Moog Muse

Waterfall-K

🎹🎹🎹🎹🎹
Μηνύματα
13,618
Πόντοι
1,848
Η εταιρεία της καρδιάς μας (?) κυκλοφόρησε ένα "νέο" synth, το Muse.

image.jpeg

Εξωτερικά μπορώ να πω ότι μου αρέσει αρκετά. Εσωτερικά τώρα, μην περιμένετε κάτι νέο, για αναλογικό synth πρόκειται. 

Specs (αντιγράφω από το MusicRadar):

• Keybed: 61 full-size semi-weighted keys with velocity and channel aftertouch

• Controllers: Pitch Wheel, Modulation Wheel, Macro Knob, Keyboard Octave switch, Hold switch, Sustain Pedal input, Expression Pedal input – all pedal functions are assignable

• Panel Controls: 44 knobs, 16 sliders, 129 buttons – OLED screen

• Analog Voltage-Controlled Oscillators: (x2) Selectable Triangle/Sawtooth mix, variable width Pulse wave, Octave (16’, 8’, 4’, 2’), Frequency (+/- 7 Semitones), Wave Mix (blends Triangle/Sawtooth with variable Pulse wave), FM routing and amount, Hard sync

• Analog Voltage-Controlled Modulation Oscillator: Selectable waveform (Sine, Sawtooth, Reverse Sawtooth, Square, Noise), Audio range toggle switch, Keyboard tracking, Keyboard reset, Unipolar switch, Pitch Modulation routing and amount, Filter Modulation routing and amount, Pulse Width Modulation routing and amount, VCA Modulation amount, Panning switch

• Analog Voltage-Controlled Filters: (x2) Moog transistor ladder filters (1 with highpass/lowpass modes), Cutoff Frequency, Resonance, KB Tracking Amount, Envelope Amount, Linked Operation, Routing (Series, Parallel, Stereo)

• Analog Voltage-Controlled Amplifier: Volume per Timbre, Pan position per Timbre, Pan Spread per timbre

• Arpeggiator: Per-timbre with Clock Division, Octave range, Pattern, Direction, Gate time, Rhythmic programming

Sequencer: 64 step sequencer with Clock Division, Transport controls, Sequence chaining, Step editing, Modulation capabilities, and memory capacity of 16 banks of 16 sequences

• Outputs: Main Left/Right, Headphones, CV In/Out, Clock In/Out, MIDI In/Out/Thru, USB

• Dimensions and Weight: 99 x 42 x 11 cm, 14.55 kg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

To Muse είναι 8φωνικό και bitimbral.

Τιμούλα σας είπα? Όχι ε? Μόνο €3,500 στο Thomann. Γράφω "μόνο" όχι γιατί είναι φτηνό, overpriced του κερατά είναι, αλλά με αυτά τα specs και ξέροντας τη γνωστή ληστρική τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, το περίμενα κάνα 8ρι χιλιάρικα. 

Μπράβο Moog, στρώνεις σιγά σιγά...?




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μόνο €3,500 στο Thomann. Γράφω "μόνο" όχι γιατί είναι φτηνό, overpriced του κερατά είναι, αλλά με αυτά τα specs και ξέροντας τη γνωστή ληστρική τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, το περίμενα κάνα 8ρι χιλιάρικα. 
Η αλήθεια να λέγεται και εγώ κανένα 6αρι περίμενα το λιγότερο! Μου δίνει ελπιδες ότι μια μέρα θα δώ ένα poly moog στο 1.5k τώρα που αγοράστηκε η εταιρία. Λέμε τώρα... Όνειρα. 

Άσχετο με τη μουσική/synth αλλά θα γίνω κακός και θα σχολιάσω, με αυτή τη Lisa τι κόλλημα έχει φάει η Moog με κάθε νέο product. Να πω ότι ήταν ταλαντούχα να πω πάει στα κομμάτια το υπόλοιπο πακέτο. 

Στο θέμα, ωραία κλασική αρχιτεκτονική το συνθ. Με αυτή τη τιμή και specs μάλλον θα πήγαινα σε Sequential πάντως ή Polybrute 6. 

 
@Waterfall-K Κοίτα τώρα... αυτό που παίζει η κυρία ακουγόταν ωραίο, δε λέω. Αλλά 3,5 Χ, ε δεν το λες και τσάμπα πράμα ?

Από απλή περιέργεια και μόνο*... Κάτι που να παίζει κάπως έτσι, αλλά να κοστίζει λιγότερα (κάνα... 600αρι ας πούμε), κυκλοφορεί;

* Είπαμε, οι αδαείς περί των πλήκτρων. ?

 
@Waterfall-K Κοίτα τώρα... αυτό που παίζει η κυρία ακουγόταν ωραίο, δε λέω. Αλλά 3,5 Χ, ε δεν το λες και τσάμπα πράμα ?

Από απλή περιέργεια και μόνο*... Κάτι που να παίζει κάπως έτσι, αλλά να κοστίζει λιγότερα (κάνα... 600αρι ας πούμε), κυκλοφορεί;
Με 600ρι και αναλογικό πολυφωνικό, δύσκολο. Κάποια Begringer παίζουν σε αυτές τις τιμές και είναι και πολυφωνικά. Το Behringer Poly D στα €689 θα κάνει τη δουλειά και δεν θα πάρει και κανείς χαμπάρι.

Το Poly D είναι ουσιαστικά ένα πολυφωνικό Μinimoog, με πολύ καλύτερα specs και φυσικά αστεία τιμή σε σύγκριση με οποιοδήποτε Moog. 

image.png

 
Το Poly D είναι ουσιαστικά ένα πολυφωνικό Μinimoog,
Paraphonic βασικά, πράγμα που περιοριζει τη χρήση του ως polysynth σε συγχορδίες μόνο. Πολύ όμορφη χροιά όμως! Το είχα για μερικα φεγγάρια. Επίσης πολύ βολικό με την ανάκληση.

Κάτι που να παίζει κάπως έτσι, αλλά να κοστίζει λιγότερα (κάνα... 600αρι ας πούμε), κυκλοφορεί;
Το πιο κοντινό που μπορώ να σκεφτώ σε polysynth είναι το Pro800, πάλι της Behringer. Διαφορετικό φίλτρο οπότε και όχι η ακριβώς ίδια "moog" χροιά αλλά πολύ κοντά και στα 350 ευρώ. 
image.png

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Paraphonic βασικά
Paraphonic ή όχι, μιλάμε για ένα πολυφωνικό synth, το οποίο είναι σαφώς προτιμότερο από ένα monosynth με ανάλογα specs.

Μην αρχίσουμε κι εδώ την ηλίθια συζήτηση που σκάει κάθε λίγο και λιγάκι στα διάφορα φόρουμς του εξωτερικού από κάποιους ανίδεους, περί...πραγματικής ή όχι πολυφωνίας.? Μία είναι η πολυφωνία και έχει μία και μόνο έννοια όταν μιλάμε για οποιασδήποτε κατηγορίας μουσικά όργανα. Το πως παράγεται η πολυφωνία σε ένα synth είναι μια άλλη, εντελώς άσχετη ιστορία που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την έννοια της πολυφωνίας. 

Ένα 8φωνικό, πχ, αναλογικό synth είναι ένα πολυφωνικό synth, τελεία. Το πως πετυχαίνει τη συγκεκριμένη πολυφωνία είναι μια άλλη, τεχνικής φύσεως ιστορία.

 
Είναι ένα πολύ ωραιο εργαλείο αλλά πολύ υπέρ ακριβό όπως πολλά αλλά της εταιρείας αυτής αλλά οποίος θέλει να έχει αυτή την χροια πάνω σε Moog ας δει τα vat της μια χαρά σου κάνουν δουλειά.

τώρα όσο για κλώνους όχι ίδια δεν είναι αλλά είναι κοντά πολύ σε αυτά.

Το πιο κοντινό που μπορώ να σκεφτώ σε polysynth είναι το Pro800, πάλι της Behringer. Διαφορετικό φίλτρο οπότε και όχι η ακριβώς ίδια "moog" χροιά αλλά πολύ κοντά και στα 350 ευρώ. 
Προβολή συνημμένου 46688
Αυτό φίλε eco όντως μου αρέσει και εμένα 

 
Αυτό φίλε eco όντως μου αρέσει και εμένα 
Αν δε βγει κάτι καλύτερο σε poly σε αυτό το price range (που αμφιβάλω) το 'χω σταμπάρει για του χρόνου. Φέτος το τερμάτισα με τις αγοροπωλησίες, έβαλα φρένο ? 

Κάτσε και θα δούμε το "Behringer Muse" με 400 ευρώ σε λίγο, έτσι που το πάνε! 

Ένα 8φωνικό, πχ, αναλογικό synth είναι ένα πολυφωνικό synth, τελεία. Το πως πετυχαίνει τη συγκεκριμένη πολυφωνία είναι μια άλλη, τεχνικής φύσεως ιστορία.
Σίγουρα αλλά όπως και να 'χει η διαφορά μεταξύ poly και para είναι σημαντική. Είναι σαν να έχεις πχ μια κιθάρα 'η πιάνο που όλες οι χορδές ξεκινάνε και σβήνουν σε ένταση ταυτόχρονα με τη τελευταία χορδή που έπαιξες άσχετα με το χρόνο που παίχτηκαν. Περιορίζονται τα πράγματα πολύ. 

Ένα paraphonic που ακούγεται σα poly παραδειγμα μπορεί να είναι microfreak λόγο του ότι, παρότι έχει ένα κοινό φίλτρο για όλα τα voices έχει kai ένα VCA ανά φωνή, οπότε και είναι πολύ κοντά σε poly η συμπεριφορά του. Κάποιος που δε ξέρει ίσως και να μη το παρατηρούσε.

Τα τύπου Monopoly από την άλλη είναι πολύ ιδιότροπα στο παίξιμο σε poly mode. Προσωπικά MonoPoly και PolyD πάντα κατέληγα να τα χρησιμοποιώ περισσότερο ως mono synths λόγω αυτού. Γι' αυτό και λόγο του ότι έπιαναν πολύ χώρο σε σχέση με αντίστοιχα mono desktop/rack modules έφυγαν από το setup. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
όπως και να 'χει η διαφορά μεταξύ poly και para είναι σημαντική
Μην μπερδεύεσαι, οι έννοιες Polyphonic και Paraphonic είναι δύο διαφορετικά και μη-συγκρίσιμα πράγματα.

Πολυφωνικό όργανο λέγεται το όργανο που μπορεί να παίξει ταυτόχρονα πάνω από μία νότα. Τέλος.

Ένα 8-voice paraphonic synth είναι το ίδιο πολυφωνικό με ένα 8-voice μη-paraphonic synth. Δεν υπάρχει "πραγματική" ή "μη-πραγματική/imitation" πολυφωνία, όπως δεν υπάρχει "λίγο έγκυος". Ή είσαι έγκυος ή δεν είσαι, ή το όργανο σου είναι πολυφωνικό ή δεν είναι, ενδιάμεση κατάσταση δεν υπάρχει.

Τα paraphonic synths λέγονται έτσι λόγω του τρόπου που επιτυγχάνουν την πολυφωνία τους, από τη μία δηλαδή έχουμε την Χ πολυφωνία ενός οργάνου και από την άλλη τον τρόπο/τη μέθοδο που ο κατασκευαστής επιτυγχάνει την συγκεκριμένη πολυφωνία. Το αν ένα 8-voice analog synth χρησιμοποιεί ξεχωριστό φίλτρο ή EG για κάθε μία από τις 8 φωνές ή μόνο ένα κοινό φίλτρο/EG και για τις 8 μαζί (paraphonic), δεν έχει καμία απολύτως σχέση για την πολυφωνία του οργάνου, εμείς αν πατάσουμε 8 πλήκτρα σε ένα paraphonic και σε ένα μη-paraphonic synth, 8 νότες θα ακούσουμε και απ'τα δύο.

Σαφώς στα paraphonic synths υπάρχει διαφορά στη χροιά του ήχου λόγω του τρόπου που επιτυγχάνουν την πολυφωνία τους, αλλά αυτό είναι ένα θέμα που δεν έχει να κάνει με την πολυφωνία του οργάνου.

 
Σαφώς στα paraphonic synths υπάρχει διαφορά στη χροιά του ήχου λόγω του τρόπου που επιτυγχάνουν την πολυφωνία τους, αλλά αυτό είναι ένα θέμα που δεν έχει να κάνει με την πολυφωνία του οργάνου.
Δεν είναι θέμα "χροιάς", είναι θέμα συμπεριφοράς των εντάσεων των φωνών κατά κύριο λόγο και το πόσο δυνατά ακούγεται ή διαρκεί μια φωνή όταν μια δεύτερη παιχτεί. Το πρόβλημα είναι ότι δε συμπεριφέρονται εκτελεστικά όπως θα περίμενε κάποιος με άξονα μια σταθερά ως αναφορά τη πολυφωνία. πχ ένα πιάνο, όργανο κτλ. 
Τώρα θα μου πεις, και ένα 8 voice synth δε συμπεριφέρεται το ίδιο με ένα πιάνο αν πατηθούν πάνω από 8 πλήκτρα... Σωστό και αυτό.  
Ναι, συμφωνούμε παντως στο κομμάτι του πολυφωνικού, είναι πολυφωνικά όργανα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν είναι θέμα "χροιάς", είναι θέμα συμπεριφοράς
Και χροιάς (δεν ακούγονται το ίδιο 8 osc. περασμένοι ο καθένας απ'το δικό του φίλτρο και 8 osc. περασμένοι από ένα κοινό φίλτρο) και συμπεριφοράς και όλα αυτά τέλος πάντων, αλλά όπως είπαμε αυτά δεν έχουν σχέση με την πολυφωνία. 

Άνοιξα αυτή την παρένθεση για να μην δημιουργούνται παρερμηνείες με αυτά που γράφουμε, και γιατί το θέμα της άσχετης σύγκρισης μεταξύ πολυφωνίας και synth paraphony και οι αναφορές σε "πραγματικά και μη-πραγματικά πολυφωνικά synths" έχουν πάρει μεγάλες διαστάσεις στα διάφορα synth forums του εξωτερικού, και η εξάπλωση της παραπληροφόρησης είναι τρομακτική.

Το έχω ξαναγράψει, τέτοια άγνοια σε τόσο βασικά μουσικά κ' τεχνικά θέματα δεν υπήρχε ούτε στα '80s.?

 
Για τα συνθια ίσα που σκαμπάζω δύο πράγματα, οποτε για διαφωτίστε με λίγο. Καταρχάς στην ευρύτερη έννοια της πολυφωνίας θα διαφωνήσω - σίγουρα υπάρχει και ολίγον και πολύ έγκυος. 
 

Αν το πάμε με την αυστηρή έννοια της, δηλαδή 2 ή παραπάνω νότες ταυτόχρονα, πολυφωνικό πχ είναι και το σαξόφωνο γιατι μπορεί να παίξει split tones. Το θέμα είναι ότι αυτός ο αυστηρός διαχωρισμός δεν είναι και ιδιαίτερα χρήσιμος, γιατί παίζει τεράστιο ρόλο όχι μόνο το πόσες φωνές μπορούν να υπάρξουν, αν είναι 2, 4, 8 ή 88 αλλά και το πόσο μπορούν, βάση του οργάνου και της τεχνοτροπίας του να υποστηρίξουν ανεξάρτητες φωνές σε ένα μουσικό πλαίσιο.

Δηλαδή πολυφωνικό είναι και το βιολί και η κλασσική η κιθάρα, αλλα η πολυφωνία του ενός ειναι αρκετά περιορισμένη σε σχέση με του άλλου. Και δεν εννοώ μόνο τη διαφορά μεταξύ 4ων φωνών στο μεν και 6 στο δε, αλλά στο κατα πόσο μπορεί το όργανο, με την τεχνοτροπία του να υπηρετήσει όσο το δυνατόν πιο ανεξάρτητα αυτές τις φωνές. 

Σε αυτά τα σύνθια δηλαδή τώρα, πείτε έχουμε ένα paraphonic synthesizer με 4 φωνές, είναι πολυφωνικό μέν, αλλά αν κατάλαβα καλά ΔΕΝ μπορεί να παίξει το παρακάτω ώς γραμμένο στο πρώτο μέτρο, πρέπει να παιχτεί όπως το 2ο? 





 

test.jpg

 
Για τα συνθια ίσα που σκαμπάζω δύο πράγματα, οποτε για διαφωτίστε με λίγο. Καταρχάς στην ευρύτερη έννοια της πολυφωνίας θα διαφωνήσω - σίγουρα υπάρχει και ολίγον και πολύ έγκυος. 
Όχι, δεν υπάρχει. Πολυφωνικό όργανο είναι το όργανο που μπορεί να παίξει ταυτόχρονα πάνω από δύο νότες, τόσο απλά. Όλα τα υπόλοιπα που συζητάμε δεν έχουν σχέση με την πολυφωνία. 

 
Σε αυτά τα σύνθια δηλαδή τώρα, πείτε έχουμε ένα paraphonic synthesizer με 4 φωνές, είναι πολυφωνικό μέν, αλλά αν κατάλαβα καλά ΔΕΝ μπορεί να παίξει το παρακάτω ώς γραμμένο στο πρώτο μέτρο, πρέπει να παιχτεί όπως το 2ο? 
Βασικά είναι αναλόγως του "mode" που υποστηρίζει. Παράδειγμα τα παραφωνικά της Behringer έχουν 2 modes:

- Ενα οπου αν πατηθει ένα πληκτρο και "trigαρει" τα envelopes τα envelopes δεν ξεκινουν ξανά από την αρχή εκτός και αν ο εκτελεστής έχει αφήσει όλα τα πλήκτρα.

- Δευτερο που τα envelopes trigάρονται ξανα από την αρχή όταν πατηθεί ένα πλήκρο άσχετα με το αν εχουν ελευθερωθεί τα υπόλοιπα.

Νομίζω καταλαβαίνουμε και στις δυο περιπτώσεις δεν έχουμε το αποτέλεσμα που θα περιμέναμε. Στη πρώτη περίπτωση οι εντάσεις των φωνών ακολουούν όλα τη πρώτη που παίχτηκε και στη δεύτερη της τελευταίας.

Σημαντική λεπτομέρεια, αν πάρουμε υπόψιν τη πρώτη περίπτωση καταλαβαίνουμε ότι άν έχουμε ένα συντομο decay/release και μηδενικό sustain η πολυφωνία πάει περίπατο καθότι καμία νότα πλιν της πρώτης θα ακουστεί εκτός και αν παιχτούν όλες ταυτόχρονα.

Στη δευτερη όποια νότα παιχτεί μετά τη πρώτη θα ενδυναμώσει όλες τις προηγούμενες. Εκεί έχουμε πολυφωνία αλλά θα ακούγεται σα να ξεκινάμε με μια νότα και προσθέτουμε άλλες από πάνω ξαναπατώντας τις προηγούμενες.

Οπότε, στο τέλος της ημέρας, πέρα από το ότι θα ακούσουμε τις νότες με διαφορετικές εντάσεις απ ότι θα περίμενες κανείς, υπάρχει και περίπτωση να μην ακούσουμε όσες νότες πατίσαμε. Λέω εντάσεις επειδη είναι πιο κατανοητό αλλά ισχίει το ίδιο και για το συχνοτικό περιεχόμενο αφού έχουμε μόνο ένα φίλτρο. Λίγο μπέρδεμα δηλαδή.

Ναι είναι πολυφωνικά όργανα αλλά με προυποθέσεις θα έλεγα. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και χροιάς (δεν ακούγονται το ίδιο 8 osc. περασμένοι ο καθένας απ'το δικό του φίλτρο και 8 osc. περασμένοι από ένα κοινό φίλτρο)
Δίκιο, πολύ σωστή διόρθωση, ειδικά αν πάρουμε υπόψιν ότι δεν υπάρχει το σχετικό διακρότημα στο release. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν δε βγει κάτι καλύτερο σε poly σε αυτό το price range (που αμφιβάλω) το 'χω σταμπάρει για του χρόνου. Φέτος το τερμάτισα με τις αγοροπωλησίες, έβαλα φρένο ? 

Κάτσε και θα δούμε το "Behringer Muse" με 400 ευρώ σε λίγο, έτσι που το πάνε! 
?

τελευταίο απόκτημα για μένα ήταν για την ώρα ?....το Hydrasynth αλλά το pro 800 το γλυκό κοιτάω 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
το Hydrasynth αλλά το pro 800 το γλυκό κοιτάω
Δυνατό hardware το Hydra! Άσε ίδιο μικρόβιο και εγω. Όσα και να αποκτήσω πάντα θα υπάρχει κάποιο που θα γλυκοκοιτάω. Και αυτή η Behringer δε βοηθάει τη κατάσταση καθόλου με αυτές τις τιμές. Στη Moog είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, δε δικαιολογείς το κόστος οπότε φάτε μάτια ψάρια. Βάζεις και μια αφίσα του moog-55 στο τοίχο και είσαι μια χαρά. Με τη Behringer τωρα, όλο κάτι 500άρικα φέυγουν κάθε τρεις και λίγο. 

 
Πάντα κάτι νέο βγαίνει και όλο θα υπάρχει αναβάθμιση αλλά καλό είναι αυτή να γίνεται πάνω στις ανάγκες μας.

Όλοι έχουμε περάσει από αυτό, κάποτε είχα καταλήξει να έχω μαζί με το stage piano της Kurzweil 7 synth ?

Ε ανάθεμα αν τα δούλευα όλα και όχι μόνο αυτό κατάλαβα ότι έχανα χρόνο και χρήμα.

Βέβαια μετά από ένα σοβαρό τροχαίο μου και δυο χρόνια απραξίας έδωσα αρκετά από αυτά για να αναβαθμισω το studio και επένδυσα σε σχολεία με αυτά τα λεφτά, είχα μείνει με ένα παλιό Yamaha CS6X και δυο drum machine υβριδικά.

Επένδυσα μετά τα σχολεία πάνω στο DAW μου και κοίταξα καθαρά το θέμα παραγωγή πήρα τράπεζα KOMPLETE και τα VST που χρειάζομαι καθώς και τους midi controller μου.

Πίστεψε με δεν χρειάζεσαι πολλά πράγματα παρά μόνο τα ουσιώδη που σου βγάζουν δουλειά 

Αναπληρώνω μόνο στα hardware που μου χρειάζονται στην μουσική μου παραγωγή και τίποτα πάρα πάνω.

Τα σχολεία μου άνοιξαν τα μάτια και δουλεύω μόνο με ότι χρειάζομαι.

Για να κλείσω θα σου πω κάτι που μου είπε σε ένα meting της σχολής μου με τον δάσκαλο μου Γιώργο  Cayetano εισηγητή και καλεσμένο του που είχα την χαρά να συνομιλήσω μαζί του τον πολύ γνωστό και επιτυχημένο Ελληνα μουσικό, DJ και μουσικό παραγωγό στην electronic dance σκηνή  Πέτρο Echonomist.

Μας έδειξε το studio του και τον Hardware εξοπλισμό του και μας είπε ότι όλα τα λειτουργεί στις δουλειές του 

Σε περίπτωση όμως που κάποιο Hardware δεν το δούλευε σε διάστημα 6 μηνών στις δουλειές του το έδιωχνε από το studio του γιατί διαφορετικά θα γινόταν συλλέκτης μια παγίδα που δυστυχώς είπε λίγο πολύ έχουμε πέσει όλοι και είχε απόλυτο δίκιο.

Μόνο αυτά που σου λείπουν τίποτα παρά πάνω μην σκοτώνεις χρόνο και χρήμα ?

Αν θες Moog δες το VST της Moog Mariana είναι πολύ καλό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μόνο αυτά που σου λείπουν τίποτα παρά πάνω μην σκοτώνεις χρόνο και χρήμα ?
Για να φτάσεις στο σημείο να ξέρεις πλέον τι θες και πόσα θες, πρέπει να ικανοποιήσεις κάποια απωθημένα, και αυτό γίνεται μόνο με το χέρι στην τσέπη στην περίπτωση του hardware. Θέλει χρόνο και χρήμα για να κατασταλάξεις στο τι δουλεύει για σένα.

Πέρα από τα απωθημένα που είχαμε/έχουμε όλοι μας, η απόκτηση πολλών synths ήταν κάποτε πραγματική ανάγκη για να πετύχουμε κάποιους στόχους, ανάγκη που δημιουργούσαν τα ίδια τα synths με τις λιγοστές τεχνικές δυνατότητες που διέθεταν. Όσο προχωρούσε η τεχνολογία, τόσο μειωνόταν η ανάγκη για απόκτηση περισσότερου hardware. Μιλάω για την digital τεχνολογία γιατί στον αναλογικό τομέα δεν υπάρχει εξέλιξη εδώ και πάρα πολλά χρόνια. 

Το έχουμε ξαναγράψει και ισχύει, ένα σύγχρονο workstation τύπου Fantom/Nautilus/Montage είναι εκατοντάδες φορές πιο ισχυρό και φτηνό από το παρακάτω κορυφαίο (για τα τέλη των '80s) πανάκριβο setup.

image.png

image.png

Απ'τη άλλη βέβαια η αναζήτηση νέων & διαφορετικών ήχων θα υπάρχει πάντα, μια ανάγκη που είναι ανεξάρτητη από τις όποιες τεχνικές κ' πρακτικές ανάγκες μας, οπότε η απόκτηση περισσότερου gear δεν θα σταματήσει ποτέ. Aν ο άλλος έχει κόλλημα με τον, πχ, Moog/Oberheim ήχο, ό,τι και να του πούμε αυτός θα πάει και θα σκάσει τα ωραία του χιλιάρικα για να τον αποκτήσει, αγνοώντας εντελώς οποιαδήποτε εναλλακτική λύση.

Ώσπου να ανακαλύψει κι αυτός μετά από λίγο καιρό τι μπορεί να κάνει με αυτά τα synths, και κυρίως, τι δεν μπορεί να κάνει,? και να τα βάλει στο ράφι ή να τα πουλήσει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σίγουρα άλλο το τότε άλλο το τώρα ευτυχώς η τεχνολογία προχώρησε άρα από εκεί και πέρα ο καθένας θα πράξει αναλόγως.

Εμένα αυτές είναι οι απόψεις μου και αυτές ήρθαν με τον καιρό και την δίκη μου εμπειρία πιστεύω ήμουν πολύ αναλυτικός προς αυτό.

Απο εκεί και πέρα όλα είναι επιλογές αν θες να προχωρήσεις και να συμβαδίσεις με την τεχνολογία και να γίνεις παραγωγικός και να κανείς πραγματικότητα όνειρα και στόχους η να μείνεις ένας στάσιμος συλλέκτης synth ?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top