Μια πάρα πολυ δυσάρεστη εμπειρία απο το πλαίσιο.

efthimissef είπε:
Ρε μαγκες, εγω σε σουβλατζιδικο δουλευω..Οταν ερχεται ο καθε ενας, (και νομιζει οτι σ ολη τη βαρδια εξυπηρετω μονο αυτον) και μου λεει βαλε αυτο στο σουβλακι,και σε κλασματα δευτερολεπτου αλλαζει γνωμη, και μου αλλαζει την παραγγελια...ε οσο να ναι ολο και σε καποιον τηα κανω ενα λαθος (θα βαλω π.χ. κρεμμυδι).Θελω να πω οτι τα λαθη ειναι ανθρωπινα, και οταν εισαι σε χωρο εργασιας που βλεπεις καθε μερα 100αδες ανθρωπους, κι ο καθενας εχει τη δικια του ιδιοτροπια....ε....καπου αρχιζεις και χανεις και συ την ψυχραιμια σου σαν ανθρωπος!!Γι αυτο λοιπον εχουμε και λαθη στα οποια μπορει πολλες φορες να φταιει και ο πελατης ( ο πελατης δε νομιζω οτι εχει παντα δικιο)
Το σουβλάκι φίλε μου πρέπει να το ετοιμάσεις μέσα σε ένα λεπτό, οπότε δεν σου μένει χρόνος να σκεφτείς. Στο πλαίσιο είχανε μια βδομάδα να το σκεφτούν και να αλλάξουν την παραγγελία. Και δεν ήταν μόνο ένας άνθρωπος να πεις "εντάξει τα χει παίξει ο καημένος", μίλησα με 10 άτομα μές το νερό.

Αν 10 άτομα δεν μπορούν να κάνουν σε μια βδομάδα μια αλλαγή σε μια παραγγελία της τάξης του "χωρίς κρεμμύδι τελικά¨ και προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε αυτό το γεγονός αντί να το κατακρίνουμε τότε τί να πω? Ζούμε σε μέρες ανικανότητας και πραγματικά θλίβομαι που το συμπεραίνω καθημερινά ολοένα και συχνότερα.

κλεον, μηπως είσαι μέτοχος στο πλαίσιο?!?  :)
Και εγώ έχω φριχτές υποψίες γι αυτό...  Δεν εξηγείται αλλιώς. :D

 
θα το κλεισεις το γυράδικα με τέτοιες ατάκες.Σε βλέπει κ τόσος κόσμος εδώ κ δεν θα ξαναπατήσουν ρε χασάπη του κρεμμυδιού κ της πίτας :P

Απ τη στιγμή που ακυρώνεις με 500 τηλέφωνα την παραγγελειά δεν φταίς εσύ αλλα ο υπαλληλος που είναι μπροστά στο πισί κ βλέπει τσόντα με φίδια.

Αν δεν υπήρχε σκηνικό που επεριεγραφηθήκετο ίσα παραπάνω ναούμ θα είναι ο τζήτζης για κρέμασμα σαν αρνί στο ψυγείο του χασάπη.Κ ανετα του κάνανε κ ban( αν εχει το πλαίσιο τέτοιο mode)

 
trigga είπε:
είναι μπροστά στο πισί κ βλέπει τσόντα με φίδια.
αχ μη μου λές τέτοια νυχτιάτικα και φτιασιδώνομαι...  ;D ;D ;D

Αν δεν υπήρχε σκηνικό που επεριεγραφηθήκετο ίσα παραπάνω ναούμ θα είναι ο τζήτζης για κρέμασμα σαν αρνί στο ψυγείο του χασάπη.Κ ανετα του κάνανε κ ban( αν εχει το πλαίσιο τέτοιο mode)

Μπα. Κανονικά κάνω login στο site. Ανησυχώ ότι θα μου τη φέρουν απ αλλού. Και το χειρότερο... ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΜΕΝΩ (αν φυσικά το βρούνε)  8) 8) 8)!

 
Υποτιθεμενος λόγος είναι ρε αγράμματε τζηντζήν.Σε φάγανε τα ζωνιανα κ η παρέα με τον βαρτάνη.Κάνοντας παρέα με λάθος διστόρσιο τέτοια παθαίνεις....

Λέω αν έκανες παραγγελεία-απαραγγελεία mode χωρίς τηλεφωνα κ σκηνικα τι θα πρεπε να σου κάνει το οποιοδίποτε μαγαζί.

Μαμώ την κεφάλα σου την σούπερ καβουρδιστήρα.Μου θες να γίνεις κ νονός τρομάρα σου.Αν ησουν αξιος για νονός θα σου φέρνανε 10 διαφορετικούς αντάπτορες κ θα σου γλύφανε κ τις πατούσες.

 
trigga είπε:
Υποτιθεμενος λόγος είναι ρε αγράμματε τζηντζήν.Σε φάγανε τα ζωνιανα κ η παρέα με τον βαρτάνη.Κάνοντας παρέα με λάθος διστόρσιο τέτοια παθαίνεις....

Λέω αν έκανες παραγγελεία-απαραγγελεία mode χωρίς τηλεφωνα κ σκηνικα τι θα πρεπε να σου κάνει το οποιοδίποτε μαγαζί.

Μαμώ την κεφάλα σου την σούπερ καβουρδιστήρα.Μου θες να γίνεις κ νονός τρομάρα σου.Αν ησουν αξιος για νονός θα σου φέρνανε 10 διαφορετικούς αντάπτορες κ θα σου γλύφανε κ τις πατούσες.

εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε..............

Αστειευόμουν... Ελπίζω να έγινε κατανοητό αυτό. Αυτα " ;D :D :D :D" δείχνουν ότι αστειευόμαστε.  ::) ::) ::)

 
Που αστειεύεσαι ρε είσαι κ ψεύτης απο πάνω?Εσυ τα γυαλιά μου φόρεσες.Ουστ απο δω που θες κ ανταπτορα κ remote.Τπτ ρε στην πυρά μαζί με το guitarig to 1 να μην μπορείς να σταυρώσεις ήχο.Χαραμοφάη, τίν ε τιν...

 
kleon είπε:
Εδωσες παραγγελεία.

Άλλαξες γνώμη.

Οσο πιο πολύ τα μπερδεύεις τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες για πιπα.

Δέξου το.

Δεν λες στη μάνα σου άλλαξα γνώμη δεν θέλω φακές, φτιάξε φρικασέ...

300 τμήματα άλλαξες είπες... τηλεφωνικά κιόλας!

Δεν λέω ότι οι τύποι είναι άψογα οργανωμένοι, είναι όμως η εταιρεία που ξεχωρίζει στα ελληνικά δεδομένα.

Λάθη γίνονται.

Και από τις δυό μεριές όμως.

Θα πούλησες τον τσαμπουκά σου κι εσύ όταν πήρες τηλέφωνο (όπως είπες παραπάνω) και τι περιμένεις;

Κάποιος lambrosgg ήταν στην άλλη πλευρά επίσης και τα πήρε κι αυτός... Ιδού το αποτέλεσμα.
εχεις ξεχασει κατι ΠΟΛΥ βασικο (μπροστα στο οποιο ολα τα αλλα ειναι .......(εδω βαζουμε την 16η λεξη της παραθεσης στον πληθυντικο... :))

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ

END OF STORY...

 
Φίλε Superfunk ο πελάτης έχει πάντα δίκιο όταν ο πωλητής έχει αυτή την εντολή. Και μάλλον την έχει σ' αυτό το μαγαζί.

Επίσης όταν δεν έχει εξαντληθεί η υπομονή του (άνθρωπός είναι και αυτός) και όταν ο πελάτης είναι συνεννοήσιμος.

Μάλλον δεν εξυπηρετείς πελάτες λιανικής.

"Δίκιο" έχει ο μέσος όρος. Όχι όλοι.

Δεν θα σε .... κιόλας για 23 ευρώ που λέει κι ο ίδιος!

Και επίσης τίποτα δεν είναι τόσο απόλυτο όσο ένα τέτοιο τσιτάτο που αυθαίρετα χρησιμοποιούμε επείδή το έγραφε το Μικυ Μάους.

Επειδή εδώ μέσα όλοι κάποια δουλειά κάνουμε υποθέτω... πέρα από τη μουσική που εγώ τουλάχιστον την έχω για χόμπι, ξέρουμε τι τραβάμε και πόσο δύσκολο πολλές φορές είναι να εξυπηρετήσεις κάποιον που είναι αρνητικός και τα ξέρει κι όλα.

Το πόσο ο πελάτης έχει πάντα δίκιο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ δεν νομίζω ότι θέλει και συζήτηση. Δεν έχει πάντα δίκιο.

Το πόσο είναι διατεθειμένος να αντέξει υπομονετικά ο οποιοσδήποτε πωλητής... αυτό είναι συζητήσιμο.

Και οι δύο άνθρωποι είναι.

Ο ένας από τη μια πλευρά του γκισέ κι άλλος απ' την άλλη.

 
Διαφωνω και επαναλαμβανω

ο πελάτης εχει πάντα δικιο ακομα και οταν εχει ΑΔΙΚΟ

(& εγω "πελατες" εξυπηρετω)

(οι επιχειρησεις που ΔΕΝ ακολουθουν το παραπανω οδηγουνται ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στο ΚΛΕΙΣΙΜΟ ;))

Δεν θα σε .... κιόλας για 23 ευρώ που λέει κι ο ίδιος!
ΜΩΡΕ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ...(ειδικα οταν στο διπλανο στενακι απο εσενα υπαρχουν αλλοι 100 που με προθυμια θα κατσουν αν δεν κατσεις εσυ...)

 
Θα μπορούσα να πω πολλά για το δίκιο και άδικο του πελάτη καθότι έχω βρεθεί και από τις δύο πλευρές του θέματος. Επειδή θα ξεφύγουμε, ας το αφήσω αυτό το κομμάτι.

Επί της ουσίας, νομίζω ότι θα έπρεπε να είμαστε λίγο πιο ελαστικοί όταν είμαστε τακτικοί και ευχαριστημένοι πελάτες ενός καταστήματος. Αν στις 50 άψογες συναλλαγές τύχει και μια προβληματική, δε χρειάζεται να κρεμάσουμε κόσμο, ούτε να βγάζουμε πύρινη γλώσσα στα πάσης φύσεως sites.

Λογικό είναι να τύχει και μια στραβή σε ανύποπτο χρόνο, μιλάμε για παραγγελίες που γίνονται από ανθρώπους και τις χειρίζονται άνθρωποι και είναι αυτονόητο ότι ο άνθρωπος είναι φύσει επιρρεπής στα λάθη. Καλή θέληση να υπάρχει και όλα βρίσκονται. ;)

Υ.Γ. Ο τσαμπουκάς δεν βοηθάει (σχεδόν) ποτέ. Δεν θα φύγει καμιά παραγγελία γρηγορότερα, ούτε θα εξαναγκάσει κανέναν πωλητή να σε αντιμετωπίσει καλύτερα. Το μόνο που φέρνει είναι εκνευρισμό και μεγαλύτερες πιθανότητες να πάει κάτι στραβά...

 
SF το "Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" δεν πρυτανεύει της κοινής λογικής και της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

 
Επιμενω ο πελατης εχει ΠΑΝΤΑ δικιο...

(δεν εχει καμμια σχεση με την λογικη και τη συμπεριφορα αλλα με αυτο που ΟΝΤΩΣ συμβαινει στον λιαν ανταγωνιστικο κοσμο μας)

προσωπικα αν...υποψιαστω ;D οτι η επιχειρηση με την οποια συναλλασομαι δεν ακολουθει τον παραπανω κανονα Ι SIMPLY TAKE MY BUSINESS ELSEWHERE ;)

Στη συγκεκριμενη δε περιπτωση του Λαμπρου ως επαγγελματιας και εγω απλα θεωρω οτι το ΠΛΑΙΣΙΟ ειναι απλα για ΚΛΑΜΜΑΤΑ (οχι γιατι εκανε λαθος,κατι πολυ ανθρωπινο ,αλλα γιατι ΔΕΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕ με καποιον τροπο τον πελατη που ταλαιπωρησε (π.χ οποιοδηποτε σοβαρο Αμερικανικο η Γερμανικο καταστημα θα του ΧΑΡΙΖΕ αυτα που αγορασε,μου εχει συμβει και στο AMAZON & στον THOMANN & στη ROCKINGER οταν ΑΥΤΟΙ εκαναν λαθος και μαλιστα στον Thomann το λαθος τους εγινε λογω ΔΙΚΗΣ μου αλλαγης της παραγγελιας την οποια αγνοησαν,ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ μου θα με δειρουν κι ολας?Απο τη στιγμη που η ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ απο το καταστημα η ΕΥΘΥΝΗ μου ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΗ)

αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και δεν αλλαζει με καμμια κυβερνηση. ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και δεν αλλαζει με καμμια κυβερνηση. ;)
Ούτε με το ΔΗΚΚΙ;  ;) :) :) Δεν σε έχω συνηθίσει διαφορετικά. Απλά υπάρχουν και άλλες απόψεις για το θέμα και κανένας μας δεν θέλει να ταλαιπωρείται και να μην εξυπηρετείται. ;)

 
aκριβως ;)

ομως ο Λαμπρος ΚΑΙ ταλαιπωρηθηκε και ΔΕΝ εξυπηρετηθηκε.. ;)

 
ισως ειμαι λιγο υπερβολικος, αλλα προσωπικα δε θα αγοραζα τιποτε απο ελληνικο μαγαζι μεσω ιντερνετ ουτε τσαμπα να ηταν.. σε δεκα χρονια βλεπουμε

 
Alter είπε:
ισως ειμαι λιγο υπερβολικος, αλλα προσωπικα δε θα αγοραζα τιποτε απο ελληνικο μαγαζι μεσω ιντερνετ ουτε τσαμπα να ηταν.. σε δεκα χρονια βλεπουμε
Είσαι πολύ υπερβολικός! Υπάρχουν πάρα πολύ αξιόλογα Ελληνικά καταστήματα  ;)

 
fleamail είπε:
ισως ειμαι λιγο υπερβολικος, αλλα προσωπικα δε θα αγοραζα τιποτε απο ελληνικο μαγαζι μεσω ιντερνετ ουτε τσαμπα να ηταν.. σε δεκα χρονια βλεπουμε
Είσαι πολύ υπερβολικός! Υπάρχουν πάρα πολύ αξιόλογα Ελληνικά καταστήματα  ;)
+1. Π.χ. με e-shop ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

 
Φίλε Superfunk πολύ συμφωνούμε τελευταία και ανησυχώ. Αυτό είπα και εγώ του kleon πιο πάνω. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ.

Και να σας πω γιατί έχω δίκιο?

Διότι επικοινώνησα με την systemgraph (μεταπωλητής apple lacie κ.α.) και έχουν ετοιμοπαράδοτα τον αντάπτορα + μια κάρτα ασύρματου δικτίου που χρειάζομαι και δεν ήλπιζα ότι θα την έβρισκα.

Τί σημαίνει αυτό? Ότι ο Λαμπρούκος σήμερα θα πάει εκεί να κάνει τη δουλειά του (δυστυχώς δεν λειτουργούν online) και θα ακυρώσει την παραγγελία απο το πλαίσιο (είναι και πιο φτηνοί)

Γι αυτό έχω δίκιο. Γιατί αν το πλαίσιο ήταν σωστό, τώρα θα ήταν κατα 15 ευρώ πλουσιότερο και δεν θα είχε κραχτεί.

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι ΑΥΤΟΙ έχουν ΕΜΑΣ ανάγκη και όχι ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ.

 
lambrosgg είπε:
Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι ΑΥΤΟΙ έχουν ΕΜΑΣ ανάγκη και όχι ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ.
Δεν θα σχολιάσω τα υπόλοιπα πέρι "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" και λοιπές αρλουμπίτσες (κατά μέσο όρο έτσι πρέπει να φέρονται, αλλά μην τρελαθούμε, υπάρχει ΗΛΙΘΙΟΣ κόσμος-ναι ο πελάτης), αλλά θα σταθώ μόνο σε αυτό.

Αν δεν τον είχες ανάγκη αρχικά(αφού δεν είχες κάνει έρευνα αγοράς, για να λες ότι τελικα θα το παραγγείλεις από αλλού και φθηνότερα), τότε δεν θα έκανες την παραγγελία.

Το καλύτερο και για τους 2 είναι να υπάρχει αμφίδρομη ειλικρίνια.

Όταν πιο παλιά είχα πάει το desktop στο eshop γιατί μου εμφάνιζε προβλήματα(ήταν φρέσκο μηχάνημα), είχαν κάνει 2 βδομάδες να τον φτιάξουν. Απο την στιγμή που τους έβαλα φωνές(όχι βρυσίδια και ιστορίες-λογικά πράγματα) το πισι ήταν έτοιμο μέσα σε 2 μέρες. Και αυτοί δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους, αλλά και εμείς ως πελάτες είμαστε για τα μπάζα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα