bloody_sunday είπε:Ποιος είναι ο αρμόδιος για την καταγγελία περί ψευδούς δήλωσης ότι είναι ακόμα αντιπρόσωπος; H Προστασία του Καταναλωτή; Γουίλιαμ κάνε ένα τηλέφωνο σε αυτούς ή στο υπουργείο (Ανάπτυξης ή όποιο άλλο είναι, αν πετύχεις κανέναν να το σηκώσει δηλαδή) γιατί με ενδιαφέρει.
Επίσης, θα έστελνα ένα ακόμη email σε αυτούς της ξένης μητρικής εταιρίας ευχαριστώντας τους για την απάντηση, και λέγοντάς τους πως ο κύριος αυτός οικειοποιούμενος το όνομά τους κάνει ζημιά στο πρόσωπο και φήμη της εταιρίας (που βεβαίως μεταφράζεται και σε οικονομική ζημιά).
Εχμ... και τελείως φιλικά, ως γερμανομαθής (όσο ξέρω), η παραπάνω πρόταση μου φαίνεται εντελώς ασύντακτη, σαν να έχει βγει από google translator, οπότε δυστυχώς δεν θα καταλάβει τίποτα κανένας Γερμανός αν το διαβάσει..Voyager... είπε:Ja!!!
Schließlich wurde das Gesetz gegeben!!!
(Επειδή την κουβέντα θα την διαβάζουν και κάποιοι Γερμανοί η τοποθέτηση-απάντηση μου είναι στα Γερμανικά…)
Gerechtigkeit wurde serviert ειναι το σωστο...vthomas είπε:Εχμ... και τελείως φιλικά, ως γερμανομαθής (όσο ξέρω), η παραπάνω πρόταση μου φαίνεται εντελώς ασύντακτη, σαν να έχει βγει από google translator, οπότε δυστυχώς δεν θα καταλάβει τίποτα κανένας Γερμανός αν το διαβάσει..
Τί ακριβώς ήθελες να πεις; Ότι τελικά αποδόθηκε δικαιοσύνη;
Η σωστή έκφραση γι'αυτό που θέλεις να πεις στα γερμανικά είναι "Gerechtigkeit war/ist zugeschrieben" ή κάτι παρόμοιο (ας μας βοηθήσει και ο Superπαππούς που έχει και πιο πρόχειρη την βερολινέζικη αργκό, γιατί εγώ λείπω χρόνια και έχω "σκουριάσει" στη διάλεκτο)..
Κοίτα... Όταν έψαχνα ηχεία, στο Λονδίνο, όντας 3 χρόνια εκεί, με ακαδημαϊκούς τίτλους κλπ, πήγα στο turnkey (το μεγαλύτερο τότε μαγαζί στο Λονδίνο για μουσική τεχνολογία) και τους είπα ότι ψάχνω για ηχεία... Ήταν και η μητέρα μου μαζί γιατί μας επισκέφτηκε τότε και δεν είχα τι να την κάνω... Τεσπα...Aleonguitar είπε:Στην Ελλαδιτσα μας λοιπον τα περισσοτερα καταστηματα της Αθηνας με αντιμετοπησαν σαν κλεφτη - και γενικα με μια απιστευτη αρνητικοτητα του τυπου φιλε μην την αγγιζεις αυτη την κιθαρα ξερεις ποσο εχει αυτη ? κλπ οταν τους ελεγα βεβαια το ποσο που ημουν διατεθημενος να δωσω μονο τοτε φοραγαν το δηθεν ψευτικο χαμογελο τους.
Να μην σας κουραζω αλλο .. μαυρα χαλια η Ελλαδιτσα μας ας ελπισουμε οτι καποτε θα ξυπνησουμε......
Φυσικά... απλά επειδή τα άκουσα κι εγώ και μπόρεσα να τον εμπιστευτώ τα αγόρασα. Η κίνησή του και η εμπιστοσύνη του ανταμειφθηκεbloody_sunday είπε:(Νικόλα ελπίζω να σε εμπιστεύτηκε όχι γιατί περίμενε πως θα τα αγοράσεις αλλά απλά και μόνο επειδή είσαι σοβαρός άνθρωπος - θα μπορούσες κάλλιστα εν τέλει να μην τα αγοράσεις για τον Α ή Β λόγο)
απο το συγκεκριμενο μαγαζι κι εγω εχω τις καλυτερες εντυπωσεις. σε δυο περιπτωσεις που χρειαστηκε, η μια με ενα μονιτορ που περιπου στο χρονο εβγαλε ενα προβλημα και η αλλη με κατι καινουργιο που ειχε ερθει ελαττωματικο ηταν αψογοι. εχει απ ολα η ελληνικη αγορα, και λαθος, αλλα και σωστους επαγγελματιες.Ο Χρήστος Χατζηστάμου (Athens Pro Audio), όταν κοιτούσα για προενισχυτή και ενισχυτή ακουστικών μου έδωσε για δοκιμή over the weekend δύο πανάκριβα μηχανήματα της grace design, τα οποία και αγόρασα. Φυσικά αυτά που μου έδωσε ΗΤΑΝ ανοιγμένα (δε θα μου έδινε κλειστά), αλλά και πάλι ο άνθρωπος με εμπιστεύτηκε.