Καλα...η εγγυηση της Ελλαδος ειναι σαν να μην εχεις..εγγυηση...και μετα, στις πενες μπορει να εχουν ιδιες τιμες και σε μερικες κιθαρες,,,αλλα εχουν πολυ δρομο ακομα για "ιδιες τιμες" γιατι απλουστατα δεν μπορουν να τις προσφερουν γιατι "δεν βγαινουν"..aris 17561 είπε:Ο Στολας μέχρι πρότεινως είχε όλους σχεδόν τους μπουγκι . Απο την άλλη η αγορά απο εξωτερικό με την λογική ότι θα πάρεις 5-6 και θα τους επιστρέφεται πρέπει να ξέρει ο επιδοξος αγοραστής ότι θα πρεπει να επιβαρύνει κάθε φορά τα έξοδα αποστολής πίσω . Προς Γερμανία αε πούμε . Τα οποία χονδρικα ειναι 150-200 ευρώ . Τα ελληνικά μαγαζιά με τον ένα η τον άλλο τροπο κατα περιόδους φέρνουν σχεδόν όλους τους μπουγκι . Θεωρώ ότι πρεπει να υπάρχει πολυ μεγάλη ανάγκη για να πάρεις ενίσχυτη απέξω . Αν σου χαλάσει ας πούμε και και θες να ενεργοποιησεις την εγγύηση , τότε θα πρεπει να αναλαβεις την αποστολη . Οπότε 200 ευρώ κτλ κτλ .
Δεν χρειάζεται εκδίκηση προς τους έλληνες καταστηματάρχες . Εξάλλου πλέον στις ίδιες τιμες μας τα δίνουν όλα . Ο μόνος λόγος ειναι να μην το βρίσκεις κάτι στην Ελλάδα . Αποψη μου .
Εγω οτι αγοραζω απο ελλαδα ειναι στις ιδιες τιμες... Αντε μικρη διαφορα προς τα επανω... Οταν λες ειναι σαν να μην εχεις εγγυηση τι εννοεις ? Δηλαδη αν παρεις εναν dual rectifier και χαλασει κατι δεν θα στο φτιαξουν ? Πες ενα παραδειγμα... Συμφωνω οτι υπαρχει μια δυσκιλιοτητα αλλα εξαρταται την ζημια... Αν σου πεσει κατω η χυθει καφες μεσα δεν θα γινει δουλεια... Εγω ειχα παρει απο νακα μια πεταλιερα... Μου κολησε το λογισμικο και μονοι τους αναλαβανε και μου το αντικαταστησανε...alexi είπε:Καλα...η εγγυηση της Ελλαδος ειναι σαν να μην εχεις..εγγυηση...και μετα, στις πενες μπορει να εχουν ιδιες τιμες και σε μερικες κιθαρες,,,αλλα εχουν πολυ δρομο ακομα για "ιδιες τιμες" γιατι απλουστατα δεν μπορουν να τις προσφερουν γιατι "δεν βγαινουν"..
Καθόλου υπερβολικά..oselifer είπε:alexi,
τα παραδείγματα που λες μου φαίνοναι υπερβολικά και σε κάθε περίπτωση ήταν λάθος των φίλων σου που δεν κυνήγησαν τα δικαιώματα τους.
Το θέμα είναι ότι μέχρι να δικαιωθείς για αντικείμενο που κάνει π.χ.300 ευρώ μπορεί να έχεις πληρώσει τα μισά και να έχει περάσει και κανάς χρόνος..Σε κάθε περίπτωση θα δικαιώνονταν.
Έχω ξαναγράψει πως όταν ήμουν φοιτητής(2001-2006) έχω δουλέψει σε μουσικομάγαζα.πιστευω οτι τελικα ο φιλος σου μαλλον εφτιαγε για την ζημια και γιαυτο και δεχτηκε να πληρωσει... Διαφορετικα δεν υπαρχει λογικη εξηγηση...
Οκ μαζι σου... Ειπα και παραπανω... Δεν ειμαι με το μερος του εκαστωτε μαγαζατορα... Με το μερος του ελληνα αγοραστη ειμαι... Απλα λεω πως αν κατι υπαρχει ελλαδα προτιμωτερο ειναι να το παιρνεις απο ελλαδα... Οσο και μυστηριος να ειναι ο μαγαζατωρας πιστευω θα γινει δουλεια... Αν ειναι καποιος ασχετος και τον κοριδεψουνε τι να πω... Ας προσεξει λιγο και εδω ειναι και το noiz να βοηθησει και να κατευθηνει...Κανιμώθριος είπε:Καθόλου υπερβολικά..
Έχω ζήσει το ίδιο με tonelab πεταλιέρα φίλου στο δίμηνο,ο οποίος μάλιστα έπαιζε μόνο σπίτι του..
Πλήρωσε για να του την επισκευάσουν γιατί τον έπεισαν ότι φταίει ενώ την πήγε όπως την αγόρασε.
Άλλος επαρχιώτης φίλος είχε φάει κάμποσα χρήματα σε μεταφορικά με πλήκτρα σε εγγύηση.
Το θέμα είναι ότι μέχρι να δικαιωθείς για αντικείμενο που κάνει π.χ.300 ευρώ μπορεί να έχεις πληρώσει τα μισά και να έχει περάσει και κανάς χρόνος..
Έχει χρειαστεί(όχι για μουσικό εξοπλισμό)να πάω σε συνήγορο του πολίτη..
Έχει χρειαστεί να μπλέξω-πληρώσω και δικηγόρο για θέμα με αγορά.
Έχω ξαναγράψει πως όταν ήμουν φοιτητής(2001-2006) έχω δουλέψει σε μουσικομάγαζα.
Ξέρεις πόσο εύκολα μπορώ να σε πείσω ότι φταις αν δεν είσαι διαβασμένος ή αγνοείς τα δικαιώματά σου;
Ξέρεις τι είναι να φεύγει "επισκευασμένο" αντικείμενο 3 φορές σε επαρχία χωρίς να έχει ανοιχτεί καν,με την προοπτική να βαρεθεί ο αγοραστής και να μην ξανασχοληθεί;
Ευτυχώς όποτε μου βρωμούσε το εργασιακό περιβάλλον έριχνα μια περήφανη παραίτηση και ευτυχώς βρήκα μαγαζί τίμιο που κάναμε χωριό.
Φυσικά ο τίμιος έχει κλείσει..
Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ,ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ,
ΜΗΝ ΧΑΛΑΤΕ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΣΑΣ,ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΕ ΠΩΛΗΤΗ, ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ.
Όπως έγραψα και πριν ..aris 17561 είπε:Οκ μαζι σου... Ειπα και παραπανω... Δεν ειμαι με το μερος του εκαστωτε μαγαζατορα... Με το μερος του ελληνα αγοραστη ειμαι... Απλα λεω πως αν κατι υπαρχει ελλαδα προτιμωτερο ειναι να το παιρνεις απο ελλαδα...
οπότε και για μένα,ναι,αν τηρούνται τα παραπάνω δεν έχω λόγο να παραγγείλω απ'έξω..Δεν νομίζω να υπάρχει ανθρωπος που αν ένα ελληνικό μαγαζί έχει υπεύθυνο after sale service και τιμή(όχι ίδια, δεν περιμένω θαύματα)αλλά ελαφρά μεγαλύτερη,
να προτιμήσει τελικά να τον παραγγείλει απ'έξω.
Δεν ξέρω αν τα γραφόμενα αληθεύουν, αλλά σε τέτοια περίπτωση η άμεση καταγγελία και αν είναι απαραίτητο η περαιτέρω νομική κίνηση δικαιώνουν τον καταναλωτή. Έχω πέσει κι εγώ θύμα απαράδεκτης και άθλιας αποφυγής των υποχρεώσεων εγγύησης στο παρελθόν, έπραξα ανάλογα & τέρμα η πιτυρίδα (και σε ενάμισι μήνα, όχι σε ένα χρόνο και βάλε).oselifer είπε:alexi,
τα παραδείγματα που λες μου φαίνοναι υπερβολικά και σε κάθε περίπτωση ήταν λάθος των φίλων σου που δεν κυνήγησαν τα δικαιώματα τους.
Σε κάθε περίπτωση θα δικαιώνονταν.
Αν δεν κάνω λάθος μένεις μόνιμα στο εξωτερικό (Βέλγιοbloody_sunday είπε:Δεν ξέρω αν τα γραφόμενα αληθεύουν, αλλά σε τέτοια περίπτωση η άμεση καταγγελία και αν είναι απαραίτητο η περαιτέρω νομική κίνηση δικαιώνουν τον καταναλωτή. Έχω πέσει κι εγώ θύμα απαράδεκτης και άθλιας αποφυγής των υποχρεώσεων εγγύησης στο παρελθόν, έπραξα ανάλογα & τέρμα η πιτυρίδα (και σε ενάμισι μήνα, όχι σε ένα χρόνο και βάλε).
Μιλάω για μια περίπτωση στην Ελλάδα, με αγορά ψηφιακής βιντεοκάμερας από κατάστημα πασίγνωστης αλυσίδας ηλεκτρονικών στην Α. Παρασκευή πριν από 3-4 χρόνια. Σταματούσε να λειτουργεί ορισμένες φορές στα καλά του καθουμένου, αλλά δεν αναγνώριζαν το σφάλμα (κάποια you're-fucking-kidding-me δικαιολογία είχαν βρει, νομίζω πως δεν... διαλέγει να τα κακαρώσει τη στιγμή που ήμασταν εκεί, και πως είναι μια χαρά).S9F είπε:Αν δεν κάνω λάθος μένεις μόνιμα στο εξωτερικό (Βέλγιο,οπότε αναφέρεσαι σε εγχώρια περίπτωση ή όχι; Επίσης,τι ακριβώς έγινε σε 1.5 μήνα;
Μάλιστα...Μπράβο σου που δεν μάσησες.Έχω και γω μιά ιστορία:Εδώ και 2-3 μερες πηγαινοερχόμουν σε επίσημη αντιπροσωπεία (που τις αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι,αλλά -φαινομενικά- δεν είχα άλλη επιλογή στη συγκεκριμένη περίπτωση...) διότι είχα πρόβλημα με ένα αυτοκίνητό μου.Επέμεναν πως -όλως τυχαίως- το πρόβλημα εντοπιζόταν στο πιό ακριβό ανταλλακτικό...(surprise-surprise... :bloody_sunday είπε:Μιλάω για μια περίπτωση στην Ελλάδα, με αγορά ψηφιακής βιντεοκάμερας από κατάστημα πασίγνωστης αλυσίδας ηλεκτρονικών στην Α. Παρασκευή πριν από 3-4 χρόνια. Σταματούσε να λειτουργεί ορισμένες φορές στα καλά του καθουμένου, αλλά δεν αναγνώριζαν το σφάλμα (κάποια you're-fucking-kidding-me δικαιολογία είχαν βρει, νομίζω πως δεν... διαλέγει να τα κακαρώσει τη στιγμή που ήμασταν εκεί, και πως είναι μια χαρά).
Αν θυμάμαι καλά, δεν απευθυνθήκαμε καν σε Προστασία του Καταναλωτή ή κάτι συναφές. Με ένα υποτυπώδες εξώδικο και με δυο τηλέφωνα στο δικηγόρο της ελληνικής αντιπροσωπίας, εκείνοι (και όχι η αλυσίδα) μας έστειλαν καινούργια, ένα-ενάμιση μήνα μετά το περιστατικό. Το ανθρωπάριο που ήταν προϊστάμενος στο υποκατάστημα αυτό μας είχε βρίσει και απειλήσει, και από τα κεντρικά ένιπταν τας χείρας τους κανονικότατα γιατί τελεί υπό κάποιας μορφής franchise και δεν είναι ένα από τα "δικά τους". Φυσικά, αν τους ένοιαζε η φήμη του καραγκιοζαριού τους, θα μας είχαν ζητήσει συγγνώμη για την άθλια συμπεριφορά του και θα του είχαν κάνει τη ζωή πατίνι... αλλά δεν βαριέσαι βρε αδερφέ...
Παρόμοια περιστατικά να φάνε και οι κότες: τεχνικός-τζίνι σε άλλη πασίγνωστη (και με καλό όνομα) αλυσίδα ηλεκτρονικών και υπολογιστών έκαψε τροφοδοτικό, πλακέτα και επεξεργαστή από desktop pc (αγορασμένα όλα από εκεί), και προσπαθούσε να τη σκαπουλάρει για να μην πληρώσει το λάθος του, λέγοντας πως το τροφοδοτικό τα πήρε αμπάριζα επειδή ήταν ελαττωματικό. Αυτό όμως συνέβη όταν βρισκόταν ήδη στο service ενώ πριν ήταν μια χαρά, και επανειλημμένα έπεφτε σε αντιφάσεις. Όντας δασκαλεμένος, όταν πήγα για εξηγήσεις είχα δυο μάρτυρες μαζί μου που είπα αργότερα στον προϊστάμενο πως θα καταθέσουν για το περιστατικό ακριβώς όπως εξελίχθηκε. Μετά τη φοβέρα, ακολουθησε ένα τηλεφώνημα δυο λεπτών στα κεντρικά από τον προϊστάμενο ενώπιόν μου. Κλείνοντας, κανόνισε μέσα σε 13 δευτερόλεπτα να πληρώσουν όλη τη βλάβη και την συναρμολόγηση οι ίδιοι.
Ενταξει παλι μαζι σου... αλλα εδω μιλαμε για κιθαρες... !!! Δεν μπορουμε να το τσουβαλιασουμε το θεμα με ολα τα αλλα... Διοτι αν δεχτουμε οτι οι ελληνες ειμαστε λαμογια τοτε βαζουμε και τον δικο μας εαυτο μεσα ... Οποτε αυτο ειναι γενικευμενο θεμα που εχουμε σαν λαος... Εδω μιλαμε για του ελληνες κιθαρομαγαζατωρες ... Γιατι αλλιως ο ενας θα λεει για το αυτοκινητο ο αλλος για την κιθαρα , εγω για την μοδιστρα μου και παει λεγονταςS9F είπε:Μάλιστα...Μπράβο σου που δεν μάσησες.Έχω και γω μιά ιστορία:Εδώ και 2-3 μερες πηγαινοερχόμουν σε επίσημη αντιπροσωπεία (που τις αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι,αλλά -φαινομενικά- δεν είχα άλλη επιλογή στη συγκεκριμένη περίπτωση...) διότι είχα πρόβλημα με ένα αυτοκίνητό μου.Επέμεναν πως -όλως τυχαίως- το πρόβλημα εντοπιζόταν στο πιό ακριβό ανταλλακτικό...(surprise-surprise... :) που σήμαινε κάνα χιλιάρικο,ενώ ήμουν κατά 99% σίγουρος ότι η αιτία του προβλήματος ήταν διαφορετική και η λύση ήταν πολύ μα πολύ πιό φτηνή,σχεδόν στο 1/10 του κόστους.Τους έδωσα ευγενικά πολλές ευκαιρίες να "μαζευτούν" και να σταματήσουν να μου λένε π@π@ριές...Επέμενα ξανά και ξανά,αλλά μάταια...
Εξάλλου,σήμερα μου ήρθε ένα μαγικό μαραφέτι από χώρα μακρινή( ;D) και το αυτοκίνητο είναι μιά χαρά τώρα.
Α,ξέχασα:Αύριο τους περιμένει μιά..."Kinder-έκπληξη"...![]()
Ποιο ανταλλακτικό ήταν, και τι τους περιμένει? (Δεν το έπιασα...)S9F είπε:Εξάλλου,σήμερα μου ήρθε ένα μαγικό μαραφέτι από χώρα μακρινή( ;D) και το αυτοκίνητο είναι μιά χαρά τώρα.
Α,ξέχασα:Αύριο τους περιμένει μιά..."Kinder-έκπληξη"...![]()