"Θεματάκι" με αντιπροσωπία & Συμπεριφορά.

WilliamSats

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
3,563
Πόντοι
338
Γενικά δεν είμαι απ'τους τύπους που γκρινιάζουν για ψύλλου-πήδημα, αλλά αυτό δεν μπορώ να το κρατήσω και είπα να μοιραστώ μαζί σας την μοναδική μου εμπειρία με σκοπό να μου πείτε και εσείς μία γνώμη-άποψη επί του θέματος.

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο σήμερα το πρωί σε γνωστό αντιπρόσωπο (όνομα δεν θα πω αλλά...) με σκοπό να του ζητήσω ένα ανταλλακτικό και σας παραθέτω τη σύντομη πλην όμως ουσιώδη τηλεφωνική συζήτηση:

Εγώ: Καλημέρα, τηλεφωνώ από Ρόδο και θα ήθελα ένα ανταλλακτικό ποτενσιόμετρο για την προενίσχυση της MEC του Thumb 5 του παλιού Made In Germany.

Αντιπρόσωπος: Ναι, θα πρέπει να μου φέρεις εδώ το παλιό να το στείλω στο σέρβις για να σου δώσω το καινούριο.

Εγώ: Συγγνώμη αλλά είμαι Ρόδο και είναι δύσκολο να έρθω από εκεί. Δε γίνετε να σας πω πιο ακριβώς είναι και να μου το στείλετε?

Αντιπρόσωπος: Όχι ρε φίλε, υπάρχουν διάφορα και πρέπει να δούμε πιο απ'όλα είναι. Στειλ'το μου με μία courier και θα σου στείλω το καινούριο. 

Εγώ: Και θα χρεωθώ δύο courier για ένα ποτενσιόμετρο? Δεν γίνετε να σας δώσω το part number που το έχω πρόχειρο?

Αντιπρόσωπος: Όχι δε γίνετε και συγγνώμη αλλά χτυπάει άλλη γραμμή

...Και......του του του του του... Μου το έκλεισε :o :o :o

Για πείτε ρε παιδιά, μήπως είπα εγώ κάτι λάθος?

Τι παίχτηκε?

Εγώ πήρα τηλέφωνο και απλά ζήτησα να αγοράσω ένα ανταλλακτικό and that's it...

 
Δεν ξερω απο αυτα - και αν ειχες εσυ δικο ή αυτος - αλλα η συμπεριφορα του ειναι ακρως αντιεπαγγελματικη

 
messalion είπε:
Δεν ξερω απο αυτα - και αν ειχες εσυ δικο ή αυτος - αλλα η συμπεριφορα του ειναι ακρως αντιεπαγγελματικη
Και απ'ότι έμαθα από φίλο που το συζήτησα μαζί του, μου είπε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει.

 
Tυπικη συμπεριφορα ελληνα εμπορου που ζει ακομα στην εποχη που ηθελες δεν ηθελες θα πηγαινες στη μαγαζαρα του.

ΜΑΥΡΟ!!!!

το παιρνεις απο αλλου. Φανταζομαι δε θα ειναι τοσο δυσκολο να βρεις τον κωδικο για το ανταλλακτικο που ψαχνεις

 
hwept είπε:
Tυπικη συμπεριφορα ελληνα εμπορου που ζει ακομα στην εποχη που ηθελες δεν ηθελες θα πηγαινες στη μαγαζαρα του.

ΜΑΥΡΟ!!!!

το παιρνεις απο αλλου. Φανταζομαι δε θα ειναι τοσο δυσκολο να βρεις τον κωδικο για το ανταλλακτικο που ψαχνεις
OK εν τέλη το βρήκα όντως από αλλού, αλλά το θέμα είναι, γιατί αυτή η συμπεριφορά του "Επίσημου" αντιπρόσωπου?

Μήπως αύριο το πρωί θα πρέπει να σηκώσω το τηλέφωνο και να πάρω τους γερμανούς να τους εξηγήσω πως έχουν τα πράγματα με τον τύπο?

Είναι λογικό να φτάνουμε σε τέτοιες ενέργειες αφού δεν βρίσκουμε άλλη λύση?

 
η πλάκα είναι πως αυτό που ήθελε να δει....του το είχες έτοιμο (τον αριθμό του ανταλλακτικού δλδ)....

+1 για γερμανούς

 
WilliamSats είπε:
Για πείτε ρε παιδιά, μήπως είπα εγώ κάτι λάθος?

Τι παίχτηκε?

Εγώ πήρα τηλέφωνο και απλά ζήτησα να αγοράσω ένα ανταλλακτικό and that's it...
Τίποτα δεν έκανες λάθος man..!

Στα πρώτα μου post είχα κάνει μια αναφορά σε μια ηλεκτρονική Millenium από Thomann που είχα αγοράσει.

Πριν κάνω την παραγγελία τους είχα ρωτήσει αν είναι συμβατα τα κομματια που παρήγγειλα και μου είπαν ότι είναι μια χαρα.

Τους ενημέρωσα λοιπόν για τις ασυμβατότητες, και τους προώθησα και το e-mail που επιβεβαιωνε ότι είχα ρωτήσει για τις συμβατότητες-ασυμβατότητες, μαζί με την καταφατική απάντηση του υπεύθυνου μου μιλούσα, ότι όλα ήταν συμβατά.

Μου ζήτησαν συγγνώμη και μετά από 2 μέρες ήρθαν από τη UPS και τα πήρανε με έξοδα του Thomann.

Αν το λάθος ήταν δικό μου και όχι του Thomann το κόστος αποστολής με ΕΛΤΑ θα ήταν 380€ και με UPS 650€.

Είναι λίγο "άνισο" να συγκρίνουμε το customer service του Thomann, που είναι εταιρία-κολλοσός με έναν δικό μας αντιπρόσωπο.

Αλλά στην περίπτωσή σου είναι λίγο γελοίο να σε βάζουν σαυτή τη διαδικασία για ένα ποτενσιόμετρο...παλι καλά που δε σου ζήτησε να του στείλεις και το μπάσσο μαζι!

Και μετά "κλαίνε" που ψωνίζουμε από Thomann

 
καλά...εδώ το θέμα δεν είναι μόνο τι "ζητήθηκε"...που αν άκουγε τι του έλεγε ο WilliamSats δεν θα υπήρχε καν συζήτηση....

περισσότερο ο τρόπος του τύπου έχει θέμα....

 
hot_sauce είπε:
καλά...εδώ το θέμα δεν είναι μόνο τι "ζητήθηκε"...που αν άκουγε τι του έλεγε ο WilliamSats δεν θα υπήρχε καν συζήτηση....

περισσότερο ο τρόπος του τύπου έχει θέμα....
Φυσικο και επομενο ειναι ρε παιδια

Εγω θα προτημησω να παω σε καποιον που ειναι ασχετος και να του εξηγησω εγω το τι θελω και να με εξηπηρετησει σαν καλος πωλητης/επαγγελματιας παρα να παω σε εναν ξερολλα και μολις του ζητησω κατι να μου την πει κιολας απο πανω

π.χ. (πραγματικη συνομιλια)

Εγω : Γεια σας θα ηθελα ενα usb τυπου Β

Πωλητης/υπευθυνος : χμμμ δεν το ξερω αυτο που μου ζητατε - εσεις αμα το δειτε θα το γνωρισετε ?

Εγω : φυσικα

Πωλητης/υπευθυνος : ωραια, ελατε μαζι μου να σας δειξω και αμα το γνωριζετε παρτε το

Επισης πραγματικη συνομιλια

Εγω : θα ηθελα ενα string winder

Πωλητης/υπευθηνος : Δεν εχω και δεν υπαρχει αυτο που ζητας φιλε

Εσεις σε ποιον θα πηγαινατε και 2η φορα ?

 
hot_sauce είπε:
η πλάκα είναι πως αυτό που ήθελε να δει....του το είχες έτοιμο (τον αριθμό του ανταλλακτικού δλδ)....
Ακριβώς!

Αλλά στην περίπτωσή σου είναι λίγο γελοίο να σε βάζουν σαυτή τη διαδικασία για ένα ποτενσιόμετρο...παλι καλά που δε σου ζήτησε να του στείλεις και το μπάσσο μαζι!

Και μετά "κλαίνε" που ψωνίζουμε από Thomann
Άμα ακούσω κανέναν και μιξοκλαίει πάλι για thomann κλπ, θα του πω να πάρει τηλέφωνο τον τύπο που πήρα και εγώ ;D

καλά...εδώ το θέμα δεν είναι μόνο τι "ζητήθηκε"...που αν άκουγε τι του έλεγε ο WilliamSats δεν θα υπήρχε καν συζήτηση....

περισσότερο ο τρόπος του τύπου έχει θέμα....
Ακριβώς.

Εκεί που έπαθα ένα κάτι ήταν όταν του είπα να του δώσω το part number (που είναι μοναδικό για κάθε ανταλλακτικό και δεν υπάρχει περιθώριο λάθους) και εκείνος συνέχισε το βιολί του.

Εγω : θα ηθελα ενα string winder

Πωλητης/υπευθηνος : Δεν εχω και δεν υπαρχει αυτο που ζητας φιλε
Έτσι. Ο τύπος "Δεν Υπάρχει"!!! ;D ;D ;D

 
messalion είπε:
Εγω : Γεια σας θα ηθελα ενα usb τυπου Β

Πωλητης/υπευθυνος : χμμμ δεν το ξερω αυτο που μου ζητατε - εσεις αμα το δειτε θα το γνωρισετε ?

Εγω : φυσικα

Πωλητης/υπευθυνος : ωραια, ελατε μαζι μου να σας δειξω και αμα το γνωριζετε παρτε το
αν μη τι άλλο ειλικρινής και έγινε και η δουλειά σου....

 
Το πώς θα πεις κάτι έχει μεγάλη σημασία.

Τη μεγαλύτερη ίσως για εμένα.

Πολλοί μπερδεύουν την αγένεια με την ειλικρίνεια (κρύβονται πίσω από το άλλοθι – «α, εγώ λέω ό,τι πιστεύω»…..μπούρδες).

Το θέμα είναι , σε όλα τα επίπεδα, να είσαι ευγενικός και δεν θα χάσεις ποτέ.

Για μένα πρώτα απ’ όλα μετράει ο άνθρωπος.

Δεν με πειράζει να πληρώσω και κάτι ακριβότερο*, να περιμένω ίσως και παραπάνω από το αναμενόμενο για να το παραλάβω, δεν με πειράζει να γίνει και λάθος, αν ο παρέχων υπηρεσία / εμπόρευμα , είναι ειλικρινής και ευγενικός.

Αυτά.  ;D

*υπάρχουν περιπτώσεις που ένα "μικρό" μαγαζί δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε τιμές ένα "μεγάλο".

 
hot_sauce είπε:
περισσότερο ο τρόπος του τύπου έχει θέμα....
τρόπος=εξυπηρέτηση τρόπον τινα

από μαγαζια σαν τον Thomann έχεις αψογη αντιμετώπιση και γρηγορη εξυπηρέτηση

τα έχουμε πει πολλές φορες...

κάποτε ζήταγες μια έκπτωση 10-20% και έτρωγες άκυρο  :'(

κάποτε έπιανες ένα όργανο μεγάλης αξίας έλεγες "δε μου αρέσει" και ο πωλητής-οργανοπαίκτης σου έλεγε "δε σαρέσει? μα έχει 2000€"  ::)

κάποτε σου χάλαγε μια συσκευή ή ένα ανταλλακτικό και θα κινούσαν γη και ουρανό για να βρεθεί μια δικαιολογία και να μη σε καλύψουν στην εγγύηση κλπ κλπ  >:(

οι περισσότεροι έχουν βάλει μυαλό, αλλά έχουμε πολλούς ανίκητους ακόμα

 
LK είπε:
Το πώς θα πεις κάτι έχει μεγάλη σημασία.

Τη μεγαλύτερη ίσως για εμένα.

Πολλοί μπερδεύουν την αγένεια με την ειλικρίνεια (κρύβονται πίσω από το άλλοθι – «α, εγώ λέω ό,τι πιστεύω»…..μπούρδες).

Το θέμα είναι , σε όλα τα επίπεδα, να είσαι ευγενικός και δεν θα χάσεις ποτέ.

Για μένα πρώτα απ’ όλα μετράει ο άνθρωπος.

Δεν με πειράζει να πληρώσω και κάτι ακριβότερο*, να περιμένω ίσως και παραπάνω από το αναμενόμενο για να το παραλάβω, δεν με πειράζει να γίνει και λάθος, αν ο παρέχων υπηρεσία / εμπόρευμα , είναι ειλικρινής και ευγενικός.

Αυτά.  ;D

*υπάρχουν περιπτώσεις που ένα "μικρό"| μαγαζί δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε τιμές ένα "μεγάλο".
+1 σε όλο

βέβαια εγώ έχω πληρώσει παραπάνω σε μεγάλο μαγαζί με τη λογική του "να τα δώσω μέσα, και θα γίνω πελάτης....κτλ κτλ" και είχα από τις χειρότερες αντιμετωπίσεις ύστερα...

αλλά δε πειράζει...απ'τα λάθη μας μαθαίνουμε! ;D

edit: μιλάω για ποσό γύρω στα 750..... :-[

 
hot_sauce είπε:
αλλά δε πειράζει...απ'τα λάθη μας μαθαίνουμε! ;D
Μόνον από αυτά μαθαίνω εγώ τουλάχιστον  ;) ;D ;D

 
beeros05 είπε:
κάποτε σου χάλαγε μια συσκευή ή ένα ανταλλακτικό και θα κινούσαν γη και ουρανό για να βρεθεί μια δικαιολογία και να μη σε καλύψουν στην εγγύηση κλπ κλπ  >:(
Χιλιοπαιγμένο και διαχρονικό έργο στην Ελλάδα.

οι περισσότεροι έχουν βάλει μυαλό, αλλά έχουμε πολλούς ανίκητους ακόμα
Κάποιοι έχουν βάλει μυαλό, οι ανίκητοι όμως είναι περισσότεροι...προς το παρόν και εύχομαι στο μέλλον (όταν συνταξιοδοτηθούν οι τωρινοί ;D) να αλλάξει.  

 
LK είπε:
Δεν με πειράζει να πληρώσω και κάτι ακριβότερο*

*υπάρχουν περιπτώσεις που ένα "μικρό"| μαγαζί δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε τιμές ένα "μεγάλο".
Μα είναι πολύ λογικό.

Όταν το "μεγάλο" μαγαζί κάνει παραγγελία πχ 5000 κομματια και το "μικρό" 500 πως θα γίνει ανταγωνηστικός ο "μικρός"

Αλλά όπως είπαμε είναι και θέμα συμπεριφοράς. Εμένα με έκραζε ένας κάποτε που ψώνισα ένα ταμπούρο από Thomann και με εβαλε να δοκιμάσω τα δικά του ταμπουρα.

Αυτό που προσέγγιζε σε τίμη και ποιοτητα το δικό μου θα μου κόστιζε από τον "μικρό" 50€ παραπάνω, αυτός όμως μου είπε "εντάξει μωρε...10% παραπάνω το έχω"

Έλα μου όμως που το 10%=50€=5 ζευγαρια μπακετες...

Το θέμα με αυτόν ήταν ότι πήγα να πάρω μια βάση, και με ξενέρωσε, δεν την πήρα ούτε αυτήν

 
beeros05 είπε:
Μα είναι πολύ λογικό.

Όταν το "μεγάλο" μαγαζί κάνει παραγγελία πχ 5000 κομματια και το "μικρό" 500 πως θα γίνει ανταγωνηστικός ο "μικρός"

Αλλά όπως είπαμε είναι και θέμα συμπεριφοράς. Εμένα με έκραζε ένας κάποτε που ψώνισα ένα ταμπούρο από Thomann και με εβαλε να δοκιμάσω τα δικά του ταμπουρα.

Αυτό που προσέγγιζε σε τίμη και ποιοτητα το δικό μου θα μου κόστιζε από τον "μικρό" 50€ παραπάνω, αυτός όμως μου είπε "εντάξει μωρε...10% παραπάνω το έχω"

Έλα μου όμως που το 10%=50€=5 ζευγαρια μπακετες...

Το θέμα με αυτόν ήταν ότι πήγα να πάρω μια βάση, και με ξενέρωσε, δεν την πήρα ούτε αυτήν
Βρε σύμφωνοι, ναι.

Τα 50,00 € είναι απλά ένα νούμερο.

Για κάποιον είναι πάρα πολλά, για κάποιον άλλο πάρα πολύ λίγα.

Όλα είναι σχετικά.

Το λέω αυτό για να μην κολλήσουμε σε νούμερα.

Ο καθένας ξέρει τις οικονομικές του δυνατότητές, οι οποίες είναι απολύτως σεβαστές.

Εγώ απλά είπα ότι για τις δικές  μου οικονομικές δυνατότητες , αυτές που ορίζουν το «κάτι παραπάνω» για εμένα,  και όχι το πολύ παραπάνω, ε, αυτό το «κάτι παραπάνω» είμαι διατεθειμένος να το δώσω αν συντρέχουν αθροιστικά και οι λοιπές προΰποθέσεις .

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top