Ποσοι παιζετε με κεφαλη και καμπινα σπιτι σας!?

Γεια χαρα παιδια, εγω παιζω σπιτι με ενα Peavey Valveking κεφαλι και Marshall 1936 2x12 με Celestion Vintage 30s καμπινα αλλα εδω και λιγες μέρες σε ενα lead ηχο που εχω φτιαξει η ΛΑ καπου συντονιζεται με το χωρο με αποτελεσμα μετα απο καθε ΛΑ μπασο τριζει το παταρι με διαφορα φάσης περίπου 2sec  ;D ;D ;D

 
bloody_sunday είπε:
... (β) ότι αρκετοί κατασκευαστές έχουν ενισχυτές με ακριβώς την ίδια δυνατότητα απλά αλλάζοντας το configuration του τελικού σταδίου (πχ. η Μesa).
Ποια δυνατοτητα ειναι αυτη? Να πεσεις απο 100W σε 50W? Aπο 50W σε 5W? Εγω στο σπιτι δε βλεπω μεγαλες διαφορες. Ο Valve Jr ειναι πολυ δυνατος και απαγορευτικος ακομα και στα 5W αν θες crunch. Σε καθαρο ηχο ποτε δεν ειχα προβλημα ειτε ο ενισχυτης ειναι 100W ειτε ειναι 5W.

...Φαντάζομαι ομως για να μην ειναι κ τόσο διαδεδομένο ως λύση κάτι θα παίζει.Αttenuator ακούγεται περισσότερο σαν προτίμηση απο χρήστες.
Τιποτα δε παιζει. Ειναι πατεντα και οσοι κατασκευαστες το βαζουν σε ενισχυτες τους πληρωνουν δικαιωματα οποτε ανεβαινει το κοστος του ενισχυτη. Ετσι το κανει απαγορευτικο για ενισχυτες χαμηλης τιμης. Βεβαια γλυτωνει τον χρηστη απο την αγορα attenuator oποτε πανω-κατω ειναι τα ιδια εξοδα.

Το οτι δεν ειναι διαδεδομενο οφειλεται οτι ειναι σχετικα καινουριο σε σχεση με τα attenuators και οπως εγραψα ειναι και θεμα κοστους. Φυσικα το θεμα διαδοσης δεν εχει να κανει με την αξια του προιοντος. Οτι ειναι διαδεδομενο δε το καθιστα αυτοματως και καλυτερο. Ειδικα στη μουσικη μαλλον το αντιθετο συμβαινει...

Το attenuator ειναι plug and play , ενω το Power scaling θελει telegun
Σωστο, ομως οταν το ενσωματωνεις στο κυκλωμα του ενισχυτη λειτουργει καλυτερα. Η δικια μου εμπειρια αυτο δειχνει, ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει. Μιλαω παντα για τον ενισχυτη που εχω (Suhr Badger 30). Ο καθε κατασκευαστης εχει τη δικια του φιλοσοφια και το προσθετει στο κυκλωμα οπως αυτος θελει οποτε το πιθανοτερο ειναι να υπαρχουν διαφορες. Τελος, καλο ειναι ο ενισχυτης να εχει σχεδιαστει με την προοπτικη οτι το power scaling θα ειναι μερος του κυκλωματος, δηλαδη να εχει μπει απο την αρχη, απο τον κατασκευαστη. Υπαρχουν kits και authorised  power scaling installers που το τοποθετουν στους περισσοτερους ενισχυτες. Το αποτελεσμα δε το γνωριζω αλλα και παλι ειμαι υπερ εαν το κοστος ειναι οσο ενα attenuator και ο ενισχυτης δεν ειναι συλλεκτικος, δηλαδη πανακριβος που θα χασει την αξια του με τα mods.

 
Το power scaling kit (η φθηνή του έκδοση) για fixed bias ενισχυτή, αν την αγοράσεις σαν ιδιώτης, κοστίζει 50$.

Σαν εταιρία φαντάζομαι ακόμη λιγότερο.

Συνεπώς κάπου αλλού οφείλεται το κόστος των ενισχυτών που φοράνε power scaling.

Για να μην αναφέρω τον γνωστό (; ) τύπο στην Αγγλία που πουλάει blackheart heads με power scaling και ένα κάρο άλλο mods για 250 λίρες...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
KostasP είπε:
Ποια δυνατοτητα ειναι αυτη? Να πεσεις απο 100W σε 50W? Aπο 50W σε 5W? Εγω στο σπιτι δε βλεπω μεγαλες διαφορες. Ο Valve Jr ειναι πολυ δυνατος και απαγορευτικος ακομα και στα 5W αν θες crunch. Σε καθαρο ηχο ποτε δεν ειχα προβλημα ειτε ο ενισχυτης ειναι 100W ειτε ειναι 5W.
Mα εννοείται ότι ΔΕΝ υπάρχουν μεγάλες διαφορές στο perceived loudness... τα'χουμε συζητήσει και στο παρελθόν αυτά. Ένας ενισχυτής των 100βατ στο ίδιο μεγάφωνο θα ακουστεί μόλις... 3db δυνατότερος από κάποιον άλλο της μισής ισχύος. Για να διπλασιαστεί η αντιληπτή ένταση πρέπει χονδρικά να έχεις ενισχυτή 4πλάσιας ισχύος!

Ακόμη όμως δεν έχω καταλάβει αν μιλάτε για power tube overdrive ή pre. To pre το πετυχαίνεις άνετα με 50 χιλιάδες διαφορετικούς τρόπους, το power είναι το ζόρι. Και νομιζω ότι πολλοί του βάζουν ένα "φωτοστέφανο" αγιοποιώντας το χωρίς να έχουν συνειδητοποιήσει τα υπέρ αλλά και τα κατά του, ένα εκ των οποίων είναι συχνά και η "πλαδαρότητα" και τα χύμα-στο-κύμα μπάσα και αποκρίσεις του. Προσωπικά έχω παίξει και με ενισχυτές που το crunch τους από τις προενισχύτριες σε λογικές εντάσεις είναι πιο προτιμητέο από το χαμό του power section που παρακαλάει για έλεος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
bloody_sunday είπε:
Mα εννοείται ότι ΔΕΝ υπάρχουν μεγάλες διαφορές στο perceived loudness... τα'χουμε συζητήσει και στο παρελθόν αυτά. Ένας ενισχυτής των 100βατ στο ίδιο μεγάφωνο θα ακουστεί μόλις... 3db δυνατότερος από κάποιον άλλο της μισής ισχύος. Για να διπλασιαστεί η αντιληπτή ένταση πρέπει χονδρικά να έχεις ενισχυτή 4πλάσιας ισχύος!

Ακόμη όμως δεν έχω καταλάβει αν μιλάτε για power tube overdrive ή pre. To pre το πετυχαίνεις άνετα με 50 χιλιάδες διαφορετικούς τρόπους, το power είναι το ζόρι. Και νομιζω ότι πολλοί του βάζουν ένα "φωτοστέφανο" αγιοποιώντας το χωρίς να έχουν συνειδητοποιήσει τα υπέρ αλλά και τα κατά του, ένα εκ των οποίων είναι συχνά και η "πλαδαρότητα" και τα χύμα-στο-κύμα μπάσα και αποκρίσεις του. Προσωπικά έχω παίξει και με ενισχυτές που το crunch τους από τις προενισχύτριες σε λογικές εντάσεις είναι πιο προτιμητέο από το χαμό του power section που παρακαλάει για έλεος.
+1

 
Αν και απαντάω μετα από δυό σελίδες, αν και δν ξέρω τπτ πέρι attenuator. να πώ στον φίλο θανάσση πως δν υπάρχει μια λύση για όλες τις καταστάσεις.

Αν θεωρήσουμε πως ένας παίκτης θέλει να έχει καλό ήχο

α) στο σπίτι

β) στις πρόβες

γ) στις ηχογραφήσεις στο σπίτι

δ) στις ηχογραφήσεις σε στούντιο

ε) σε live

είναι πέντε διαφορετικές καταστάσεις.

Αν και δν είμαι καλός σε ζητήματα ηχοληψίας και λοιπών θεμάτων από την μεριά του παίκτη έχω καταλήξει σε μια συμβιβαστική λύση όπου το βασικό κριτήριο είναι το προσωπικό μου γούστο όσον αφορά τον ήχο μου.

Στο σπίτι κάνω εξάσκηση σε έναν μετριότατο marshall 15 watt. Αυτός ο ενισχυτής έχει υπεραρκετά watt για τι σπίτι και έναν αξιοπρεπή ήχο για αυτό που ζητάω. Έτσι και αλλιώς είναι για εξάσκηση. Δν με ακούει κανείς εκτός από τους γείτονες!

Κατα τα άλλα επειδή παίζω με ενα πετάλι overdrive το SD-1 στα στούντιο με έχουν βολέψει οι πιο κοινοι ενισχυτές που μπορούν να βρεθούν, marshall καμπίνες.

Και επίσης δν με ενδιαφέρει να ηχογραφώ στο σπίτι μέσω υπολογιστή.

Άρα αυτό που σου προτείνω είναι αν έχεις αμάξι να αγοράσει εναν ενισχυτή με σχετικά χαμηλά watt και μικρό ηχείο ώστε να ακούγεται με στο σπίτι και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρόβες. Τον ίδιο ενισχυτή θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και σε live καθώς ό ήχος στα live ενισχύεται από την κονσόλα ή κάπως έτσι. Δν είμαι πολύ σχετικός με τα ηχοληπτικά! Και οι αντιρρήσεις μου για την αγορά ενός μεγάλου ενισχυτή δν έχει σχέση με το τι θα πάνε χαμένα τα λεφτά σου. Στην μουσική όταν κάποιος κάνει το γούστο του ποτέ τα λεφτά του δν πάνε χαμένα.

Υ.Σ. Ο ήχος που θες να βγάζεις σε τι στυλ μουσικής μοιάζει; Καθώς παίζει ενα ρόλο το τι μουσική παίζεις με τις εντασεις που παίζεις.

 
Εχω ένα Marshall JVM 410h κεφάλι 100W λάμπα. Στο σπίτι εννοείται πως είναι απλά overkill, αλλά σε πρόβες κλπ τον παίζω έτσι όπως πρέπει χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Σε κάποια φάση τον είχα ρίξει στα 50W και σημειώστε πως έχουν υπάρξει καταστάσεις όπου το Rythm section ήταν τόσο φασαριόζικο που απλά με έπνιξαν. Οπότε μετά ήξερα: 100w ξανά! (πλέον με φοβούνται όλοι γιατί ξέρουν πως δεν έχουν ελπίδες  ;D)

 
Vintager είπε:
Αν και απαντάω μετα από δυό σελίδες, αν και δν ξέρω τπτ πέρι attenuator. να πώ στον φίλο θανάσση πως δν υπάρχει μια λύση για όλες τις καταστάσεις.

Αν θεωρήσουμε πως ένας παίκτης θέλει να έχει καλό ήχο

α) στο σπίτι

β) στις πρόβες

γ) στις ηχογραφήσεις στο σπίτι

δ) στις ηχογραφήσεις σε στούντιο

ε) σε live

είναι πέντε διαφορετικές καταστάσεις.

Αν και δν είμαι καλός σε ζητήματα ηχοληψίας και λοιπών θεμάτων από την μεριά του παίκτη έχω καταλήξει σε μια συμβιβαστική λύση όπου το βασικό κριτήριο είναι το προσωπικό μου γούστο όσον αφορά τον ήχο μου.

Στο σπίτι κάνω εξάσκηση σε έναν μετριότατο marshall 15 watt. Αυτός ο ενισχυτής έχει υπεραρκετά watt για τι σπίτι και έναν αξιοπρεπή ήχο για αυτό που ζητάω. Έτσι και αλλιώς είναι για εξάσκηση. Δν με ακούει κανείς εκτός από τους γείτονες!

Κατα τα άλλα επειδή παίζω με ενα πετάλι overdrive το SD-1 στα στούντιο με έχουν βολέψει οι πιο κοινοι ενισχυτές που μπορούν να βρεθούν, marshall καμπίνες.

Και επίσης δν με ενδιαφέρει να ηχογραφώ στο σπίτι μέσω υπολογιστή.

Άρα αυτό που σου προτείνω είναι αν έχεις αμάξι να αγοράσει εναν ενισχυτή με σχετικά χαμηλά watt και μικρό ηχείο ώστε να ακούγεται με στο σπίτι και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρόβες. Τον ίδιο ενισχυτή θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και σε live καθώς ό ήχος στα live ενισχύεται από την κονσόλα ή κάπως έτσι. Δν είμαι πολύ σχετικός με τα ηχοληπτικά! Και οι αντιρρήσεις μου για την αγορά ενός μεγάλου ενισχυτή δν έχει σχέση με το τι θα πάνε χαμένα τα λεφτά σου. Στην μουσική όταν κάποιος κάνει το γούστο του ποτέ τα λεφτά του δν πάνε χαμένα.

Υ.Σ. Ο ήχος που θες να βγάζεις σε τι στυλ μουσικής μοιάζει; Καθώς παίζει ενα ρόλο το τι μουσική παίζεις με τις εντασεις που παίζεις.
εχω απομακρυνθει απο τα συγκροτηματα εδω και χρονια μιας και απελπιστηκα απο την ασυνεννοησια που επεφτε.. και παιζω σπιτι μου αποκλειστικα . Το ρεπερτοριο μου περιλαμβανει τα παντα εκτος απο μεταλ αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θελω κατι που να φτανει σε hi gain επιπεδα..Για το λογο λοιπον οτι παιζω σπιτι μου δεν μου αρκει ενας μετριος ενισχυτης για practise που λεμε.. practise κανω και με την ακουστικη με την ηλεκτρικη μαρεσει να παιζω και να ακουω αυτο που θελω.

με λιγα λογια θελω την μεγιστη αποδοση σε ποιοτητα οση μπορει να επιτευχθει στην ενταση που παιζω ανεξαρτητως το αν βολευει ποιος θα κουβαλαει ποσα λεφτα εδωσα η αν παιζει στο 1/10 ..

αυριο θα παω να δοκιμασω μερικες κεφαλες με ενα attenuator μαζι οποτε θα σας πω και εντυπωσεις.

 
Καλησπέρα!

Νομίζω ότι η συζήτηση περί watt είναι λίγο άσκοπη. Εξηγούμαι...

Εδώ και ένα χρόνο είμαι κάτοχος μίας κεφαλής Diezel Einstein 100 Watt την οποία ακούω μέσα από μία καμπίνα VHT 1x12.

Έχω διαπιστώσει ότι ένας ενισχυτής με πολύ καλό master volume όπως ο Diezel, ή ο Elmwood Modena μπορούν να προσφέρουν πολύ καλό ήχο σε σχετικά χαμηλές εντάσεις (ας πούμε τηλεόραση σχετικά δυνατά). Αυτό το πετυχαίνουν επειδή ο τελικοί τους είναι "hi-fi", δηλαδή χρωματίζουν ελάχιστα τον ήχο, ενώ το ηχόχρωμα σχηματίζεται στην προενίσχυση. Εννοείται ότι όσο τους ανοίγεις, τόσο αναπνέουν και αποδίδουν καλύτερα (βέβαια μπλέκονται πλέον και άλλα πράγματα στη μέση όπως η απόκριση των ηχείων/μεγαφώνων κλπ).

Τα δικά μου συμπεράσματα είναι τα εξής λοιπόν:

Εάν κάποιος είναι διατεθημένος να κάνει κάποιες μικρές παραχωρήσεις σε ποιότητα ήχου, δηλαδή να μην περιμένει τον ήχο ενός τσιτωμένου λαμπάτου μέσα από full stack στο δωμάτιό του, τότε ένας καλός λαμπάτος με καλό master volume είναι πολύ καλυτερος από έναν ενισχυτή με attenuator. Μπορέι να επιτευχθεί αξιοπρεπέστατη ποιότητα ήχου σε εντάσεις δωματίου.

Βέβαια πλέον h modelling τεχνολογία έχει προχωρήσει αρκετά (βλ Fractal Audio AxeFX) προσφέροντας ενναλακτικές λύσεις. Αλλά αυτό είναι μία άλλη κουβέντα...

 
@ αρχικό πόστερ

Καλύτερα να κοιτάξεις σε modelling φάση. Λαμπάτος+attenuator όπως και να το κάνουμε limitάρει το σκοπό ενός λαμπάτου. Με ένα modelling σύστημα ή solid state θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα πιστεύω.

Κορυφαία επιλογή στο modelling είναι το fractal αλλά θα δώσεις πάρα πολλά λεφτά και εκεί. Πιο φτηνές επιλογές έχει η tech 21. Μπορείς να δοκιμάσεις και solid state βέβαια

 
sepsis είπε:
@ αρχικό πόστερ

Καλύτερα να κοιτάξεις σε modelling φάση. Λαμπάτος+attenuator όπως και να το κάνουμε limitάρει το σκοπό ενός λαμπάτου. Με ένα modelling σύστημα ή solid state θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα πιστεύω.

Κορυφαία επιλογή στο modelling είναι το fractal αλλά θα δώσεις πάρα πολλά λεφτά και εκεί. Πιο φτηνές επιλογές έχει η tech 21. Μπορείς να δοκιμάσεις και solid state βέβαια

εχω ασχοληθει παλιοτερα με modelling και δεν με ενθουσιασε καθολου..οσο αναφορα solid state λυσεις τουλαχιστον στα αυτια μου ακομα και ο  καλυτερος μου ακουγεται χειροτερος απο εναν λαμπατο στο 1!

για το fractal εχω διαβασει πολυ καλα λογια αλλα απο μονο του κανει 1500 ευρω!

 
Τελικά υπάρχουν πιο πολλές λύσεις απ' ότι προβλήματα.

Επειδή βρίσκομαι και εγώ σε αναζήτηση αγοράς ενισχυτή ο οποίος θα παίζει κατα κόρων σε σπίτι αλλά ταυτόχρονα θέλω να μπορώ κάθε φορά που πηγαίνω σε ένα studio για πρόβα να έχω τον 'ήχο μου' χωρίς να καταναλώνω ενα μέρος του διαθέσιμου χρόνου για ψάξιμο στον εκάστωτε ενισχυτή κατέληξα στην εξής λύση. Αγορά ενός προενισχυτή, τον ENGL e530 βλεφαριάζω, από τον οποίο θα πηγάζει ο 'ήχος μου' και ο οποίος θα συνδέεται στο fx loop του ενισχυτή στο studio. Αυτό λύνει σε κάποιο βαθμό το πρόβλημα του studio (άσε που δεν χρειάζεται να κουβαλάς τα 20+ κιλά της κεφαλής). Δεν λύνει το πρόβλημα του σπιτιού όμως. Ώς υποψήφιες λύσεις για ενίσχυση έχω τις εξής:

1) Τελικός κιθαριστικός ενισχυτής σε λίγα watt όπως ο Mesa Boogie 20/20 (λιγότερα watt ευκολότερη χρήση στο σπίτι,οι επιλογές της αγοράς είναι ακριβές),

2) Τελικός κιθαριστικός ενισχυτής σε πιο πολλά watt όπως ο Carvin TS100 (περισσότερα watt για χρήση σε κανά gig, δυσκολία χρήσης σε σπίτι, κόστος, πιθανώς υποχρεωτική αγορά attenuator, επιπλέον κόστος)

3) Τελικός hi-fi ενισχυτής γύρω στα 100 Watt (παρόλο τα Watt, όντας hi-fi έχει εξ ορισμού ευκολότερη χρήση σε σπίτι, σύμφωνα με μερικούς τους λείπει η 'ψυχή')

4) Λαμπάτη κεφαλή και χρήση του fx loop (χρήση και ως back up, είναι θέμα η επιλογή των watt, κόστος, πιθανώς υποχρεωτική αγορά attenuator, επιπλέον κόστος)

5) Υβριδική κεφαλή και χρήση του fx loop και χρήση του solid state ενισχυτή (μικρότερο κόστος σε σχέση με το 4), λείπει η χροιά των λυχνιών)

Μετά από διάβασμα, κόντρα διάβασμα και λίγο διάβασμα ακόμη, πιο πολύ μπερδεμένος είμαι παρά οτιδήποτε άλλο.

Εσείς πώς έχετε λύσει παρόμοια προβλήματα βρέ παίδες; Τι λέτε για τα προηγούμενα;

Όσον αφορά το modelling, επειδή είμαι επαγγελματίας προγραμματιστής και έχω ασχοληθεί στο παρελθόν με την επεξεργασία ήχου, πρέπει να σας πώ ότι παρόλο την εμφανή στα αυτιά μας βελτίωση των συστημάτων modelling, o σχεδιασμός τους συνεχίζεται να βασίζεται στην προσέγγιση και όχι στην προσομοίωση. Πάντα μα πάντα κάτι χάνεται στην πορεία. Απλά όσο η τεχνολογία βελτιώνεται, τόσο πλησιάζει το όριο εκείνο που τα αυτιά μας δεν αντιλαμβάνονται την διαφορά.

 
Στην επιλογή Combo-Head υπάρχουν 10δες επιλογές.

Για Τελικό ενισχυτή,λόγω του ότι έχω δοκιμάσει αρκετούς,

η καλύτερη επιλογή είναι ο VHT 2/50.

Είχα για 5-8 μήνες όλη την σειρά από τελικούς Marshall-Boogie.

O μοναδικός πού ξεχώρισε είναι ο Mesa Boogie Simul-Class 2:95.

Ενας λόγος παραπάνω μια πού είσαι προγραμματιστής,ρίξε μια ματιά εδώ.

http://www.noiz.gr/index.php?topic=168502.0

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ είχα έναν Orange Crush 35B, και τον πούλησα και πήρα στη θέση του μια κεφαλή Warwick ProFet 5.1 και ένα ηχείο Warwick WCA 211. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το αποτέλεσμα, άσχετα αν δεν προορίζονται για το σπίτι αλλά για live και πρόβες, είναι πάρα μα πάρα πολύ καλύτερο από τον Orange. Και γενικά δεν καταλαβαίνω τη λογική που λέει ότι για το σπίτι μην παίρνεις καμπίνα-κεφαλή. Αν ξέρεις να τα χρησιμοποιήσεις, ούτε παραπάνω από πριν ενοχλείς, και καλύτερο ήχο έχεις και σε περίπτωση που θα χρειαστείς σε πρόβες ή live ενισχυτή, δεν θα τρέχεις να νοικιάζεις.

 
ffmakis είπε:
Για Τελικό ενισχυτή,λόγω του ότι έχω δοκιμάσει αρκετούς,

η καλύτερη επιλογή είναι ο VHT 2/50.
Έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια για την σειρά VHT. Γνωρίζεις μήπως που μπορώ να τον βρώ, Αθήνα ή on-line, και πόσο κοστίζει; Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα λύση.

Όσον αφορά τα προιόντα της Fractal, είναι γεγονός ότι είναι πρώτης κατηγορίας και σε επίπεδο προσομοίωσης προενισχυτών και καμπινών και σε επίπεδο εφέ.

Αν και άνθρωπος της τεχνολογίας, έχω μια προτίμηση στα αναλογικά συστήματα (αχ αυτές οι λυχνίες).

Πάντως ένα είναι σίγουρο. Θα έρθει κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον όπου η ποιότητα των ψηφιακών εργαλείων, software και hardware, θα είναι τόσο αξιόλογη που σε συνδυασμό με τα πολλά πλεονεκτήματα που ήδη παρουσιάζουν, θα γίνουν ο κανόνας και όχι η εξαίρεση και ο λαμπάτος 100ρης ενισχυτής θα μοιάζει σαν ανάμνηση από το παρελθόν, όπως περίπου οι δίσκοι βινυλίου σήμερα.

 
επειδη ειμαι λιγο ασχετουλης!! τι μπορεις να κανεις με μια προενισχυση ? πρεπει να εχεις προενισχυση και τελικο?

 
ffmakis είπε:
http://www.vhtamp.com/tone.html

Και ο Κουρμπής Θεμιστοκλέους,Εξαρχεια,δεν θυμάμαι αριθμό  ::)
Αυτο μας τελειωσε... η εταιρεια συνεχιζει με το ονομα του ιδιοκτητη/σχεδιαστη της http://sfdamp.com/

Οτι VHT απο 1/1/2009 ειναι κινεζικο, σχεδιαζεται & κατασκευαζεται απο αλλους ανθρωπους.

Για Ελλαδα εδω: http://www.kourbis.com/

 
thanasis b είπε:
επειδη ειμαι λιγο ασχετουλης!! τι μπορεις να κανεις με μια προενισχυση ? πρεπει να εχεις προενισχυση και τελικο?
Κάθε σύστημα ενίσχυσης στο σύνολό του αποτελείται από δύο διακριτά κομμάτια, τον προενισχυτή και τον ενισχυτή.

Ο προενισχυτής ενισχύει το σήμα σε volt και είναι υπεύθυνος για το μεγαλύτερο ποσοστό της διαμόρφωσης του τελικού ήχου. Εκεί υπάρχουν και τα ρυθμιστικά eq (tremble, mid, bass συνηθέστερα). Εκεί γεννάται και το μεγαλύτερο ποσοστό της παραμόρφωσης υπεροδηγώντας το κύκλωμα ενίσχυσης. Εκεί είναι που βρίσκεις τις γνωστές 12ΑΧ7 (ή ECC83) λυχνίες.

Ο ενισχυτής ή καλύτερα τελικός ενισχυτής, ενισχύει το σήμα της εξόδου του προενισχυτή σε ampere. Εκεί βρίσκεις τα ρυθμιστικά presence αν πρόκειται για λαμπάτο ενισχυτή.

Θα μπορούσαμε να το αναλύσουμε και άλλο αλλά καλύτερα θα ήταν να το googlαρεις.

Στην ουσία λοιπόν όταν μιλάμε για ενισχυτή κιθάρας μιλάμε για το ζεύγος προενισχυτή/ενισχυτή.

(Αν έχω κάνει κάποιο λάθος στα προηγούμενα διορθώστε ελεύθερα, δεν είμαι τεχνικός)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα