Ποιοτικά καλώδια

...εγω πάντως έχω να πω πως τα monster απο πλευράς αντοχής δεν είναι ότι καλύτερο.Για τον ήχο ξέρετε τι λένε

"γούστα είπε η μαιμού και έφαγε το σαπούνι"

 
Τα MONSTER ουτε να τα βλέπω δεν θελω εχουν τεραστια αντισταση & μπασαρουν τον ηχο παρα πολυ.
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά το γεγονός ότι τα Monster δίνουν δυνατότερο σήμα απ'τα George L's (στο ίδιο μήκος καλωδίου) δε σημαίνει ότι είναι καλύτεροι αγωγοί, άρα έχουν μικρότερη αντίσταση; Δεν είμαι κανένα αστέρι στη φυσική, οπότε μπορεί να κάνω λάθος.

 
τα George L εχουν ΣΙΓΟΥΡΑ τη χαμηλότερη αντίσταση απο ολα τα καλώδια στο εμποριο περιπου 20 PICOFARAD/FEET (τουλαχιστον 4-10 φορες κατω απο αυτη των Rock Monster αποτι θυμαμαι σε ενα παλαιοτερο συγκριτικο τεστ που ειχα διαβασει) αυτο ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ πολύ αν χρησιμοποιήσεις το ιδιο μηκος Monster & george l και ακούσεις την ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ διαφορα στα ΠΡΙΜΑ & την ευκρίνεια που δινουν τα george l προσωπικα διαφορα στην ενταση δεν ακουσα,παντως γενικα η αγωγιμότητα εχει περισσότερη σχεση με την ευκρίνεια παρα με την ενταση τουλάχιστον απο οτι εχω καταλάβει :wink:

διαβασε αυτο το πολυ ενδιαφερον αρθρο απο τον εφευρέτη των george l

http://www.billlawrence.com/Pages/Connector_Cable.htm

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βεβαια να μην ξεχναμε οτι πολλοι κιθαριστες ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ αυτο το Treble roll of που πολλα καλώδια με υψηλη αντίσταση δημιουργούν..

 
BTW, ως προς τη διαφορά έντασης, αναφερόμουν στο SP-1000.

 
Με picofarad δεν μετράμε resistance (αντίσταση) αλλά capacitance.

Τα κουτιά των καλωδίων γράφουν μερικά πραγματάκια πάνω αλλά γενικά ισχύει:

Low resistance : Σε όλα τα σύγχρονα καλώδια αυτό θεωρείτε δεδομένο. Υψηλή αντίσταση έχει ως αποτέλεσμα απώλειες στην ένταση του σήματος.

Low capacitance : όσο λιγότερη τόσο καλύτερα, μεγαλύτερη ευκρίνεια στον ήχο (όπως προαναφέρθηκε).

Oxygene –free και διάφορες λοιπές ιδιότητες, μπορεί να έχουν χρησιμότητα σε κάποιες εφαρμογές αλλά δεν αφορούν διόλου τα καλώδια κιθάρας.

All and all αυτά μου φέρνουν κατά νου συζήτηση με σπασίκλες. :oops: :roll:

Πάω να ξαναπαίξω με τον μικρό Κύριο "Ring Modulator" που έτσι και αλλιώς δεν τον ενδιαφέρει αν χρησιμοποιώ καλά καλώδια ή όχι...

...

...

...

...

...γιατί ότι και να του βάλεις θα βγάλει και γαμώ τους θορύβους!!! :twisted: :lol: :lol: :lol:

 
Προ ημερών έφτιαξα μερικά κομμένα καλώδια του ξάδερφου και τα έβαλα στο RIVERA για να τα δοκιμάσω....

Ήρθε το πρώτο σοκ μόλις άλλαξα καλώδιο, από ένα απλό του Thommann σε ένα Monster Cable.... Moυ έπεσε το σαγώνι κυριολεκτικά. Δεν ήθελα ως τώρα να πιστέψω ότι τα καλώδια επηρρεάζουν τόσο πολύ τον ήχο.... μέχρι που το άκουσα με τα αυτιά μου

Τεστ λοιπόν να δω τι αυτιά έχω.... και εγώ και ο ξάδερφος.

Πρώτα μάζεψα διάφορα καλώδια, από αυτά που έχουν δώρο οι Epiphone, κάτι Fender Vintage, ένα παλιό φτιαγμένο από εμένα καλώδιο, ένα Κλοτζ, ένα μονστερ κι ένα που είχε μέσα η φαϊρμπερντ (Gibson Custom).....

Βάζω πρώτο το Epiphone και εισπράττω μια ρούχλα, μια μουντίλα...... έξω γρήγορα, στο κουτί του Champion 600 αν μείνω ποτέ.

Το fender ήταν πιό λαμπερό και ο ήχος ήρθε δυνατότερος.

Το φτιαγμένο έπαιζε σχεδόν το ίδιο με το πρώτο (παει κι αυτό στο κουτί).

Κουμπώνω το Klotz κι ώπα νά που ήρθε και διαύγεια στα αυτιά μου και αρκετά δυνατότερος ήχος (και από το Fender)

Bάζω το Μονστερ και ο ήχος παρέμεινε διαυγέστατος αλλά η ένταση μεγάλωσε κι άλλο.

Τέλος έβγαλα το καλώδιο της Firebird και το κούμπωσα κι αυτό η ένταση μου φάνηκε ότι έπεσε ελάχιστα αλλά γέμισε μουσική ο τόπος η διαύγεια του ήταν το κάτι άλλο.....

Στο ρεζουμε λοιπόν, το να αλλάζεις μαγνήτες, μεγάφωνα κλπ κλπ χωρίς να έχεις καλό καλώδιο είναι σαν να κάνεις μπάνιο, να αλλάζεις παντελόνι χωρίς να αλλάζεις σώβρακο.

Πείτε λοιπόν καλώδια από που ? και ποιά ?

 
studio54GR είπε:
Στο ρεζουμε λοιπόν, το να αλλάζεις μαγνήτες, μεγάφωνα κλπ κλπ χωρίς να έχεις καλό καλώδιο είναι σαν να κάνεις μπάνιο, να αλλάζεις παντελόνι χωρίς να αλλάζεις σώβρακο.
ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ!!!

Πολύ πετυχημένο!!! ;)

 
Πάρε  από Αθήνα  mogami  ή evidence  (τα  evidence  είναι με το πλέξιμο από έξω  και  δεν είναι  καθόλου εύκαμπτα  να σου πω την αλήθεια, αλλά  είναι και  Γ#$%  τα καλώδια), τα  Mogami  εξίσου ποιοτικά  και πιο  φθηνά.  Για βύσματα  τα  Neutric χρησιμοποιώ,  βέβαια  είναι λίγο γουρούνια στο μέγεθος  οπότε απαιτούν και χώρο  στη πεταλιερα σου,  αλλιώς  βάζεις  κανένα  καλό  flat γωνιακό ή  GL.  Τα παραπάνω  κοστίζουν  αρκετά,  έκτος και αν τα φτιάξεις  μόνος σου που θα γλυτώσεις  αρκετά (προϋπόθεση κολιτιράκι – και ένας μετρητής)

 
Μην μπερδευουμε KLOTZ με KLOTZ γιατι πηγα και πηρα μερικα μετρα για να φτιαξω ενα καλωδιο και ζητησα οτι καλυτερο ειχε στον Νακα και μου εδωσε ενα KLOTZ που ειναι για KLOTZιες με 1.30€ το μετρο (κατι που με παραξενεψε αλλα το δοκιμασα). Ε λοιπον σε σχεση με ενα αρχαιο KLOTZ που ειχα το καινουριο εξαφανιζε τα πριμα ενω το παλιο σκυλι. Η διαφορα τους ειναι οτι το ενα ηταν Instrument cable και το αλλο super duper high special και δεν θυμαμαι τι αλλο εγραφε. Αυτα για να μην μπερδευτουν καπιοι. Τωρα παρηγγειλα απο θωμα μερικα μετρα απο αυτο με τα 7.90 € το μετρο ελπιζωντας οτι θα ασχοληθω μετα απο καιρο παλι με καλωδια.

 
Αλφαβητικά για να μην παρεξηγηθώ...

Belden 9778, Canare GS-6/GS-4, Evidence Melody, Gepco GL-20, Klotz AC-106 (και το La Grange για το όνομα ;D), Mogami 2524 και το Sommer το ΧΧL αλλά είναι δύσκαμπτο και με κουράζει. Όλα καλά είναι. Και άλλα πολλά....

Τα George L ΔΕΝ τα μπορώ.

Ένα ζευγάρι Neutrik, GLS, G&H, Switchcraft, ένα καλό καλάι, σοβαρό κολητήρι, θερμοσυστελλόμενα για strain relief (πολύ σημαντικό) και η μυρωδιά του φρεσκοψημένου καλάι το Σάββατο πρωί.  ;D

 
Klotz AC-106

Αυτο πρεπει να ειναι το καλο που ειχα

 
Η διαφορά τιμής του όμως σε σχέση με απλά καλώδια είναι η μέρα με τη νύχτα της

μεθεπόμενης μέρας :P Αν έχουμε ποιοτικό εξοπλισμό βεβαίως θα αξίζει να φτιάξουμε

και μερικά καλά καλώδια αλλά όχι και 50 ευρώ το μέτρο...

 
απο οτι καλωδια εχω δοκιμασει εγω μου αρεσαν πιο πολυ τα vovox, λογω καθαροτητας, ευκρινειας και συχνοτικης αποκρισης. κατα καποιο τροπο η καθε κιθαρα ακουγοταν οπως ειναι..

τα george l μου αρεσουν για πεταλιερες, αλλα για live κιθαρα-ενισχυτη, τελικα σε βαθος χρονου δεν τα βρισκω τοσο αξιοπιστα οσο καλωδια με κανονικη κολληση και βυσμα. επιβιορθωνονται πολυ ευκολα αλλα για χρηση σε λαιβ θελω να ειμαι σιγουρος για την καλη κατασταση του καλωδιου. αν παρεις παντως για μακρυ καλωδιο προτιμησε το .255 γιατι δεν διπλωνει και ειναι πολυ πιο ευχρηστο.. φερνει ο ντουκας στην ελλαδα george l αλλα σε τιμη ακριβη συγκρινομενη με αμερικη..

τελευταια φορα παντως ειχα αγορασει καλωδια απο αυτο το site, λογω τιμων και καλου feedback

http://stores.ebay.com/Pro-Audio-LA-So-Nice-Cables?_fcid=80&_jgr=0&_localstpos=&_sid=628156&_stpos=&gbr=1

παντως συμφωνω με το παραπανω σχολιο. το καλο καλωδιο ειναι σημαντικο, αλλα για μενα κατι γυρω στις τιμες των george l δηλ γυρω στα 25-30 ευρω για τετραμετρο καλωδιο και βυσματα αρκει

 
bihlas87 είπε:
.........αλλά όχι και 50 ευρώ το μέτρο...
Όχι ότι δεν υπάρχουν και με πολλαπλάσια αυτής της τιμής καλώδια αλλά ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ουσιαστικός λόγος για αυτά τα χρήματα.

Τα απαραίτητα specs καλύπτονται και με 5-6€/μ. Τα υπόλοιπα είναι για να λέμε.

 
εγώ έχω καταλήξει σε 2 καλώδια που πραγματικά αφήνουν τον ήχο της κιθάρας να περάσει...

Το ένα είναι elixir με επίχρυσα βύσματα, χοντρό γκρι καλώδιο που κόστισε περίπου 30 ευρώ τα 3 μέτρα και 50 ευρώ τα 6 μέτρα. Διαύγεια σε όλο το φάσμα της κιθάρας.

Το άλλο είναι ένα planet waves, 6μετρο, αυτό με το διακόπτη που μπορείς να αλλάζεις κιθάρες στη μέση ενός live χωρίς να χρειάζεται να κάνεις τίποτα εκτός του κουμπιού on-off που βρίσκεται πάνω στο βύσμα. Ακόμα πιο καθαρός ήχος, που όμως μου ακούγεται ξερός/σκληρός, οπότε μάλλον μόνο για live θα το χρησιμοποιώ λόγω ευκολίας και μήκους. Κόστος 23 ευρώ από θωμά.

Αγαπημένο μου τελικά το elixir, από Λογοθέτη (δεν είχα κοιτάξει αλλού στο νετ να συγκρίνω τιμές). Μουσικό καλώδιο, γλυκαίνει τον ήχο ενώ αφήνει τα κρυστάλλινα καθαρά να περνάνε....

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top