Εγω εχω θεσει τις παραμετρους κατω απο τις οποιες εξεταζω το ζητημα φτηνων οργανων προ πολλου. Καπου καπου τις επαναλαμβανω, γιατι εκτροχιαζεται το ζητημα και φτανει να γινεται: "σπερνει το φτηνο των 200 και παταει κατω τη μερερσεντες των 5000?". Λοιπον:longshadow είπε:Evris να ζητήσω όσες συγγνώμες θέλεις αν νομίζεις οτι σε προσέβαλα, είναι γεγονός όμως οτι με πείραξε λίγο ο τρόπος αντιμετώπισης σου στο θέμα που έθιξε ο silot..
Επίσης αρκετά προσβλητικό ήταν κι αυτό.....αλλά έτσι κι αλλιώς εγω δεν προσβάλομαι εύκολα, ξέρω οτι είσαι και καλό παιδί και δεν δίνω πολύ σημασία στο παραπάνω...
Αυτό όμως που με έχει προβληματίσει τελευταία είναι η εμμονή που έχεις στο να προσπαθείς να περάσεις την άποψη οτι ένα ακριβό high end όργανο είναι αχρείαστο όχι μόνο σε σένα που έχεις αποφασίσει να πορευτείς αλλιώς, αλλά και στον καθένα απο εμάς...
Κάνω λάθος σε αυτό?
Είναι η ιδέα μου ή συμβαίνει πραγματικά?
1) Δεν ισχυριζομαι οτι το οργανο των 200 ειναι καλυτερο απο αυτο των 5000. Επ' ουδενι. Λεω οτι αυτα που τυχον προσφερει η εγω δεν τα ακουω η τα αξιολογω για πολυ λιγοτερο η τα χρειαζομαι ακομα λιγοτερο απο το ποσο τα κοστολογουν στην Φεντερ, Γκιμπσον.
2) Μιλω ρητα απο θεσεως χομπιστα που δεν βιοποριζεται απο τη μουσικη, σπανιως παιζει με αλλους (αντε φιλους, γυναικα και ενιοτε κανα γκρουποτζαμαρισμα), δεν ηχογραφει, δεν εχει ιδιαιτερες απαιτησεις σε νεα κολπα, στα ορια, σε εφε, to cut through the mix, σε σκληρες συνθηκες κλπ. Αν καποιος τα παιρνει απο τους Η/Υ, καλως και επενδυει σε state of the art αντικειμενα του χωρου. Αν ειναι επαγγελματιας οδηγος και του τα φερνει ενα ακριβο αμαξι εξαιτιας μιας μικρης μικρης σχεδιαστικης του υπεροχης, καλα θα κανει να διατηρησει το πλεονεκτημα του και να το ακριβοπληρωσει. Για αυτον, αυτο που παιρνει, αυτο που δινει κλπ ειναι καλο παζαρι. Η εννοια του value for money η δικη μου (ως ερασιτεχνης) κανει ενα τετοιο οργανο, αμαξι, ακριβο σακακι, επωνυμο κουρεμα λαθος επιλογη. Νεοπλουτιστικη. Αισθητικα ισοδυναμη με τα τζιπ των κυριων στο Κολωνακι. Χωρις να υπονοοω οτι ο κυνηγος στο βουνο εχει τις ιδιες αναγκες και κρινεται με τα ιδια μετρα και σταθμα.
Οσο για τις προσβολες. Οπως εγραψες στο προηγουμενο, παρατηρεις οτι τον τελευταιο καιρο καποια θεματα εκτροχιαζονται. Επισης παρατηρησες τον τελευταιο καιρο οτι ο τροπος μου δεν ηταν σωστος στη συζητηση με τον silot, απο θεμα "ευγενειας", "ηθικης ταξης". Μετα παρατηρησες οτι τον τελευταιο καιρο εχω καποια "εμμονη" με τα ακριβα οργανα και προσπαθω να επιβαλω τα φτηνα ως αποψη. Γενικως παρατηρεις οτι υπαρχει ενα ζητημα διαχυτο...
Εχει δυο αναγνωσεις το θεμα. Την αισθητικης υφης: πχ το noiz, οι συζητησεις του, τα αστεια του, η συνισταμενη των αποψεων του τον τελευταιο καιρο παει καπου που δεν θελεις και ενας απο τους οδηγους στους οποιους χρεωνεις το νεο δρομο ειμαι και εγω, οποτε και αντιδρας Την εξωτερικων παραγοντων: απλα εισαι πιο touchy τον "τελευταιο καιρο" και βλεπεις κακους παντου, τα αστεια ειναι παρεξηγησιμα, οι συμπεριφορες προς τριτους επιθετικες, ολα εχουν ενα κρυφο σκοπο κλπ, οποτε και υπεραντιδρας
Και εσυ εισαι καλο παιδι και εγω και ο silot και ολοι οι συμμετεχοντες. Δε χωραει αμφιβολια περι αυτου. Και οταν συναντιομαστε παντα θα τις πινουμε τις μπυρες μας και θα λεμε τις π@π@ριες μας. Και γιαυτο κανεις δεν πρεπει να τα παιρνει προσωπικα. Ποσο μαλλον να αναλαμβανει εργολαβικα να παρει προσωπικα κατι και για λογαριασμο τριτων. Να σημειωθει, οτι αισθητικα πιο προσβλητικο βλεπω το ολο θεμα για τον silot που μιλαμε για το τι αυτος μαλλον θα νιωθει, αν ειχε δικαιο να νιωθει ετσι, αν κατι τον θιγει, γιατι, πως, ποτε παρα για μας που αμπελοφιλοσοφουμε μεσημεριατικα.