Απλά να προσθέσω εδώ ότι όταν συζητάμε για 5ms και λέμε ότι είναι πολύ, απ όσο γνωρίζω (κι αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος), η καθυστέρηση για κάθε μέτρο απόστασης από ένα ηχείο είναι περίπου 2ms. Με γνώμονα αυτό, το να λέμε ότι δεν μπορεί κάποιος να παίξει με 5ms καθυστέρηση, είναι σαν να λέμε ότι δεν μπορεί να παίξει με 3 μέτρα περίπου απόσταση απ τον ενισχυτή του. Ακόμη και Axe FX III να αγοράσει κάποιος, υπάρχει latency γύρω στα 2ms, το οποίο είναι λογικό μιας και περνάει από impulse responses o ήχος. Παρόλα αυτά δεν βλέπεις κάποιον να παραπονιέται ότι δεν μπορεί να παίξει με το AxeFX.
Ναι μπορεί να μην γίνεται να μιξάρεις το καθαρό dry σήμα με το effected, χωρίς αλλοίωση στη χροιά. So what? Δεν έχει καμία πρακτική χρησιμότητα αυτό έτσι κι αλλιώς μιας κι αν θες να κάνεις κάτι τέτοιο απλά στέλνεις το εφε σε ένα send αντί για insert στο DAW και ξεμπερδεύεις.
Όπως ξαναέγραψα πιο πάνω, ακόμη και με το δικό μου setup (καινούργιο PC desktop, MOTU Audio Express) κατάφερα να παίξω μέχρι και thrash metal στα 190 bpm, χωρίς να χάνει το χέρι. Επειδή όμως το έκανα απλά ως δοκιμή και δεν κάνω κανονικό recording, θα κρατήσω μια επιφύλαξη, μπας και...
Επίσης γράφτηκαν για τα PC ότι έχουν latency ενώ τα Apple δεν έχουν κλπ...Αν και το ίδιο θέμα του latency μεταξύ των διαφορετικών αρχιτεκτονικών είναι ακόμη σε πολλά σημεία debated, πχ για το αν το Core Audio είναι πιο γρήγορο ή πιο efficient απ το ASIO και σε ποιους επεξεργαστές και υλοποιήσεις κλπ, κάποια πράγματα είναι επαρκώς λυμένα με άπειρα tests, benchmarkings κλπ σε fora όπως το gearspace. Βάσει αυτών λοιπών η Apple είναι ακόμη μπροστά στα laptop και σχεδόν όλη η σοβαρή παραγωγή γίνεται πλέον σε desktop pc. Αυτό συμβαίνει γιατί όσο σίγουρη είναι η σταθερότητα του MacOS στις audio εφαρμογές, άλλο τόσο σίγουρο είναι ότι τα καινούργια PC είναι τέρατα βγαλμένα απ το διάστημα μπροστά στα prosumer μηχανήματα της Apple και αυτό παίζει επίσης ρόλο σε όλα τα aspects του ήχου, και στο latency.