παραφράζοντας την ρήση του στα καθ ημάς, να πω με την σειρά μου ως NΠαπ ο νεότερος (τρομάρα μου), ότι στους χαλεπούς πνευματικά καιρούς του απέραντου διαδικτυακού σκουπιδοτενεκέ που βιώνουμε, ένας μη κατέχων την γνώση ενός αντικειμένου (κι ακόμα χειρότερα ο ημιμαθής), μπορεί να βουτήξει πρόθυμα με τα μούτρα σε αυτόν αναζητώντας την, αλλά δυστυχώς βγαίνοντας κατά κανόνα είτε παπαγαλίζει ένα ασύνδετο και παραπλανητικό μέρος της, είτε την "μεταφράζει" απλοϊκά και άστοχα στο επίπεδο που να μπορεί να την κατανοήσει, αδιαφορώντας για την πρωταρχική επιστημονική "αλήθεια" της...
κι αυτή η γ@μημένη πλέον "γνώση" ανακυκλώνεται και φέρεται παραποιημένη... και δυστυχώς, η ανάλογη της πρακτική ενίοτε παγιώνεται ως γενική αυτοαθωωμένη συμπεριφορά σε επίπεδο ατομικό ή χαβαλοπαρέας, με αποτέλεσμα (ειδικά στα τεχνικά φόρουμ), κάποιοι μαζόχες να κυνηγάνε τα "κακάκια" που αφήνονται στον τομέα τους από την ανεξέλεγκτη πνευματική αφόδευση...
έλα Λόλα λοιπόν... να ένα μήλο... take or leave it αλλά προς θεού... μακριά από μένα μετά... ήδη με κόπο σου απαντώ (μη πουν όσοι με ξέρουν ότι η γαλατική μου ευγένεια περνάει κρίση)...?
μια απλή απάντηση ζήτησα και πάλι πρέπει να βάλω τα γιαλιά μου.
Βασικά αγαπητέ npap ευχαριστώ που μπήκες σε κόπο να αναλύσεις απαντήσεις το απλο ερωτημα μου, αλλά δεν ενοούσα ακριβως ΤΟΣΟ κόπο.
Βασικά πέρα από την καλή πρόθεση δεν μπορω να μη παραβλέψω τις απαξιωτικές εκφράσεις και αναφορές, νήξεις κλπ περι διαδικτύου, σκουπιδοτενεκε, χαλεπους καιρούς, μη κατεχων γνώση ημιμαθής, μαζόχες, ξεφούρνισες, κακάκια και άλλα που καλώς ή κακώς κετευθύνονται προς τον όποιο συνομιλητή.
Απο την αρχή δηλαδή...πως να το πω βρε αδερφέ αφαιρεί την κάθε δύναμη των επιχειρημάτων.
Με λυπεί αφάνταστα. Σε "τεχνικό" φόρουμ από ανθρώπους που τυγχάνουν υπόληψης ως επαγγελματίες και απευθύνονται σε αγνώστους συνομιλητές, μη γνωρίζοντας το ποιόν τους.
το προσπερνάμε.
λοιπόν
η παραγωγή είναι η παράλληλη της direct to disc στο βινύλιο
μετάφραση: η παραγωγή που αναφέρεται στην αμέσως προηγούμενη παράγραφο και εικονίζεται και ακούγεται στο Video που παρέθεσα, έχει ηχογραφηθεί ταυτόχρονα με την σε direct to disc βινύλιο αντίστοιχή της
αυτό ήταν κατανοητό Δεν ήταν ανάγκη να μεταφραστεί. Τα παρακάτω θαλασσί όλα εμπιπτουν στα περι απαξίωσης που λέγαμε...
(εναλλακτικά: την ώρα που κάποιοι το στρογγυλό πράγμα το χαράζανε με ένα μαρκούτσι για να λαλάει στου κατόπ' τραγουδάκια, κάτι άλλοι σα δίπλα κάνανε του ίδιου σε κάτι άλλα στρογγυλά που κι αυτά γυρνάγανε αλλά όρθια και κάτι άλλοι πιο κει σε μια τηλεόραση μπροστά κάτι κάνανε επίσης)
και είμαι πεπεισμένος ότι οι "βινυλιοFANατικοί" αν μπορούσαν να συγκρίνουν
σε αντιπαράθεση την εμβληματική μεν για το βινύλιο dtd version,
και είμαι σίγουρος ότι αν οι φανατικοί του βινυλίου, μπορούσαν να κάνουν άμεση σύγκριση, της σε μορφή direct to disc βινύλιο εκδοχής
Κάποιοι το κάνουν και το απολαμβάνουν. Κάποιοι άλλοι δεν διαθέτουν τα δυο μέσα. Ας μην κάνουμε υποθέσεις. και γιατί τους απαξιώνεται. Τους λετε κουφούς, τυφλούς με τσιμέντα στα αυτιά καραισκάκηδες φωνογράφους έντισον
(και τον κόβω ότι άμα οι χουλιγκάνοι του μαύρου στρογγυλού γινότανε να βάλουν σα δίπλα αυτή που χαράζανε στο στρογγυλό με το μαρκούτσι)
με αυτήν (ψηφιακή αλλά απαλλαγμένη από τα προπατορικά της πρώτης δε),
με την ψηφιακή (που δεν κουβαλάει εγγενώς συχνοτικές αλλοιώσεις, ruble κλπ)
με το μικρό κίτρινο στρογγυλό (που δεν το χουν πετσοκόψει, δεν βουίζ' και λοιπά πολλά)
νέα απορία. Τι εστι μικρο κίτρινο?
θα
αναθεωρούσαν πολλές άστοχες "απολυτότητες" που στηρίζονται κυρίως στην έλλειψη από τις προσλαμβάνουσες τους (και δεν φταίνε σίγουρα γι αυτό) κορυφαίων audio references...
χωρίς πάντα αυτό να σημαίνει φυσικά ότι "παραδεχόμενοι" ανοικτά (κι όχι με μεν ναι αλλά),
την αντικειμενική τεχνική υπεροχή του σύγχρονου μέσου,
μεγάλη μπουκιά φάε....
θα πρόδιδαν τα ντε φάκτο κατά
RIAA "κατασφαγμένα" LP τους...
επειδή μιλάμε για υποθέσεις. Όλα αυτά είναι ΑΝ. Επειδή σπάνια υπάρχει η μπορεί να υπάρξει αυτή η δυνατότητα. Στην μεγάλη πλειοψηφία παραγωγές και των δυο μέσων δεν είναι άμεσα διαθέσιμες στο ευρύ κοινό. Υπάρχουν παραγωγές μεν, αλλά για πολλούς με αδιάφορο μουσικά υλικό.
ουπς!... και να θέλω να αγιάσω δεν μ αφήνεις... να και το πιο πρόσφατο "διαμαντάκι" που ξεφούρνισες... τι λες ρε φίλε σοβαρά... έχει "λυθεί";... αναπουπουλιάστηκα... αυτό τι σημαίνει δηλαδή; ότι η εταιρεία που
απλά επέβαλε ένα κοινό equalization για να μην παίζει ο κάθε δίσκος ότι νάναι ανάλογα την κάθε χώρα και το κάθε πικάπ όπως γινόταν πριν, έκανε
μαγικά και εξαφάνισε τα εγγενή φυσικά προβλήματα του μέσου;... έλεος όμως...
απλό eq.... μάλιστα. Το αποδομήσαμε. Όχι ότι δεν είναι απλό, απλούστατο είναι. Πλην όμως επαρκές.
λοιπόν για να τελειώνουμε...
το βινύλιο ήταν (τηρουμένων των αναλογιών και πάντα ως προς το απωλεστικό φαινόμενο του πράγματος) το "mp3" της ταινίας...
ΑΛΛΑ πρώτο...χωνέψτε το και
αγαπήστε το όλοι με τις αδυναμίες του όμως... αγαπήστε το γιατί κάποτε κάποιοι μεγάλοι μηχανικοί ξεπέρασαν τον εαυτό τους και τις αδυναμίες του μέσου και σε ηλεκτρικές μουσικές που δεν είχαν φυσικές αναφορές, απογείωσαν κάποια μουσικά αριστουργήματα ενσωματώνοντας τους έμμεσα τα artifacts στο αποτέλεσμα που έφτασε στο αυτί του μέσου ακροατή... αυτού φυσικά που αποκτούσε μια
έκδοση από master που σεβόταν οριακά τον ρόλο του...
δεν διαφωνούμε. Εγ ω το έχω πει 2-3 φορές ήδη τον τελευταίο μήνα εδω.
ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΣΗΜΕΡΙΝΗ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΨΗΦΙΑΚΑ.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΑΓΕΙ ΒΙΝΥΛΙΟ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΛΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ...ΨΑΓΜΕΝΕΣ.
αγαπήστε το γιατί ο έστω μη "τέλειος" ήχος του έχει ενσωματωθεί στο dna σας... καλώς και Πάγκαλος...
αγαπήστε το γιατί σε κάποιους κουβαλάει κομμάτια από την ζωή σας και χίλιους άλλους λόγους που στην τελική αφορούν μόνο τον καθένα σας και λογαριασμό μη δίνετε...
ΑΛΛΑ δεύτερο
... από αυτό μέχρι την
θρασεία παραποίηση της πραγματικότητας υπάρχουν και αντικειμενικά τεχνικά όρια...
πχ η ημιμαθής αναφορά που γράφηκε πρόσφατα σε άλλο θέμα επίσης από τον από πάνω, ότι δηλαδή:
"...ηχογραφήθηκαν σε ταινία και πρωτοκυκλοφόρησαν σε master για βινύλιο.
Συνεπώς αν κάποιος θέλει να τους ακούσει όπως τους φαντάστηκαν οι μουσικοί και ο ηχολήπτης (όχι αυτός,αυτός σίγουρα τότε ήταν στο νηπιαγωγείο) πρέπει να αναζητήσει βινύλιο που τυπώθηκε το πολύ έως το 1985 βαρια βαρια, οσο παλιότερο τόσο καλύτερα..." αγγίζει τα όρια της φαιδρότητας...
ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι η να παιχθεί η ίδια η ταινία σε ένα κορυφαίο open reel ή αυτή να μεταγραφεί μέσω ενός κορυφαίου ADC σε ένα ψηφιακό μέσο υψηλής ανάλυσης που θα αναπαραχθεί ακολούθως οπουδήποτε αλλού...
ναι, αλλά δεν υπάρχει αυτή η ταινία σε μένα ή σε σενα, ούτε καν μια απλή κόπια σε ταινία 1/4.
Αρα το ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟ είναι ένας δίσκος πρώτης γενιάς.
και για να κλείσω επιτέλους, ένα παράδειγμα που ελπίζω μην μπει πάλι κάποιος στον κόπο να παραποιήσει ως προς τον στόχο του...
αν κάποιος γνώστης της μουσικής με φυσικά όργανα ακούσει την κορυφαία ηχογράφηση βινυλίου που έχω αναφέρει παραπάνω στο καπάκι με την ψηφιακή της μορφή σε ένα κορυφαίο σύστημα, θα κάνει άμεσα το βινύλιο φρίσμπι από την πόρτα από το παράθυρο κι από όπου βρει χώρο να αναπνεύσει...
ποιός αγαπητέ μου υποστήριξε κάτι τέτοιο?
αν από την άλλη κάνει το ανάλογο πείραμα με το DSoTM τα αποτελέσματα δεν θα ναι ίδια... κάποιοι (ειδικά νεότεροι) θα προτιμήσουν την ψηφιακή version, κάποιοι (ειδικά παλιότεροι που στα νιάτα τους το είχαν λιώσει), το βινύλιο... πιο λιανά δεν δύναμαι να το θέσω...
τελεία και παύλα μήπως και πάω για ύπνο επιτέλους...
εδω θα διαφωνήσω. Προσωπικά θα πάρω την κουρτίνα 1
αγαπητέ npap κλείνω εδώ τις συντομες παρατηρήσεις μου
ίσως ήταν λάθος που ζήτησα διευκρινήσεις. (μεγάλο)
Λυπάμαι που μπήκες στον κόπο.
οι απόψεις μας διαφέρουν στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ που τονίζω πιο πάνω για μια περίοδο μουσικών παραγωγών σε μεγάλο βαθμό.
Κράτα τη δική σου και γω τη δική μου.
Δεν χρειάζεται να γράφεις και να αναλύσεις 1000μυρια για να πεις ότι διαφωνείς ούτε να απαξιώνεις συνομιλητές.
Δεν κάνει καλό στον χώρο.