Πόσο «αξιόπιστοι» μουσικοί είμαστε;

marathon είπε:
...και μετά...σου έπεσε το lotto...και τα ξεχνάς όλα αυτά! ;D ;D
Και για να σου πέσει το lotto προσπάθεια, συνέπεια, μελέτη και όρεξη απατούνται.

Ξέρεις πόσες φορές "ευχήθηκα" να μου πέσει....

αλλά δεν προσπάθησα καν να συρθώ μέχρι το πρακτορείο για να παίξω.

Δεν ήμον συνεπής να συρθώ μέχρι το πρακτορείο για να παίξω.

Δεν μελέτησα καν ποιά νούμερα έπεσαν στην προηγούμενη κλήρωση, για να συρθώ μέχρι το πρακτορείο και να μην τα παίξω

Δεν είχα όρεξη να συρθώ μέχρι το πρακτορείο για να παίξω.

;D ;D ;D ;D

 
LK είπε:
Και για να σου πέσει το lotto προσπάθεια, συνέπεια, μελέτη και όρεξη απατούνται.
...στο τέλος θα μας πείς ότι και για να αναπνέεις θέλει όλα αυτά...εάν είσαι τυχερός, θέλει μόνο 3 ευρώ..το αυτό και στο ερώτημα του ΟΡ

 
marathon είπε:
εάν είσαι τυχερός,
Τώρα αν σου πώ πως πιστεύω ότι και η "τύχη" , καλή η κακή, αποτέλεσμα διαδικασίας και προσπάθειας είναι....θα με περάσεις για αλαφροΐσκιωτο  :P ;D ;D ;D ;D ;D

 
After_Hours είπε:
Μη αξιόπιστος θεωρείται κι αυτός που έχει σκοπό να χ€στεί στο πιοτί (ή οτιδήποτε άλλο) πριν το Live.  
Αναλογως. Αν στην τελικη κανει αυτο που πρεπει (και παραμενει αξιοπρεπης) τοτε γιατι να μην πιει οτι θελει;

 
Jazzjoker είπε:
Τέλος να προσθέσω ότι προτιμώ χίλιες δισεκατομμύρια φορές να παίζω με έναν μέτριο μουσικό ο οποίος είναι όμως συνεπής, μελετηρός και ορεξάτος, παρά με έναν βιρτουόζο, τεμπέλη και αδιάφορο.
Μαζί σου 1000%

Αλλά (για να χρησιμοποιήσω προηγούμενο παράδειγμα) ποιός θα ήξερε τον Densmoreή τον Manzarek αν δεν υπήρχε ο Morisson; Ποιος ξέρει τον Mick Taylor σε σχέση με τον χειρότερο (κατ εμέ) κιθαρίστα Ron Wood ? Πόσοι θα ξεραν τους Σπυριδούλα χωρις τον Σιδηρόπουλο;

Και πάει λέγοντας.

Τα φέρνει παράξενα η ζωή μωρέ που να πάρει.....

φιλως και αρμονιο (και μαλιστα και με τα ΔΥΟ χερια.. ;D) παιζουμε..και πιανο και μπασο και ντραμς εκτος απο κιθαρα...και τραγουδαμε κι ολας αμα λαχει να πουμε...
Πες μου ότι τα κάνεις και ταυτόχρονα και βάζω bigsby καβαλάρη στο μπάσο και tremolodelay στον onboardpreamp του  ;D

 
Πάντως για να πω το δικό μου point of no return για «αναξιόπιστους»...

Στήσιμο σε πρόβα (άνευ αιτίας)- σουτ  

Στήσιμο κατ εξακολούθηση- σουτ

Τεμπελχανίο/ δεν μπορώ/ βαριέμαι/ δεν πρόλαβα (ξανά) να μελετήσω- σουτ

Υπερβολική «χαλαρότητα»- του στιλ, έλα μωρέ τώρα... σιγά πως κάνεις έτσι που αργήσαμε στο sound check 15 λεπτά (και κατ εξακολούθηση)- σουτ

Ολα αυτά δείχνουν έλλειψη σεβασμού για τους συμπαίκτες σου.

Αυτά τέλος πάντων μεταξύ άλλων    ;D

@SF καλώς παρενέβην γιατί ναι μεν ερασιτέχνες, αλλά θέλουμε (και)  την επαγγελματική οπτική.

ΥΓ: Σουτ εκ του σουτάρω  ;)

@LK Προσωπικά θα προτιμήσω ένα «αξιόπιστο» συνεργάτη στον «μέσο όρο» ικανοτήτων, από ένα σούπερ ουάοο, αλλά «αναξιόπιστο» ταλέντο, φωνάρα, κλπ  

 
audiokostas είπε:
Μαζί σου 1000%

Αλλά (για να χρησιμοποιήσω προηγούμενο παράδειγμα) ποιός θα ήξερε τον Densmoreή τον Manzarek αν δεν υπήρχε ο Morisson; Ποιος ξέρει τον Mick Taylor σε σχέση με τον χειρότερο (κατ εμέ) κιθαρίστα Ron Wood ? Πόσοι θα ξεραν τους Σπυριδούλα χωρις τον Σιδηρόπουλο;

Και πάει λέγοντας.
Κανενας δεν θα τους ηξερε ολους αυτους αν δεν ηταν συνεπεις, μελετηροι και ορεξατοι to begin with. Δεν νομιζω να κανει κανενας καριερα ή/και ονομα αν δεν στρωσει kolo  :P και δουλεψει σκληρα  :)

 
audiokostas είπε:
Τα φέρνει παράξενα η ζωή μωρέ που να πάρει.....
Δεν ξέρω Κώστα, τα τελευταία χρόνια έχω αλλάξει άποψη πάνω στο θέμα 180 μοίρες.

Αυτό που μας φαντάζει αρχικά ρέμπελο, τεμπέλικο, ασυνεπές…..μπορεί να είναι φαινομενικά τέτοιο, υπό την έννοια ότι ακόμα και αυτό θέλει προσπάθεια για να το κατακτήσεις και δεν είναι απαραίτητα εύκολο ( όταν τουλάχιστον η κατά περιόδους «κοινή λογική» φωνάζει για το αντίθετο).

Με άλλα λόγια πιστεύω ότι και ρεμάλι να είσαι….για να γίνεις «καλό» ρεμάλι, χρειάζεται να προσπαθήσεις….πολύ.

;D ;D ;D ;D ;D

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
@LK Προσωπικά θα προτιμήσω ένα «αξιόπιστο» συνεργάτη στον «μέσο όρο» ικανοτήτων, από ένα σούπερ ουάοο, αλλά «αναξιόπιστο» ταλέντο, φωνάρα, κλπ 
Αυτό λέω κι εγώ.

Με την άνεση της ανυπαρξίας επιλογής. ;)

Αν όμως είχες να επιλέξεις την συνύπαρξη με την αντιεπαγγελματικότητα και πρηξαρχιδίαση ενός παρμένου διάσημου παπάρα που θα γέμιζε τα στάδια με πιπίνια και την τσέπη με μπικικίνια σε σχέση με τον επαγγελματισμό μιας άσημης μετριότητας και live σε 3Χ3 μπαράκια στα Σούρμενα, ΤΟΤΕ θα μέτραγε η απάντησή μας.

 
audiokostas είπε:
Αυτό λέω κι εγώ.

Με την άνεση της ανυπαρξίας επιλογής. ;)

Αν όμως είχες να επιλέξεις την συνύπαρξη με την αντιεπαγγελματικότητα και πρηξαρχιδίαση ενός παρμένου διάσημου παπάρα που θα γέμιζε τα στάδια με πιπίνια και την τσέπη με μπικικίνια σε σχέση με τον επαγγελματισμό μιας άσημης μετριότητας και live σε 5Χ5 μπαράκια στα Σούρμενα, ΤΟΤΕ θα μέτραγε η απάντησή μας.
Αυτό που παρέθεσες   το λέει ο JJ :P :P :P

Εγώ λέω (και) αυτό:

Αν δεχθούμε (έστω και καταχρηστικά) ότι η φυσική ροπή του ανθρώπου είναι προς την ασυδοσία , …….τι να πώ , προσπάθησε (αν μιλάμε για Rock n’ Roll :P :P), επί ένα εξάμηνο (όχι παραπάνω) να είσαι στουπί στο μεθύσι και κάθε μέρα να γυρνάς με άλλη γυναίκα……ΔΥΣΚΟΛΟ
. ;D ;D ;D ;D
 
Παιδια θα σας το ξαναπω.Μη ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΤΕ...δεν υπαρχει ουτε ΜΙΑ μπαντα που να εγινε μεγαλη και τρανη χωρις ΣΚΛΗΡΗ δουλεια και 100% αφοσιωση σε αυτο που κανει.ΟΥΤΕ ΜΙΑ...

Τα υπολοιπα (drugs,ποτα,γυναικες κτλ) ειναι απλα side effects μιας προνομιουχας & μυθικης ζωης που μονο stars τετοιου επιπεδου κανουνε..αφου φυσικα ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝΕ οτι το "μαγαζι" "τρεχει απο μονο του" (ή μαλλον με τη βοηθεια,εταιριων,μανατζερ και παρατρεχαμενων)..αυτοι το μονο που πρεπει να κανουνε ειναι να ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ στα live & να γραφουν τραγουδια... ;)

Αλλωστε οσοι δεν φροντιζουν να το κανουν αυτο (να εμφανιζονται και να γραφουν τραγουδια) απλα ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ (ακομα και αν ειναι τεραστια ταλεντα βλεπε Sly Stone π.χ.)

Για αυτο πηγαινετε ΝΩΡΙΣ στην προβα,μαθετε να παιζετε σωστα,σκατε μυτη σαν ανθρωποι στη σκηνη...και οταν ..γινετε superstars ...αρχιζετε και τα ναρκωτικα,τα λοιωσιματα  και τις γκομενες.... ;D

 
Μόλις με πήρε ο Κιθ τελέφουνο και με είπε να μεταφέρω τις ευχαριστίες του για τα καλά σας λόγια  ;D ;D ;D

575396_517234474988081_1231629902_n1.jpg

 
audiokostas είπε:
Αυτό λέω κι εγώ.

Με την άνεση της ανυπαρξίας επιλογής. ;)

Αν όμως είχες να επιλέξεις την συνύπαρξη με την αντιεπαγγελματικότητα και πρηξαρχιδίαση ενός παρμένου διάσημου παπάρα που θα γέμιζε τα στάδια με πιπίνια και την τσέπη με μπικικίνια σε σχέση με τον επαγγελματισμό μιας άσημης μετριότητας και live σε 5Χ5 μπαράκια στα Σούρμενα, ΤΟΤΕ θα μέτραγε η απάντησή μας.
Αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλια- το οποίο δεν έχει να κάνει με τις δικές μας περιπτώσεις.

Του χόμπι μας, που κακά τα ψέμματα το πράττουμε ερασιτεχνικά- δεν ζούμε από αυτό.  

Το άλλο είναι επάγγελμα/ βιοπορισμός που όπως σε όλες τις δουλειές μπορεί να έχεις έναν παπάρα εργοδότη.

Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι ακόμα και στο δικό μας, το χομπίστικο επίπεδο (ασχέτως τι παίζουμε και πως το παίζουμε), για να τσουλήσει μια μπάντα πρέπει να υπάρχει μια αντιστοιχία στην «αξιοπιστία» των μελών που την αποτελούν.

Φυσικά στο μουσικό επίπεδο- δεν μπορεί οι τέσσερις να είναι στο 9 και ο πέμπτος στο 2, αλλά και στο πως αντιμετωπίζουν το δρώμενο που λέγεται μπάντα.

Αν οι τέσσερις το αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα και ο πέμπτος (και ας είναι επιπέδου 10) σαν παιδική χαρά, τότε η κατάληξη θα είναι δεδομένη. Θα υπάρχει πρόβλημα.          

 
Superfunk είπε:
Παιδια θα σας το ξαναπω.Μη ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΤΕ...δεν υπαρχει ουτε ΜΙΑ μπαντα που να εγινε μεγαλη και τρανη χωρις ΣΚΛΗΡΗ δουλεια και 100% αφοσιωση σε αυτο που κανει.ΟΥΤΕ ΜΙΑ...

Τα υπολοιπα (drugs,ποτα κτλ) ειναι απλα side effects μιας προνομιουχας & μυθικης ζωης που μονο stars τετοιου επιπεδου κανουνε..αφου φυσικα ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝΕ οτι το "μαγαζι" "τρεχει απο μονο του" (ή μαλλον με τη βοηθεια,εταιριων,μανατζερ και παρατρεχαμενων)..αυτοι το μονο που πρεπει να κανουνε ειναι να ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ στα live & να γραφουν τραγουδια... ;)
πολλά +

Προσωπικά, δεν έχω ακούσει ποτέ μουσική που να έχει εμπορική επιτυχία, είτε είναι Ρουβάς, είτε Stones, είτε Beyonce (μεγάλο θηλυκό btw) και να είναι κακοπαιγμένη. Ακόμη κι οι Sex Pistols βάλανε σοβαρούς μουσικούς να παίξουν στον (πρώτο;) δίσκο.  ;D

Εδιτ: Όσον αφορά το ερώτημα του Κώστα, φαντάζομαι ότι όταν αρχίσει να πέφτει χρήμα, ακόμη κι αν αυτό οφείλεται στον "καμένο" της μπάντας, όλοι βάζουν κάμποσο νερό στο κρασί τους. Από εκεί και πέρα όμως, τίθεται το θέμα της διάρκειας. Όση και να είναι η επιτυχία, δε νομίζω ότι μπορεί η μπάντα να αντέξει για πολύ.

Επίσης να αναφέρω και την περίπτωση όπου ο "καμένος" γράφει τα ωραία τραγούδια. Κι αυτό το έχουμε δει αρκετά. Σε αυτές τις περιπτώσεις, νομίζω ότι η μπάντα έχει πολύ σαφή ημερομηνία λήξης.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Jazzjoker είπε:
Στις μπάντες που έχω παίξει, μου έχουν τύχει όλα κατά περιόδους. Και συνεχείς αργοπορίες και τεμπελιά και θέματα έντασης και και και....

Νομίζω ότι το χειρότερο, είναι όταν κάποιος έρχεται σε μόνιμη βάση "αδιάβαστος", πολύ απλά γιατί κατ' αυτόν τον τρόπο εξαναγκάζει όλη την μπάντα να ακολουθήσει τους δικούς του αργούς ρυθμούς και εμποδίζει την εξέλιξή της.

Σε κάθε περίπτωση θεωρώ εκ των ων ουκ άνευ, μία μπάντα με φιλοδοξία, να διαθέτει έναν leader ο οποίος δε θα φοβάται να γίνεται πού και πού ο κακός της υπόθεσης και θα βάζει τα πράγματα στη θέση τους όταν η ήρεμη κουβέντα αποτυγχάνει (πράγμα που συμβαίνει στο 99% των περιπτώσεων).

Όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος. Αν το αντέχεις μένεις στη μπάντα και είσαι σοβαρός και συνεπής. Αν όχι, παίρνεις πόδι και ψάχνεις να βρεις κάτι (πολύ) πιο χαλαρό. Απλά και ωραία.

Τέλος να προσθέσω ότι προτιμώ χίλιες δισεκατομμύρια φορές να παίζω με έναν μέτριο μουσικό ο οποίος είναι όμως συνεπής, μελετηρός και ορεξάτος, παρά με έναν βιρτουόζο, τεμπέλη και αδιάφορο.
Με εβγαλες απο τον κοπο να τα γραψω ολα αυτα να εκτονωθω  ;D

 
Jazzjoker είπε:
Beyonce (μεγάλο θηλυκό btw)
Προσπαθεις να αποπροσανατολισεις την συζητηση αλλα δεν θα σου περασει....  ;D  :P

 
Superfunk είπε:
Παιδια θα σας το ξαναπω.Μη ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΤΕ...δεν υπαρχει ουτε ΜΙΑ μπαντα που να εγινε μεγαλη και τρανη χωρις ΣΚΛΗΡΗ δουλεια και 100% αφοσιωση σε αυτο που κανει.ΟΥΤΕ ΜΙΑ...

Για αυτο πηγαινετε ΝΩΡΙΣ στην προβα,μαθετε να παιζετε σωστα,σκατε μυτη σαν ανθρωποι στη σκηνη...και οταν ..γινετε superstars ...αρχιζετε και τα ναρκωτικα,τα λοιωσιματα  και τις γκομενες.... ;D
Θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτό- το οποίο θα το συνοψίσω ως «επαγγελματισμό» για εμάς τους ερασιτέχνες.

Βεβαίως δεν είναι το θέμα μας αν θα γίνουμε μεγάλοι και τρανοί.

Το ζητούμενο είναι πως θα κάνουμε αυτό που κάνουμε, με σεβασμό για το αντικείμενο, τους συνεργάτες μας και τους εαυτούς μας.    

 
audiokostas είπε:
Μαζί σου 1000%

Αλλά (για να χρησιμοποιήσω προηγούμενο παράδειγμα) ποιός θα ήξερε τον Densmoreή τον Manzarek αν δεν υπήρχε ο Morisson; Ποιος ξέρει τον Mick Taylor σε σχέση με τον χειρότερο (κατ εμέ) κιθαρίστα Ron Wood ? Πόσοι θα ξεραν τους Σπυριδούλα χωρις τον Σιδηρόπουλο;

Και πάει λέγοντας.
αμα ηταν ολοι οι μουσικοι στο group "αναξιοπιστοι" κανενας group δεν θα πηγαινε μπροστα.απλος σε ολα αυτα που αναφρερεις (και σε πολλα αλλα) κανανε υπομονη και ενω καποιος ηταν κουκουρουκου οι αλλοι τραβουσαν το καναλι :)

+2112 οτι ειπε ο jazzjocker

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτό- το οποίο θα το συνοψίσω ως «επαγγελματισμό» για εμάς τους ερασιτέχνες.

Βεβαίως δεν είναι το θέμα μας αν θα γίνουμε μεγάλοι και τρανοί.

Το ζητούμενο είναι πως θα κάνουμε αυτό που κάνουμε, με σεβασμό για το αντικείμενο, τους συνεργάτες μας και τους εαυτούς μας.    
Απαντησες μονος σου νομιζω!
 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top