Πολλές Φθηνές ή μια ακριβή κιθάρα;

Ως παράγων η αξία μεταπώλησης σε κάποιες αγορές κούτσουρων παίζει ρόλο και σε κάποιες άλλες όχι.

Αν πας να πάρεις μια starter guitar δεν μπαίνει ποτέ ως factor. Όμως... αν για παράδειγμα πας να σκάσεις έναν περίδρομο χρήμα και είσαι ανάμεσα σε μια που θα στην φτιάξει ένας luthier και μια που φέρει το Χ brand name "μαγνήτη", εδώ θέλει σκέψη. 

Αν φτιάξεις ένα σούπερ / ντούπερ όργανο για τα γούστα σου και αποφασίσεις ότι θα το "παντρευτείς" όλα καλά. Αν όμως θα πας να το πουλήσεις... χμμμ...  Εκεί το Χ brand name "μαγνήτης" θα σου φέρει σαφέστατα καλύτερα έσοδα. ?
Συμφωνώ σε αυτά. 

Επίσης να προσθέσω ότι θεωρώ πως ακόμα και τα upgrades , ρίχνουν την αξία ενός οργάνου, αφού το απομακρύνουν από το originality του.

 
Ως παράγων η αξία μεταπώλησης σε κάποιες αγορές κούτσουρων παίζει ρόλο και σε κάποιες άλλες όχι.

Αν πας να πάρεις μια starter guitar δεν μπαίνει ποτέ ως factor. Όμως... αν για παράδειγμα πας να σκάσεις έναν περίδρομο χρήμα και είσαι ανάμεσα σε μια που θα στην φτιάξει ένας luthier και μια που φέρει το Χ brand name "μαγνήτη", εδώ θέλει σκέψη. 

Αν φτιάξεις ένα σούπερ / ντούπερ όργανο για τα γούστα σου και αποφασίσεις ότι θα το "παντρευτείς" όλα καλά. Αν όμως θα πας να το πουλήσεις... χμμμ...  Εκεί το Χ brand name "μαγνήτης" θα σου φέρει σαφέστατα καλύτερα έσοδα. ?
Μιλάω καθαρά για τη σκέψη που μπορεί να κάνει κάποιος υποψήφιος αγοραστής για την μεταπωλητική αξία ενός μουσικού οργάνου, και η οποία θα παίξει ρόλο στην αγορά του οργάνου. Προσωπικά όπως είπα δεν έχω γνωρίσει ποτέ κάποιον μουσικό να σκέφτεται έτσι όταν αγοράζει όργανα, το θεωρώ δε τουλάχιστον παλαβό.

Με την αξία μεταπώλησης στο μυαλό οι μόνοι που αγοράζουν είναι οι συλλέκτες και οι έμποροι.

 
Επίσης να προσθέσω ότι θεωρώ πως ακόμα και τα upgrades , ρίχνουν την αξία ενός οργάνου, αφού το απομακρύνουν από το originality του.
Ιδιαίτερα σε vintage όργανο; Το έκαναν Κούγκι ?

 
  • Συμφωνώ
Reactions: LK
Έχω ακούσει ότι οι πρώτες Les Paul ήταν πολύ δυσκολόπαικτα όργανα.


Είχαν λάθος ΓΕΦΥΡΑ η οποία καθιστούσε το όργανο ανίκανο προς χρήση,την οποία σε μισο χρόνο την άλλαξαν, δεν ήταν δύσκολοπαίκτες.

 
κάποτε όμως......  ?


Τότε ήταν της μόδας οι βαριές (τρίχες δηλ.απλα δεν έβρισκε ash της προκοπής η CBS και εβαΝε από το φθηνό northern ash).

Για αυτό και οι late 70s Fender,και λόγω του λάθος ΣΧΗΜΑΤΟΣ στο σώμα,δεν θα έχουν ποτέ ιδιαίτερα υψηλή αξία.

Ίσως η δική σου λόγω των τρομερών μαγνητών ταβανιασει κάποια στιγμή γύρω στα 4 χιλιάρικα ,αν ήταν sunburst ίσως και 4,5

 
Προσωπικά όπως είπα δεν έχω γνωρίσει ποτέ κάποιον μουσικό να σκέφτεται έτσι όταν αγοράζει όργανα, το θεωρώ δε τουλάχιστον παλαβό.


Τότε όλοι οι κιθαρίστες που αγοράζουν vintage κιθάρες είναι παλαβοί ?

 
Μιλάω καθαρά για τη σκέψη που μπορεί να κάνει κάποιος υποψήφιος αγοραστής για την μεταπωλητική αξία ενός μουσικού οργάνου, και η οποία θα παίξει ρόλο στην αγορά του οργάνου. Προσωπικά όπως είπα δεν έχω γνωρίσει ποτέ κάποιον μουσικό να σκέφτεται έτσι όταν αγοράζει όργανα, το θεωρώ δε τουλάχιστον παλαβό.

Με την αξία μεταπώλησης στο μυαλό οι μόνοι που αγοράζουν είναι οι συλλέκτες και οι έμποροι.
Έχεις έναν point (ιδιαίτερα για τους συλλέκτες) και σίγουρα δεν είναι η πρωταρχική σκέψη σε μια αγορά ενός μέσου χρήστη. Όμως για κάποιους - όχι για όλους- από ένα σημείο μπαίνει και αυτό στην εξίσωση.

Μιλώντας από ιδίαν πείρα, όταν προ δεκαετίας έσκασα 4Χ και πήρα το JB του '71, προφανέστατα ήθελα να ικανοποιήσω τον ζαβλαμά μου, αλλά ήξερα ότι έκανα μια αγορά που είχε να πάει μόνο προς τα επάνω. Κοιτώντας λοιπόν για αντίστοιχα όργανα σε μαγαζιά του εξωτερικού που εμπορεύονται αντίστοιχα κούτσουρα (και εγώ απ' έξω το πήρα), πλέον βλέπω ως παγιωμένη τιμή τα 5Χ.

Δεν σκέφτηκα: Α, να πάρω πχ ένα ΑΜ standard JB και με τα λοιπά να χτυπήσω και ένα Ibanez και ένα δεν ξέρω και εγώ τι... Μιλάμε για την απόλυτη χασούρα.

Όσο πιο πάνω πας, IMHO τόσο και υπολογίζεις την αξία μεταπώλησης. 

 
Η πλειονότητα των ανθρώπων του ΝΟΙΖ είναι άνω των 40, μη πω και των 50, δεν νομίζω πως αγοράζουν κιθάρες για το σαλόνι τους σα το Λάκη (δεν τον κατακρίνω, γουστέρνει να τα βλέπει έστω και σε θήκες...αμαρτία αυτό με τις θήκες)

Αν βγάλουμε απ τη μέση τον ''επενδυτή'' αγοραστή οργάνων (ΚΑΜΙΑ σχέση ο Λάκης), δεν βλέπω κανέναν λόγο να αγοράζεις κάτι για την επένδυση, παρά μόνο για την ευχαρίστηση. Και αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που πούλησα κιθάρα και η ειρωνεία είναι πως δεν την είχα πληρώσει, έτυχε να με τη χαρίσουν και διαπίστωσα πως δεν μου κάθεται στο χέρι, στο αυτί και τελικά άκουσα τη τσέπη .

Κάτι ακόμα, με έχουν χαρίσει και έχω χαρίσει πράγματα και μάλιστα εντός ΝΟΙΖ .

Δεν έχω πολλές κιθάρες 4 (και παραταύτα τις βρίσκω πολλές)  και πλέον μετά τη τελευταία τη καλή ακουστική που έσιαξα, τελειώσαμε.

Είχα τη δυνατότητα να πάρω μια Μάρτιν, ή μια Γύπσον -πάντα για ακουστικές ομιλώ, ούτε καν ηλεκτροακουστικές- Προτίμησα να δώκω τα μισά λεφτά σε έναν απ το πόρδουμε να με σιάξει μια και μάλιστα έτσι όπως τη φανταζόμουν παρά να πάω και να πάρω κάτι επώνυμο. Το μόνο που ζήτησα, ήταν εγγύηση των προδιαγραφών μου. Κι όταν ψοφήσω δεν με απασχολεί αν αξίζει η όχι, αρκεί που τη φχαριστιέμαι εγώ

 
  • Like
Reactions: Terry RoscoeBeck5
Τότε όλοι οι κιθαρίστες που αγοράζουν vintage κιθάρες είναι παλαβοί ?
Αν τις αγοράζουν με μόνο -ή βασικό- κριτήριο το πόσο θα τις πουλήσουν αργότερα, ναι, είναι για τα σίδερα, ή απλά έχουν περάσει στην κατηγορία "συλλέκτες/έμποροι".

όταν προ δεκαετίας έσκασα 4Χ και πήρα το JB του '71, προφανέστατα ήθελα να ικανοποιήσω τον ζαβλαμά μου, αλλά ήξερα ότι έκανα μια αγορά που είχε να πάει μόνο προς τα επάνω.
Συμφωνώ, αλλά δεν λέω αυτό. Εσύ τα έσκασες πρώτα και κύρια για να "ικανοποιήσεις τον ζαβλαμά" σου, γνωρίζοντας παράλληλα ότι διαθέτει και μεγάλη αξία μεταπώλησης. Αλλά το γεγονός αυτό δεν σε έκανε να το προτιμήσεις από κάποιο άλλο που ίσως γούσταρες περισσότερο, αλλά ήξερες ότι η μεταπωλητική του αξία δεν θα ήταν καλή, ο κύριος λόγος που το αγόρασες ήταν γιατί απλά το γούσταρες σαν όργανο.
Κι εγώ μεθαύριο θα πάω να τα σκάσω για το Montage M6, ξέροντας εκ των προτέρων ότι ένα Minimoog έχει πολύ μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης (γιατί έχει γεμίσει ο πλανήτης τριμάλακες?), so what? Θα καταπιέσουμε τα θέλω μας για τα χρήματα? NEVER!✊?

 
Προσωπικά όπως είπα δεν έχω γνωρίσει ποτέ κάποιον μουσικό να σκέφτεται έτσι όταν αγοράζει όργανα, το θεωρώ δε τουλάχιστον παλαβό.
95o3gg.jpg

 
  • Haha
Reactions: Terry RoscoeBeck5
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Haha
Reactions: Terry RoscoeBeck5
αλλά ήξερες ότι η μεταπωλητική του αξία δεν θα ήταν καλή, ο κύριος λόγος που το αγόρασες ήταν γιατί απλά το γούσταρες σαν όργανο.
Στο είπα αυτό. Ότι στην εξέλιξη μπαίνει και αυτός ο παράγοντας, όχι όμως ότι είναι ο πρωταρχικός- αλλά υπεισέρχεται.

ξέροντας εκ των προτέρων ότι ένα Minimoog έχει πολύ μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης
?

ΟΚ μην φέρνεις τόσο... ακραία παραδείγματα.

 
  • Haha
Reactions: Waterfall-K
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
(Είναι όμως παλαβός μόνο η 60αρα LP πάει μισό μύριο και την βγάζει live)
Δεν νομίζω ότι έχει μόνο μια ο πτωχός πλην τίμιος κιθαρίστας... ?

Θυμάμαι πρόσφατο βίντεο που έβγαζε και έβγαζε και έβγαζε από θήκες και μου είχε πέσει κάτω το σαγόνι ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι όμως παλαβός μόνο η 60αρα LP πάει μισό μύριο , οι άλλες δύο γύρω στο 1,5 και τις βγάζει live
Και πολύ καλά κάνει, γι αυτό τις αγόρασε, για να τις παίζει και να τις ευχαριστιέται.?

 
Και πολύ καλά κάνει, γι αυτό τις αγόρασε, για να τις παίζει και να τις ευχαριστιέται.?
Ρε συ ήμαρτόνε δλδ, να παίζει ποιος? Γνωρίζεις κάποιο τραγουδάκι του τύπου? ....σίγουρα γνωρίζεις εσύ καθότι μαμπεμπεγοζγκόνης .

Τελικά όλμος κατέληξε στο ρίαλ εστέιτ, αγοράζει και πλάει κιθάρες

Τι είχες Γιάννη, τ είχα πάντα, εμπορεία ναρκωτικώνε, όπλα και γυναίκαι, τελευταία και άντριδες

Και δια τον μονδεράτορα ΑΚ43 της Σόνι τώρα

 
Τελικά τι προτιμάτε;

Να πάρετε πολλές "φθηνές " ή μια "ακριβή " κιθάρα;

Ας συνεκτιμηθουν τα πάντα,  ποικιλία,  "όνομα"  , playability,  αξία μεταπώλησης κ.ο.κ.

Ας δώσουμε ένα παράδειγμα για την οικονομία της συζήτησης. 

Φθηνή κιθάρα,  έως 200 ευρώ. 

Ακριβή κιθάρα,  πάνω από 1000 (ακομα και used).

Μεσαία κατηγορία,  κιθάρες από 300 έως 999 ευρώ. 


Mε γνώμονα τα ελληνικά δεδομένα, νομίζω πως επιλέγοντας το 1000ρικο για ακριβή κιθάρα, θέτεις σε ρεαλιστική βάση το δίλημμα.

Κάποτε λόγω σπουδών, έπρεπε να βάλω το χέρι βαθιά στην τσέπη για μία κλασσική κιθάρα και καλώς το έπραξα τότε.

Όμως όσο αφορά την ηλεκτρική,μια σειρά παραγόντων, όπως η οικονομική στενότητα και η γενική τάση της τότε εποχής να ψάχνεις δήθεν κάποιο vfm και διάφορες πατέντες με αλλαγές parts που στο τέλος παίζει να σου έβγαινε και πιο ακριβό το κοστούμι, με οδήγησε σε επιπόλαιες αγορές. Π.χ. Les Paulειδές των 300ευρώ και δώστου αλλαγές στα ηλεκτρικά,μαγνήτες, γέφυρα,κ.λ.π.,κ.λ.π.

Η φθήνια τρώει τον παρά, το φθηνό κρέας το τρώνε οι σκύλοι και για να μην τα πολυλογώ, θα έπαιρνα με το χιλιάρικο μία ακριβή κιθάρα, παρά να το σπάσω σε περισσότερες από μία..

Έχω δώσει πολύ περισσότερα από χιλιάρικο για ηλεκτρική κιθάρα
και θα τα ξαναδώσω με χαρά τον Γενάρη, που έχω συνδυάσει ταξίδι με αγορά.
 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Συμφωνώ
  • Like
Reactions: Shelter and LK
Ρε συ ήμαρτόνε δλδ, να παίζει ποιος? Γνωρίζεις κάποιο τραγουδάκι του τύπου?
Έχω πλήρη δισκογραφία του. 

Θα σου πρότεινα να ακούσεις έστω και ένα 40% από αυτή, αν δεν ήξερα πόσο για τον Γάιδαρο Καβάλα είσαι.?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα