Πω πω κάτι ωραία soundboxpanosprog είπε:Aς βάλω και εγώ το δικό μου. Eνα Tech 21 Rotochoir λείπει και είμαι κομπλέ.
Έλα ντε ;D Τι να σου πω μου αρέσουν όλα .Άντε ας πω το Classic Distortion επειδή το χρησιμοποιώ περισσότερο από τα άλλα .Dinosp είπε:Πω πω κάτι ωραία soundbox
Ποιο απο τα τρία θα κράταγες οπωσδήποτε?
Και κυρίως το sound on sound mode ε, αξίζει το χώρο που πιάνει έστω για το υπέροχο αυτό build-in looper. Στη προκείμενη σκέψου το προνόμιο του να λουπάρεις Timeline και El Capistan ταυτόχρονα.. κιθαροάμπιεντς, ομορφχιές, αχ.bloody_sunday είπε:Όντως, το Timeline δεν διαθέτει τα Multihead και Fixed Head modes του El Capistan, όπως επίσης και την spring reverb δυνατότητά του.
bloody_sunday είπε:(Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ είμαι ΟΝΤΩΣ άρρωστος αυτή τη στιγμή - κυριολεκτώ ;D )
Έργο τεχνης!!να και το δικό μου, επιτέλους κατάφερα να τα συμμαζέψω. έχει χώρο και για ένα EHX hog2...
..βρε ναι, είναι όμως το κλασικό ψηφιακό λούπερ (με, οκέυ, ικανοποιητικό functionality για delay/looper). Το sound on sound από την άλλη είναι μοναδικό feature στο el capistan, που απ'οτι βλέπω στα specs δεν συμπεριλαμβάνεται στο timeline, προφανώς άμα λουπάρεις στο dtape έχεις κάτι παρόμοιο, αλλά όχι το αυξανόμενο saturation που υφίσταται σε κάθε κύκλο όπως συμβαίνει στο el capistan (πού γίνεται πιο εύκολα αντιληπτό άμα crank-άρεις τα repeats).bloody_sunday είπε:...μα το looper υπάρχει (και με περισσότερες δυνατότητες) και στο Timeline.
Το χάοςHDHO είπε:κατά τα άλλα με τρώει η περιέργεια τι προκύπτει άμα τοποθετηθεί το el cap (σε sound on sound mode) στο feedback loop του timeline.
HDHO είπε:κατά τα άλλα με τρώει η περιέργεια τι προκύπτει άμα τοποθετηθεί το el cap (σε sound on sound mode) στο feedback loop του timeline.
Το χάος
Δε θα συμφωνήσω, bs.Τίποτα το εξτραορντινέρ... απλά θα λούπαρε τις επαναλήψεις και θα τις "βρώμιζε" σταδιακά. Ό,τι θα έκανε και το ίδιο το Εl Capistan μόνο του, ή το Timeline αν πάνω στον λουπαδόρο του χρησιμοποιούσες στο FX loop ένα overdrive με πολύ ελαφρύ clipping, πχ. ένα SD1, ένα Timmy κλπ.
Iσχυει.. Η φωτό ειναι με τη reverse machine του timeline στο sound on sound του el capistan. To cap στο feedback loop του timeline.HDHO είπε:... Αν όντως ισχύει όλο αυτό μπορούν να γίνουν ενδιαφέροντες συνδυασμοί με τα pattern, reverse machines, ...
Κοίτα, δεν έχω πια το Timeline (και άρα δεν μπορώ να το επαληθεύσω) αλλά εμμένω σε αυτά που έγραψα προηγουμένως. Σημείωσα ήδη προηγουμένως πως τις "βρωμίζει" σταδιακά, κι αν δεν πετύχει πχ. με ένα ψιλοOD μπορεί να πετύχει πχ. κάνοντας assign το grit ή κάποια άλλη παράμετρο σε expression pedal, και επιπρόσθετα έχοντας οποιαδήποτε definition of chaos ;D στο FX loop του. Το θέμα είναι απλά να λουπάρει κάποια delayed parts και να τα "βρωμίσει" ελαφρά, κάτι που εδώ που τα λέμε γίνεται και χωρίς FX loop, έχοντας ένα βρωμοπέταλο πριν ή μετά το delay, ιδανικά και με ένα expression pedal (πχ. το Elements της Dr. Scientist) ή παίζοντας με το vol. knob της κιθάρας σου κλπ.Dinosp είπε:Δε θα συμφωνήσω, bs.
Το sound on sound του capistan παράγει επαναλήψεις, που κάθονται η μια πάνω στην άλλη, και που σταδιακά βρωμίζουν (αν δεν εχεις σετάρει το tape στο καθαρότερο δυνατόν). Αν δεν είσαι φειδωλός με τις νότες, αυτή η λειτουργία σε στέλνει σε περιοχές, ambient μεν, χαοτικές δε, και δύσκολα διαχειρισιμες.
Φαντάσου τώρα να στείλεις αυτο το σήμα στο timeline, σε κάποια απο τις 12 μηχανές delay, ιδιαίτερα στις ice, ή filter, κτλ. Αυτό ειναι Ο ορισμός του χάους, για μένα.
Συμφωνώ.bloody_sunday είπε:(Η πλάκα είναι πως στο τέλος μετά από μεγάλο κόπο, ξόδεμα μεγάλου χρόνου, πολλών χρημάτων και μπόλικης φαιάς ουσίας νομίζεις πως έκανες κάτι σπουδαίο ενώ στην ουσία το μπλιμπλικοαποτέλεσμα είναι κωμικοτραγικό καθώς καταλήγεις να ακούγεσαι πχ. σαν 8χρονο που παίζει με ένα χαλασμένο Gameboy, αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση!)
Είναι ο Θωμάς Μάτσιος, παράγοντας Εδεσσαϊκού. Ο Θωμάς έχει την ικανότητα να εξηγεί τα πράγματα με απλά λόγια.Dinosp είπε:ΥΣ. Τι είναι πάλι αυτό το link στη 2η παράγραφό σου προηγουμενως?
Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά το θέτεις πολύ άγαρμπα, ένας ικανός μουσικός/παραγωγός/συνθέτης/younameit μπορεί να καταλάβει άμα ένας ήχος έχει potential, να τον σαμπλάρει να τον μορφοποιήσει κατά το πώς το οραματίζεται και να συνθέσει κάτι ικανοποιήτικο και πολλές φορές πρωτοποριακό, όλα αυτά από ήχους που φαινομενικά είναι αστείοι.(Η πλάκα είναι πως στο τέλος μετά από μεγάλο κόπο, ξόδεμα μεγάλου χρόνου, πολλών χρημάτων και μπόλικης φαιάς ουσίας νομίζεις πως έκανες κάτι σπουδαίο ενώ στην ουσία το μπλιμπλικοαποτέλεσμα είναι κωμικοτραγικό καθώς καταλήγεις να ακούγεσαι πχ. σαν 8χρονο που παίζει με ένα χαλασμένο Gameboy, αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση!)
Τα γατιά λατρεύουν τους νέους ήχους και μουσικό εξοπλισμό, υπάρχει και διαδικτυακή κοινότητα που το αποδεικνύει.Συμφωνώ.
Εγώ πάντως σήμερα τα πήγα καλα με τους νέους ήχους. Πήρα μια θετική ψήφο απο τον Πητ και μια αρνητική απο τη γυναίκα μου. Ο Πητ ειναι ο γάτος.
Βεβαίως συμφωνώ, μιας και πχ. δεν θα υπήρχε καν ηλεκτρονική μουσική χωρίς τους πειραματισμούς αυτούς. Και ούτως ή άλλως στις τέχνες όλα - ή μάλλον τα περισσότερα εντός ορισμένων πλαισίων - είναι θέμα context...HDHO είπε:Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά το θέτεις πολύ άγαρμπα, ένας ικανός μουσικός/παραγωγός/συνθέτης/younameit μπορεί να καταλάβει άμα ένας ήχος έχει potential, να τον σαμπλάρει να τον μορφοποιήσει κατά το πώς το οραματίζεται και να συνθέσει κάτι ικανοποιήτικο και πολλές φορές πρωτοποριακό, όλα αυτά από ήχους που φαινομενικά είναι αστείοι.
bloody_sunday είπε:Γενικά επειδή έχω κι εγώ πειραματιστεί πολύ με πετάλια, ίσως απλά να δυσκολεύομαι να εντυπωσιαστώ από συνδεσμολογίες και περίεργα αποτελέσματα (το οποίο δυστυχώς είναι πολύ ελιτίστικο και το αντιλαμβάνομαι). Η modular προσέγγιση είναι πολύ παλιότερη ως concept και πάει πολύ βαθύτερα σε... αχαρτογράφητες περιοχές χάους πχ. στα modular synths όπου παίρνεις CVs και η μια παράμετρος του ενός κάνει modulate σε μια παράμετρο του άλλου που είναι συνδεδεμένο με κάποιο άλλο βρισκόμενο στο FX loop ενός άλλου που γίνεται trigger από κάποιο sequencer που πειράζει το τάδε oscillator κλπ κλπ κλπ. και καταλήγεις να έχεις ένα πανικό από καλώδια που για να θυμηθείς πού πάνε και τι ρόλο παίζουν πρέπει να συμβουλευτείς διαγράμματα ροής και... ok,
Λοιπόν, επειδη σας κόβω για πολυ ψαγμένους, συνοψίζω, όπως τα καταλαβαίνω εγώ, στο επίπεδο του αρχάριου.Επειδή η συζήτηση μας έφερε στα modulars, να πούμε πως τα EXP input των strymon δέχονται CV (±5V), Έχω δοκιμάσει να συνδέσω το LFO out του MF-102 στο el capistan χωρίς κανένα πρόβλημα (εκτός του ότι το cv των moogerfooger είναι ±2.5V οπότε και δε καλύπτει όλο το εύρος της εκάστοτε παραμέτρου) κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να συνδεθεί και envelope.
Τα γατιά λατρεύουν τους νέους ήχους και μουσικό εξοπλισμό, υπάρχει και διαδικτυακή κοινότητα που το αποδεικνύει.