Ποια Κάρτα Ήχου θα διαλέγατε?

ruffneck

Νέο μέλος
Μηνύματα
210
Πόντοι
16
1)RME Fireface 800, 56 channel 24 bit / 192 kHz High-End, High Performance und High Speed FireWire Audio Interface. The Fireface 800 combines the latest and also proven technologies of previous RME products with the fastest FireWire technology. Analog technology of the ADI-8 converters, microphone technology of QuadMic and OctaMic, TotalMix technology of the Hammerfall DSP series, years of experience in programming of efficient and reliable drivers up to complete support from DIGICheck.

2)MOTU 828 MK III, 19"-Firewire Audiointerface and 28/16 Digital Mixer with FX, 24-Bit / 192 kHz, 19" - 1RU, integrated DSP for EQ, Compressor and Reverb, new CueMix Console, 2 Mic- Guitar-Inputs with internal Hardware-Limiter, 48V Phantom Power, 8 balanced Line I/O´s + 2 x XLR Main Out, 2 Send, 2 x ADAT I/O, S/PDIF I/O RCA (24-bit 96kHz), MIDI I/O, Word Clock I/O, 2 x Headphone Out, for Mac & PC

3)TC Electronic StudioKonnekt 48 - 24bit/192kHz FireWire audio interface with remote control. 4x improved IMPACT II mic pre-amps (XLR) with DI (1/4 jack), 8x analog ins (1/4 jack, balanced/unbalanced), 2 XLR digitally controlled analog outputs, 8x line outs with surround support (1/4 jack), 2 separate headphone channels, SPDIF I/O, 1x ADAT (8x I/O). Included plug-ins: Assimilator Konnekt, ResFilter and Integrator. Word Clock I/O, 24 channel FireWire I/O. Compatible with Mac OSX 10.4 and Windows XP (SP2)/Vista 32bit. Dimensions: 19" x 1U.

4)Mackie Onyx 400 F - 8 channel FireWire recording interface, 4 Onyx mic preamps, 8 line outputs, inserts for channels 1-4, all I/Os balanced, 24bit/192kHz A/D and D/A converters, internal 64bit processing, 10x10 DSP matrix for highly flexible I/O routing, DSP based zero-latency control room and headphone monitoring, 2 front adjustable headphone outputs, stand alone operation possible, 2 FireWire ports, MIDI, wordclock and S/PDIF I/O. Includes Mackie Tracktion 2 software.

5)Focusrite Saffire Pro 26 I/O FireWire audio interface - 24bit/192k, 8 Focusrite high spec microphone pre-amps & AD/DA converters, 26 inputs and outputs, 2x instrument channels with variable impedance, 2 independently adjustable front headphone outputs, front adjustable monitor levels, dim and mute, all inputs routable, Saffire VST/AU plug-ins (compression, EQ, reverb, amp-sim), MIDI in and out and wordclock in and out. Analogue I/O: 8 mic pre-amps (+48V phantom powered) or 8 balanced line inputs, 8 balanced line outs, digital I/O, stereo S/PDIF 192kHz (RCA), ADAT - 16 channel @ 48kHz (8 @ 96kHz). Dimensions: 19" x 1U.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ θα έπαιρνα την Fireface διότι πάντα εμπιστεύομαι αυτούς που πουλάνε τεχνολογία παρά αυτούς που πουλάνε "ήχο" (όπως η Mackie) ή "μούρη" (όπως η Motu).

 
+1 για fireface

Είμαι βέβαια προκατηλειμμένος γιατί την έχω ήδη..

Σημ. προς eye: δεν αντιφάσκω σε σχέση με τοποθέτηση μου σε πρόσφατο thread, metric halo θα έπαιρνα αν είχε drivers για windows

 
Και εγώ προς τη fireface κλίνω.

Επίσης μια βόλτα στο forum της TC electronics αποδεικνύει ότι ένας στοιχειωδώς νοήμων άνθρωπος θα τις απέφευγε πάση θυσία  :o

 
Γιατί αυτό; Ήμουν έτοιμος να πω την tc κι έπειτα την saffire, αλλά πως κι έτσι;

 
Φαίνεται πως υπάρχουν αρκετά προβλήματα με τους drivers. Και δεν υπάρχει κάτι χειρότερο στον audio world από το να περιμένεις την βελτίωση των οδηγών. Κάλλιο m audio και στο χέρι παρά TC και... καρτέρι  ;D

 
manosx δεν τους βλέπω και τόσο πολύ παραπονεμένους για τη TC Electronic StudioKonnekt 48 http://forum.tcelectronic.com/viewtopic.php?id=393&p=1.Πάντως αν ξέρεις κάτι παραπάνω θα με ενδιέφερε η γνώμη σου.Το δίλημμα  για μένα είναι ανάμεσα σε TC Electronic StudioKonnekt 48 και RME Fireface 800 αλλά κλείνω λίγο προς ΤC λόγο  extra χαρακτηριστικών και ίδιας ποιότητας ήχο με την RME που προσφέρει αντίθετα η RME είναι  σίγουρα εγγύηση και σε ήχο και σε σταθερότητα αλλά πάντα κάτι με σταματάει να την αγοράσω(μακάρι να ήξερα το γιατί).Τώρα MOTU 828 είχα εδώ και αρκετά χρόνια και μάλιστα 2  MK II ήμουν πολύ ευχαριστημένος αλλά θέλω να ξεφύγω λίγο από τη συγκεκριμένη εταιρία μίας και την έχω φάει στη μάπα τόσα χρόνια(εξού και ο λόγος που ακύρωσα την παραγγελία τις MOTU 828 MK III).

 
Ruffneck, μήπως κάτι δε μας λες;

Κατ' αρχήν, είσαι επαγγελματίας ή χομπύστας (ερώτηση που θα βοηθήσει στο να κατανοήσουμε τι είναι προτιμότερο για εσένα). Αν είσαι επαγγελματίας, τι ακριβώς δεν σου άρεσε στις Motu και αποφάσισες να μην τις παρακολουθήσεις; Διότι δεν είναι δυνατόν να είσαι ευχαριστημένος, αλλά να αποφασίζεις να ρισκάρεις χρόνο και χρήμα χωρίς να ξέρεις τι σου φταίει. Επίσης, τι παρα-ψυχολογικό είναι αυτό που λες με τις RME, ότι "κάτι" σε σταματάει από το να τις πάρεις; Και αν "κάτι" σε σταματάει, τότε τι τη βάζεις την RME στις επιλογές σου; Εξορκισμό θα κάνεις/κάνουμε για να φύγει το "κάτι";

Επίσης, σε τι πλατφόρμα δουλεύεις και με ποιο DAW; Έχεις ανάγκη από καλούς ASIO drivers ή όχι; Κλπ κλπ...

 
Wow! είπε:
Ruffneck, μήπως κάτι δε μας λες;

Κατ' αρχήν, είσαι επαγγελματίας ή χομπύστας (ερώτηση που θα βοηθήσει στο να κατανοήσουμε τι είναι προτιμότερο για εσένα). Αν είσαι επαγγελματίας, τι ακριβώς δεν σου άρεσε στις Motu και αποφάσισες να μην τις παρακολουθήσεις; Διότι δεν είναι δυνατόν να είσαι ευχαριστημένος, αλλά να αποφασίζεις να ρισκάρεις χρόνο και χρήμα χωρίς να ξέρεις τι σου φταίει. Επίσης, τι παρα-ψυχολογικό είναι αυτό που λες με τις RME, ότι "κάτι" σε σταματάει από το να τις πάρεις; Και αν "κάτι" σε σταματάει, τότε τι τη βάζεις την RME στις επιλογές σου; Εξορκισμό θα κάνεις/κάνουμε για να φύγει το "κάτι";

Επίσης, σε τι πλατφόρμα δουλεύεις και με ποιο DAW; Έχεις ανάγκη από καλούς ASIO drivers ή όχι; Κλπ κλπ...

Ναι είμαι επαγγελματίας αλλά αυτή την περίοδο δεν με κυνηγάει ο χρόνος,εξάλλου κάθε παραγωγός δεν βγάζει κάθε μέρα  ή κάθε μήνα παραγωγές.Έχω κατασταλάξει στην ΤC για τα χαρακτηριστικά της και για τα software

που προσφέρει αλλά και για το λόγο ότι θα την πάρω πακέτο μαζί με την PowerCore X8 απλώς το μόνο κώλυμα μου είναι αν θα έχει σταθερούς drivers διαφορετικά θα πρέπει να την πουλήσω και να πάρω την RME που είναι εγγύηση σε θέμα drivers.Tώρα για τη MOTU απλώς έχω βαρεθεί τον ήχο της τι ποιο απλό,θέλω κάτι καινούριο μια

αλλαγή στην τελική,εξάλλου Dance producer και όχι studio ηχογράφησης ;).Tέλος για το "κάτι" που ανέφερες απλώς μια πλακίτσα έκανα :).Κάτοχος Cubase 4.

 
εμενα οι 3 επιλογες μου θα ηταν χωρις σειρα προτεραιοτητας οι rme,focusrite k Μοτυ.

An ειχα pc θα απεφευγα την motu γιατι δεν δουλευουν παντα τελεια στα pc..παρ'ολα αυτα αποτελει μια πολυ καλη επιλογη λογω convertors κ specs...

Η rme ειναι η πιο σταθερη καρτα απο τις 3 χωρις ομως να με ενθουσιαζει ο ηχος της ...θεωρω οτι ειναι καπως ψυχρος κ χρωματισμενος

μαλλον θα κατεληγα στην focusrite η οποια ξεχωριζει (μαλλον..) απο ολες για τις προενισχυσεις της κ τους  convertors της..αν και για προενισχυση προτιμω τα neve 1272 κ joemeek vc1 brick που εχω.. ;D

για πολυκαναλες ομως καταστασεις σε συνδυασμο με αυτα που εχω θα ηταν μια χαρα..εντος ημερων θα την τεσταρω καλυτερα ( θα την αγορασει το φεστιβαλ Αθηνων για μια δουλεια που ετοιμαζω)  ..οποτε και θα σας ενημερωσω συντομα ...!!

 
ruffneck είπε:
Έχω κατασταλάξει στην ΤC για τα χαρακτηριστικά της και για τα software

που προσφέρει αλλά και για το λόγο ότι θα την πάρω πακέτο μαζί με την PowerCore X8 απλώς το μόνο κώλυμα μου είναι αν θα έχει σταθερούς drivers διαφορετικά θα πρέπει να την πουλήσω και να πάρω την RME που είναι εγγύηση σε θέμα drivers.
Η ερώτηση που θέτεις στην αρχή του thread είναι λίγο ασαφής. Ξέρω ότι έχεις αρκετά synthesizers και racks αλλά πόσα από αυτά θα συνδεθούν στο audio interface? και πως?

Ο αριθμός των καναλιών και η συχνότητα δειγματοληψίας θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην σύνδεση μέσω Firewire. Και σε TC και σε RME, δεν μπορείς να προσθέτεις κανάλια ανεξέλεκτα, και αν λάβεις υπόψη ότι το TC έχει Firewire 400 και όχι 800 τα πράγματα περιπλέκοντα αρκετά. Εάν μου δώσεις λεπτομέρειες για το setup, μπορώ να σου προτείνω κάποια πιό συγκεκριμένη λύση.

Οι drivers της RME είναι οι καλύτεροι από πάρα πολλές απόψεις από κάθε τι άλλο που υπάρχει στην αγορά (συμπεριλαμβάνοντας και high-end αντίστοιχα interfaces, όπως π.χ. το Orpheus της Prism Sound). Εάν, μελλοντικά, θελήσεις καλύτερες επιδόσεις στον τομέα της μετατροπής AD/DA στο RME Fireface 800, υπάρχει customization στον AD μετατροπέα. Οι mic-pres στο Fireface 800 είναι μέτριοι, τίποτε το εξαιρετικό.

Για τις MOTU δεν μπορώ να εκφέρω προσωπική γνώμη, αλλά ακούω αρκετά παράπονα.

Για TC Electronic δεν έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια όσον αφορά στους drivers. Στο forum τους υπάρχουν πάρα πολλοί δυσαρεστημένοι χρήστες, και το ανησυχητικό είναι ότι η εταιρεία ενώ προσπαθεί να έχει τεχνική υποστήριξη, δεν τα καταφέρνει και πάρα πολύ καλά. Οι διάφοροι processors και τα high-end reverb (έχω ένα) είναι φανταστικά μηχανήματα, αλλά στον τομέα της διασύνδεσης με τους υπολογιστές, η εταιρεία χωλαίνει. Το δέλεαρ του εν λόγω μηχανήματος για μένα (προσωπικά με ενδιέφερε/ενδιαφέρει το Konnekt 32) είναι ότι μπορεί να επικοινωνεί με τον υπολογιστή μέσω ενός VST instance, για κάθε κανάλι, και ότι υπολογίζει το latency, οπότε πραγματικά σου λύνει τα χέρια σε διάφορες δρομολογήσεις σημάτων. Κάτι που δεν γίνεται τόσο εύκολα με το RME Fireface 800 παρά μόνο μέσω του TotalMix. Όταν λοιπόν η TC Electronic διορθώσει τους drivers έτσι ώστε να είναι rock-solid, θα είναι πάρα πολύ καλή λύση (τουλάχιστον για μένα).

 
OurDarkness είπε:
Εάν, μελλοντικά, θελήσεις καλύτερες επιδόσεις στον τομέα της μετατροπής AD/DA στο RME Fireface 800, υπάρχει customization στον AD μετατροπέα.
Θα μπορούσες να δώσεις περισσότερες πληροφορίες επ'αυτού;

 
OurDarkness είπε:
Έχω κατασταλάξει στην ΤC για τα χαρακτηριστικά της και για τα software

που προσφέρει αλλά και για το λόγο ότι θα την πάρω πακέτο μαζί με την PowerCore X8 απλώς το μόνο κώλυμα μου είναι αν θα έχει σταθερούς drivers διαφορετικά θα πρέπει να την πουλήσω και να πάρω την RME που είναι εγγύηση σε θέμα drivers.
Η ερώτηση που θέτεις στην αρχή του thread είναι λίγο ασαφής. Ξέρω ότι έχεις αρκετά synthesizers και racks αλλά πόσα από αυτά θα συνδεθούν στο audio interface? και πως?

Ο αριθμός των καναλιών και η συχνότητα δειγματοληψίας θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην σύνδεση μέσω Firewire. Και σε TC και σε RME, δεν μπορείς να προσθέτεις κανάλια ανεξέλεκτα, και αν λάβεις υπόψη ότι το TC έχει Firewire 400 και όχι 800 τα πράγματα περιπλέκοντα αρκετά. Εάν μου δώσεις λεπτομέρειες για το setup, μπορώ να σου προτείνω κάποια πιό συγκεκριμένη λύση.

Οι drivers της RME είναι οι καλύτεροι από πάρα πολλές απόψεις από κάθε τι άλλο που υπάρχει στην αγορά (συμπεριλαμβάνοντας και high-end αντίστοιχα interfaces, όπως π.χ. το Orpheus της Prism Sound). Εάν, μελλοντικά, θελήσεις καλύτερες επιδόσεις στον τομέα της μετατροπής AD/DA στο RME Fireface 800, υπάρχει customization στον AD μετατροπέα. Οι mic-pres στο Fireface 800 είναι μέτριοι, τίποτε το εξαιρετικό.

Για τις MOTU δεν μπορώ να εκφέρω προσωπική γνώμη, αλλά ακούω αρκετά παράπονα.

Για TC Electronic δεν έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια όσον αφορά στους drivers. Στο forum τους υπάρχουν πάρα πολλοί δυσαρεστημένοι χρήστες, και το ανησυχητικό είναι ότι η εταιρεία ενώ προσπαθεί να έχει τεχνική υποστήριξη, δεν τα καταφέρνει και πάρα πολύ καλά. Οι διάφοροι processors και τα high-end reverb (έχω ένα) είναι φανταστικά μηχανήματα, αλλά στον τομέα της διασύνδεσης με τους υπολογιστές, η εταιρεία χωλαίνει. Το δέλεαρ του εν λόγω μηχανήματος για μένα (προσωπικά με ενδιέφερε/ενδιαφέρει το Konnekt 32) είναι ότι μπορεί να επικοινωνεί με τον υπολογιστή μέσω ενός VST instance, για κάθε κανάλι, και ότι υπολογίζει το latency, οπότε πραγματικά σου λύνει τα χέρια σε διάφορες δρομολογήσεις σημάτων. Κάτι που δεν γίνεται τόσο εύκολα με το RME Fireface 800 παρά μόνο μέσω του TotalMix. Όταν λοιπόν η TC Electronic διορθώσει τους drivers έτσι ώστε να είναι rock-solid, θα είναι πάρα πολύ καλή λύση (τουλάχιστον για μένα).
Έλα ρε συ OurDarkness η ερώτηση είναι σαφέστατη που είναι η δυσκολία της :).Για να σου λύσω την απορία

ξέρεις ότι η Επαγγελματικές κάρτες έχουν 8 inputs δηλ. τη δυνατό στο συγκεκριμένο θέμα που αναφέρεις να συνδέσεις μέχρι 4 synth L/R (stereo).Εγώ έχω 21 synth άρα χρειάζομαι 42 inputs L/R πράγμα αδύνατον σε μια κάρτα με 8 inputs.Tώρα για να λυθεί αυτό το πρόβλημα υπάρχουν 2 λύσεις:α) συνδέω και της 4 κονσόλες(σύνολο 60 κανάλια) που έχω πάνω στην κάρτα δηλ. monitor outputs L/R(STEREO) στο input π.χ. 1&2 κανάλι ώστε να

γίνει στέρεο το σήμα στη κάρτα.Άρα η διάταξη γίνετε Α,Β,Γ,Δ κονσόλες στέλνουν όλα τα monitors outputs στα inputs τις κάρτας δηλ. Α κονσόλα στο input 1&2,B κονσόλα στο input 3&4,Γ κονσόλα στο input 5&6 και Δ κονσόλα στο input 7&8.Έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα πλέον με τα synth.B)τρόπος επίσης είναι να περάσεις όλα τα subgroups

οutputs απο τις κονσόλες πάνω στα inputs της κάρτας δηλ.Α κονσόλα subgroups outputs L/R στο input 1L&2R τις

κάρτας και ουτ το καθ΄εξής.Ελπίζω να έγινα κατανοητός ;).

 
ruffneck,απο την αρχή σε βλέπω να κλείνεις προς την tc.

θα σου πω μερικά πραγματάκια (και σαν πρώην χρήστης της konnekt live)

η tc έχει πολύ καλό ηχο στα lines και πολυ καλύτερα preamps απ όλες τις άλλες που σκέφτεσαι να αγοράσεις.αλλά, δεν ξερω πως,τα specs της δλδ signal to noise ratio ,dynamic range κλπ είναι μέτρια. ίσως το ρολόι που φοράει να παίζει τελικά μεγαλύτερο ρόλο.

οι drivers για mac είναι ψιλοαπαράδεκτοι. χάνεται ο ηχος για πλάκα,δεν κάνει sync που και που κλπ. τα πράγματα είναι ακόμη πιο τραγικά αν σκεφτείς πως όλες οι konnekt βασίζονται στο tcnear,ουσιαστικά δλδ φορούν τον ίδιο driver και απλά το panel,το routing και τα εφφε αλλάζουν σε κάθε έκδοση.σου θυμίζω πως η konnekt24d έχει κυκλοφορήσει κοντα δυο χρόνια και ακόμη βασανίζεται απο τις ίδιες παιδικές ασθένειες (όπως και οι υπόλοιπες της σειράς).

στα windows τα πράγματα είναι καλύτερα τωρα πια,στην αρχή όμως ηταν τουλάχιστον τραγικά.ουτε media player δε μπορούσες να ανοίξεις χωρίς να χαθεί ο ήχος.τωρα έχει φτιάξει κάπως η όλη φάση και υπάρχουν λιγότερα προβλήματα που γίνονται ελάχιστα αν η μητρική σου φοράει firewire chip της VIA (ουτε texas instruments ουτε lucent ,agere κλπ). αυτά σε επίπεδο λειτουργικότητας ,καθαρά της ιδιας της κάρτας. για υποστήριξη windows vista ουτε λόγος βέβαια.

πάμε στα εφφέ. πολύ ωραία dsp εφφε,τα οποία όμως δεν είναι για να τα χρησιμοποιείς ως vst/au στο sequencer σου γιατί είναι εξαιρετικά ασταθή.αλλά για tracking ή να ηχογραφείς με αυτά είναι super.

εκτός των προβλημάτων στο software,πολλοί είχαν hardware προβλημα και κυρίως με τα pots. και αυτό είναι κάτι που είχε ξανασυμβεί με τις πρώτες konnekt (8 24d).

ολοκληρώνοντας και βάζοντας και τις άλλες κάρτες στο παιχνίδι

-rme ff800 :η ρεαλιστική επιλογή των "έξω απ το χορό"  :)

-motu mk3 :η επιλογή που θα επρεπε να είχες ήδη κάνει σαν ευχαριστημένος κάτοχος motu

-tc : κι αν σου κάτσει...?

-focusrite: πως είπαμε???

 
ruffneck είπε:
Έλα ρε συ OurDarkness η ερώτηση είναι σαφέστατη που είναι η δυσκολία της :).Για να σου λύσω την απορία

ξέρεις ότι η Επαγγελματικές κάρτες έχουν 8 inputs δηλ. τη δυνατό στο συγκεκριμένο θέμα που αναφέρεις να συνδέσεις μέχρι 4 synth L/R (stereo).Εγώ έχω 21 synth άρα χρειάζομαι 42 inputs L/R πράγμα αδύνατον σε μια κάρτα με 8 inputs.Tώρα για να λυθεί αυτό το πρόβλημα υπάρχουν 2 λύσεις:α) συνδέω και της 4 κονσόλες(σύνολο 60 κανάλια) που έχω πάνω στην κάρτα δηλ. monitor outputs L/R(STEREO) στο input π.χ. 1&2 κανάλι ώστε να

γίνει στέρεο το σήμα στη κάρτα.Άρα η διάταξη γίνετε Α,Β,Γ,Δ κονσόλες στέλνουν όλα τα monitors outputs στα inputs τις κάρτας δηλ. Α κονσόλα στο input 1&2,B κονσόλα στο input 3&4,Γ κονσόλα στο input 5&6 και Δ κονσόλα στο input 7&8.Έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα πλέον με τα synth.B)τρόπος επίσης είναι να περάσεις όλα τα subgroups

οutputs απο τις κονσόλες πάνω στα inputs της κάρτας δηλ.Α κονσόλα subgroups outputs L/R στο input 1L&2R τις

κάρτας και ουτ το καθ΄εξής.Ελπίζω να έγινα κατανοητός ;).
OK, κατάλαβα πως θέλεις να τα συνδέσεις αν και δεν ξέρω πως θα σε βόλευε περισσότερο. Προφανώς εξαρτάται από τις εξωτερικές κονσόλες και το τι θέλεις να πετύχεις. Η απορία μου ήταν στο αν και κατά πόσο ήθελες να πάρεις 2 ή και 3 FF800, γιατί αυτή είναι η περίπτωση στην οποία τα πράγματα περιπλέκονται. Πάντως είτε με τον α' είτε με τον β' τρόπο, χάνεις αρκετή από την ευελιξία του TotalMix, γιατί ήδη οι διάφοροι ήχοι θα έρθουν sub-groupαρισμένοι, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Πάντως, νομίζω πως καλύτερα θα ήταν να έπαιρνες RME. Καταλαβαίνω πως τα effect της TC είναι ένα επιπρόσθετο δέλεαρ αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να αγόραζες κάποιο εξωτερικό (αν βέβαια δεν έχεις ήδη). Και πάλι εμμένω στην άποψή μου, ότι οι drivers της TC δεν είναι ακόμα rock-solid, και απ' ότι βλέπω και ο johnnyk έχει την ίδια άποψη.

Λίγο off-topic. Δεν ξέρω για σας αλλά δεν βρίσκετε απαράδεκτο και σπαστικό το γεγονός ότι τα Windows δεν υποστηρίζουν driver aggregation? Σε λίγο καιρό θα αγοράσω ένα super high-end μηχάνημα και προσπαθώ να βρω τρόπους διασύνδεσης με τον υπολογιστή που να παρέχει την μέγιστη ευελιξία και σταθερότητα. Στο μέχρι τώρα ψάξιμό μου, κατέληξα στο ότι θα με βόλευε πάρα πολύ να χρησιμοποιήσω δύο ή και περισσότερους drivers ASIO αλλά αυτό σημαίνει ότι θα έπρεπε να πάω σε Mac  :(

 
Metric Halo 2882, μόνο για Mac , μακράν η καλύτερη κάρτα ήχου της αγοράς.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top