πιασιμο μπαγκετας

Indigo είπε:
Πράγματι αυτόν τον καιρό τα περιθώρια του χρόνου μου είναι πολύ στενεμένα, σε λίγο καιρό όμως θα μπορώ να το σοβαρέψω το πράγμα :D

Τα μαθήματα τα έχω σταματήσει και λόγω χρόνου αλλά και γιατί ξενέρωσα με το δάσκαλο...

Τι συμβουλές μου έδωσε για να μην πάθω τενοντίτιδα? Δε μου έδωσε... μου έδειξε πως να κρατάω τη μπακέτα και αυτό ήταν. Όταν την έπαθα, τον ρώτησα αν το κάνω σωστά και μου απάντησε ψιλοαδιάφορα "ναι, ναι, δεν είναι απ'αυτό", αλλά δε μου φάνηκε και πολύ σίγουρη η απάντηση του...

Τες πα... δεν ξέρω. Σε λίγο καιρό θα ψάξω για άλλο δάσκαλο και θα δω διαφορές και στο επαγγελματισμό (δεν υπήρχε και πολύς) και στις μεθόδους...

Θα δοκιμάσω τον καθρέπτη. Πρέπει να αφαιρέσω τα κουσούρια :P
Δεν ξέρω πάντως πολλοι drummer δεν την πολυψάχνουν με τεχνική και απλά προσπαθούν να παίζουν σωστά...

Ίσως ο δασκαλός σου να είναι ένας απο αυτούς...

Εν μέρει αυτό είναι σωστό...Παίξε την άσκηση σωστά και μετά να ανυσηχείς για τεχνικές κτλ κτλ...

Απλα οι τεχνικές αλλαζουν την προσεγγιση που έχεις στο όργανο....

Και σε πολλες περιπτώσεις κάνουν την ζωη σου ευκολη...

Μάλλον ο δασκαλός σου σου είπε να χαλαρωσεις περισσότερο, καθώς όλες οι τεχνικές, βασίζονται στο να πιάνεις την μπαγκέτα στον αέρα αφου χτυπήσει το δέρμα,

και οχι πριν προλάβει να γίνει το χτυπημα...

Πολλοί ντραμερς κάνουν το λάθος ξεκινάνε χαλαρα και την ώρα που χτυπάνε το δέρμα σφιγκουν την μπαγκέτα την στιγμή που η μπαγκέτα χτυπαεί το δέρμα...

με αποτέλεσμα να αποροφάει το χερι σου όλη την κινητική ενέργεια και όχι η μπαγκετα...

Το concept είναι απλο αλλά όχι εύκολο...

Όλα αυτά τα επεξηγεί ο jojo mayer....

Οπότε ενα ελαφακι για τον Γιωργάκη....

Εντελει δεν πιστέυω ότι ο δασκαλός σου είναι αχρηστος...

 
με αποτέλεσμα να αποροφάει το χερι σου όλη την κινητική ενέργεια και όχι η μπαγκετα...

ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!!! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΗ ΦΥΣΙΚΗ!!!! :P

 
Καλημέρα!

Είμαι κι εγώ αυτοδίδακτος. Δεν σνομπάρω τους δασκάλους, αντίθετα εκτιμώ πως ένας δάσκαλος είναι ότι καλύτερο, απλά έτυχε για διάφορους λόγους να μην πάω ποτέ. Όπως πολύ σωστα σου είπαν φίλε Nick την μπαγγέτα είτε παίζουμε matched είτε παίζουμε traditional πρέπει να την κρατάμε ΧΑΛΑΡΑ. Σχεδόν τόσο χαλαρά που αν δεν πετύχουμε το τύμπανο να μας γλυστρισει από τα χέρια. Αλλιώς κάνουμε πρώτα από όλα κακό στα χέρια μας(παθών και μετά απο επισκέψεις σε ορθοπεδικό, φυσικοθεραπείες και ευτυχώς τίποτα το σοβαρο, απλώς μια παραπάνω ευαισθησία) και δεύτερον δεν ακουγόμαστε σωστα. Δεν υπάρχουν δυναμικές, δεν υπάρχουν σωστές ghost notes, και τελικά για του fan της ταχύτητας δεν εκμεταλευόμαστε το rebound της μπαγγέτας, που μπορεί να μας δώσει ταχύτητα.

Ένα καλό, κατά τη γνώμη μου video για το κράτημα:



Επίσης κάτι που όλοι αμελούμε είναι ΖΕΣΤΑΜΑ, ΖΕΣΤΑΜΑ και πάλι ΖΕΣΤΑΜΑ. 10 λεπτάκια διατάσεις πριν την πρόβα σε δαχτυλα, καρπους, ώμους και γάμπες, και μια παράκληση στα άλλα μέλη του συγκροτήματος να παίξετε στην αρχή 1-2 ήρεμα κομμάτια! Μετά θα παίζεις πιο άνετα, πιο χαλαρά και χωρίς τραυματισμούς. Είχα βρει ένα καλό videaki αλλά τώρα δεν το βρίσκω, αν το βρω θα το ποστάρω.

Αυτα!

 
Nordic είπε:
Δεν ξέρω πάντως πολλοι drummer δεν την πολυψάχνουν με τεχνική και απλά προσπαθούν να παίζουν σωστά...

Ίσως ο δασκαλός σου να είναι ένας απο αυτούς...

Εν μέρει αυτό είναι σωστό...Παίξε την άσκηση σωστά και μετά να ανυσηχείς για τεχνικές κτλ κτλ...

Απλα οι τεχνικές αλλαζουν την προσεγγιση που έχεις στο όργανο....

Και σε πολλες περιπτώσεις κάνουν την ζωη σου ευκολη...

Μάλλον ο δασκαλός σου σου είπε να χαλαρωσεις περισσότερο, καθώς όλες οι τεχνικές, βασίζονται στο να πιάνεις την μπαγκέτα στον αέρα αφου χτυπήσει το δέρμα,

και οχι πριν προλάβει να γίνει το χτυπημα...

Πολλοί ντραμερς κάνουν το λάθος ξεκινάνε χαλαρα και την ώρα που χτυπάνε το δέρμα σφιγκουν την μπαγκέτα την στιγμή που η μπαγκέτα χτυπαεί το δέρμα...

με αποτέλεσμα να αποροφάει το χερι σου όλη την κινητική ενέργεια και όχι η μπαγκετα...

Το concept είναι απλο αλλά όχι εύκολο...

Όλα αυτά τα επεξηγεί ο jojo mayer....

Οπότε ενα ελαφακι για τον Γιωργάκη....

Εντελει δεν πιστέυω ότι ο δασκαλός σου είναι αχρηστος...
Δεν είπα πως ο δάσκαλος είναι άχρηστος, έμαθα πράγματα, απλά δε νομίζω πως μου ταίριαζε σαν δάσκαλος και αυτά που λες (που πριν μια βδομάδα ξεκίνησα το dvd του mayer και τα έιδα) δε μου τα είπε... δε μου είπε να παίζω χαλαρά κι εγώ έσφιγγα την μπακέτα γιατί μου έφευγε, δεν ήμουν χαλαρός, δε χτύπαγα το δέρμα στη σωστή γωνία κλπ κλπ... γι αυτό δε με ικανοποιούσε ο δάσκαλος μου...

 
cerealkiller είπε:
Αυτο οσον αφορα τα ντραμς δεν ισχυει.δεν ειναι απαραιτητος ο δασκαλος απ'οτι παρατηρω και σε αλλους ντραμερ.το βλεπω και σε μενα που χωρις βοηθεια απο δασκαλο και τα λοιπα παιζω 3 χρονια και εχω μεγαλυτερη εξελιξη απο αλλους που πανε σε ωδεια κτλ.Απλα κατα την γνωμη μου αυτο που πρεπει να κανει καποιος ειναι να παρατηρει αλλους ντραμερ για τα βασικα-όπως πιασιμο μπαγκετας  ;D - αλλα και για τεχνικες συγκεκριμενες και επειτα το βασικο ειναι να εχει πολυρυθμια στο παιξιμο του 
 
pws borei kapoios na lysei mia diaforiki eksiswsi xwris na kserei mathimatika?

Mallon aytoi pou exeis sto myalo sou den eixan oreksi..giati einai adistrofws analogo tis fysikis ekseliksis twn pragmatwn na exeis vohtheia kai parola ayta na min proxwras.Den lew oti den yparxei i periptwsi tou fysikou taledou alla kai ayto ftanei se ena telma.

Oti kai na kaneis stin zwi sou thes ena kathodigiti pou tha se voithaei na aneveis epipeda.

Ta drums opws kai ola ta organa exoun tis dyskolies tous kai den mou aresei ws drummer na akouw oti den xreiazodai daskalo...giati etsi ypovivazetai i ypostasi tou organou pou oloi toso agapame gia na kanoume post.

Einai krima pou to exoume san organo pou to mathaineis monos sou ... me stenaxwrei afadasta oti to rixnetai toso xamila kai den to niwthetai, meleipei afadasta oti vganoun kathe vdomada vivlia gia ta drums apo to ekswteriko me to xaraktira tis didaskalias kai twn oloklirwmenwn mathimatwn kai symerizeste tetoies apopseis.

 
Καλημέρα και από εμένα.

Παρακολουθώ αυτό το θέμα από την αρχή του, και θα ήθελα να πω και εγώ κάτι.

Είμαι και εγώ αυτοδίδακτος, και εδώ και μερικούς μήνες έχω ξεκινήσει ωδείο.

Το πρώτο πράγμα που διαπίστωσα, ήταν ότι σχεδόν όλα τα έκανα λάθος (και εγώ έλεγα ότι παίζω!)

Το κράτημα της μπακετας, η στάση του σώματος, το πώς πατούσαν τα πόδια μου στα πεταλ... ακόμα και το στήσιμο του set .

Δεν ξέρω αν έχω βελτιωθεί, αλλά αυτό που ξέρω σίγουρα, είναι ότι τώρα μπορώ να κάθομαι στην ντραμς και να παίζω για αρκετή ώρα χωρίς να κουράζομαι και χωρίς να πιάνομαι .

Όσο για το αν μου φεύγει η μπακέτα...  Ναι. Είναι κάποιες φορές που συμβαίνει, αλλά πάντα υπάρχει ένα δεύτερο και τρίτο ζευγάρι  που περιμένει.

Έτσι κι αλλιώς, το να συνεχίσεις να παίζεις, ενώ έχεις χάσει την μπακετα και να πάρεις μια άλλη, έχει και αυτό την μαγεία του!

 
tassoss είπε:
Έτσι κι αλλιώς, το να συνεχίσεις να παίζεις, ενώ έχεις χάσει την μπακετα και να πάρεις μια άλλη, έχει και αυτό την μαγεία του!
Λώλ...  :P

 
να πω και γω τη γνωμη μου, μετα απο 25 χρονια στο οργανο...

τις πιο παλιες εποχες, ολοι ξεκινησαμε αυτοδιδακτοι...μαθηματα επαιρναν μονο οσοι ηθελαν να ασχοληθουν με κλασσικη μουσικη..

μετα ηρθαν οι δασκαλοι...μαθηματα, τα βιβλια, dvd...η αληθεια ειναι οτι παντα υπηρχαν δασκαλοι, οταν ακους τη φραση ενος drummer,η τον βλεπεις να παιζει live, παιρνεις μαθηματα.

οσο αφορα την τεχνικη..ειναι πολυ προσωπικο θεμα..ο δασκαλος συνηθως θα προσπαθησει να σου δειξει τι δουλευει γι αυτον... αυτο ξερει...για σενα ομως μπορει να μη δουλευει..

Ειδικα στα τυμπανα που συμετεχει ολο το κορμι...ο σωματοτυπος παιζει μεγαλο ρολο...το βαρος...η μυικη δυναμη...το υψος,..οι αρθρωσεις...

Ναι.. η μπαγκετα πρεπει να ειναι προεκταση του χεριου σου..αλλα ο καθενας το κανει με διαφορετικο τροπο, αναλογως το σωμα που διαθετει και τον ηχο που θελει να βγαλει απο το οργανο.

σκεψου να εισαι σαν τον γουντι αλλεν, και να σου κανει μαθηματα ντραμς ο billy cobham...δεν θα πετυχει...οσο και καλη διαθεση να εχει ποτε δεν περασε απ τη φαση που εισαι εσυ...ειναι επομενο να χρησιμοποιει στην τεχνικη του μεγαλυτερη μυικη αναμιξη..αν πας να τον μιμηθεις  πας για τενοντιτιδα

τωρα αν ο δασκαλος εχει το χαρισμα να βλεπει τι μπορει να δουλεψει στον καθε μαθητη...αυτος ναι...ειναι δασκαλος

 
hwept είπε:
Οταν εισαι φοιτητης, με το χρονο που εχεις για μελετη μπορεις να γινεις φοβερος.

Αλλα : Κανεις τεραστιο λαθος για το αν χρειαζεσαι ενα δασκαλο πανω απο το κεφαλι σου. Στο freedrumlessons τα μαθηματα ειναι επιεικως αστεια. Kαι επιπλεον τα βιντεο δε σε διορθωνουν. Τα βιντεο κλπ βοηθανε για να σου δειξουν ρυθμους, ασκησεις , breaks, τα παντα ολα, εκτος απο τεχνικη.

Η τεχνικη θελει δασκαλο που θα δει τα λαθη και θα στα διορθωσει. To paradidle και το swiss army triplet  μπορεις να το μαθεις απο βιντεο. Να κανεις ομως σωστα double strokes να μαθεις σωστο κρατημα και χτυπημα κλπ τεχνικη ΔΕΝ γινεται απο βιντεο.

O ippex τα λεει πολυ σωστα
Συγνώμη Δάσκαλε, έχεις μεγάλο δίκιο για ta double strokes...

Τα οποία είναι τα πολυ σημαντικά αφου τα rudiments βασιζονται σε singles και doubles...

Πολλοί ντράμερς ακόμα και δάσκαλοι δεν ξέρουν να κάνουν σωστά double strokes...

Kαι διαφωνω για το swiss army triplet, για να το παίξεις σωστά πρέπει na ξέρεις να παίζεις σωστά doubles....

Aμα δεν ξέρεις να δουλέυεις διπλα τα paraddidle από σπόντα τα βγάζεις...

Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι double stroke open roll είναι ίσως το μόνο roll που ακούγεται, χάλια στους drummers...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
high είπε:
να πω και γω τη γνωμη μου, μετα απο 25 χρονια στο οργανο...

Ειδικα στα τυμπανα που συμετεχει ολο το κορμι...ο σωματοτυπος παιζει μεγαλο ρολο...το βαρος...η μυικη δυναμη...το υψος,..οι αρθρωσεις...

σκεψου να εισαι σαν τον γουντι αλλεν, και να σου κανει μαθηματα ντραμς ο billy cobham...δεν θα πετυχει...οσο και καλη διαθεση να εχει ποτε δεν περασε απ τη φαση που εισαι εσυ...ειναι επομενο να χρησιμοποιει στην τεχνικη του μεγαλυτερη μυικη αναμιξη..αν πας να τον μιμηθεις  πας για τενοντιτιδα
 
η μυικη δυναμη οσο να ναι παιζει ρολο στην αντοχη του drummer.Δεν ειναι το ιδιο να σαι αγυμναστος και δεν ειναι το ιδιο να σαι γυμνασμενος οταν παιζεις drums απο αποψη αντοχης παντα...

 
nick m είπε:
η μυικη δυναμη οσο να ναι παιζει ρολο στην αντοχη του drummer.Δεν ειναι το ιδιο να σαι αγυμναστος και δεν ειναι το ιδιο να σαι γυμνασμενος οταν παιζεις drums απο αποψη αντοχης παντα...
αυτος σου φαινεται γυμνασμενος?

Buddy Rich stick trick solo

;D

 
nick m είπε:
η μυικη δυναμη οσο να ναι παιζει ρολο στην αντοχη του drummer.Δεν ειναι το ιδιο να σαι αγυμναστος και δεν ειναι το ιδιο να σαι γυμνασμενος οταν παιζεις drums απο αποψη αντοχης παντα...
:o :o :o :o :o :o :o :o

Κουλό τελείως...Εντελως κουλό όμως...

Λοιπον πόση αντοχή και πόση δύναμη θέλεις να κάνεις μια μπαγκέτα να κινηθεί???

 
Superfunk είπε:
αυτος σου φαινεται γυμνασμενος?

Buddy Rich stick trick solo

;D
Όπως είναι γνωστόνο buddy rich ήταν και ταυτογχρονα body builder, μην ξεχνιόμαστε...

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αλλωστε το οτι καμπουριαζε, μάλον με πρόβλημα στην μέση απο τα βάρη οφείλονταν...

;D ;D ;D ;D ;D

 
Nordic είπε:
Όπως είναι γνωστόνο buddy rich ήταν και ταυτογχρονα body builder, μην ξεχνιόμαστε...

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αλλωστε το οτι καμπουριαζε, μάλον με πρόβλημα στην μέση απο τα βάρη οφείλονταν...

;D ;D ;D ;D ;D
Άσε που είχε και μαύρη ζώνη στο καράτε…

Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται να έχεις και αντοχή και γυμνασμένους μύες για να παίξεις ντραμς, μόνο που η αντοχή δεν είναι αυτή που έχουν οι μαραθωνοδρόμοι, ούτε οι γυμνασμένοι μύες αυτοί που θα αποκτήσεις στο γυμναστήριο σπρώχνοντας σίδερα για φουσκώσεις.

Το μεγαλύτερο μέρος της "γυμναστικής" είναι αυτό που κάνεις όταν μελετάς σωστά και ασκείς συγκεκριμένες ομάδες μυών, αυτές που χρειάζονται για να παίξεις (π.χ. σε κανένα γυμναστήριο δεν θα βρεις όργανα για τον …αντίχειρα).

Βέβαια η καλή φυσική κατάσταση βοηθάει, αφού τα τύμπανα μαζί με κάποια πνευστά (το πίκολο δεν ανήκει σ' αυτά!) είναι από τα πλέον "κουραστικά" όργανα, και δεν κάνει κακό που και που κανά βαράκι ή λίγο τρέξιμο (ξέρετε, μεταξύ πρωινού φραπέ και μεσημεριανού κοντοσουβλιού την Κυριακή, μετά από την κραιπάλη του Σαββάτου…).

Τα παραπάνω, μαζί με την – πολύ σημαντική – οικονομία κινήσεων είναι "δε γκόλντεν ρέσιπι".

 
Haris είπε:
Άσε που είχε και μαύρη ζώνη στο καράτε…

Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται να έχεις και αντοχή και γυμνασμένους μύες για να παίξεις ντραμς, μόνο που η αντοχή δεν είναι αυτή που έχουν οι μαραθωνοδρόμοι, ούτε οι γυμνασμένοι μύες αυτοί που θα αποκτήσεις στο γυμναστήριο σπρώχνοντας σίδερα για φουσκώσεις.

Το μεγαλύτερο μέρος της "γυμναστικής" είναι αυτό που κάνεις όταν μελετάς σωστά και ασκείς συγκεκριμένες ομάδες μυών, αυτές που χρειάζονται για να παίξεις (π.χ. σε κανένα γυμναστήριο δεν θα βρεις όργανα για τον …αντίχειρα).

Βέβαια η καλή φυσική κατάσταση βοηθάει, αφού τα τύμπανα μαζί με κάποια πνευστά (το πίκολο δεν ανήκει σ' αυτά!) είναι από τα πλέον "κουραστικά" όργανα, και δεν κάνει κακό που και που κανά βαράκι ή λίγο τρέξιμο (ξέρετε, μεταξύ πρωινού φραπέ και μεσημεριανού κοντοσουβλιού την Κυριακή, μετά από την κραιπάλη του Σαββάτου…).

Τα παραπάνω, μαζί με την – πολύ σημαντική – οικονομία κινήσεων είναι "δε γκόλντεν ρέσιπι".
Στα τύμπανα χρησιμοποιείς επι το πλείστον Καρπό και δάχτυλα(μην σου πω 100% αυτα τα 2)...

Οταν λέμε εκγύμναση τέτοιων μυών φυσικα δεν μιλαμε να σηκωνεις με το δαχτυλό σου 5κιλα....

Αρα ο όρος εκγυμναση είναι όρος λιγο ακυρος...Βέβαια σωστά το έθεσες δεν έχει να κανει με μαραθωνοδρομο, bodybuilter ktl ktl...

Εγω to αντιλαμβάνομαι ως ελαστικότητα και ευκαμψία των μυών, ευλιγισία δηλαδή(κυρίως για τα δάχτυλα)...

Όσο πιο ελαστικοί και εύκαμπτοι είναι οι μύες τόσο πιο γρήγορα ανταποκρίνονται...

Από εκεί και περα όλοι όσοι κάναν βάρη σίγουρα κάναν streching ασκήσεις, κοινως διατάσεις...

Το οποίο είναι το ακριβως αντιθετο απο το να σηκωνεις βάρη...

Για αυτό και οι ασκήσεις streching στους μυες αυτούς είναι καλό, και υιοθετούνται απο πολλούς drummers πριν ξεκινήσουν να κάνουν ασκήσεις ή να παίξουν γενικά....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
nick m είπε:
η μυικη δυναμη οσο να ναι παιζει ρολο στην αντοχη του drummer.Δεν ειναι το ιδιο να σαι αγυμναστος και δεν ειναι το ιδιο να σαι γυμνασμενος οταν παιζεις drums απο αποψη αντοχης παντα...
Λοιπόν

Το ίδιο πίστευα και εγώ παλιά...

Πιστεψέ με είναι ακριβώς το ίδιο άμα βαράς σωστά...

Aμα δεις γυναίκες να παίζουν θα αναθεωρήσεις...

Η μυική δύναμη δν έχει καμία σχεση ούτε στην αντοχή, ούτε στην ταχύτητα, ούτε στην δύναμη του χτυπήματος...

Απο αυτά που μου λές υποθέτω ότι χρησιμοποιέις full arm motion, ούτε καν καρπό...

 
η μυικη δυναμη εχει να κανει με τον σωματοτυπο του καθε ντραμερ..δεν εννοουσα να πηγαινει  καποιος στα γυμναστηρια.. ουτε αναφερομουν στην αντοχη...αυτα δουλευονται σε ενα βαθμο...

αναφερομαι στον ηχο που βγαζει καποιος απ τα τυμπανα

παρτε τον tonny williams...o φοβερος power ηχος του δεν μπορει να αντιγραφει απο κανεναν...μα ο ανθρωπος ειναι κτηνος

τοσοι και τοσοι ντραμερ παιζουν τις φρασεις του...πρωτος και καλυτερος ο colauita(που και αυτος βαραει) αλλα ο ηχος του tonny ειναι σημειο αναφορας....και η τεχνικη που χρησιμοποιει εχει να κανει και με το σωματοτυπο του(γορριλας)

  θελω να πω οτι η τεχνικη και εν τελη ο ηχος που θα βγαλει καποιος ειναι κατι εντελως προσωπικο και μοναδικο..

    μονο του το σωμα θα βρει σιγα σιγα τον καλυτερο τροπο, η επιμονη σε ενα συγκεκριμενο τροπο τεχνικης χωρις να γνωριζεις αν ειναι η καλυτερη για τους μοχλόυς του σωματος σου, καταληγει σε προβληματα.

ξερω περιπτωσεις  που ο μαθητης (τωρα δασκαλος)κατεληξε σε τενοντιτιδα ...και παρακολουθουσε μαθηματα στην αγγλια με φτασμενους καθηγητες (υποτιθεται)

  ψαξιμο ναι...και πολυ μαλιστα..οχι ομως επιμονη επειδη ετσι τυχαινει να παιζει ο αγαπημενος σου ντραμερ.

Θυμηθειτε το παιδι θαυμα στις αρχες του 90 , τον dave weckl.Αφου εβγαλε βιντεοκασετες με μαθηματα και εξηγουσε την τεχνικη του...μετα απο μερικα χρονακια αλλαξε τακτικη...χαμηλωσε ολο το σετ, επιασε τη μπαγκετα πιο κοντα στο κεντρο βαρους και δουλεψε πολυ με rebound....και ο steve smith μια απ τα ιδια ...

o alphonse mouzon απ την αλλη καθιερωσε τη μοδα των seventies με τα πιατα πολυ ψηλα και γερτα, χαρη σ αυτον επαιζε πολυς κοσμος ετσι...και μετα εξομολογηθηκε οτι εστηνε ετσι γιατι τα παταρια ηταν μικρα και ειχαν προβλημα χωρου

  Σεβασου το σωμα σου και μην εχεις παραλογες απαιτησεις απ αυτο

και μην ξεχνας οτι η βαρυτητα ειναι φιλος σου...μην το ξεχνας ποτε

 
high είπε:
παρτε τον tonny williams...o φοβερος power ηχος του δεν μπορει να αντιγραφει απο κανεναν...μα ο ανθρωπος ειναι κτηνος

τοσοι και τοσοι ντραμερ παιζουν τις φρασεις του...πρωτος και καλυτερος ο colauita(που και αυτος βαραει) αλλα ο ηχος του tonny ειναι σημειο αναφορας....και η τεχνικη που χρησιμοποιει εχει να κανει και με το σωματοτυπο του(γορριλας)
Πού είδες ότι ο Tony Williams ήταν "γορίλας"; Εντάξει μπορεί να είχε πάρει τα κιλάκια του με τα χρόνια, αλλά πιο πιτσιρικάς ήταν ψιλοαδυνατος:



Κι αν ο σωματότυπος (εννοώντας τον όγκο) παίζει τόσο μεγάλο ρόλο, πώς εξηγείς το πόσο δυνατά κοπανάει π.χ. ο Travis Barker;

Travis Barker Remix Slaughterhouse "The One"

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top