Βγάλε ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ τον καλύτερο ή τον καταλληλότερο ήχο και μετά φτιάξε το μιξ.
Νικο,το ίδιο πράγμα περίπου λέμε,για να βγάλω τον καταλληλότερο ήχο θέλω το eq απο αρχής.Πως να αντιγράψω μια κιθάρα που εχει eq στον ενισχυτή,eq σε κάποιο πετάλι όπως ένα distortion,πιθανότατα eq στην κονσόλα που καταλήγει,με τον ενισχυτή που έχω,με ένα bass και ένα treble για eq?
Αν υστερώ εξ αρχής σε κάποια συχνότητα και θέλω να κάνω boost,καλύτερα να το κάνω με ένα αναλογικό eq πριν πατήσω rec.
Κατι άλλο,δέν αντιγράφω μόνο την κιθάρα,αλλά ΟΛΗ την ηχογράφηση,όσο γίνετε,όπου μπορώ.Ας πούμε τώρα ότι έχω το project μιας ηχογράφηση με ντράμερ.Πολλοί έχετε δικά σας,η πρόσβαση.
Ξεκινάω με drums και το kick,κάνεις slice στο wav αρχείο,μετατροπή σε midi και μετά βάζεις το δείγμα που θές.Το ίδιο στο snare,φορτώνεις τα δείγματα που θές,κάνεις ότι αλλαγές θές(εκτός quantize,για αυτό γίνετε) και έχεις μία ωραιότατη βάση.Χρόνος?Αποτέλεσμα?
Ναι,έχεις περιορισμούς στο πόσο θα το αλλάξεις,αλλά αυτο ακριβώς θέλω να κάνω.Να περιορίζω πράγματα.Το αντίθετο σε εμένα δέν δούλεψε.
Στα overheads παίζει πρόβλημα,θέλει πολλές διορθώσεις οταν γίνει midi,αν δέν θελω να μπώ σε διαδικασία,παίζω με το controller 4 - 5 16bar με διαφορετικό feel και fill?.
Σε αυτό λοιπόν το pattern αξίζει να αφιερώσω χρόνο μετέπειτα για δείγματα και επεξεργασία.Οταν έχω ενα A/B ικανοποιητικό,περνάω στο μπάσο π.χ. και τον ήχο του.Αν τα κάνω όλα σωστά,την στιγμή που θα πρέπει να γράψω κιθάρες θα ξέρω περίπου πώς πρέπει να ακούγονται,ανάλογα τον ρόλο που έχει η κάθε μία.
Με λίγα λόγια,έχω αρχίσει να κάνω πάλι μ@λακίες αλλά ? μου βγαίνουν καλύτερα,θα με αφήσετε να αγοράσω και ένα equalizer η θα μου το βγάλετε απο την μύτη?
Λέω το mxr 10 band που κάνει και για μπάσο.Καλό?