H Gibson αγοράζει την Mesa Boogie

Η Gibson στους (πρόσφατους) ενισχυτές δεν λέει κάτι. Αν έβγαζε ενισχυτή (στην PCB κατηγορία, όχι handwired) προσωπικά μαλλον ΔΕΝ θα τον προτιμούσα (όπως δεν προτιμώ και PCB Fender). Δεν έχει την ποιότητα Mesa, Rivera, Fryette, Bogner, Soldano κλπ (ούτε η Fender την έχει).

Αν όμως τώρα βγάλει κάτι, και είναι ουσιαστικά Mesa απο μέσα?, αλλάζει το πράμα. Αν είναι και βασισμένο σε σχέδια 50's, 60's ακόμα καλύτερα.

 
Παιδιά να ρωτήσω κάτι άσχετο; Βλέπω ότι όλοι ενοχλείστε πολύ απο το PCB. Δε λέω, είστε μερακλήδες οι περισσότεροι αλλά μήπως υπάρχει και μια δόση υπερβολής; Εντάξει δεν ειναι traditional φάση αλλά πέραν αυτού όντως ακούτε τόσο μεγάλες διαφορές; 

 
αλλά πέραν αυτού όντως ακούτε τόσο μεγάλες διαφορές; 


Ναι.

Και τεράστια διαφορά στην αίσθηση.

Βέβαια μιλάω για τους vintage style single channel ενισχυτές... οπότε μπορεί να είναι και θέμα σχεδίασης και όχι handwiring...μια και είναι τόσο απλοί στην σχεδίαση που το σήμα παραμένει σχεδόν ανεπηρέαστο και πιο "ζωντανό", αν και έχοντας συγκρίνει τα μοντέρνα reissue της Fender με το real thing δεν υπάρχει καμία σχέση...(βέβαια εκεί παίζουν ρόλο και τα υλικά κατασκευής)

Οι ενισχυτές της ΜΒ όμως είναι μοντέρνοι ενισχυτές που απευθύνονται σε άλλο κοινό..και είναι τόσο πολύπλοκοι που δεν νομίζω να μπορούν να φτιαχτούν χωρίς pcb (χωρίς να κοστίζουν τα δεκαπλάσια χρήματα).

Κυρίως όμως το handwiring εγγυάται την εύκολη επισκευή του ενισχυτή .

Όσον αφορά την αξιοπιστία αν το pcb είναι καλά φτιαγμένο με βαρΓιες πλακέτες και οι λυχνίες ΔΕΝ είναι στερεωμένες πάνω του (το βασικό μειονέκτημα των φτηνών ενισχυτών pcb) δεν υπάρχει προβλημα.

Δεν έχω δει προβληματικό Mesa,VHT, Diesel, Rivera ,Soldano ενισχυτή ακόμα και σε... προχωρημένη ηλικία :)

 
Πολύ ωραία. Μέσα στην πρώτη κιόλας εβδομάδα του 21 ανακοινώθηκαν δύο συγχωνεύσεις, Korg USA με Aguilar και Gibson με Mesa / Boogie. Να δούμε ποιοί θα ακολουθήσουν...

 
Παιδιά να ρωτήσω κάτι άσχετο; Βλέπω ότι όλοι ενοχλείστε πολύ απο το PCB. Δε λέω, είστε μερακλήδες οι περισσότεροι αλλά μήπως υπάρχει και μια δόση υπερβολής; Εντάξει δεν ειναι traditional φάση αλλά πέραν αυτού όντως ακούτε τόσο μεγάλες διαφορές; 


Έχω έναν καινούργιο 45άρη Bassbreaker και έναν Bassman original 1968 (drip edge), η διαφορά τους είναι αρκετά μεγάλη, ο Bassman ακούγεται πολύ πιο ''ζωντανός'' ενισχυτής, απλά έχει πολύ λιγότερο headroom σε σχέση με το  ''καθαρά κανάλι'' του Bassbreaker (πολλοί βέβαια το ζητάνε αυτό, εγώ από την άλλη σκέφτομαι να του βάλω 12ΑΤ7 μπας και καθαρίζει λίγο σε μεγάλες εντάσεις)

 
από την άλλη σκέφτομαι να του βάλω 12ΑΤ7 μπας και καθαρίζει λίγο σε μεγάλες εντάσεις


Κάκιστη επιλογή η 12ΑΤ7 για v1 ,μια καλή 12ΑΥ7 είναι η καλύτερη επιλογή.

Ακόμα καλύτερα ένα μεγάφωνο με υψηλό wattage θα δώσει το επιθυμητό headroom σε υψηλές εντάσεις.

Φαντάζομαι βέβαια ότι ήδη τον τρέχεις σε καμπίνα 4 ohm και όχι φυσικά σε 8αρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχω έναν καινούργιο 45άρη Bassbreaker και έναν Bassman original 1968 (drip edge), η διαφορά τους είναι αρκετά μεγάλη, ο Bassman ακούγεται πολύ πιο ''ζωντανός'' 
δεν αμφιβάλλω αλλα όντως οφείλεται στο pcb? Γενικά, το 68 υπάρχει τέτοιο consistency ώστε να είναι όλοι καλοι 

;

 
..μια και είναι τόσο απλοί στην σχεδίαση που το σήμα παραμένει σχεδόν ανεπηρέαστο και πιο "ζωντανό", αν και έχοντας συγκρίνει τα μοντέρνα reissue της Fender με το real thing δεν υπάρχει καμία σχέση...(βέβαια εκεί παίζουν ρόλο και τα υλικά κατασκευής)
Επηρεαζει τοσο πολυ, που ακομα και σε δυο ολοιδια παλια fender vibrolux 72 (ενα δικο μου κι ενος φιλου), στο δικο μου εβγαλα απο τη μεση το κυκλωμα του normal  καναλιου και του tremolo και ο ενισχυτης πηρε 50% πανω του.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
δεν αμφιβάλλω αλλα όντως οφείλεται στο pcb? Γενικά, το 68 υπάρχει τέτοιο consistency ώστε να είναι όλοι καλοι 

;


δεν ξερω που οφείλεται ακριβώς... επ'ουδενί δεν είναι κακό μηχάνημα ο Bassbreaker, απλά μπροστά στον Bassman ωχριά. Είναι αλλιώς ένα στην ουσία ''χειροποίητο'' σε εισαγωγικά μηχάνημα και ας είναι δεκαετίας '60 (καλά προφανώς κάποιοι πυκνωτές θα έχουν αντικατασταθεί μετά από τόσα χρόνια) σε σχέση με ένα μεξικάνικο ενισχυτή που πλέον τους βγάζουνε με το κιλό. Πάντως όπως είπε και ο SF παραπάνω, εξαρτάται και για τι ενισχυτή θες... το να μην είναι pcb δεν λέει κάτι αν θες να έχεις μοντέρνο ήχο τύπου dream theater... αναφέρομαι στην διαφορά ''κλασσικού στυλ''΄ενσχυτή τύπου fender.

Κάκιστη επιλογή η 12ΑΤ7 για v1 ,μια καλή 12ΑΥ7 είναι η καλύτερη επιλογή.

Ακόμα καλύτερα ένα μεγάφωνο με υψηλό wattage θα δώσει το επιθυμητό headroom σε υψηλές εντάσεις.

Φαντάζομαι βέβαια ότι ήδη τον τρέχεις σε καμπίνα 4 ohm και όχι φυσικά σε 8αρα.


δεν έχω καμπίνα 4ohm, τον χρησιμοποιώ σε 8άρες όντως...

κάπου διάβασα ότι ο ενισχυτής καθαρίζει αν αλλάξεις τις 12ax7, όντως το μεγάφωνο πάντως δίνει επιθυμητό headroom.

Ίσως πρέπει να ψαχτώ για 4ωμ καμπίνα για να τον αξιοποιώ καλύτερα...

 
...δεν έχω καμπίνα 4ohm, τον χρησιμοποιώ σε 8άρες όντως...


Για τον δικό μου πήρα το Z-Matcher για να μη περιορίζομαι σε μία καμπίνα αλλά 10+ χρόνια πριν το δολάριο ήταν στα τάρταρα, μηχάνημα + ταχυδρομικά χαμηλότερα.

 
Αυτό σκεφτόμουν πριν λίγο.

Θα βάζει ο άλλος αγγελία και θα λέει "mesa προ gibson εποχής. Μόνο για γνώστες."


χωρίς να θέλω (για κανένα λόγο) να κάνω νύξη για την τιμή πώλησης (άλλωστε δεν έχω ιδέα από τόσο δυνατά μηχανήματα), απλά και μόνο για τον τίτλο:

https://smart.noiz.gr/details.php?id=431771

 
Συνηθως ομως οταν μια εταιρια περναει απο τα χερια αυτων που την εφτιαξαν και τη δουλεψαν με μερακι για χρονια, σε χερια corporate business... ειναι το τελος μιας εποχης. 

Ελπιζω να μην παθει η Mesa οτι επαθαν τοσες αλλες που αγορασε η Gibson στο παρελθον Epiphone, Kramer, Tobias, Baldwin, Trace Elliot, Wurlitzer, οσες θυμαμαι λεω..
Η Taylor δοκιμάζει κάτι διαφορετικό για την "επόμενη μέρα"

https://www.sandiegouniontribune.com/entertainment/music/story/2021-01-11/taylor-guitars-announces-plans-to-sell-complete-ownership-of-the-company-to-its-employees

 
53 λεπτά πριν, Solitude είπε



Να ενας τύπος που δε φοιβαται να παει απ' το δικό του δρόμο. Ξανά.
Αναφέρομαι εδώ:
 


Σωστός, αλλα να πάει και την τιμή της κιθάρας ανάλογα.

Πιο φτηνό το ξύλο, πιο μικρό το έξοδο, πιο φτηνή και η κιθάρα.

 
Οι έβενοι που δεν είναι ολόμαυροι αλλά έχουν και κάτι σαν ώχρα σε κάποια σημεία εμένα μου αρέσουν περισσότερο εμφανισιακά από τους ολόμαυρους, και είναι και μοναδικοί στην όψη, ένα περίεργο ξέβαμμα που έχει σε κάποιο σημείο κάνει το όργανο μοναδικό γιατί κάνει μπαμ και είναι ένας κανονικός ανθεκτικός έβενος. κατά τα άλλα (άποψη μου) οι taylor κάτω από 2000 προσφέρει ότι πιο σκάρτο υπάρχει από θέμα εμφάνισης, φλούδες ξύλου πιεσμένες με μια μέτρια στην επιφάνεια... η τελευτά φλούδα δεν είναι καν ΑΑΑ, 2000 Ε

 
οι taylor κάτω από 2000 προσφέρει ότι πιο σκάρτο υπάρχει από θέμα εμφάνισης, φλούδες ξύλου πιεσμένες με μια μέτρια στην επιφάνεια... η τελευτά φλούδα δεν είναι καν ΑΑΑ, 2000 Ε




τι δηλαδη ?δεν ειναι solid top / back?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top