Τελικά υπάρχουν πιο πολλές λύσεις απ' ότι προβλήματα.
Επειδή βρίσκομαι και εγώ σε αναζήτηση αγοράς ενισχυτή ο οποίος θα παίζει κατα κόρων σε σπίτι αλλά ταυτόχρονα θέλω να μπορώ κάθε φορά που πηγαίνω σε ένα studio για πρόβα να έχω τον 'ήχο μου' χωρίς να καταναλώνω ενα μέρος του διαθέσιμου χρόνου για ψάξιμο στον εκάστωτε ενισχυτή κατέληξα στην εξής λύση. Αγορά ενός προενισχυτή, τον ENGL e530 βλεφαριάζω, από τον οποίο θα πηγάζει ο 'ήχος μου' και ο οποίος θα συνδέεται στο fx loop του ενισχυτή στο studio. Αυτό λύνει σε κάποιο βαθμό το πρόβλημα του studio (άσε που δεν χρειάζεται να κουβαλάς τα 20+ κιλά της κεφαλής). Δεν λύνει το πρόβλημα του σπιτιού όμως. Ώς υποψήφιες λύσεις για ενίσχυση έχω τις εξής:
1) Τελικός κιθαριστικός ενισχυτής σε λίγα watt όπως ο Mesa Boogie 20/20 (λιγότερα watt ευκολότερη χρήση στο σπίτι,οι επιλογές της αγοράς είναι ακριβές),
2) Τελικός κιθαριστικός ενισχυτής σε πιο πολλά watt όπως ο Carvin TS100 (περισσότερα watt για χρήση σε κανά gig, δυσκολία χρήσης σε σπίτι, κόστος, πιθανώς υποχρεωτική αγορά attenuator, επιπλέον κόστος)
3) Τελικός hi-fi ενισχυτής γύρω στα 100 Watt (παρόλο τα Watt, όντας hi-fi έχει εξ ορισμού ευκολότερη χρήση σε σπίτι, σύμφωνα με μερικούς τους λείπει η 'ψυχή')
4) Λαμπάτη κεφαλή και χρήση του fx loop (χρήση και ως back up, είναι θέμα η επιλογή των watt, κόστος, πιθανώς υποχρεωτική αγορά attenuator, επιπλέον κόστος)
5) Υβριδική κεφαλή και χρήση του fx loop και χρήση του solid state ενισχυτή (μικρότερο κόστος σε σχέση με το 4), λείπει η χροιά των λυχνιών)
Μετά από διάβασμα, κόντρα διάβασμα και λίγο διάβασμα ακόμη, πιο πολύ μπερδεμένος είμαι παρά οτιδήποτε άλλο.
Εσείς πώς έχετε λύσει παρόμοια προβλήματα βρέ παίδες; Τι λέτε για τα προηγούμενα;
Όσον αφορά το modelling, επειδή είμαι επαγγελματίας προγραμματιστής και έχω ασχοληθεί στο παρελθόν με την επεξεργασία ήχου, πρέπει να σας πώ ότι παρόλο την εμφανή στα αυτιά μας βελτίωση των συστημάτων modelling, o σχεδιασμός τους συνεχίζεται να βασίζεται στην προσέγγιση και όχι στην προσομοίωση. Πάντα μα πάντα κάτι χάνεται στην πορεία. Απλά όσο η τεχνολογία βελτιώνεται, τόσο πλησιάζει το όριο εκείνο που τα αυτιά μας δεν αντιλαμβάνονται την διαφορά.