Ποιος στοκάρει mesa boogie??

Ο Στολας μέχρι πρότεινως είχε όλους σχεδόν τους μπουγκι . Απο την άλλη η αγορά απο εξωτερικό με την λογική ότι θα πάρεις 5-6 και θα τους επιστρέφεται πρέπει να ξέρει ο επιδοξος αγοραστής ότι θα πρεπει να επιβαρύνει κάθε φορά τα έξοδα αποστολής πίσω . Προς Γερμανία αε πούμε . Τα οποία χονδρικα ειναι 150-200 ευρώ . Τα ελληνικά μαγαζιά με τον ένα η τον άλλο τροπο κατα περιόδους φέρνουν σχεδόν όλους τους μπουγκι . Θεωρώ ότι πρεπει να υπάρχει πολυ μεγάλη ανάγκη για να πάρεις ενίσχυτη απέξω . Αν σου χαλάσει ας πούμε και και θες να ενεργοποιησεις την εγγύηση , τότε θα πρεπει να αναλαβεις την αποστολη . Οπότε 200 ευρώ κτλ κτλ .

Δεν χρειάζεται εκδίκηση προς τους έλληνες καταστηματάρχες . Εξάλλου πλέον στις ίδιες τιμες μας τα δίνουν όλα . Ο μόνος λόγος ειναι να μην το βρίσκεις κάτι στην Ελλάδα . Αποψη μου .

 
Ο στόλλας δεν έχει καν τον 5:25.. και δεν ξέρω αν θα τον φέρει ειδικά τώρα που βγήκε ο 2:25 plus.. όπως και να χει! εντελώς τυχαία πάω πράγα την άλλη βδομάδα! ελπίζω κάτι να βρώ εκεί να δοκιμάσω... :-\

 
aris 17561 είπε:
Ο Στολας μέχρι πρότεινως είχε όλους σχεδόν τους μπουγκι . Απο την άλλη η αγορά απο εξωτερικό με την λογική ότι θα πάρεις 5-6 και θα τους επιστρέφεται πρέπει να ξέρει ο επιδοξος αγοραστής ότι θα πρεπει να επιβαρύνει κάθε φορά τα έξοδα αποστολής πίσω . Προς Γερμανία αε πούμε . Τα οποία χονδρικα ειναι 150-200 ευρώ . Τα ελληνικά μαγαζιά με τον ένα η τον άλλο τροπο κατα περιόδους φέρνουν σχεδόν όλους τους μπουγκι . Θεωρώ ότι πρεπει να υπάρχει πολυ μεγάλη ανάγκη για να πάρεις ενίσχυτη απέξω . Αν σου χαλάσει ας πούμε και και θες να ενεργοποιησεις την εγγύηση , τότε θα πρεπει να αναλαβεις την αποστολη . Οπότε 200 ευρώ κτλ κτλ .

Δεν χρειάζεται εκδίκηση προς τους έλληνες καταστηματάρχες . Εξάλλου πλέον στις ίδιες τιμες μας τα δίνουν όλα . Ο μόνος λόγος ειναι να μην το βρίσκεις κάτι στην Ελλάδα . Αποψη μου .
Καλα...η εγγυηση της Ελλαδος ειναι σαν να μην εχεις..εγγυηση...και μετα, στις πενες μπορει να εχουν ιδιες τιμες και σε μερικες κιθαρες,,,αλλα εχουν πολυ δρομο ακομα για "ιδιες τιμες" γιατι απλουστατα δεν μπορουν να τις προσφερουν γιατι "δεν βγαινουν"..

 
alexi είπε:
Καλα...η εγγυηση της Ελλαδος ειναι σαν να μην εχεις..εγγυηση...και μετα, στις πενες μπορει να εχουν ιδιες τιμες και σε μερικες κιθαρες,,,αλλα εχουν πολυ δρομο ακομα για "ιδιες τιμες" γιατι απλουστατα δεν μπορουν να τις προσφερουν γιατι "δεν βγαινουν"..
Εγω οτι αγοραζω απο ελλαδα ειναι στις ιδιες τιμες...  Αντε μικρη διαφορα προς τα επανω... Οταν λες ειναι σαν να μην εχεις εγγυηση τι εννοεις ? Δηλαδη αν παρεις εναν dual rectifier και χαλασει κατι δεν θα στο φτιαξουν ? Πες ενα παραδειγμα... Συμφωνω οτι υπαρχει μια δυσκιλιοτητα αλλα εξαρταται την ζημια... Αν σου πεσει κατω η χυθει καφες μεσα δεν θα γινει δουλεια... Εγω ειχα παρει απο νακα μια πεταλιερα... Μου κολησε το λογισμικο και μονοι τους αναλαβανε και μου το αντικαταστησανε...

Αλλα πες ενα παραδειγμα για να καταλαβαουμε...

 
Για μενα ειναι αυτονοητο φιλε Αρη, να μην πεταξω τον ενισχυτη απ το παραθυρο..ουτε να χυσω καφε πανω του...και μετα ασπουμε να ζηταω και εγγυηση?  Αλλα αφου θες παραδειγμα.. ;D

Παραδειγμα..

Ενας γνωστος μου πηρε εναν Bogner-Line 6 combo..απ τον Νακα..και μετα απο λιγο καιρο..κατι επαθε το μηχανάκι και δεν δούλευε σωστα...αν θυμαμε καλα ειχε προβλημα στο pot του master volume...

και τι νομιζεις οτι εκανε..? Το πηγε πισω...με εγγυση παρακαλω...και τι εκαναν? Αντι να του αλλαξουν το pot, του αλλαξαν την πλακετα...και πληρωσε απο πανω γυρω στα 80ε..μεχρι που τελικα ηρθε σπιτι και το προβλημα ηταν εκει..

τελικα ο ενισχυτης φτιάχτηκε απο συμφορουμιτη μας...με ελαχιστο κοστος...

Αλλο παραδειγμα..

Αλλος γνωστος μου, πηρε μια orange κεφαλη απο τον Λογοθέτη...επαθε ζημια μετα απο 4 μήνες..και δεν τον επερνε πισω ουτε καν να τον δει τον ενισχυτή!!

εχω και αλλα παραδείγματα να πω απο ΚΑΚΙΣΤΟ service και συμπεριφορά απο Ελληνικά μαγαζια.

Τωρα πως καταφερες και εχεις καλες εμπειρίες, άγνωστο.. ;D

Παντα φιλικα... :)

 
@alexi

το λάθος ήταν του φίλου σου που 1ον δέχτηκε να πληρώσει για κάτι που χάλασε εντός εγγύησης και προφανώς όχι από δική του υπαιτιότητα (για να μη σχολιάσω το άλλαγμα πλακέτας για χαλασμένο ποτ που μου φαίνεται κουλό) και 2ον το ότι δεν τον έλεγξε μπροστά τους για να δει αν δουλεύει....ΚΑΙ που δεν τον επέστρεψε αφού πλήρωσε και είδε πως δεν είχαν φτιάξει τίποτα

αυτή η περίπτωση δεν είναι από τις συνηθισμένες και εν μέρει φταίτε κι εσείς (πέραν του γεγονότος πως ο αντιπρόσωπος πρέπει να φερθεί άψογα σε κάθε περίπτωση, αλλά ας είστε κι εσείς λίγο υποψιασμένοι βρε αδερφέ!)

αυτά πάντα σε ύφος συζήτησης και όχι για να στην πω...

ΥΓ. ποιος εννοείς Bogner-Line6 combo?

 
alexi,

τα παραδείγματα που λες μου φαίνοναι υπερβολικά και σε κάθε περίπτωση ήταν λάθος των φίλων σου που δεν κυνήγησαν τα δικαιώματα τους.

Σε κάθε περίπτωση θα δικαιώνονταν.

 
Eννοειται πως δεν πας με τον σταυρο στο χερι να διεκδικησεις κατι οταν ο μαγαζατωρας δεν ανταποκρινεται...

Παντως για την ιστορια πιστευω οτι εφοσον ο φιλος σου τελικα δεχτηκε να πληρωσει 80 ευρω για κατι που οπως λες δεν εφταιγε , πιστευω οτι τελικα ο φιλος σου μαλλον εφτιαγε για την ζημια και γιαυτο και δεχτηκε να πληρωσει... Διαφορετικα δεν υπαρχει λογικη εξηγηση... Ισως κι εσενα το παλικαρι να μην στο εξηγησε καλα...

Επισης να σου πω οτι δεν ειμαι υπερ του μαγαζατορα , αλλα του ελληνα αγοραστη διοτι αν τελικα ο φιλος σου ειχε παρει τον bogner απο γερμανια για παραδειγμα , για να τον στειλει πισω και να του επιστρεψουν καινουριο , περα απο το οτι η ολη η διαδικασια θα γινοταν σε 1 μηνα περιπου με τα πηγαινε ελα , θα αναλαμβανε την επιστροφη του κομπο ο ιδιος προς γερμανια , του τεστιν , 300 ευρω μες το νερο ...Αρα τι τον συνεφερε καλυτερα ? Τα 80 η τα 300 ?

Και να το παω και λιγο πιο μακρια , αν τελικα εστελνε πισω τον ενισχυτη και ηταν δικη του υπετιοτητα που απο οτι υποψιαζομαι ητανε , θα πληρωνε 300 για να τον στειλει πισω και αλλα 300 για να του τον ξαναστειλουν παλι Ελλαδα... Δηλαδη γαμησε τα.... Αν μπορεις να εξυπηρετηθεις απο ελλαδα ειναι κριμα... Δεν τα λεω ετσι... Τα εχω ζησει... Τα πηγαινε ελα με γερμανιες και αγγλιες , τα εχω ζησει και μονο κακες εμπειριες εχω... Οι περισσοτεροι απο εδω ξερουν τις περιπετειες μου και ελεγα 1000 φορες η ξινιλα του υπαλληλου του νακα παρα η διαδικασια αυτη...Δεν ειναι οτι δεν σου κανουν την δουλεια σου οι γερμανοι... Μια χαρα στην κανουν... Ειναι μακρια ομως ... τα πηγαινε ελα και οι επικοινωνιες κουραζουν...

 
oselifer είπε:
alexi,

τα παραδείγματα που λες μου φαίνοναι υπερβολικά και σε κάθε περίπτωση ήταν λάθος των φίλων σου που δεν κυνήγησαν τα δικαιώματα τους.
Καθόλου υπερβολικά..

Έχω ζήσει το ίδιο με tonelab πεταλιέρα φίλου στο δίμηνο,ο οποίος μάλιστα έπαιζε μόνο σπίτι του..

Πλήρωσε για να του την επισκευάσουν γιατί τον έπεισαν ότι φταίει ενώ την πήγε όπως την αγόρασε.

Άλλος επαρχιώτης φίλος είχε φάει κάμποσα χρήματα σε μεταφορικά με πλήκτρα σε εγγύηση.

Σε κάθε περίπτωση θα δικαιώνονταν.
Το θέμα είναι ότι μέχρι να δικαιωθείς για αντικείμενο που κάνει π.χ.300 ευρώ μπορεί να έχεις πληρώσει τα μισά και να έχει περάσει και κανάς χρόνος..

Έχει χρειαστεί(όχι για μουσικό εξοπλισμό)να πάω σε συνήγορο του πολίτη..

Έχει χρειαστεί να μπλέξω-πληρώσω και δικηγόρο για θέμα με αγορά.

πιστευω οτι τελικα ο φιλος σου μαλλον εφτιαγε για την ζημια και γιαυτο και δεχτηκε να πληρωσει... Διαφορετικα δεν υπαρχει λογικη εξηγηση...
Έχω ξαναγράψει πως όταν ήμουν φοιτητής(2001-2006) έχω δουλέψει σε μουσικομάγαζα.

Ξέρεις πόσο εύκολα μπορώ να σε πείσω ότι φταις αν δεν είσαι διαβασμένος ή αγνοείς τα δικαιώματά σου;

Ξέρεις τι είναι να φεύγει "επισκευασμένο" αντικείμενο 3 φορές σε επαρχία χωρίς να έχει ανοιχτεί καν,με την προοπτική να βαρεθεί ο αγοραστής και να μην ξανασχοληθεί;

Ευτυχώς όποτε μου βρωμούσε το εργασιακό περιβάλλον έριχνα μια περήφανη παραίτηση και ευτυχώς βρήκα μαγαζί τίμιο που κάναμε χωριό.

Φυσικά ο τίμιος έχει κλείσει..

Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ,ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ,

ΜΗΝ ΧΑΛΑΤΕ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΣΑΣ,ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΕ ΠΩΛΗΤΗ, ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ.

 
Κανιμώθριος είπε:
Καθόλου υπερβολικά..

Έχω ζήσει το ίδιο με tonelab πεταλιέρα φίλου στο δίμηνο,ο οποίος μάλιστα έπαιζε μόνο σπίτι του..

Πλήρωσε για να του την επισκευάσουν γιατί τον έπεισαν ότι φταίει ενώ την πήγε όπως την αγόρασε.

Άλλος επαρχιώτης φίλος είχε φάει κάμποσα χρήματα σε μεταφορικά με πλήκτρα σε εγγύηση.

Το θέμα είναι ότι μέχρι να δικαιωθείς για αντικείμενο που κάνει π.χ.300 ευρώ μπορεί να έχεις πληρώσει τα μισά και να έχει περάσει και κανάς χρόνος..

Έχει χρειαστεί(όχι για μουσικό εξοπλισμό)να πάω σε συνήγορο του πολίτη..

Έχει χρειαστεί να μπλέξω-πληρώσω και δικηγόρο για θέμα με αγορά.

Έχω ξαναγράψει πως όταν ήμουν φοιτητής(2001-2006) έχω δουλέψει σε μουσικομάγαζα.

Ξέρεις πόσο εύκολα μπορώ να σε πείσω ότι φταις αν δεν είσαι διαβασμένος ή αγνοείς τα δικαιώματά σου;

Ξέρεις τι είναι να φεύγει "επισκευασμένο" αντικείμενο 3 φορές σε επαρχία χωρίς να έχει ανοιχτεί καν,με την προοπτική να βαρεθεί ο αγοραστής και να μην ξανασχοληθεί;

Ευτυχώς όποτε μου βρωμούσε το εργασιακό περιβάλλον έριχνα μια περήφανη παραίτηση και ευτυχώς βρήκα μαγαζί τίμιο που κάναμε χωριό.

Φυσικά ο τίμιος έχει κλείσει..

Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ,ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ,

ΜΗΝ ΧΑΛΑΤΕ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΣΑΣ,ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΕ ΠΩΛΗΤΗ, ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ.
Οκ μαζι σου... Ειπα και παραπανω... Δεν ειμαι με το μερος του εκαστωτε μαγαζατορα... Με το μερος του ελληνα αγοραστη ειμαι... Απλα λεω πως αν κατι υπαρχει ελλαδα προτιμωτερο ειναι να το παιρνεις απο ελλαδα... Οσο και μυστηριος να ειναι ο μαγαζατωρας πιστευω θα γινει δουλεια... Αν ειναι καποιος ασχετος και τον κοριδεψουνε τι να πω... Ας προσεξει λιγο και εδω ειναι και το noiz να βοηθησει και να κατευθηνει...

 
aris 17561 είπε:
Οκ μαζι σου... Ειπα και παραπανω... Δεν ειμαι με το μερος του εκαστωτε μαγαζατορα... Με το μερος του ελληνα αγοραστη ειμαι... Απλα λεω πως αν κατι υπαρχει ελλαδα προτιμωτερο ειναι να το παιρνεις απο ελλαδα... 
Όπως έγραψα και πριν ..

Δεν νομίζω να υπάρχει ανθρωπος που αν ένα ελληνικό μαγαζί έχει υπεύθυνο after sale service και τιμή(όχι ίδια, δεν περιμένω θαύματα)αλλά ελαφρά μεγαλύτερη,

να προτιμήσει τελικά να τον παραγγείλει απ'έξω.
οπότε και για μένα,ναι,αν τηρούνται τα παραπάνω δεν έχω λόγο να παραγγείλω απ'έξω..

 
oselifer είπε:
alexi,

τα παραδείγματα που λες μου φαίνοναι υπερβολικά και σε κάθε περίπτωση ήταν λάθος των φίλων σου που δεν κυνήγησαν τα δικαιώματα τους.

Σε κάθε περίπτωση θα δικαιώνονταν.
Δεν ξέρω αν τα γραφόμενα αληθεύουν, αλλά σε τέτοια περίπτωση η άμεση καταγγελία και αν είναι απαραίτητο η περαιτέρω νομική κίνηση δικαιώνουν τον καταναλωτή. Έχω πέσει κι εγώ θύμα απαράδεκτης και άθλιας αποφυγής των υποχρεώσεων εγγύησης στο παρελθόν, έπραξα ανάλογα & τέρμα η πιτυρίδα (και σε ενάμισι μήνα, όχι σε ένα χρόνο και βάλε).

 
bloody_sunday είπε:
Δεν ξέρω αν τα γραφόμενα αληθεύουν, αλλά σε τέτοια περίπτωση η άμεση καταγγελία και αν είναι απαραίτητο η περαιτέρω νομική κίνηση δικαιώνουν τον καταναλωτή. Έχω πέσει κι εγώ θύμα απαράδεκτης και άθλιας αποφυγής των υποχρεώσεων εγγύησης στο παρελθόν, έπραξα ανάλογα & τέρμα η πιτυρίδα (και σε ενάμισι μήνα, όχι σε ένα χρόνο και βάλε).
Αν δεν κάνω λάθος μένεις μόνιμα στο εξωτερικό (Βέλγιο;),οπότε αναφέρεσαι σε εγχώρια περίπτωση ή όχι; Επίσης,τι ακριβώς έγινε σε 1.5 μήνα;

 
Ρε παιδιά ,με βάση την Ευρωπαική νομοθεσία ,όλες οι ηλεκτρικές συσκευές υποχρεωτικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση ,καθώς επίσης για να πωλούνται εντός ΕΕ υποχρεωτικά φέρουν το λογότυπο CE .

Το αν κάποιος αντιπρόσωπος, ή πωλητής -και εφόσον δεν έχουμε κάνει εμείς προφανή παπαριά- μας κάνει το βαρύ πεπόνι, είναι στη διακριτική μας ευκαίρια να τον κυνηγήσουμε και να δικαιωθούμε.

Οι περισσότερες ηλ συσκευές καθότι παράγονται σε χώρες της Ασίας με αστείο κόστος ,συμπεριλαμβάνουν συνήθως στην τιμή κτήσης και την περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ,χωρίς πολλά-πολλά εντός εγγύησης .

Εταιρεία του κλάδου μου που συνεργάζομαι μαζί της,προτιμά να αντικαθιστά ακόμα και εμφανώς κακοποιημένα από τον αγοραστή εργαλεία ,προκειμένου να ξαναφτιάξει το όνομά της που κατέστρεψε στο παρελθόν ο προηγούμενος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα εξαιτίας γελοίων συμπεριφορών στο σέρβις.

Πριν 1,5 χρόνο πήρα ένα νετ μπουκ με 250 ευρώ και επειδή το σέρβις της εταιρείας έφυγε από Ελλάδα και καθότι το μηχανάκι ήταν ελατωμματικό από κούνια, έχουν πληρώσει 2 φορές μεταφορικά για σέρβις στη Τσεχία και μια 3η που μου το αντικατέστησαν πλέον με καινούριο ,καθότι τη τρίτη φορά ,φρόντισα και τους την έκανα εγώ, καθότι με κούρασαν τα πήγαιν' έλα .................το βραχυκύκλωσα  ;D.......................................και μου έδωσαν νέα 2ετή εγγύηση  8)

Τώρα ,αν μιλάμε για υψηλής αξίας μηχανάκια ,που ακόμα παράγωνται σε ''δυτικές'' χώρες, τι να λέμε ? Θα κάτσει πχ μια σοβαρή εταιρεία να αμφισβητηθεί για τη ποιότητά της ,την οποία ακριβοπληρώνουμε,επειδή το θέλει ο κάθε μαλιάγκουρας αντιπρόσωπος? Μια επιστολή στη μαμά εταιρεία και το πράμα στρώνει , απλά θέλει και λίγο υπομονή και λίγο τρόπο ...........στην Ελλάδα ζούμε .

Μιλάμε πάντα για υπαρκτά προβλήματα και όχι για δικές μας καγκουριές ,μιλάμε για 2012 και όχι για 1980 έτσι?  

 
S9F είπε:
Αν δεν κάνω λάθος μένεις μόνιμα στο εξωτερικό (Βέλγιο;),οπότε αναφέρεσαι σε εγχώρια περίπτωση ή όχι; Επίσης,τι ακριβώς έγινε σε 1.5 μήνα;
Μιλάω για μια περίπτωση στην Ελλάδα, με αγορά ψηφιακής βιντεοκάμερας από κατάστημα πασίγνωστης αλυσίδας ηλεκτρονικών στην Α. Παρασκευή πριν από 3-4 χρόνια. Σταματούσε να λειτουργεί ορισμένες φορές στα καλά του καθουμένου, αλλά δεν αναγνώριζαν το σφάλμα (κάποια you're-fucking-kidding-me δικαιολογία είχαν βρει, νομίζω πως δεν... διαλέγει να τα κακαρώσει τη στιγμή που ήμασταν εκεί, και πως είναι μια χαρά).

Αν θυμάμαι καλά, δεν απευθυνθήκαμε καν σε Προστασία του Καταναλωτή ή κάτι συναφές. Με ένα υποτυπώδες εξώδικο και με δυο τηλέφωνα στο δικηγόρο της ελληνικής αντιπροσωπίας, εκείνοι (και όχι η αλυσίδα) μας έστειλαν καινούργια, ένα-ενάμιση μήνα μετά το περιστατικό. Το ανθρωπάριο που ήταν προϊστάμενος στο υποκατάστημα αυτό μας είχε βρίσει και απειλήσει, και από τα κεντρικά ένιπταν τας χείρας τους κανονικότατα γιατί τελεί υπό κάποιας μορφής franchise και δεν είναι ένα από τα "δικά τους". Φυσικά, αν τους ένοιαζε η φήμη του καραγκιοζαριού τους, θα μας είχαν ζητήσει συγγνώμη για την άθλια συμπεριφορά του και θα του είχαν κάνει τη ζωή πατίνι... αλλά δεν βαριέσαι βρε αδερφέ...

Παρόμοια περιστατικά να φάνε και οι κότες: τεχνικός-τζίνι σε άλλη πασίγνωστη (και με καλό όνομα) αλυσίδα ηλεκτρονικών και υπολογιστών έκαψε τροφοδοτικό, πλακέτα και επεξεργαστή από desktop pc (αγορασμένα όλα από εκεί), και προσπαθούσε να τη σκαπουλάρει για να μην πληρώσει το λάθος του, λέγοντας πως το τροφοδοτικό τα πήρε αμπάριζα επειδή ήταν ελαττωματικό. Αυτό όμως συνέβη όταν βρισκόταν ήδη στο service ενώ πριν ήταν μια χαρά, και επανειλημμένα έπεφτε σε αντιφάσεις. Όντας δασκαλεμένος, όταν πήγα για εξηγήσεις είχα δυο μάρτυρες μαζί μου που είπα αργότερα στον προϊστάμενο πως θα καταθέσουν για το περιστατικό ακριβώς όπως εξελίχθηκε. Μετά τη φοβέρα, ακολουθησε ένα τηλεφώνημα δυο λεπτών στα κεντρικά από τον προϊστάμενο ενώπιόν μου. Κλείνοντας, κανόνισε μέσα σε 13 δευτερόλεπτα να πληρώσουν όλη τη βλάβη και την συναρμολόγηση οι ίδιοι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
στην τελικη ομως, γιατι να ασχολησαι με μαρτυρες, καταγγελιες και αχρειαστες συζητησεις, και να μην αγορασεις κατευθειαν απο εξω (οπου ξερεις οτι δεν θα συμβει ποτε κατι τετοιο σε μεγαλα σοβαρα μαγαζια).

Η (κεφαλαιο η), γιατι  να μην αγορασεις απο τα λιγα εγχωρια μαγαζια που δεν θα σου πουν ποτε δικαιολογιες υπεκφυγες κτλ, αλλα θα τιμησουν την εγγυηση χωρις πολλα πολλα (οταν δουν βεβαια οτι δεν φταιει κατι αλλο για το προβλημα). απο προσωπικη πειρα η ρωτωντας φιλους οι  περισσοτεροι ξερουμε ποιες επιχειρησεις ειναι σωστες και ποιες οχι σε after sales service και support, οποτε κινουμαστε και αναλογα 

 
ή πολύ απλά....κάνεις μερικές καλές γύρες στα μαγαζιά της πόλης σου....επιλέγεις τους "σωστούς" και καθαρίζεις...

όσο για τα μαγαζιά του εξωτερικού, χίλια καλά έχουν, αλλά σε περίπτωση μαλακίες τα μειονεκτήματα τα χει αναφέρει ο Άρης

 
bloody_sunday είπε:
Μιλάω για μια περίπτωση στην Ελλάδα, με αγορά ψηφιακής βιντεοκάμερας από κατάστημα πασίγνωστης αλυσίδας ηλεκτρονικών στην Α. Παρασκευή πριν από 3-4 χρόνια. Σταματούσε να λειτουργεί ορισμένες φορές στα καλά του καθουμένου, αλλά δεν αναγνώριζαν το σφάλμα (κάποια you're-fucking-kidding-me δικαιολογία είχαν βρει, νομίζω πως δεν... διαλέγει να τα κακαρώσει τη στιγμή που ήμασταν εκεί, και πως είναι μια χαρά).

Αν θυμάμαι καλά, δεν απευθυνθήκαμε καν σε Προστασία του Καταναλωτή ή κάτι συναφές. Με ένα υποτυπώδες εξώδικο και με δυο τηλέφωνα στο δικηγόρο της ελληνικής αντιπροσωπίας, εκείνοι (και όχι η αλυσίδα) μας έστειλαν καινούργια, ένα-ενάμιση μήνα μετά το περιστατικό. Το ανθρωπάριο που ήταν προϊστάμενος στο υποκατάστημα αυτό μας είχε βρίσει και απειλήσει, και από τα κεντρικά ένιπταν τας χείρας τους κανονικότατα γιατί τελεί υπό κάποιας μορφής franchise και δεν είναι ένα από τα "δικά τους". Φυσικά, αν τους ένοιαζε η φήμη του καραγκιοζαριού τους, θα μας είχαν ζητήσει συγγνώμη για την άθλια συμπεριφορά του και θα του είχαν κάνει τη ζωή πατίνι... αλλά δεν βαριέσαι βρε αδερφέ...

Παρόμοια περιστατικά να φάνε και οι κότες: τεχνικός-τζίνι σε άλλη πασίγνωστη (και με καλό όνομα) αλυσίδα ηλεκτρονικών και υπολογιστών έκαψε τροφοδοτικό, πλακέτα και επεξεργαστή από desktop pc (αγορασμένα όλα από εκεί), και προσπαθούσε να τη σκαπουλάρει για να μην πληρώσει το λάθος του, λέγοντας πως το τροφοδοτικό τα πήρε αμπάριζα επειδή ήταν ελαττωματικό. Αυτό όμως συνέβη όταν βρισκόταν ήδη στο service ενώ πριν ήταν μια χαρά, και επανειλημμένα έπεφτε σε αντιφάσεις. Όντας δασκαλεμένος, όταν πήγα για εξηγήσεις είχα δυο μάρτυρες μαζί μου που είπα αργότερα στον προϊστάμενο πως θα καταθέσουν για το περιστατικό ακριβώς όπως εξελίχθηκε. Μετά τη φοβέρα, ακολουθησε ένα τηλεφώνημα δυο λεπτών στα κεντρικά από τον προϊστάμενο ενώπιόν μου. Κλείνοντας, κανόνισε μέσα σε 13 δευτερόλεπτα να πληρώσουν όλη τη βλάβη και την συναρμολόγηση οι ίδιοι.
Μάλιστα...Μπράβο σου που δεν μάσησες.Έχω και γω μιά ιστορία:Εδώ και 2-3 μερες πηγαινοερχόμουν σε επίσημη αντιπροσωπεία (που τις αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι,αλλά -φαινομενικά- δεν είχα άλλη επιλογή στη συγκεκριμένη περίπτωση...) διότι είχα πρόβλημα με ένα αυτοκίνητό μου.Επέμεναν πως -όλως τυχαίως- το πρόβλημα εντοπιζόταν στο πιό ακριβό ανταλλακτικό...(surprise-surprise... ::)) που σήμαινε κάνα χιλιάρικο,ενώ ήμουν κατά 99% σίγουρος ότι η αιτία του προβλήματος ήταν διαφορετική και η λύση ήταν πολύ μα πολύ πιό φτηνή,σχεδόν στο 1/10 του κόστους.Τους έδωσα ευγενικά πολλές ευκαιρίες να "μαζευτούν" και να σταματήσουν να μου λένε π@π@ριές...Επέμενα ξανά και ξανά,αλλά μάταια...

Εξάλλου,σήμερα μου ήρθε ένα μαγικό μαραφέτι από χώρα μακρινή( ;D) και το αυτοκίνητο είναι μιά χαρά τώρα.

Α,ξέχασα:Αύριο τους περιμένει μιά..."Kinder-έκπληξη"... ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
S9F είπε:
Μάλιστα...Μπράβο σου που δεν μάσησες.Έχω και γω μιά ιστορία:Εδώ και 2-3 μερες πηγαινοερχόμουν σε επίσημη αντιπροσωπεία (που τις αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι,αλλά -φαινομενικά- δεν είχα άλλη επιλογή στη συγκεκριμένη περίπτωση...) διότι είχα πρόβλημα με ένα αυτοκίνητό μου.Επέμεναν πως -όλως τυχαίως- το πρόβλημα εντοπιζόταν στο πιό ακριβό ανταλλακτικό...(surprise-surprise... ::)) που σήμαινε κάνα χιλιάρικο,ενώ ήμουν κατά 99% σίγουρος ότι η αιτία του προβλήματος ήταν διαφορετική και η λύση ήταν πολύ μα πολύ πιό φτηνή,σχεδόν στο 1/10 του κόστους.Τους έδωσα ευγενικά πολλές ευκαιρίες να "μαζευτούν" και να σταματήσουν να μου λένε π@π@ριές...Επέμενα ξανά και ξανά,αλλά μάταια...

Εξάλλου,σήμερα μου ήρθε ένα μαγικό μαραφέτι από χώρα μακρινή( ;D) και το αυτοκίνητο είναι μιά χαρά τώρα.

Α,ξέχασα:Αύριο τους περιμένει μιά..."Kinder-έκπληξη"... ;)
Ενταξει παλι μαζι σου... αλλα εδω μιλαμε για κιθαρες... !!! Δεν μπορουμε να το τσουβαλιασουμε το θεμα με ολα τα αλλα... Διοτι αν δεχτουμε οτι οι ελληνες ειμαστε λαμογια τοτε βαζουμε και τον δικο μας εαυτο μεσα ... Οποτε αυτο ειναι γενικευμενο θεμα που εχουμε σαν λαος... Εδω μιλαμε για του ελληνες κιθαρομαγαζατωρες ... Γιατι αλλιως ο ενας θα λεει για το αυτοκινητο ο αλλος για την κιθαρα , εγω για την μοδιστρα μου και παει λεγοντας

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top