Νέστορα και σε παλαιότερες φωτογραφίες του pedalboard σου έχω δει και έχεις το noise supressor. Έχεις τόσο πολύ θόρυβο ώστε να σου είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο;
Επειδή έχω strat κι εγώ και έχω λίγο θόρυβο, ρωτάω μπας και μάθουμε τίποτα
Μετά από χρόνια σκέψης και τσιγκουνιάς αγοράς του pedal train (τα είχα πεταμένα στο πάτωμα τα πετάλια), κατάφερα να φτιάξω κι εγώ το δικό μου. Απλό, λιτό, κι απέριττο ;D
(Το joyo για την ώρα απλά καλύπτει το κενό του pedaltrain).
Τέρμα αριστερά: Crazy tube circuits time II. Πρόκειται για tape echo. Καταπληκτικό πετάλι, εύχρηστο και με ωραίο γλυκό ήχο. Έψαχνα κανά χρόνο για ένα delay, τελικά κατέληξα σε αυτό.
Το μόνο θέμα στο pedalboard είναι το delay που το στέλνω στο fx loop (και γεμίζω καλώδια), αλλά παίζω με overdrive (+boost) από ενισχυτή, οπότε το fx loop είναι μονόδρομος. Το θετικό με το pedalboard είναι το γεγονός ότι τα καλώδια μαζεύονται από κάτω, οπότε έχω νοικοκυρευτεί, έχω γίνει άνθρωπος ;D ;D
Μετά από χρόνια σκέψης και τσιγκουνιάς αγοράς του pedal train (τα είχα πεταμένα στο πάτωμα τα πετάλια), κατάφερα να φτιάξω κι εγώ το δικό μου. Απλό, λιτό, κι απέριττο ;D
(Το joyo για την ώρα απλά καλύπτει το κενό του pedaltrain).
Sorry otto##, μάλλον με συνεπήραν οι γιορτές και τώρα είδα το μήνυμα. Το mini wah για εμένα είναι πολύ καλό. Κάνει αυτό που πρέπει να κάνει με βέλτιστο τρόπο. Έχει τρία presets αν κι εγώ το έχω μόνιμα ρυθμισμένο στην δεύτερη θέση (περισσότερο μεσαία αν θυμάμαι καλά) γιατί δεν μ'αρέσει να 'τσιρίζει'. Για ν'αλλάξεις preset πρέπει να ξεβιδώσει το κάτω μέρος, κάτι που δεν βολεύει πολύ. Οπότε βρίσκεις μία θέση και παίζεις.
Το μέγεθός του το συνήθισα αμέσως. Δεν μου κάνει διαφορά από ένα κανονικού μεγέθους, ενώ όπως βλέπεις χωράει και στο pedal board άνετα. Δυστηχώς, μόνο με το κλασσικό GCB95 έχω παίξει, οπότε δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με άλλα wah-wahs.
Γενικά όμως, είμαι πολύ ευχαριστημένος αν και πιστεύω ακόμα ακράδαντα πως δεν μου φταίει το πετάλι αν δεν μπορώ να βγάλω έναν ικανοποιητικό ήχο ;D ;D
Αν σου είναι εύκολο, κάνε ένα σύντομο review για το black magic γιατί το γλυκο-κοιτάω τελευταία. Είδα videos και δεν μου άρεσε με το gain ψηλά γιατί fuzz-ιζε αρκετά. Ισχύει?
Οκ σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Σε όσα videos είδα, παρατήρησα πως όσο ανέβαζαν το gain έδινε την αίσθηση πως 'κομπρεσσάρει' αρκετα. Ίσως το fuzz να μην ήταν η σωστή έκφραση. Βέβαια, και να το πάρω δεν έχω σκοπό να έχω τόσο ψηλά το gain (λογικά κάτω από 12 o'clock) αλλά περισσότερο την συμπεριφορά του κοιτάω ως πετάλι.
Σε συνδυασμό με το boost πάντως, φαίνεται κάτι παραπάνω από εξαιρετικό.
Ευτυχώς έχω την τύχη να μην πρέπει να το κουβαλάω πέρα-δώθε. Πρέπει να είναι πάνω από 10 κιλά. Δεν είμαι χειροδύναμος αλλά αντικειμενικά όντως δεν θα ήταν καλή φάση να πρέπει να το κουβαλάει κάθε μέρα κάποιος. Τις φορές που το κουβαλάω για live, πάντα με βοηθάνε οι bandmates (και με εμπαίζουν κιόλας γιατί παίζει να είναι πιο βαρύ από εμένα ;D ).
Αν ήταν να κουβαλάω κάθε μέρα, μάλλον θα έπαιζα καρφί με κανένα delay το πολύ.
Το tuner είναι στο tuner out του Volume pedal και είναι μονίμως ON.
Το joyo το έχω σαν πρόχειρο backup σε περίπτωση που συμβεί τίποτα κουλό. Σκέφτομαι να το αντικαταστήσω με κάποιο καλύτερο overdrive αλλά είναι τόσο λίγες οι συνθήκες που θα το χρησιμοποιήσω, που δεν έχω μπει ακόμα στον κόπο.
Αν κάτι μου λείπει είναι ένα Gate πριν το Octaswitch γιατί ο compressor σε αυτά τα settings κάνει πολύ θόρυβο.
(και ο,τιδήποτε άλλο για σήμερα, από Tom Waits μέχρι Black Keys)
// 4 από τα 7 αυτά πετάλια είναι διαρκώς ON //
Από το τέλος:
- EarthQuaker Devices Delay/Reverb (μόνιμα ΟΝ) Φάση set and forget.
- Mad Professor Tremolo (επίσης σχεδόν μόνιμα ΟΝ , Bonamassa style)
Ίσως όχι τόσο ευέλικτο ηχητικά όσο τα σύγχρονα tremolα αλλά το καλύτερο (που χρωματίζει/πριμάρει λιγότερο) σαν ήχος από όλα όσα έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα. Όταν είναι σβηστό, το ανάβω ως clean boost για να ανεβάσω ενταση σε κάποια σόλο.
- TC Electronic Shaker vibrato (μόνιμα ΟΝ)
"Toneprinted" με την καστομιά ενός πληκτρά - δεν θυμάμαι ποιου, αλλά δε νομίζω να αλλάξω ποτέ τον ήχο του toneprint του. Κι αυτό γιατί στα minimum settings- με τα knobs στο 0 βγάζει ένα τόσο ελαφρύ chorus-styled ήχο για ανθρώπους σαν κι εμένα που απεχθάνονται τα chorus , ενώ με έκανε να καταργήσω και τον κομπρέσορα, γιατί έχει τόσο γλυκό compression στο attack (όταν σολάρεις π.χ.) που κάνει κάθε φθηνή μου κιθάρα να ακούγεται καλύτερη χωρίς ουσιαστικά να διακρίνεται καποιο έντονο εφέ στον ήχο. Plus, αν του τσιμπήσεις ελάχιστα το vibrato , βγάζει τρελή βιντατζιά και road movie, ταραντινο, 60s ατμόσφαιρα.
-Analog Man Prince of Tone (σχεδόν μόνιμα ΟΝ): o βασικός μου overdive ήχος. Το σβήνω μόνο όταν παίζω με βασικό ήχο το drive του fuzz (και τότε το ανάβω μόνο για να το χρησιμοποιήσω για να μπουστάρω το fuzz στα σόλα)
- Skreddy Pedals P19 fuzz.
Για ΄σκληρά ακόρντα ή βρωμοδουλειές lo-fi , παίζει σε low gain settings.
Σε high settings, δεν είναι απλά ένα "Pink Floyd fuzz - distortion", αλλά κυριολεκτικά liquid mojo. Στρογγυλό, πλήρες και ζεστό fuzz που δίνει από Black Keys 'Lonely Boy' μέχρι Gilmour 'Comfortly Numb'.
Στακαρισμένα τα δυο drive, και με το
-Electro-Harmonix Freeze σαν sustainer για single notes (Slow setting), βγάζω τον παχύ Carlos Alomar "Heroes" synth guitar ήχο που ήθελα.
Του έχω αφαιρέσει το volume knob για να μην αλλάζει θέση όταν το πατάω στραβά.
Last but not least,
-Mooer Pedals 'Funky Monkey' Auto-Wah
Τρομερό εργαλείο για τεμπέληδες σαν κι εμένα που βαριούνται να κουβαλάνε κανονικό wah wah και μεγάλες (κανονικές ) πεταλιέρες.
Έχω αντικαταστήσει το knob του με ένα πολυ΄μεγαλύτερο - δείχνει αστείο, αλλά μπορώ να το ρυθμίζω με το πόδι ενώ παίζω.
Σέφτομαι μήπως το αντικαθιστούσα με κάποιο vibe σε προσιτή τιμή, έτσι, για πιο Hendrix ήχους, αλλά είναι τόσο ευέλικτο ηχητικά (έχει τρεις διαβαθμίσεις wah wah), και μου καλύπτει από reggae wah wah φρασάρισμα μέχρι ρέγκε 'skank' ακόρντα, και από φανκές έως κλασικό wah wah/phase (σε αργές ταχύτητες που δεν κάνει ένα ποδοκίνητο wah) , ενώ αν συνδυαστεί με το Shaker Vibrato σε πιο chorus ρύθμιση, μπορεί, μπορεί... να ακουστεί και λίγο σαν vibe. :
Δεν θα ήταν πιο βολικό τα μεγάλα να ήταν από πάνω, και τα μικρά από κάτω; Για το Ricochet το λέω πιο πολύ, εκτός κι αν δεν χρησιμοποιείς τη momentary λειτουργία.
Δεν θα ήταν πιο βολικό τα μεγάλα να ήταν από πάνω, και τα μικρά από κάτω; Για το Ricochet το λέω πιο πολύ, εκτός κι αν δεν χρησιμοποιείς τη momentary λειτουργία.
Για το Ricochet έχεις απόλυτο δίκιο και είναι μάλιστα βασικός λόγος που... μετακομίζω σε πιο μεγάλο board (οσονούπω, που λένε...). Για τα άλλα 2 μεγάλα όχι, γι'αυτό τα είχα εξαρχής μπροστά. Το Ricochet όντως το χρησιμοποιώ κυρίως στην στιγμιαία λειτουργία, στην οποία μετατρέπεται και σε εξαιρετικό buffer, πολύ χρήσιμο στην αρχή του board.
Για το Ricochet έχεις απόλυτο δίκιο και είναι μάλιστα βασικός λόγος που... μετακομίζω σε πιο μεγάλο board (οσονούπω, που λένε...). Για τα άλλα 2 μεγάλα όχι, γι'αυτό τα είχα εξαρχής μπροστά. Το Ricochet όντως το χρησιμοποιώ κυρίως στην στιγμιαία λειτουργία, στην οποία μετατρέπεται και σε εξαιρετικό buffer, πολύ χρήσιμο στην αρχή του board.
Ναι, καταλαβαίνω. Επίσης μου επιβεβαιώνεις και αυτό που πίστευα για τα buffers αυτής της σειράς της DigiTech, μιας που είναι κάτι που θα τιμήσω κι εγώ στο άμεσο μέλλον. Ακολουθεί και το δικό μου update...
Πετάλια (τα χρωματισμένα είναι συνδεδεμένα στις 4 λούπες του ProgLooper)
Πριν τον ενισχυτή:
Electro-Harmonix Wailer Wah
WOBO ProgLooper [πάντα ενεργή κάποια/ες από τις λούπες]
T. Jauernig Stalker boost
T. Jauernig Gristle King overdrive/boost
Voodoo Lab Sparkle Drive Mod overdrive (Mod 3, clean blend control ελεγχόμενο από Option Knob GloKnob)
ExpressoFX BUF1 buffer
BigFoot Engineering Octo puss octave
MXR Micro Flanger
Vertex Landau Stereo Chorus
Boss FV-500H volume pedal
JAM The Big Chill tremolo
Effects loop του ενισχυτή:
Fulltone Deja'Vibe
BBE Sonic Stomp sonic maximizer [πάντα ενεργό, για αυτό τοποθετημένο εκτός pedalboard]
ZCAT Hold-Delay-Chorus (χρησιμοποιείται μόνο για τη "Hold" λειτουργία)
TC Electronic Flashback X4 (πάντα ενεργό - presets ελεγχόμενα από Ernie Ball VP Jr. 25k expression pedal)
1) Κρυστάλλινα καθαρά για συγχορδίες και αρπίσματα
Κιθάρα --> T Jauernig Stalker boost --> Vertex Landau Chorus --> Boss FV-500H volume --> Ενισχυτής [1ο κανάλι] --> BBE Sonic Stomp --> TC Electronic Flashback X4 delay
2) Καθαρά για solo παίξιμο και για ρυθμικά
Κιθάρα --> T. Jauernig Stalker boost --> Boss FV-500H volume --> Ενισχυτής [2ο κανάλι] --> BBE Sonic Stomp --> TC Electronic Flashback X4 delay
3) Overdrive τύπου Plexi
Κιθάρα --> Voodoo Lab Sparkle Drive Mod --> Boss FV-500H volume --> Ενισχυτής [2ο κανάλι] --> BBE Sonic Stomp --> TC Electronic Flashback X4 delay
4) High gain overdrive
Κιθάρα --> T. Jauernig Gristle King overdrive/boost --> Voodoo Lab Sparkle Drive Mod --> Boss FV-500H volume --> Ενισχυτής [2ο κανάλι] --> BBE Sonic Stomp --> TC Electronic Flashback X4 delay
Οι τελευταίες αλλαγές λίγες και δευτερεύουσες:
α) Αντικατάσταση του Budda Budwah με το Electro-Harmonix Wah
Το Budda είναι ένα εξαιρετικό wah που όμως μου έδινε παραπάνω volume boost από ό,τι ήθελα. Είχα σημαδέψει εδώ και λίγο καιρό το wah του Buddy Guy για να το αντικαταστήσω, μιας και μου άρεσε ακόμα περισσότερο, αλλά μετά από λίγο ψάξιμο είπα να δώσω μια ευκαιρία στο φθηνότατο Wailer Wah, εφόσον στα χαρτιά έμοιαζε να έχει όσα πράγματα αναζητούσα (μεγάλο range, όπως έδειχναν demos και reviews, να μην δίνει ούτε volume boost ούτε volume drop, και να είναι true bypass)... Και ναι, τα είχε. Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε αρχάριους, επαγγελματίες και οτιδήποτε, μιας και μιλάμε για ό,τι πιο value for money, και χωρίς πολλά πολλά το προτιμάω από όλα από τα προηγούμενα wah που είχα (Budwah, AMT Japanese Girl, Dunlop CAE MC404, Dunlop 535Q, Dunlop Standard Crybaby).
β) Αντικατάσταση MXR Analog Chorus από MXR Micro Flanger
Είχα 2 chorus, και έπαιζα το ένα σε slow rates για τα καθαρά μου όπως γράφω πιο πάνω, και το άλλο (MXR) για τα pseudoleslie πιο βρώμικά μου. Εφόσον έβλεπα ότι με τον καιρό χρησιμοποιούσα όλο και λιγότερο αυτόν τον ήχο, επομένως δεν χρειαζόταν να το έχω έτοιμο ανά πάσα στιγμή, αλλά καλυπτόμουν με το να χρησιμοποιώ το Vertex απλά αλλάζοντας μιας στις τόσες τις ρυθμίσεις του (που έτσι κι αλλιώς είναι το αγαπημένο μου, και έτσι έκανα και παλαιότερα), το έβγαλα και το αντικατέστησα με το Micro Flanger, που δίνει κάτι εντελώς διαφορετικό τις λίγες φορές που θα το πατήσω.
γ) Κι επειδή το Analog Chorus μου έδινε ένα εξαιρετικό buffer, το οποίο χρειαζόμουν για τη λειτουργία του passive πεταλιού Bigfoot Octo Puss octave, προσέθεσα και ένα από τα πιο μικρά σε μέγεθος buffers εκεί έξω (ExpressoFX), που κάνει μια χαρά τη δουλειά.
Στο προσεχές μέλλον πάντως, σχεδιάζω στη θέση αυτού να αποκτήσω το DigiTech Freqout, και να το χρησιμοποιώ στην momentary λειτουργία, οπότε να μου δίνει και το buffer του για το octave.
Τρομερός, όπως πάντα. Και εκτιμώ απεριόριστα και την ανάλυση, είναι κάτι που σκοπεύω να υιοθετήσω από το επόμενο version.
Ώστε τόσο καλό το EHX wah, ε; Και ψάχνω για ένα καλό για επόμενη αγορά, χωρίς να θέλω να δώσω μια περιουσία (οι τιμές έχουν ξεφύγει, κατά τη γνώμη μου, για καινούριο). Στα υπ'όψιν.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.