Πείτε ένα παράπονο για το αγαπημένο σας σύνθ!

Μανώλης Χναράκης είπε:
Γι'αυτό και το ανέφερα πιό πάνω, είπα  (Τουλάχιστον για το sound generator, όχι τα effects.).

Αν όμως κάνεις μετάβαση από ένα patch σε κάποιο άλλο που χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο εφφέ, τότε όλα λειτουργούν ομαλά.
Σαφώς. Ιδίως αν χρησιμοποιήσεις το ίδιο reverb (αλγόριθμο αλλά και παραμέτρους), τότε σαφώς και έχεις πολύ πιο ομαλή μετάβαση, ακόμα κι αν το insert είναι διαφορετικό. Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το κόψιμο των reverb tails. Είναι το μεγαλύτερο ξενέρωμα για όλους λίγο-πολύ τους πληκτράδες. ;)

 
Αυτό δεν έχει να κάνει με πρόβλημα του μηχανήματος αλλά με την υπάρχουσα τεχνολογία και ειδικά με την διαθεσιμότητα των εφφέ της συγκεκριμένης εποχής που κατασκευάστηκε το μηχάνημα.

Με άλλα λόγια, το Χ-Ψ μηχάνημα σου παρέχει κάποια ποσότητα μονάδων εφφέ (effect units) για ταυτόχρονη χρήση. Για να καλύψει τις ανάγκες σου/μου, θα έπρεπε να έχει τόσες διαθέσιμες μονάδες, όσες και τα πιθανά parts που πρόκειται να χρησιμοποιήσω ταυτόχρονα. Κάτι που γίνεται σε μεγαλύτερα μηχανήματα, όπως το G για παράδειγμα.

Το είπα λίγο μπερδεμένα;  ;D

 
Σαφώς και είναι έτσι όπως το αναλύεις. Και καθόλου μπερδεμένα δεν τα είπες. ;D

Απλά οι ανάγκες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει πλέον. Μηχανήματα που προσφέρουν τέτοιες ευκολίες ανεβάζουν τον πήχυ. Όπως π.χ. το σύστημα με τη non-volatile flash ROM της Yamaha, ή το streaming from SSD της Korg, ή ακόμα και το υπερπολύτιμο Skipback Sampling της Roland. Μηχανήματα που στηρίζονται μόνο σε raw power, χωρίς να προσφέρουν κάποιου είδους καινοτομία έναντι του ανταγωνισμού, πλέον δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη τύχη κατ' εμέ.

 
Last edited:
cyclops είπε:
Σαφώς και είναι έτσι όπως το αναλύεις. Και καθόλου μπερδεμένα δεν τα είπες. ;D
Καλοσύνη σου, ευγενικό εκ μέρους σου  :)

Απλά οι ανάγκες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει πλέον.
Γι'αυτούς που γνωρίζουν - κατέχουν και αναζητούν επειδή υπάρχει λόγος και φυσικά μπορούν να το αξιοποιήσουν σωστά. Μην ξεχνάς πως υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό που δεν ξέρει που παν τα τέσσερα, για να μην πω δεν παίζουν καν  ;)

Μηχανήματα που προσφέρουν τέτοιες ευκολίες ανεβάζουν τον πήχυ.
Όντως. Αλλά κάποιος που γνωρίζει πέντε πράγματα μπορεί να παρακάμψει κάποιες "ατέλειες" που τυχόν θα βρεί μπροστά του. Θεωρώ πως ένας καλός μουσικός δεν έχει μόνο ένα καλό μηχάνημα, ειδικά στο live δεν θα παίξει μόνο με ένα μηχάνημα.

Όπως π.χ. το σύστημα με τη non-volatile flash ROM της Yamaha, ή το streaming from SSD της Korg.
Σαφώς και τα δύο συστήματα είναι πολύ καλά και χρήσιμα, από διαφορετική οπτική γωνία το καθένα. Αλλά και αυτό της Roland με τα FA-06/08 είναι πολλά υποσχόμενο, ίδωμεν.Άλλωστε και χωρίς την χρήση των πιό πάνω, αν έχεις κάποια αντιπροσωπευτικά μηχανήματα, με αντιπροσωπευτικές χροιές και ηχητικό χαρακτήρα από κάθε εταιρία που σε ενδιαφέρουν για το είδος της δουλειάς σου, τότε είσαι κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό καλυμμένος πιστεύω.

Μηχανήματα που στηρίζονται μόνο σε raw power, χωρίς να προσφέρουν κάποιου είδους καινοτομία έναντι του ανταγωνισμού, πλέον δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη τύχη κατ' εμέ.
Και αυτό σωστό. Αν και για παράδειγμα ένα παλιό JV-1080/2080 δεν μπορείς να πεις ότι είναι τελείως άχρηστο σε ένα setup επειδή απλά έχεις κάτι άλλο νεότερο τεχνολογικά, π.χ. Motif-Kronos-Fantom.
Κάθε μηχάνημα έχει λόγω ύπαρξης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αξιοποιηθεί αν θες, από λίγο έως πολύ ανάλογα τον χρήστη.

 
Εννοείται ότι και μηχανήματα χωρίς κάποια ιδιαίτερη καινοτομία κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά, ιδίως αν σε εξυπηρετούν και σε βολεύουν σ' αυτά που θες να κάνεις. Αν σταθώ ειδικά στα JV1080/2080 που αναφέρεις, προσωπικά είναι το όνειρό μου να μαζέψω τα καλύτερα απ' τα rack modules που κυκλοφόρησαν παλιότερα (μιας και πλέον δε βγάζουν οι εταιρείες), όπως κάποιο εκ των Roland JV2080/XV5080/Fantom XR, το Yamaha EX5R, το Triton Rack, το Kurzweil K2600RS κλπ. Κι όλα αυτά μαζί με το θεϊκό Integra-7. 8)

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Κάθε μηχάνημα έχει λόγω ύπαρξης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αξιοποιηθεί αν θες, από λίγο έως πολύ ανάλογα τον χρήστη.
Ίσως η σοφότερη κουβέντα που έχει ειπωθεί στα χρονικά για το θέμα. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορούν διάφοροι να θεωρούν ξεπερασμένα και "άχρηστα" παλιά όργανα όπως π.χ. το δημοφιλές korg M1 όταν σαν σύνθ που είναι μπορεί κάποιος να δημιουργήσει ήχους νέους και αναμιγνύοντας τους με άλλους ήχους από άλλες πηγές να δημιουργήσει μουσική. Όταν μιλάμε για σύνθ, δεν πρέπει να κολλάμε στους preset ήχους και να κρίνουμε από αυτούς αν είναι "παλιό και άχρηστο" ένα όργανο για την εποχή μας...

 
axtarmas είπε:
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορούν διάφοροι να θεωρούν ξεπερασμένα και "άχρηστα" παλιά όργανα όπως π.χ. το δημοφιλές korg M1
Επειδή είναι μαλλον ;D

 
Ξεπερασμενο τεχνολογικα, ναι. Ξεπερασμενο σαν οργανο, οχι.

 
Μη τσιμπατε αμεσως βρε ;D Θα ήμουν ο τελευταίος που θα έλεγε ξεπερασμένο καποιο όργανο, απο τη στιγμή που εδωσα 50€ για να παρω bontempi με ανεμιστήρα ;D

 
Δεν εχω φωτο, το εχω παρατημένο στο πατρικο μου. Ειχα παίξει μεχρι και live με τον Ν. Ζιώγαλα με αυτό ;D

Πατώντας το off, έκλεινε σταδιακα ο ανεμιστήρας, οποτε ειχαμε το τέλειο fade out (και fade in αντιστροφα).

Καπως σαν αυτο, αλλα σε μπεζ

Bontempi20-20Hit20Organ20.jpg


Να, σε αυτο το live στο Βαλτονερο Φλώρινας, είναι καπου αριστερα μου (δεξια στη φωτογραφία), αλλα δε φαινεται ;D

397121_4558461972786_1795955352_n.jpg


 
Τι να πω... ;D Καλα τοσο πολυ σου αρεσει ο ηχος του και το αγορασες?

 
Ναι μου αρεσει, αλλα επίσης μου αρεσει να βαζω ασχετα οργανα και να βλέπω τον τρομο στα ματια των τραγουδιστων και των ηχοληπτων. Κατα καιρους έχω κουβαλήσει και χειροτερα, όπως οκαρινα, xaphoon, iphone, ευφώνιο και το χειρότερο όλων...μπάσο ;D Παντα προς εκπληξιν των συμπαιχτών εννοείται...

Το bontempi εκανε καλή δουλειά παντως, με το απειρο sustain του και τα chord buttons του. Θα το ξαναβαλω καποια στιγμη σε προτζεκτ.

 
Μεσα σ'ολα αυτα, ελπιζω να θυμασαι να φερνεις και κανα...synth. :P Η μπλουζα btw τι γραφει? Mood? Λογοπαιγνιο με το logo της Moog ειναι?

 
Ας πω ένα παράπονο για το Voyager π.χ...:

Η εμπέδηση της εξόδου των ακουστικών και η εμπέδηση της εισόδου external input είναι ας πούμε ... μη συμβατές. Οπότε το παλιό Minimoog trick με το οποίο η έξοδος των ακουστικών οδηγείται στην είσοδο του μίκτη και υπερφορτώνει το φίλτρο και το VCA, ναι μεν υλοποιείται αλλά at your own risk...

Το δοκίμασα φυσικά..  ;D και υπάρχει ένα πολύ μικρό εύρος τιμών στο οποίο έχω ακούσει την πιο delicious παραμόρφωση ever με μακράν διαφοράν από οποιαδήποτε άλλη. Αλλά λόγω της επικινδυνότητας αυτής της συνδεσιμότητας αποφάσισα να συμμορφωθώ προς τας υποδείξεις των.

Τον κακό τους τον καιρό. >:(

 
OurDarkness είπε:
Η εμπέδηση της εξόδου των ακουστικών και η εμπέδηση της εισόδου external input είναι ας πούμε ... μη συμβατές.
Εμ και συ, με 3400€ που εδωσες, περιμενες η εμπεδηση της εξοδου των ακουστικων και η εμπεδηση της εισοδου external input να ειναι συμβατες?
2894558.png
Οτι πλερωνεις παιρνεις φιλε...
manicure.gif


 
Waterfall-K είπε:
Οτι πλερωνεις παιρνεις φιλε...
manicure.gif

ναι αυτο ειναι αληθες....

VYZEX (ο editor απο το venom ντε..)

 
Μερικες φορες παιρνεις πολλα περισσοτερα απ'οσα πληρωνεις (Venom ντε...) Αλλα βεβαια αυτο δεν το εχεις ανακαλυψει ακομα, εσυ εισαι ακομα στην φαση "πληρωνω πολλα/παιρνω λιγα". Δεν πειραζει Mamonu, μικρος εισαι ακομα, θα μαθεις κι εσυ καποτε να αγοραζεις κοιτωντας specs και οχι μαρκες και τιμες. ;)

 
Waterfall-K είπε:
Δεν πειραζει Mamonu, μικρος εισαι ακομα, θα μαθεις κι εσυ καποτε να αγοραζεις κοιτωντας specs και οχι μαρκες και τιμες. ;)
Εμ και συ τοιουτρόπως θα μάθεις ότι ουκ εν τω πολλώ το ευ, αλλά εν το ευ και τω πολλώ.

:)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top