Πεταλιερα μεν....αλλα τελικα με τι ενισχυτη?

Βολική η εποδός "μετά τους λαμπάτους το Χάος" ® αλλά να δούμε λίγο και την ουσία.

Εσύ τι θέλεις να κάνεις με το rig σου; Να παίζεις στο δωμάτιό σου; Να παίζεις με την παρέα σου στο χώρο πρόβας σας, χωρίς μικρόφωνα στους ενισχυτές; Να παίζεις live; Και εκεί που θα παίζεις θα υπάρχει ένα καλό PA και ηχολήπτης;

Το να χρησιμοποιείς ένα modeling μηχάνημα στο input ενός λαμπάτου ενισχυτή ή με 4CM συνδεσμολογία, έχει νόημα kateme ΜΟΝΟ αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις τον βασικό τόνο του ενισχυτή. Αν τον έχεις πάντοτε στο... 2, για να παίρνεις έναν καθαρό ήχο, το μόνο σου κέρδος θα είναι ότι θα εισάγεις στην εξίσωση το όποιο ψυχοακουστικό φαινόμενο "της λάμπας". Αυτό θα σου δώσει την "amp in the room" αίσθηση, για την οποία όμως, όσο και να χτυπιούνται αυτοί που υποστηρίζουν το αντίθετο  ;D, ΔΕΝ είναι προνόμιο των "λαμπάτων μετά τους οποίους το Χάος" ®.

Παρένθεση: δες για το 4CM που λέω, γιατί πραγματικά προσφέρει σε ευελιξία, αν έχεις έναν λαμπάτο με fx loop που σου αρέσει ο ήχος του, σε διάφορες ρυθμίσεις και επίπεδα gain. Γιατί με τον τρόπο αυτό θα μπορείς να συνδιάσεις τα πλεονεκτήματα και της πεταλιέρας και του λαμπάτου. Κλείνει η παρένθεση.

Οι επιλογές που μπορείς να δεις είναι:

1) Ένα τύπου FRFR σύστημα. Αν είναι καλό, δεν είναι φτηνό. Ένα καλό FRFR μόνιτορ θα σου πάει πάνω από 500 ευρώ. Αυτό που θα ακούς θα είναι αυτό που θα άκουγες σε μια ηχογράφηση. Δηλαδή θα στέλνεις στο μόνιτορ το σύνολο της ηχητικής αλυσίδας, εφφέ, amp sims, καμπίνες και μικρόφωνα. Είναι θέμα γούστου και εμπειρίας το πόσο θα σου αρέσει σαν παίκτης αυτό.

2) Παρόμοια με το παραπάνω, σε live ή προβάδικο, στέλνεις το σήμα σου στο PA και ακούς (αν είσαι... τυχερός!) από τα monitor.

3) Αγοράζεις έναν τελικό ενισχυτή και χρησιμοποιείς καμπίνα (-ες) κιθάρας. Δεν υπάρχει διαφορά με το αν χρησιμοποιήσεις λαμπάτο τελικό ή solid state. Και τούτο γιατί οι σημερινοί solid state τελικοί συνήθως είναι βελτιστοποιημένοι για να λειτουργούν καλά με modelers (ενώ οι λαμπάτοι όχι). Σου εγγυώμαι ότι σε ένα Α/Β test δεν θα έπαιρνες μυρωδιά τι είναι ο τελικός (στην ίδια καμπίνα). Σ'αυτή την περίπτωση, ΔΕΝ στέλνεις καμπίνες/μικρόφωνα στον τελικό, αλλά θα πρέπει βεβαίως η καμπίνα σου να έχει τον ήχο που προτιμάς.

Σ'αυτή την περίπτωση θα ΕΧΕΙΣ την αίσθηση του amp in the room, ωστόσο και οι solid state τελικοί (τουλάχιστον οι καλοί) δεν είναι φτηνοί. Κάποιοι είναι στα ίδια επίπεδα με ανάλογους λαμπάτους. Προσωπικά χρησιμοποιώ το Rocktron Velocity 300 που θεωρώ πολύ καλό value for money, συν το ότι είναι σχεδιασμένος για χρήση με καμπίνες κιθάρας (και μοντελομηχανήματα). Υπάρχουν σίγουρα καλύτεροι, για παράδειγμα αυτός: http://www.matrixamplification.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=59&limitstart=1

4) Μια φτηνή αλλά πολύ αξιόπιστη λύση, είναι η χρήση κάποιου combo τελικού+καμπίνα όπως το Tech21 Power Engine. Συνήθως μπορείς να το βρεις μεταχειρισμένο σε πολύ καλή τιμή. Για να πω την αλήθεια, το PE είναι ίσως ο πιο cost effective τρόπος για να ενισχύσεις ένα modeler. Είναι μια μέση οδός μεταξύ FRFR και τελικού+καμπίνα.

5) Συνδιασμός των παραπάνω: Ανάλογα αν το επιτρέπει το modeler σου, μπορείς να συνδιάσεις το 3) με το 2) ή με το 1) (ή όλα μαζί, αν είσαι πλούσιος!).

Γνώμη μου λοιπόν είναι πως πρέπει να αποφασίσεις ποιος θα είναι ο συμβιβασμός πρακτικότητας, οικονομοτεχνικής διάστασης και ήχου/αίσθησης που θέλεις να έχεις. Εξάλλου δε σου απαγορεύει κάποιος να χρησιμοποιείς το HD με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κατά το δοκούν και ανάλογα με τις συνθήκες. Ωστόσο πιστεύω ότι θα έπρεπε να αναφερθούν όλες οι επιλογές και τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα της καθεμιάς.

 
Φιλε με εκαψες λιγακι :P αλλα ησουν κατατοπιστικοτατος ;D ;D ;D

Εγω πλεον μονο στο σπιτι παιζω για την παρτη μου :D..ειναι πολλες οι υποχρεωσεις πια για πολλα πολλα.Οποτε απλουστευουν τα πραγματα σχετικα με το που θα χρησιμοιποιηθει το pod hd500.

Οικονομικη λυση εσυ προτεινεις κατι τετοιο αντι για λαμπατο?

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Tech-21-Power-Engine-60-Cabinet-/art-GIT0001017-000



Ευχαριστω για τον κοπο που εκανες να γραψεις ολο το κατεβατο :) :)

 
To... κατεβατό έχει πάντα το νόημα του να μένει πληροφορία υπό τη μορφή αρχείου, πράγμα που αποτελεί και έναν βασικό σκοπό ύπαρξης του Noiz.  ;)

Αν παίζεις στο σπίτι σου, ο,τιδήποτε μπορεί να σου δώσει καθαρό και πλούσιο σήμα σου κάνει. Θα μπορούσες να κοιτάξεις ακόμα και κάποια studio monitors, ειδικά αν τα χρησιμοποιείς και για άλλες δουλειές.

Να σημειώσω πάντως ότι, οι μικροί λαμπάτοι που κάνουν breakup σχετικά γρήγορα, ΔΕΝ κάνουν για modelers, ή τουλάχιστον είναι απολύτως ΑΧΡΗΣΤΟΙ από μια ένταση και πάνω. Αν, από την άλλη, τους χρησιμοποιείς με το master στο 2, είτε είναι λάμπα είτε όχι, εχέσθη η Φατμέ... Σ'αυτές τις περιπτώσεις ΣΙΓΟΥΡΑ το Power Engine είναι προτιμότερο και, επαναλαμβάνω, μπορείς να το κοιτάξεις και μτχ μέσω Αγγελιών, ebay κλπ. Δεν παθαίνουν τίποτα.

Η εναλλακτική σ'αυτό επιλογή, είναι να ψάξεις για καινούργιο ή μτχ τελικό (π.χ. βρίσκεις εύκολα ART-SLA1) και να πάρεις και μια φτηνή καμπίνα κιθάρας από Thomann. Έχει αξιοπρεπέστατες λίγο πάνω από 100 ευρώ αλλά και πιο κάτω, εγώ ας πούμε είχα πάθει πλάκα με το πόσο τίμια ακουγόταν αυτή: http://www.thomann.de/gr/harley_benton_g112v.htm

 
Καλες οι εναλλακτικες που λες ;D

Μεχρι τωρα με μονιτορ (οχι της προκοπης) επαιζα αλλα με guitar rig και τα σχετικα.

Το θεμα ειναι οτι πρεπει να βρω την καλυτερη δυνατη λυση στα 400€ μιας και δεν παιζει ουτε ευρω παραπανω (αρκετα θα χαλασω για το pod σε πρωτη φαση).Δινω βαση πρωτα στο pod με την εννοια οτι στη φαση που ειμαι (και ειναι λιγακι περιεργη :-\) αυτη τη στιγμη θελω την πεταλιερα για να παιζω και με ακουστικα οπου κατσει και οποτε κατσει...αρκει να παιζω ;D.

Απλα οταν ερθει η ωρα και καβατζωσω το 400αρι να κανω την αγορα και να τελειωσω απο θεμα εξοπλισμου μιας και δεν εχω απαιτηση για κατι αλλο...θελω μονο να παιζω μετα.

Τωρα ποιοτικα μονιτορ με 400€ το ζευγαρι δεν ειναι λιγακι δυσκολο?

Παντως δεν ειμαι για μεγαλες εντασεις ετσι κι αλλιως αν παω για ενισχυτη.Απλα για την ποιοτητα του ηχου γινεται το νταραβερι ;)

Αλλα αμα δεν εχεις χρημα....αυτα τραβας....ψαχνεις το value for money :-\

 
bluesman είπε:
Τα 15w σε υβριδικο πχ vox ac15vr.....τι ακριβως ειναι..¨..ποσα watt...
Και εγώ σε τύπου υβριδικό παίζω στο σπίτι (marshall valvestate) και η ένταση είναι ίδια με αυτή ενός τρανσιστοράτου.Στους λαμπάτους, από την άλλη, η ένταση στα ίδια watt είναι πολύ μαγαλύτερη.

 
Αν τον έχεις πάντοτε στο... 2, για να παίρνεις έναν καθαρό ήχο, το μόνο σου κέρδος θα είναι ότι θα εισάγεις στην εξίσωση το όποιο ψυχοακουστικό φαινόμενο "της λάμπας"
να με συγχωρει η χαρη σου αλλα στο "2"....μια χαρα τονο παιρνεις απο τον ενισχυτη,η αποψη οτι οι λαμπατοι ενισχυτες αποδιδουν μονο στο...10 ειναι απλα αφελης (μια και ουσιαστικα υποστηριζει οτι ενας τραντζιστορατος...Gozzilla εχει τον ιδιο ηχο με εναν VOX AC30 στο..."2"..),in fact σε οσα ...παλκα εχω βρεθει (απο το ΑΝ και το Gagarin μεχρι το ΚΑΛΙΜΑΡΜΑΡΟ & το ΟΑΚΑ) παντα γυρω στο "2" (αντε "3") ηταν ανοιγμενοι ολοι οι ενισχυτες...ποτε στη ζωη μου δεν εχω δει ενισχυτη ανοιγμενο τσιτα πανω στη σκηνη.  

παραθετω φωτο απο το settings του Peter Buck των REM στο ΚΑΛΙΜΑΡΜΑΡΟ.. :) (οπου βλεπουμε οτι εχει...χαμηλωσει κι ολας απο τη συνηθισμενη του ενταση... ;D)

2425416613_908f3e8844.jpg


Να σημειώσω πάντως ότι, οι μικροί λαμπάτοι που κάνουν breakup σχετικά γρήγορα
μη στεναχωριεσαι ο vht 6 (τον εχω) κανει break up μετα τη μεση (και λιγο ακομα) οπου ηδη η ενταση ειναι...απανθρωπη (για home use) ,ο λογος δε που τον προτεινω ειναι οτι δινει εναν πολυ ΓΕΜΑΤΟ και ΚΑΘΑΡΟ ΛΑΜΠΑΤΟ ηχο σε χαμηλες εντασεις (οπως ολοι οι μικροι λαμπατοι ενισχυτες)

 
kostaras75 είπε:
Τωρα ποιοτικα μονιτορ με 400€ το ζευγαρι δεν ειναι λιγακι δυσκολο?
με 400Ε μπορεις να βρεις μια χαρα monitor ηχεια (και καλυτερα να ανοιξεις ξεχωριστο θρεντ ωστε να απαντησουν ατομα που γνωριζουν περισσοτερα και ισως δεν ειναι κιθαρες...οποτε και δεν θα μπουν σε καποιο καθαρα κιθαριστικο thread)

Εγω btw εχω τα tascam vl-x5 για χρήση μεσα στο σπιτι και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος

 
Superfunk είπε:
να με συγχωρει η χαρη σου αλλα στο "2"....μια χαρα τονο παιρνεις απο τον ενισχυτη,η αποψη οτι οι λαμπατοι ενισχυτες αποδιδουν μονο στο...10 ειναι απλα αφελης
ήμουν πραγματικά περίεργος αν κάποιος γνώστης θα έμπαινε να διαφωνήσει

ευτυχώς δεν τρελάθηκα... ακόμη...

 
kostaras75 είπε:
Τωρα ποιοτικα μονιτορ με 400€ το ζευγαρι δεν ειναι λιγακι δυσκολο?
Όχι δύσκολο δεν είναι, αλλά τα μόνιτορ θα έχουν μεγάφωνα των 5"-6" και δεν θα δίνουν την αίσθηση ενισχυτή. Θα ακούς όπως θα άκουγες τον εαυτό σου ηχογραφημένο.

Εγώ ψηφίζω για την περίπτωσή σου PE. Μεταξύ άλλων, επειδή είναι και πανάλαφρο, αν θέλεις να μεταφέρεις το rig σου θα είναι πολύ απλούστερα τα πράγματα.

 
gdevelek είπε:
ήμουν πραγματικά περίεργος αν κάποιος γνώστης θα έμπαινε να διαφωνήσει

ευτυχώς δεν τρελάθηκα... ακόμη...
οχι δεν τρελλαθηκες....αλλα τετοια γραφουν οσοι ΖΗΛΕΥΟΥΝ εμας τα ΛΑΜΠΑΤΑ (και μυωδη) αγορια και παιζουν με τραντζιστορακια.... ;D ;D

εξω απο την πλακα,το ΡΕ αν ειναι να μην παιζεις μεσα απο εναν ΘΕΪΚΟ  ;D λαμπατο ενισχυτη (που οπως..συμφωνησαμε.. ;D ειναι ΣΑΦΩΣ η ΚΑΛΥΤΕΡΗ λυση ;D) ειναι πολυ καλο.

 
Superfunk είπε:
απο...καταβολης του...ηλεκτρισμου.. ;D...τα 15 βαττ ειναι.......15 βαττ...δυσκολο να ειναι κατι αλλο.... ;D

αν θυμασαι και απο το...δημοτικο 1=1,2=2,3=3 κ.ο.κ. ...αν καταργηθει αυτο το αξιωμα we are in BIG trouble.... ;D
...Αυτο αντιλαμβανομαι και εγω διοτι αναφερθηκε οτι αλλο 5watt τρανζιστορ και αλλο 5 watt λαμπα...και ειπα να δω τι εννοει ο ποιητης...εκτος αν εννοει οτι υπαρχει διαφορα χροιας ηχου η γενικοτερα αισθησης..
 
bluesman είπε:
...Αυτο αντιλαμβανομαι και εγω διοτι αναφερθηκε οτι αλλο 5watt τρανζιστορ και αλλο 5 watt λαμπα...και ειπα να δω τι εννοει ο ποιητης...εκτος αν εννοει οτι υπαρχει διαφορα χροιας ηχου η γενικοτερα αισθησης..
είναι διαπιστωμένο και πέραν αμφισβήτισης πως ένας λαμπάτος Ν βατ ακούγεται σημαντικά πιο δυνατός από έναν τρανζιστοράτο Ν βατ

έχει να κάνει με τις αρμονικές που ενεργοποιούνται απο μια λαμπα σε σχέση με ένα τρανζίστορ

 
Superfunk είπε:
να με συγχωρει η χαρη σου αλλα στο "2"....μια χαρα τονο παιρνεις απο τον ενισχυτη,η αποψη οτι οι λαμπατοι ενισχυτες αποδιδουν μονο στο...10 ειναι απλα αφελης (μια και ουσιαστικα υποστηριζει οτι ενας τραντζιστορατος...Gozzilla εχει τον ιδιο ηχο με εναν VOX AC30 στο..."2"..),in fact σε οσα ...παλκα εχω βρεθει (απο το ΑΝ και το Gagarin μεχρι το ΚΑΛΙΜΑΡΜΑΡΟ & το ΟΑΚΑ) παντα γυρω στο "2" (αντε "3") ηταν ανοιγμενοι ολοι οι ενισχυτες...ποτε στη ζωη μου δεν εχω δει ενισχυτη ανοιγμενο τσιτα πανω στη σκηνη.  
Δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να σε συγχωρήσω, εξάλλου είμαι γνωστός για τη μεγαλοθυμία μου.

Ωστόσο θα πρότεινα να διαβάζεις πιο προσεκτικά.

Δεν είπα πουθενά ότι ένας Gorilla (και όχι Gozzilla) έχει "τον ίδιο ήχο με έναν Vox". Θα πρότεινα να αποφεύγονται τέτοιες ατάκες επιπέδου τρίτης κατηγορίας πολιτικάντη σε τηλεοπτικά παράθυρα. Με την ευκαιρία να σου επιστρέψω και τον χαρακτηρισμό περί αφέλειας.  ;)

Ένας ενισχυτής όμως απ'αυτούς που πρότεινα, και αν το ζητούμενο είναι το amp in the room feeling, δεν έχει την παραμικρή διαφορά από έναν "λαμπάτο στο 2".

Το γεγονός ότι, οποιοσδήποτε μουσικός μπορεί να βάλει το master στο... 0.1 ή στο 11, είναι τελείως άνευ σημασίας για τη συζήτηση που κάνουμε. Το κάθε λαμπάτο μηχάνημα (ή οποιοδήποτε μηχάνημα) το χρησιμοποιεί ο καθένας όπως θέλει (από μόνο του) και για τα αποτελέσματα που επιθυμεί.

The facts: αν δεν χρησιμοποιείς το preamp gain ενός λαμπάτου (το έχεις ας πούμε πολύ χαμηλά), και δουλεύεις μόνο με το master, για κάθε πρακτικό σκοπό ο ενισχυτής δουλεύει σαν ΤΕΛΙΚΟΣ με ένα eq section μπροστά. Δεν συζητάμε ΚΑΝ για ενισχυτές που δεν διαθέτουν master.

Το αντικείμενο της διαφωνίας λοιπόν μετατοπίζεται στο, αν και κατά πόσο, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τελικού λαμπάτου ενισχυτή κάνουν τη διαφορά στα πλαίσια των προδιαγραφών που συζητάμε εδώ, δηλαδή για χρήση με modeling preamps. Υποστηρίζω πως ΔΕΝ κάνουν καμμία διαφορά, πάντοτε με χρήση των ίδιων καμπινών και, μάλιστα, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να αποδειχτούν και εις βάρος της τελικής απόδοσης.

Χαρακτηριστικά όπως το sag και το negative feedback, πλέον εξομοιώνονται περίφημα από τα σύγχρονα modelers. Επιπλέον, αν ο στόχος είναι η, όσο γίνεται, ακριβής εξομοίωση ενός ενισχυτή, το να "ανακατευτούν" αυτά τα χαρακτηριστικά με εκείνα του ενισχυτή, είναι κάτι ανεπιθύμητο. Μάλιστα, ακόμα και κάποιοι λαμπάτοι τελικοί ενισχυτές που έχουν κυκλοφορήσει για χρήση με modelers, διαθέτουν σχεδιασμό που προσπαθεί να αποφεύγει χρωματισμούς. Περισσότερο κοντά σε προδιαγραφές HiFi δηλαδή.  

Δεδομένης της δημοφιλίας των modelers παγκοσμίως, πλέον και ανάμεσα σε επαγγελματίες παίκτες, μπορούμε να πάρουμε μια εικόνα για το πως χρησιμοποιούνται από τους τελευταίους. Πολλοί, τουλάχιστον προς το παρόν, τους χρησιμοποιούν μέσω 4CM, διότι ακόμα βασίζονται σε ένα βαθμό στον ήχο των ενισχυτών που χρησιμοποιούσαν. Έτσι ακούμε έναν συνδιασμό modeling preamp ή tube preamp κατά το δοκούν. Όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν FRFR συστήματα. Τελικοί είτε solid state είτε tube επίσης χρησιμοποιούνται πάρα πολύ, με τους πρώτους να κερδίζουν έδαφος, λόγω μειωμένου βάρους, κόστους, αξιοπιστίας αλλά και γιατί, ξανά, ΔΕΝ έχει καμμία διαφορά το τελικό αποτέλεσμα που να κάνει απαραίτητη την ύπαρξη ενός tube power amp.

 
The facts: αν δεν χρησιμοποιείς το preamp gain ενός λαμπάτου (το έχεις ας πούμε πολύ χαμηλά), και δουλεύεις μόνο με το master, για κάθε πρακτικό σκοπό ο ενισχυτής δουλεύει σαν ΤΕΛΙΚΟΣ με ένα eq section μπροστά. Δεν συζητάμε ΚΑΝ για ενισχυτές που δεν διαθέτουν master.
να με ξανα-συγχωρει η χαρη σου αλλα αυτα τα facts πρωτη φορα τα ακουω στη ζωη μου... ;D (και φυσικα διαφωνω καθετα μαζι τους)...το front end του ενισχυτη ΦΥΣΙΚΑ και χρωματιζει τον ηχο  στους ενισχυτες δε χωρις MV,(τους σοβαρους ενισχυτες δηλαδη.. ;D) που δεν υπαρχει καν pre amp gain control η ενταση στο "2-3" ειναι συνηθως "ΔΥΝΑΤΗ"  (ο MARSHALL 1974X ας πουμε πανω απο το 2 καταντα σχεδον αφορητος λογω μεγαλης εντασης  ακομα και για live)    

Ένας ενισχυτής όμως απ'αυτούς που πρότεινα, και αν το ζητούμενο είναι το amp in the room feeling, δεν έχει την παραμικρή διαφορά από έναν "λαμπάτο στο 2".
Οποτε θες ειμαι ανοικτος να κανουμε ενα συγκριτικο τεστ μεταξυ αυτων των ενισχυτων και των δικων μου (Marshall 1974x,VHT Special 6,Mesa Boogie Mark 1 θα βρω και κανα AC30 ισως και κανα Fender Tweed Deluxe αν το κρινεις σκοπιμο ) στο "2" και να δουμε αν υπαρχει ή οχι διαφορα. ;)

Δεν ξερω τι σημαινει  amp in the room feeling,ειλικρινα στο λεω δεν σε ειρωνευομαι,ξερω ομως τι σημαινει καλος ηχος & παντα ενας καλος λαμπατος ενισχυτης θα εχει ,εστω και στο "2",τραγικα καλυτερο ηχο απο τη συντριπτικη πλειοψηφια των τραντζιστορατων/modelers ...αδερφων του ,εγω νομιζα οτι ο ΟΡ ζητησε με πιο συνδιασμο θα εχει τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΗΧΟ και του προτεινα αυτα που του προτεινα,αν καταλαβα κατι λαθος και η επιδιωξη του δεν ειναι αυτη αλλα αυτο..το....amp in the room feeling.. ;D...να με συγχωρνατε...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Δεν ξερω τι σημαινει  amp in the room feeling,ειλικρινα στο λεω δεν σε ειρωνευομαι
Να το δεχτώ ότι δε με ειρωνεύεσαι, αλλά φαντάζομαι ότι είναι προφανές: η... παραδοσιακή αίσθηση που έχει ο λαμπάτος ενισχυτής σε ένα χώρο, με τα "μπατζάκια να κουνιούνται από τον αέρα" κλπ.  ;D

Προς το παρόν (δεν ξέρω για το μέλλον, για πράγματα που δεν έχω παίξει, όπως Axe-II, κλπ) το να μιμηθεί κάποιος αυτή την αίσθηση, που κυρίως εξυπηρετεί από άποψης διάθεσης τον παίκτη, δεν είναι απλό πράγμα, με διατάξεις FRFR.

Ωστόσο, αν θεωρούμε δεδομένη την ύπαρξη κιθαροκαμπίνας, η μόνη ένσταση υπέρ των λαμπάτων παραμένει η παρουσία "όμορφων" (για το αυτί) αρμονικών στο τελικό αποτέλεσμα (ΑΝ είναι αυτό κάτι το επιθυμητό για τη μουσική που παίζουμε, που συνήθως είναι, αλλά ας μη το δέσουμε...).

Παραπέμπω στο παραπάνω post μου, περί χρήσης ενός λαμπάτου, κατ'ουσίαν, ως ΤΕΛΙΚΟΥ ΕΝΙΣΧΥΤΗ, μιας και όλο το αρμονικό περιεχόμενο που ζητάει κάποιος, μπορεί να το πάρει από το modeler. Αν ΔΕΝ μπορεί, δύο τινά συμβαίνουν: ή το μηχάνημά του δεν αποδίδει όσο θα έπρεπε, ή δεν το έχει σετάρει σωστά. Πιθανολογώ πάντα το δεύτερο (για την τελευταία γενιά μηχανημάτων τουλάχιστον, ακόμα και των φτηνότερων εξ'αυτών).

Αν ένας λαμπάτος ενισχυτής είναι ΗΔΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ, εννοείται ότι μπορεί μια χαρά να χρησιμοποιηθεί. Εξάλλου, όλα τα modeloμηχάνηματα έχουν επίτηδες επιλογές εξόδου ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και με... legacy gear.  :P :P

Ο OP όμως ζήτησε πληροφορίες αγοράς, και, στα πλαίσια των όσων επιθυμεί, πρέπει να ενημερωθεί ρεαλιστικά για το τι παρέχει η κάθε επιλογή, κατά προτίμηση από κάποιους που έχουν δοκιμάσει τις υφιστάμενες εναλλακτικές προτάσεις.

 
 Φίλε Kostars75, σου εύχομαι καλά....ξεμπερδέματα... ;D ;D

 Σκατοκατάσταση ρε γαμώτο.... 8)

 Και εγώ πριν από περίπου μισό χρόνο, το ίδιο thread περίπου άνοιξα...έχω πεταλιέρα. τί ενισχυτή να πάρω?

 Τότε μου προτάθηκε και εμένα ένας αχρωμάτιστος καλός ενισχυτής που να κάνει για modeling μηχανήματα, αλλά μου προτάθηκε και λαμπάτος. Μάλιστα νομίζω ο tech21 που ήταν στις αγγελίες άνηκε στον The Genius Loki και πρόλαβε και τον χτύπησε άλλος.

 Τελικά πήρα λαμπάτο (τον, όπως εξελίσσεται, ''φθηνό λαμπάτο του λαού'' τον V22)  ;D

Δεν το μετάνιωσα, ειδικά για το στυλ που μου αρέσει να παίζω, in fact μου άρεσε τόσο που έπαιζα μόνο καρφί...κάποια στιγμή λέω ας βάλω και την πεταλιέρα (boss GT-8). Δοκίμασα και δοκιμάζω (ακόμα το ψάχνω δηλαδή), περιστασιακά στον ελεύθερο χρόνο διάφορες λύσεις με την πεταλιέρα (στο effect loop, 4cm, καρφί)...νομίζω ότι θέλει πολύ ψάξιμο και πιστεύω ότι καταντάει κάπως κουραστικό, από κάποια φάση και μετά, για να βγάλεις τον ήχο που έχεις στο κεφάλι σου....

 Παράδειγμα, υπήρχε μια διαφωνία στο thread πριν σχετικά με το αν παίζει καλά η πεταλιέρα με τον ενισχυτή στο 2....και ερωτώ εγώ...

- Με το 2 στο master volume? Ναι αλλά πόσο πρέπει να είναι το volume του καθαρού καναλιού???

-Πόσο πρέπει να είναι το output level της πεταλιέρας???

-Πόσο πρέπει να είναι το level του patch???

-Tί ρυθμίσεις gain, level, tremble, middle, bass κτλ κτλ να έχω στο preamp της πεταλιέρας για να ακούγεται όσο πιο αληθινή γίνεται η προσομοίωση???

-Τί cab simulator να βάλω? 2Χ12? 4Χ12???

-Στον λαμπάτο ενισχυτή πού να τα έχω τα μπάσα και τα μεσαία???

Φίλε kostaras75, με μια λέξη, ΜΑΜΗΣΕ ΤΑΑΑΑΑ  ;D ;D ;D ;D

Τελικά κατέληξα, αφού την έχω που την έχω την διαολο-πεταλιέρα, να την βάζω στο fx loop και να χρησιμοποιώ τα καλά modulation effects που έχει....και για drive να επενδύσω σε, όχι πολλά, κάνα δυο πετάλια, και μαζί με αυτό του ενισχυτή, είμαι κομπλέ. Ένα tone και ένα gain να έχουν πάνω, για να έχω και εγώ την ψυχική ηρεμία μου.... Σε μπέρδεψα?? Εγώ να δεις... Βασανίσου.... ;D ;D

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το ποστ μου δεν αποτελεί σε καμμιά περίπτωση ΠΑΝΑΚΕΙΑ, απλά, με το συγκεκριμένο gear που έχω, ως ακαμάτης σχετικά με ρυθμίσεις, περιέγραψα απλά την κατάστασή μου.... Δεν διαφωνώ με Superfunk. In fact, δεν ξέρω καν αν ο V22 συγκαταλέγεται σε αυτό που λέει ο Superfunk ''με έναν αξιοπρεπή λαμπάτο είσαι μια χαρά''... Ούτε ξέρω αν η πεταλιέρα μου είναι η καλύτερη του κόσμου, αλλά ξέρω ότι και απο ρυθμίσεις είμαι.... ;D

Επίσης ο Playloud π.χ. παίζει live με μια tonelab σε έναν marshall jcm...ο άνθρωπος όσες φορές τον έχω δει έχει ηχάρα...βέβαια εντάξει, ξέρει και να παίζει ο άνθρωπος... ;D

 
Ο OP όμως ζήτησε πληροφορίες αγοράς, και, στα πλαίσια των όσων επιθυμεί, πρέπει να ενημερωθεί ρεαλιστικά για το τι παρέχει η κάθε επιλογή, κατά προτίμηση από κάποιους που έχουν δοκιμάσει τις υφιστάμενες εναλλακτικές προτάσεις.
και ως τετοιος μια &  εγω με πεταλιερα παιζω και την εχω δοκιμασει σε ολα τα δυνατα...σχηματα,απο power amp και tech 21 PE μεχρι effect return & τσι Παναγιας τα ματια... ;D....και παντα  ο ηχος της ΜΠΡΟΣΤΑ απο εναν ωραιο και ΚΑΘΑΡΟ λαμπατο ενισχυτη μου ...αρεΖε  ;D...πολυ περισσοτερο....ισως και να ειμαι και ...γεροντας και να μου αρεσει η αισθηση ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του ενισχυτη.....ποιος ξερει? ;D

 
Κώστα να σε ρωτήσω?Θες να παίζεις στο fx loop ή στο καθαρό κανάλι?Και 2η ερώτηση : αυτός ο ήχος σ αρέσει?

http://www.facebook.com/video/video.php?v=257520004279544#

(αν έχεις fb μπορείς να το δεις)

Ανάλογα με την απάντηση σου θα σου πω τη γνώμη μου πάνω στ θέμα  ;D ;D ;D

 
Lord_Goumis είπε:
Μάλιστα νομίζω ο tech21 που ήταν στις αγγελίες άνηκε στον The Genius Loki και πρόλαβε και τον χτύπησε άλλος.
Ναι, είχα έναν στην αγγελίες, και ο βασικός λόγος που τον έδωσα ήταν η αγορά του V300. Υπήρχαν σχέδια τότε να συνδιαστεί με FRFR (σε Dry/Wet διάταξη) τα οποία δεν ευοδώθηκαν...

Παράδειγμα, υπήρχε μια διαφωνία στο thread πριν σχετικά με το αν παίζει καλά η πεταλιέρα με τον ενισχυτή στο 2....και ερωτώ εγώ...

- Με το 2 στο master volume? Ναι αλλά πόσο πρέπει να είναι το volume του καθαρού καναλιού???

-Πόσο πρέπει να είναι το output level της πεταλιέρας???

-Πόσο πρέπει να είναι το level του patch???

-Tί ρυθμίσεις gain, level, tremble, middle, bass κτλ κτλ να έχω στο preamp της πεταλιέρας για να ακούγεται όσο πιο αληθινή γίνεται η προσομοίωση???

-Τί cab simulator να βάλω? 2Χ12? 4Χ12???

-Στον λαμπάτο ενισχυτή πού να τα έχω τα μπάσα και τα μεσαία???
Η εύκολη απάντηση είναι "τα ρυθμίζεις όλα έτσι ώστε ο ήχος να σου αρέσει".  ;D

Αλλά αν θέλεις πραγματικά να εκμεταλευτείς την πεταλιέρα, όλα τα παραπάνω καταντούν βάσανο, πράγματι.

Τελικά κατέληξα, αφού την έχω που την έχω την διαολο-πεταλιέρα, να την βάζω στο fx loop και να χρησιμοποιώ τα καλά modulation effects που έχει....και για drive να επενδύσω σε, όχι πολλά, κάνα δυο πετάλια, και μαζί με αυτό του ενισχυτή, είμαι κομπλέ.
Εναλλακτικά θα μπορούσες να καταλήξεις σε 4CM.

Επίσης ο Playloud π.χ. παίζει live με μια tonelab σε έναν marshall jcm...ο άνθρωπος όσες φορές τον έχω δει έχει ηχάρα...βέβαια εντάξει, ξέρει και να παίζει ο άνθρωπος... ;D
Ο άνθρωπΑς, αφενώς ξέρει να βγάλει ήχο, αφετέρου τον JCM υποθέτω ότι τον είχε από πριν. Αν ξεκινούσε με αφετηρία το modeling μηχάνημα, μπορώ να φανταστώ ότι, μέσω πειραματισμών, ίσως κατέληγε και σε άλλη λύση.  ;)

και ως τετοιος μια &  εγω με πεταλιερα παιζω και την εχω δοκιμασει σε ολα τα δυνατα...σχηματα,απο power amp και tech 21 PE μεχρι effect return & τσι Παναγιας τα ματια... ;D....και παντα  ο ηχος της ΜΠΡΟΣΤΑ απο εναν ωραιο και ΚΑΘΑΡΟ λαμπατο ενισχυτη μου ...αρεΖε  ;D...πολυ περισσοτερο....ισως και να ειμαι και ...γεροντας και να μου αρεσει η αισθηση ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του ενισχυτη.....ποιος ξερει? ;D
Προφανώς δεν υπάρχει συζήτηση για τα γούστα του καθενός. Ειδικά αν έχει συνηθίσει κάποιος σε ένα ορισμένο vibe, καμμία αντίρρηση.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top