Πείτε ένα παράπονο για το αγαπημένο σας σύνθ!

Το θρεντ εχει τιτλο "Πείτε ένα παράπονο για το αγαπημένο σας σύνθ". Εχεις να γραψεις κανενα παραπονο για το αγαπημενο σου synth ή θες να συνεχισουμε να μιλαμε εκτος θεματος?

Ας επανελθουμε στο θεμα γιατι προβλεπεται και αυτο το θρεντ να κλειδωνεται συντομα.

 
@W-K:

Εσύ πώς και συμμετέχεις στο συγκεκριμένο thread δηλαδή;

Έχεις δηλώσει κάποιο παράπονο για το αγαπημένο σου synth;

Αλλά ξέχασα, μόνο οι άλλοι είναι offtopic. What a fool I am. ::)

 
Εγω δεν εχω παραπονο απο κανενα synth μου. Και δεν ειπα οτι εγω ειμαι εντος θεματος και οι αλλοι εκτος, αυτα τα ασχετα συμπερασματα τα βγαζεις εσυ.

 
Waterfall-K είπε:
Εγω δεν εχω παραπονο απο κανενα synth μου. Και δεν ειπα οτι εγω ειμαι εντος θεματος και οι αλλοι εκτος, αυτα τα ασχετα συμπερασματα τα βγαζεις εσυ.
Δηλαδή εγκαλείς τον ThS ότι είναι offtopic με το να απαντάει σε offtopic στο οποίο συμμετέχεις ενεργά εδώ και σελίδες, τη στιγμή που είσαι κι εσύ offtopic;

Και αν κατάλαβα καλά, στο παρόν θέμα συμμετέχεις παρόλο που δεν υπάρχει κάτι για το οποίο να έχεις να παραπονεθείς για το αγαπημένο σου synth;

Εντάξει, δεν περιγράφω άλλο. ;D

 
@Waterfall-K Χαίρομαι που δεν έχεις παράποπα από τα synths σου. Παραπονέθηκες όμως για άλλα synths. Δε θεωρώ τη συζήτηση offtopic (ευχαριστώ για την υπόδειξη περί offtopic πάντως), αλλά για να μπορεί να υπάρξει συζήτηση θα πρέπει να καταλαβαινόμαστε. Οπότε θα ήθελα να μάθω τι εννοείς και επιμένω στην ερωτησή μου.

YΓ. Θα μπορούσαν τα synths μου να είναι καλύτερα (όπως και κάθε synth) αλλά δεν παραπονιέμαι!

 
Ελα Mamonu αγορι μου, πες μας τα παραπονα σου απο τα synths σου. Εσυ ιδιαιτερα πρεπει να εχεις πολλα...
tea_RED.gif


 
Waterfall-K είπε:
Ελα Mamonu αγορι μου, πες μας τα παραπονα σου απο τα synths σου. Εσυ ιδιαιτερα πρεπει να εχεις πολλα...
tea_RED.gif

δεν εχω ουτε εγω . βλεπεις εχω κανει cherry picking απο διαφορα ειδη συνθεσης και μορφης (αναλογικα , ψηφιακα , vst , sample-based etc) και εποχης και ειμαι σχετικα καλυμενος. (και με το παραπανω.. :))

επισης δεν κρατησα οτι δεν με τρελαινε 100% .. κατα τις εποχες πολλα περασαν απο τα χερια μου αλλα λιγα μου αρεσαν και τελικα εμειναν αλλα αυτα τα λατρευω  ;D

το μονο παραπονο απο εταιρια .... ειναι που η clavia σταματησε να υποστηριζει τα editors για τα Nord Modular... (αλλα τωρα επωληθησαν οποτε...τωρα ειναι πια αναμνηση... ;D)

οσον αφορα το στουντιο....

προτιμω κονσολα και εφφε και busses και returns & sends & inserts

ειχα μια yamaha 01V οπου εφαγα ψωμι και αλατι και μονο προσφατα πωληθηκε...

σε καποια στιγμη θελω μια 32 καναλη soundcraft η κατι παρεμφερες....

προς το παρον ομως ολα στο audio interface....

εσυ για πες,,,, ;)

επισης........ θα απαντησεις τωρα στο ερωτημα του ThS; η θα κανεις τον αποκατω..?

maxresdefault.jpg


 
mamonu είπε:
δεν εχω ουτε εγω.
Mαιστα, δεν εχεις ουτε εσυ παραπονο. Αλλα το ειρωνικο σχολιακι με το βιντεο το ποσταρες, για να ειρωνευτεις τι? Αυτο που μολις εγραψες και συ παραπανω.
tomato.gif
tomato.gif
tomato.gif

Ο ThS μπορει να μου στρειλει ενα PM και να ρωτησει οτι θελει, αν οντως δεν καταλαβε κατι. Δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο στη συγκεκριμενη συζητηση.

 
εγω εγραψα για την Clavia το οποιο ειχε σαν αποτελεσμα να πωληθουν τα συνθς αυτα....


δεν σου φτανει???


αλλα το θεμα ειναι οτι λες κατι σχετικα με Kurzweil και σου λεμε ολοι να βαλεις λιγο πιο ζουμι σε αυτο που λες... και οχι μονο να δινεις αφοριστικες απαντησεις....

ανεπτυξε αυτο που λες... δημοσια...

σου βαλαμε παραδειγματα ωραιου ηλεκτρονικου ηχου απο Kurzweil

(αυτο το album ειναι πολυ καλο demo των δυνατοτητων της VAST)

αλλα εσυ ψαχνεις τροπο να μην απαντησεις..... γιατι δεν ξερεις και τι να πεις...

κουακ κουακ... ;)

παρεπιπτοντως το συνθακι στο τραγουδι  :) ειναι Casio CZ101

 
mamonu είπε:
δεν εχω ουτε εγω.
Aς παραμεινουμε στο παραπανω. 8)Για τα Kurzweil δεν εγραψα κατι το οποιο δεν ειναι γνωστο. Τι να...αναπτυξω ρε Μamonu, πλακα κανς? Δεν ξερεις για ποιους ηχους ειναι κυριως γνωστα τα Kurzweil τα τελευταια 30 χρονια? Ε αν δεν ξερεις πραγματικα ζεις σε αλλο πλανητη. Ενα ειναι σιγουρο, τα Kurzweil δεν ειναι διασημα για τους ηλεκτρονικους τους ηχους. Τι θες τωρα, να ανοιξουμε συζητηση για κατι που ειναι γνωστο και στις γατες? Και μετα τι? Μηπως να συζητησουμε σε αλλο θρεντ και για το αν το Minimoog ειναι διασημο για τα μπασα του ή για τα....pads του?

Κανε μια βολτα απο το youtube, κατσε 2 ωρες και δες βιντεο της Kurzweil. Ελα μετα και πες μας ποσα απο αυτα ασχολουνται με τους ηλεκτρονικους ηχους των synths της και ποσα απο αυτα επικεντρωνονται στα πιανα της και γενικα στα samples ακουστικων οργανων. Αντε να ακουσεις κανα ηχο Moog και γενικα νορμαλ πραγματα. Ηλεκτρονικο ηχο που να εκανα WOW απο Kurzweil ακομα δεν εχω ακουσει. Μπορει και να εχει, αλλα μαλλον τους κρυβουν καλα...

Οταν βγηκε το PC3 LE εφαγα αρκετες μερες να βλεπω βιντεο, ηθελα να το αγορασω και μετα μου κολλησε το κανονικο PC3. Oτι και να ακουσα, το "κλικ" δεν μου εγινε ποτε. Ωραιοτατα ακουστικα οργανα κλπ, αλλα αυτα τα εχουν πλεον ολα τα αντιστοιχα synths αλλων εταιρειων. Στον τομεα "ηλεκτρονικος ηχος" δεν μου ειπε τιποτα, και γι αυτο τελικα δεν αγοραστηκε κανενα απο τα δυο παραπανω μοντελα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επίσης κάτι ακόμη που με δυσκολεύει στο Motif XS (σημειώνω ότι το κατέχω το synth και έχει πολλά υπέροχα καλούδια πάνω του) είναι ότι δεν έχει τη δυνατότητα να διατηρεί τον προηγούμενο ήχο όταν αλλάζεις εκτός όταν βρίσκεται σε senquenser mode. Αυτό που ονομάζει Patch remain νομίζω η Roland. Σπαστικό για τα live.

 
kostas_six είπε:
Επίσης κάτι ακόμη που με δυσκολεύει στο Motif XS (σημειώνω ότι το κατέχω το synth και έχει πολλά υπέροχα καλούδια πάνω του) είναι ότι δεν έχει τη δυνατότητα να διατηρεί τον προηγούμενο ήχο όταν αλλάζεις εκτός όταν βρίσκεται σε senquenser mode. Αυτό που ονομάζει Patch remain νομίζω η Roland. Σπαστικό για τα live.
Κάτι το οποίο υπάρχει ακόμα και σε όργανα του 1998 όπως π.χ. το δικό μου GEM SK880. Πόσο πίσω έχουν μείνει οι εταιρίες...αλλά είσαι σίγουρος ότι δεν γίνεται; Μήπως όταν είσαι σε performance mode, μπορεί να γίνει;

 
axtarmas είπε:
Κάτι το οποίο υπάρχει ακόμα και σε όργανα του 1998 όπως π.χ. το δικό μου GEM SK880. Πόσο πίσω έχουν μείνει οι εταιρίες...αλλά είσαι σίγουρος ότι δεν γίνεται; Μήπως όταν είσαι σε performance mode, μπορεί να γίνει;
Μόνο σε sequenser mode. Αν γίνεται με χαρά να ακούσω πως....θα μου λύσει τα χέρια

 
Το πρόβλημα της διακοπής του ήχου συμβαίνει λόγω ελλιπούς διαχείρισης των μηχανών εφέ. Όταν ο κατασκευαστής δεν έχει φροντίσει κάποιο μηχανισμό διαχείρισης των μηχανών εφέ, αναγκαστικά για να αλλάξει ο ένας ήχος και να ανοίξει ένας άλλος, θα πρέπει οι μηχανές εφέ να αλλάξουν αλγορίθμους και να κάνουν μετάβαση, π.χ. από ένα rotary speaker σε ένα delay ή σε ένα distortion. Προφανώς αυτή η μετάβαση οδηγεί σε διακοπή του ήχου.

Η λειτουργία patch remain της Roland υπάρχει μόνο σε Patch και σε Live Mode. Δουλεύει άψογα στο Fantom-G, διότι το συγκεκριμένο μηχάνημα έχει τη δυνατότητα να τρέχει 16 insert effects ταυτόχρονα (χώρια τα υπόλοιπα system effects που ανεβάζουν τον αριθμό στα 22 εφέ ταυτόχρονα). Σε Live και Patch modes ουσιαστικά δεσμεύει μέχρι και τα μισά inserts ( 8 ) για τον ήχο που παίζει, και τα υπόλοιπα περιμένουν στο παρασκήνιο. Έτσι όταν αλλάζεις ήχο παίζουν όλα ταυτόχρονα και επιτυγχάνεται η ομαλή μετάβαση από ήχο σε ήχο.

Κάτι αντίστοιχο έχει επιτύχει και η Korg στο Kronos με τη λειτουργία SST (Smooth Sound Transition), μόνο που υπόσχεται ότι αυτό γίνεται χωρίς περιορισμό σε φωνές πολυφωνίας ή ταυτόχρονα εφέ. Απ' ό,τι έχω διαβάσει δουλεύει τέλεια. Μάλλον εδώ δουλεύει ακόμα πιο καλά επειδή το συγκεκριμένο μηχάνημα τρέχει τις μηχανές του εξολοκλήρου σε software, επομένως πιθανώς είναι πιο εύκολο να κάνεις διαχείριση των πόρων για τέτοιες λειτουργίες.

Η Yamaha δεν έχει υλοποιήσει κάποια τέτοια λειτουργία, γι' αυτό και υπάρχει θέμα με διακοπή του ήχου. Αν θέλει να εκσυγχρονιστεί, θα πρέπει να κάνει κάτι αντίστοιχο.  Και τέτοιο θέμα δεν έχεις σε sequencer mode γιατί πρακτικά δεν αλλάζεις ήχο, αλλά ουσιαστικά μεταβαίνεις από part σε part στο ίδιο multitimbral setup. Αν πας σε άλλο song ή πας σε performance ή voice mode, τότε προφανώς και θα διακόπτεται ο ήχος, για τους λόγους που εξήγησα.

 
Last edited:
Πολύ περίεργο να μην έχει η Yamaha αυτή τη λειτουργία (path remain).

Εδώ την έχει η Roland απ'όσο θυμάμαι από τα XP/JV, ακόμα και σε αρμόνια τεχνολογίας Sound Canvas. Τουλάχιστον για το sound generator, όχι τα effects.

Μήπως κάτι μας διαφεύγει;

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Πολύ περίεργο να μην έχει η Yamaha αυτή τη λειτουργία (path remain).

Εδώ την έχει η Roland απ'όσο θυμάμαι από τα XP/JV, ακόμα και σε αρμόνια τεχνολογίας Sound Canvas. Τουλάχιστον για το sound generator, όχι τα effects.

Μήπως κάτι μας διαφεύγει;
Τουλάχιστον εγώ δεν βρήκα κάποια ρύθμιση.Ξαναλέω ότι αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει πως μπορεί να γίνει να το πει τώρα αλλιώς ας σωπάσει για πάντα....  :-X :-X :-X

 
Μανώλη, στα XP/JV υπάρχει μεν το Patch Remain, αλλά δε λειτουργεί όπως πρέπει, λόγω του ότι ο ήχος των εφέ διακόπτεται. Λογικό γιατί παίζει με πολύ λιγότερες μηχανές εφέ, επομένως δε γίνεται δυναμικά η διαχείρισή τους όπως στο Fantom-G. Λειτουργεί άψογα για τη διαχείριση των φωνών, όχι όμως για τα εφέ. Το ξέρω πολύ καλά γιατί η σύγκριση μεταξύ των ΧΡ50 και Fantom-G που έχω είναι χαώδης σ' αυτό τον τομέα. Αν κλείσεις εντελώς τις μονάδες εφέ και δουλέψεις όλο το μηχάνημα εντελώς dry, σαφώς και έχεις άψογο patch remain. Πάω στοίχημα ότι και στα Yamaha είναι έτσι ακριβώς.

 
cyclops είπε:
Μανώλη, στα XP/JV υπάρχει μεν το Patch Remain, αλλά δε λειτουργεί όπως πρέπει, λόγω του ότι ο ήχος των εφέ διακόπτεται.
Γι'αυτό και το ανέφερα πιό πάνω, είπα  (Τουλάχιστον για το sound generator, όχι τα effects.).
Αν όμως κάνεις μετάβαση από ένα patch σε κάποιο άλλο που χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο εφφέ, τότε όλα λειτουργούν ομαλά.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top