μπορείς να εξηγήσεις λίγο παραπάνω; κάτι σκαμπάζω από ηλεκτρολογικάauberg1ne είπε:Αν σου συμβαίνει αυτο ενω παίζεις κιθάρα ,ενας γρήγορος και εύκολος τροπος να αντιμετωπιστεί ειναι ο εξής:απο μία έξοδο του ενισχυτη που δε τη χρισιμοποιείς τη συγκεκριμένη στιγμή (line out ή send ,η ακόμα και απο τη παράλληλη είσοδο )κουμπώνεις ενα jack το οποία θα πρέπει να καταλήγει σε ένα di.Κατ'οπιν το di το συνδέεις με τη κονσόλα του PA (εννοείτε οτι το συγκεκριμενο κανάλι θα είναι mute,δε θα βγαίνει δηλαδη απο τα ηχεία)με αυτο το τρόπο ουσιαστικά <<γειώνεσαι>> και σταματάνε τα <<τσιμπήματα>>.
Τα αίτια είναι πολλά,άλλα ολα εχουν να κανουν με τη διανόμη ρεύματος...και τις περισοτερες φορές απο την κεντρίκη διανόμη.Μπορώ να το αναλύσω αν θέλετε αλλα ειναι μεγάλο κεφάλαιο
ΚΛΕΑΝΘΗΣ
ευχαριστώ για την επιμόρφωση
Οχι το phantom δεν έχει σχέση με αυτό.Στην περίπτωση που συζητάμε ο ενισχυτής έχει μια διαρροη τάσης, χαμηλής έντασης μεν άλλα αρκετή για να την καταλάβεις.Απο τη στιγμή που υπάρχει αυτή η τάση στη γείωση ,σημαίνει οτι υπάρχει και στις χορδές της κιθάρας σου,οπότε μόλις ακουμπήσεις τα χέρια σου και ταυτόχρονα ακουμπησουν τα χείλη σου στο πλέγμα του μικροφώνου(το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση λειτουργεί σαν γείωση) ουσιαστικά <<κλείνεις>> ενα κύκλωμα,και δέχεσαι αυτη τη ποσοτητα ρεύματος.Το οτι περνάει ρεύμα στη γείωση του ενισχύτη οφείλετε κυρίως στον ενισχυτή ,απλά σε χώρους που υπάρχουν μεγαλύτερα φορτία(δηλαδή αν η συγκεκριμένη φάση δεχεται μεγάλη καταναλωση)το προβλημα γίνεται πιο αισθητο..skantzos είπε:μπορείς να εξηγήσεις λίγο παραπάνω; κάτι σκαμπάζω από ηλεκτρολογικά
υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο phantom;
ευχαριστώ για την επιμόρφωση
δε είναι στατικός γιατί το μικρόφωνο είναι γειωμένο![]()
Δεν εχεις άδικοharyy είπε:Περίεργα αυτά τα ηλεκτρολογικά
Δηλ. σημαίνει (στην συγκεκριμένη περίπτωση) πως έχει πρόβλημα γείωσης ο ενισχυτής ή είναι αγείωτη η παροχή ρεύματος που του δίνεις?
Το να έχουν κοινή γείωση σημαίνει να βρίσκονται στην ίδια φάση.Με αύτο το τροπο απλα γλιτώνει φορτία..Φαντάσου να εχεισ στην ιδια φάση κονσόλα μαζι με ενισχυτές ΡΑ και πατάρι ..δημιουργουνται μεγαλα φορτια λογς καταναλωσης,και μεγαλα φορτια σημαινει ΘΟΡΥΒΟΣ..haryy είπε:Μήπως γνωρίζεις και γιατί μας λένε να έχουν κοινή γείωση το μικρόφωνο (κονσόλα) και η κιθάρα (ενισχυτής)?
Μήπως σε περίπτωση προβλήματος γείωσης υπάρχει διαφορά δυναμικού μεταξύ των 2 φάσεων (όταν μιλάμε για σύνδεση σε διαφορετικές φάσεις)? ???
πολύ μουντίλα το σφουγγαρακι..χάνεις πολύ hi mid kai high συχνότητεςaris 17561 είπε:για μια πιο απλη λυση και οικονομικη μπορεις να βαλεις και ενα σφουγγαρακι... σαν αυτο ας πουμε
http://www.thomann.de/gr/shure_95a2428.htm
ασε που δεν θα χαλασει και ποτε απο τα σαλια ... αν και εχει και αλλο σφουγγαρακι απο μεσα για τα φτυσματα ;D ;D παρολαυτα με αυτο προστατευεται απο διαφορα καθως και εσυ απο τα χτυπηματα στα χειλια...επισης θα μειωσει και λιγο τα τυχον προβληματα στο πι και στο φι...
αν και δεν ειναι σχετικο με το θέμα ειμαι της γνώμης οτι οι ατέλειες διορθώνονται μονο με μαθήματα και δουλείαaris 17561 είπε:εγω που το εχω βαλει στο shure μου δεν εχω ακουγεται καμια ιδιαιτερα αισθητη διαφορα...ουτως η αλλως θα πειραξεις και λιγο το eq για ερθει στα ισα του...επιπλεον η αποψη μου ειναι οτι και η φωνη ειναι μουσικο οργανο και θελει και αυτητα εφε της... ας πουμε λιγο ντιλει και λιγο κορους μπορουν να σου διορθωσουν οτι ατελειες εχεις φωνητικα χωρις να σου διαβρωσουν την χροια...απο λιγο ομως ετσι ???
εγραψα και πιο πανω σχετικά με την κοινη γείωση .Τον διαχορισμό των φάσεων τον κάνεις για να έχεις μοιρασμένα σωστα τα φορτία σου ,οποτε γι'αυτό το λόγο αποφευγεις να εχεις στην ιδια φάση το πατάρι (πχ.κονσολα stage,περιφερειακα,ενισχυτεσ οργάνων ,όργανα)με τους τελικους ενισχυτες(φαντασου να εχεις 5 ενισχυτες Χ 2400 watt μονο για τα monitor)ignantios είπε:παιδια σορρυ αλλα αυτα που εχουν ειπωθει πιο πανω ειναι ολα λαθος.....
καταρχην ολες οι φασεις σε ενα τριφασικο συστημα εχουνε κοινη γειωση(καταληγουν στην γειωση της παροχης)......δεν υπαρχει ξεχωριστη...
δευτερον δυο φασεις μεταξυ τους εννοειται οτι εχουν διαφορα φασης και ειναι 120 μοιρες.....
τριτον δεν παιζει κανεναν ρολο εαν το ενα μηχανημα ειναι συνδεδεμενο στην R ΦΑΣΗ το αλλο στην T και το αλλο στην S.........εαν ητανε ετσι δεν θα ειχαμε τριφασικες παροχες σε σπιτια για τον κινδυνο ηλεκτροπληξιας. το προβλημα εγγυται ειτε στην γειωση της παροχης η οποια δεν ειναι η ενδεδειγμενη κατω απο 3Ω με αποτελεσμα οποιοδηποτε μεταλλικο αντικειμενο συνδεδεμενο με το ρευμα να εχει καποιο ηλεκτρικο φορτιο λογο μικρης διαρροης με αποτελεσμα μολις το ακουμπαμε να κανουμε εμεις την καλυτερη γειωση.Και τελευταιο και μαλλον πιο πιθανον ειναι καποιο απο τα συνδεδεμενα μηχανηματα στην προκειμενη περιπτωση το μικροφωνο δεν εχει στοιχειωδη γειωση απο το καλωδιο του με αποτελεσμα να χαιρεσαι αφανταστα οποτε το ακουμπας......
auberg1ne είπε:εγραψα και πιο πανω σχετικά με την κοινη γείωση .Τον διαχορισμό των φάσεων τον κάνεις για να έχεις μοιρασμένα σωστα τα φορτία σου ,οποτε γι'αυτό το λόγο αποφευγεις να εχεις στην ιδια φάση το πατάρι (πχ.κονσολα stage,περιφερειακα,ενισχυτεσ οργάνων ,όργανα)με τους τελικους ενισχυτες(φαντασου να εχεις 5 ενισχυτες Χ 2400 watt μονο για τα monitor)
για το μικρόφωνο διαφωνω γιατι αν υπηρχε προβλημα στη γείωση κατα 99% το ακούς