Όταν ένα φτηνό πετάλι κάνει την διαφορά.

Ρε Superfunk θα με τρελάνεις! Ευτυχώς ο gdevelek σου απάντησε. Όσο για το "ματώσεις" 'αστα, οικογενειάρχης με 2 πιτσιρίκια, ματώνεις πιο εύκολα από όσο νομίζεις... ;D

Φίλε odis13, τις τελευταίες 2 φορές που είχα την τιμή να δω τον κ. Ζάικο να παίζει μπροστά μου, την μία έπαιζε μια Gibson LP Jr. σε έναν Fender Champ και την άλλη με μια Fender Tele σε έναν Bassman (αν δεν με απατά τρομερά η μνήμη μου - εντάξει ρε, γενέθλια είχα, έπινα κιόλας... ;D ).

Για να σας βοηθήσω, κιθαρίστας μεγάλος και εγνωσμένης αξίας που έπαιζε με SS ενισχυτή ήταν ο μακαρίτης ο Dimebag, που με όλο τον σεβασμό στην μνήμη και στους πολλούς οπαδούς του, ο ήχος του δεν ήταν και το forte του (για να το θέσω ευγενικά). 

 
Bill, δεν διαφωνώ με τα μαζικής παραγωγής πετάλια ότι είναι σπουδαία και ότι πολύ (και πολλοί) φτασμένοι κιθαρίστες τα χρησιμοποιούν και καλά κάνουν. Αλλά για κοίτα και τα... ενισχυτάκια του Norum για να δεις όλη την εικόνα. Αυτό είναι όλο το θέμα μου.

 
Ρε Superfunk θα με τρελάνεις! Ευτυχώς ο gdevelek σου απάντησε. Όσο για το "ματώσεις" 'αστα, οικογενειάρχης με 2 πιτσιρίκια, ματώνεις πιο εύκολα από όσο νομίζεις...
Σορρυ αλλα αν δεν θελεις  να δωσεις 500-600 ευρω για ενισχυτη τοτε μαλλον δεν σε απασχολει σοβαρα ο ηχος σου.... ;)...και αρα δεν χρειαζεται να ασχοληθεις..ειπαμε καποια MINIMUM standards πρεπει να τα εχουμε....ΦΥΣΙΚΑ και με εναν Gorilla & πεταλακια Μπλιαχλινγκερ δυσκολα θα βγαλεις τον ιδιο ηχο απο οτι με μερικα πεταλια BOSS & εναν μεταχειρισμενο Deluxe Reverb RI (600 euros τον πουλουσαν στις Αγγελιες πριν απο κανα 3μηνο)....αλλα και ακομα και αυτον να μη μπορεις να παρεις...παρε εναν μεταχειρισμενο Pro Jr...εναν PV CLASSIC  (γυρω στα 300 με 400 πανε αυτοι μεταχειρισμενοι)...KATI THΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ telos panton... ;D ;D

 
Έκτορας είπε:
Bill, δεν διαφωνώ με τα μαζικής παραγωγής πετάλια ότι είναι σπουδαία και ότι πολύ (και πολλοί) φτασμένοι κιθαρίστες τα χρησιμοποιούν και καλά κάνουν. Αλλά για κοίτα και τα... ενισχυτάκια του Norum για να δεις όλη την εικόνα. Αυτό είναι όλο το θέμα μου.
Χρησιμοποιεί έναν Marshall "Silver Jubilee Series" και έναν Marshall JCM 800.Πες ο Silver Jubilee είναι ένας σπάνιος ενισχυτής,αλλά ο JCM είναι ευρείας παραγωγής,οι μισοί hard rock κιθαρίστες που ασχολούνται σοβαρά με το άθλημα,παίζουν με JCM! ;D

 
Δεν γνωρίζω τις δικές μου παιχτικές συνθήκες και ανάγκες; Δεν γνωρίζω αν κάποιος χρησιμοποιεί Mesa Mark V / Two-Rock / Marshall σε στάδια, ενώ εγώ παίζω με Blackstar HT-1R στο σπίτι μου, έχουμε ΚΑΙ διαφορετικές συνθήκες και ανάγκες; Και ότι το boss-άκι (για να επιστρέψουμε λίγο στο θέμα μας) αλλιώς ακούγεται με το rig του και αλλιώς με το δικό μου...;
Φυσικά και τις γνωρίζεις, και το δεύτερο που λες εννοείται, αλλά τι σχέση έχει με αυτά που έγραψα? Προσπαθείς να μου πεις ότι ο ηλεκτρικός ήχος σου προέκυψε από... παρθενογένεση μετά από 70 και βάλε χρόνια κιθαριστικής ιστορίας, και πως δεν πήρες ιδέες από κανέναν? Μην απορρίπτεις τίποτα εκ των προτέρων ανεξαρτήτως χρήσης ή μεγέθους σετάπ, και μην κολλάς στην στείρα και απηρχαιωμένη αντίληψη πως "ήχος=ενισχυτής". Η επανάσταση των εφφέ μετράει ήδη πάνω από 50 χρόνια, και στην μακρόχρονη πορεία της εκτόξευσε στα ύψη την εκφραστική ελευθερία και την διαφοροποίηση του κιθαριστικού ήχου.


Συγνώμη αλλά τα πιο πάνω είναι ένα μάτσο γενικολογίες. Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου δώσεις είτε παραδείγματα μεγάλων κιθαριστών που έπαιζαν με ΠΟΛΥ ταπεινούς ενισχυτές ή (ακόμα καλύτερα) παραδείγματα ενός συγκεκριμένου κιθαρίστα που έπαιξε σε διαφορετικά live με πολύ διαφορετικούς ενισχυτές και είχε ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα...;
Μπορείς να τις χαρακτηρίσεις "γενικολογίες" ή οτιδήποτε άλλο επιθυμείς. Σε παραπέμπω στην απάντηση του SF, και στην κυριολεξία είναι χιλιάδες για να απαριθμηθούν εδώ. Οποιοσδήποτε ενισχυτής ήταν εύκολα, ελεύθερα και μαζικά διαθέσιμος στο 1ο μαγαζί που έμπαινες, από πχ. έναν Deluxe Reverb ή έναν plexi τότε μέχρι έναν οποιονδήποτε 15ρη/30ρη Vox, Hot Rod Dlx. κλπ. σήμερα, ή οι άπειροι Twins ή JCM2000 που είναι η κλασσική νο.1 rental backline παγκοσμίως, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος ενός εξαιρετικά δημοφιλούς, συνηθισμένου & ΑΠΛΟΥ σετάπ που χρησιμοποιείται εκατοντάδες φορές καθημερινά από διάσημους και άσημους.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
bloody_sunday είπε:
Φυσικά και τις γνωρίζεις, και το δεύτερο που λες εννοείται, αλλά τι σχέση έχει με αυτά που έγραψα? Προσπαθείς να μου πεις ότι ο ηλεκτρικός ήχος σου προέκυψε από... παρθενογένεση μετά από 70 και βάλε χρόνια κιθαριστικής ιστορίας, και πως δεν πήρες ιδέες από κανέναν? Μην απορρίπτεις τίποτα, και μην κολλάς στην απηρχαιωμένη αντίληψη πως "ήχος=ενισχυτής". Η επανάσταση των εφφέ μετράει ήδη πάνω από 50 χρόνια.

Μπορείς να τις χαρακτηρίσεις "γενικολογίες" ή οτιδήποτε άλλο επιθυμείς. Σε παραπέμπω στην απάντηση του SF, και στην κυριολεξία είναι χιλιάδες για να απαριθμηθούν εδώ. Οποισδήποτε ενισχυτής ήταν ελεύθερα και μαζικά διαθέσιμος στο 1ο μαγαζί που έμπαινες, από πχ. έναν Deluxe Reverb ή έναν plexi τότε μέχρι έναν οποιονδήποτε 15ρη/30ρη Vox, Hot Rod Dlx. κλπ. σήμερα, ή οι άπειροι Twins ή JCM2000 που είναι η κλασσική νο.1 rental backline παγκοσμίως, είναι η κορωνίδα ενός εξαιρετικά δημοφιλούς, συνηθισμένου & ΑΠΛΟΥ σετάπ που χρησιμοποιείται εκατοντάδες φορές καθημερινά από διάσημους και άσημους.

Ο ήχος μου είναι προϊόν προσωπικού πειραματισμού και αναζήτησης. Μεγάλωσα ακούγοντας τους προσωπικούς μου ήρωες να κρανκάρουν Marshall, το οποίο είναι ένα σενάριο που δεν μου ταιριάζει ούτε στο budget ούτε και στις συνθήκες που παίζω. Στη πορεία διαπίστωσα ότι προτιμώ πολύ περισσότερο ένα μοντερνο σχετικά ενισχυτή, που τον βάζω στα όρια του break-up και χρησιμοποιώ όλα τα time-based effects και τα λοιπά βρωμοπέταλα μπροστά στο input του. Αυτό που πήρα και κράτησα από τους ήρωές μου (τους περισσότερους) είναι οι Les Pauls, με PAF-style μαγνήτες. Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφερον σου... Παρθενογένεση δεν θα το έλεγα (είσαι της υπερβολής όμως, έτσι...;  ::) ) αλλά και πάλι μου πήρε και λίγα χρονάκια να βρω τι ταιριάζει σε ΕΜΕΝΑ, και όχι αντιγράφωντας gear-lists από το youtube.

Όσο για τους ενισχυτές που ΤΩΡΑ αναφέρεις εσύ και ο Superfunk, απέχουν... παρασάγγας από τις υπερβολές τύπου gorilla με τις οποίες δήθεν μπορεί κάποιος να παίξει και να βγάλει ήχο "αν έχει δάχτυλα..." (το οποία επίσης δεν τα έχω, ξανα ευχαριστώ που ρώτησες νωρίτερα...).  ::)

 
Superfunk είπε:
Σορρυ αλλα αν δεν θελεις  να δωσεις 500-600 ευρω για ενισχυτη τοτε μαλλον δεν σε απασχολει σοβαρα ο ηχος σου.... ;)...και αρα δεν χρειαζεται να ασχοληθεις..ειπαμε καποια MINIMUM standards πρεπει να τα εχουμε....ΦΥΣΙΚΑ και με εναν Gorilla & πεταλακια Μπλιαχλινγκερ δυσκολα θα βγαλεις τον ιδιο ηχο απο οτι με μερικα πεταλια BOSS & εναν μεταχειρισμενο Deluxe Reverb RI (600 euros τον πουλουσαν στις Αγγελιες πριν απο κανα 3μηνο)....αλλα και ακομα και αυτον να μη μπορεις να παρεις...παρε εναν μεταχειρισμενο Pro Jr...εναν PV CLASSIC  (γυρω στα 300 με 400 πανε αυτοι μεταχειρισμενοι)...KATI THΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ telos panton... ;D ;D

I will man, all in due time...  8)

 
Μεγάλωσα ακούγοντας τους προσωπικούς μου ήρωες να κρανκάρουν Marshall,
Θα μου αναφερεις μερικους...γιατι υπαρχει η πιθανοτητα να ΜΗΝ τους..κρανκαραν και τοσο πολυ οσο νομιζεις... ;D

 
Στα υποψιν παιδια οτι σχεδον κανενας απο τους κιθαριστες που εκαναν καρριερα, δισκους περιοδειες κτλ, ειδικα στο χωρο του hard rock & metal δεν επαιζε με στοκ ενισχυτες. Οι περισσοτεροι πηγαιναν σε διαφορους "γκουρου" του αθληματος και εκαναν μοντες. Το ιδιο και με τα εφφε. Τωρα σε αλλα ειδη, soul, jazz, rock κτλ, που εχουν γραφτει με καρφι fender η marshall αν ψαχνεις αυθεντικο ηχο δεν θα ξεκινησεις και απο τον αυθεντικο ενισχυτη;

 
Παιδιά μην απαξιώνουμε τους Gorilla. χεχεχεχε έναν τέτοιο βασάνιζα στα νιάτα μου και παρόλο που έχει πιάσει δυο δάχτυλα σκόνη αδυνατό να τον αποχωριστώ!

:'(

 
Ο ήχος μου είναι προϊόν προσωπικού πειραματισμού και αναζήτησης. Μεγάλωσα ακούγοντας τους προσωπικούς μου ήρωες να κρανκάρουν Marshall, το οποίο είναι ένα σενάριο που δεν μου ταιριάζει ούτε στο budget ούτε και στις συνθήκες που παίζω. Στη πορεία διαπίστωσα ότι προτιμώ πολύ περισσότερο ένα μοντερνο σχετικά ενισχυτή, που τον βάζω στα όρια του break-up και χρησιμοποιώ όλα τα time-based effects και τα λοιπά βρωμοπέταλα μπροστά στο input του. Αυτό που πήρα και κράτησα από τους ήρωές μου (τους περισσότερους) είναι οι Les Pauls, με PAF-style μαγνήτες. Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφερον σου... Παρθενογένεση δεν θα το έλεγα (είσαι της υπερβολής όμως, έτσι...;  ::) ) αλλά και πάλι μου πήρε και λίγα χρονάκια να βρω τι ταιριάζει σε ΕΜΕΝΑ, και όχι αντιγράφωντας gear-lists από το youtube.
Επομένως και πήρες ιδέες από πολλούς, και προσπάθησες να τις εφαρμόσεις, και διαμόρφωσες την δικιά σου προσωπική "φωνή" in the process. Πού διαφωνούμε, και πού είναι το πρόβλημα?

Όσο για τους ενισχυτές που ΤΩΡΑ αναφέρεις εσύ και ο Superfunk, απέχουν... παρασάγγας από τις υπερβολές τύπου gorilla με τις οποίες δήθεν μπορεί κάποιος να παίξει και να βγάλει ήχο

bloody_sunday είπε:
ξέρω κι έχω δει ο ίδιος άπειρους μεγάλους κιθαρίστες να χρησιμοποιούν όχι το εξτρίμ παράδειγμα που έφερα, αλλά εντελώς ταπεινό εξοπλισμό που οποιοσδήποτε μοδάτος gearhead θα απέρριπτε γελώντας. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν και περιπτώσεις από superstars με πολύ ακριβό κι εξωτικό εξοπλισμό, αλλά είναι πολύ λιγότερες από τον run of the mill και όπως πάντα θεωρούνται απλά "εργαλεία" και τίποτα παραπάνω.(α) Αυτό το έχω δει επίσης να γίνεται από πολλούς παιχταράδες με jawdropping αποτελέσματα, (β) αν δεν υπάρχουν "δάχτυλα"... δεν σε σώζει ούτε μια συστοιχία από Dumble και Cornish, και (γ) σχολιάστηκε επίσης και ανωτέρω.
 
Alter είπε:
Στα υποψιν παιδια οτι σχεδον κανενας απο τους κιθαριστες που εκαναν καρριερα, δισκους περιοδειες κτλ, ειδικα στο χωρο του hard rock & metal δεν επαιζε με στοκ ενισχυτες. Οι περισσοτεροι πηγαιναν σε διαφορους "γκουρου" του αθληματος και εκαναν μοντες. Το ιδιο και με τα εφφε. Τωρα σε αλλα ειδη, soul, jazz, rock κτλ, που εχουν γραφτει με καρφι fender η marshall αν ψαχνεις αυθεντικο ηχο δεν θα ξεκινησεις και απο τον αυθεντικο ενισχυτη;
Αlter διαφωνώ κάθετα... σε hard rock και metal όντως γινόταν της μόντας το κάγκελο, ειδικά από mid 70s κι έπειτα μέχρι τέλος 80s, αλλά σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η αρχή και πολλές φορές το τέλος και ηχογραφημένο αποτέλεσμα ήταν με σκέτους stock ενισχυτές. Για περισσότερα παραπέμπω στην βιβλιογραφία, πχ. στο πολύ καλό βιβλίο του Dave Hunter "Guitar Rigs: classic guitar & amp combinations" όπου περιγράφεται ακριβώς αυτό για πολλά στυλ.

Α, και όσον αφορά τους Gorilla... δεν υπάρχει "σωστός" και "λάθος" τρόπος να χρησιμοποιηθεί πχ. ένας ενισχυτής. Όλα κρίνονται από το αποτέλεσμα. Ένας από τους μεγαλύτερους θαυμαστές των crappy amps (και ειδικά των Gorilla) είναι ο Josh Homme, ο οποίος επίσης τους έχει χρησιμοποιήσει τα τελευταία χρόνια. Αν θες αυτό το ηχόχρωμα, αυτό είναι και το συγκεκριμένο εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιήσεις (όπως συμβαίνει σε κάθε περίπτωση άλλωστε). Ποιον άλλο να θυμίσω? Όλους αυτούς πχ. που έχουν ηχογραφήσει με Pignose (Κλάφτον, Ζάππα κλπ.)?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Θα μου αναφερεις μερικους...γιατι υπαρχει η πιθανοτητα να ΜΗΝ τους..κρανκαραν και τοσο πολυ οσο νομιζεις... ;D


Για χάρη της κουβέντας:

Slash

Billy Duffy

Joe Perry

Joe Satriani

Richie Blackmore

Tony Iommi (Laney)

Gary Moore

Rory Gallagher (AC30 & Bassman)

Schenker & Jabs

Schenker (o άλλος ντε!)

Uli Jon Roth

Dave Murray & Adrian Smith

Tipton & Downing

Mustaine & Friedman

Petrucci (Mesa)

Oliva brothers

και όλοι οι τύποι από Skynyrd, Black Crowes, Outlaws και λοιπό southern rock

και αυτοί από όλο το hard rock  / classic rock / classic metal / prog metal φάσμα

είμαι μέσα...;  8)

 
Κατσε να δω....

Λοιπον μπορεις να ξε-αγχωθεις  μια και τα περισσοτερα απο τα παρδειγματα που θετεις ΔΕΝ απαιτουν κρανκαρισμενο ενισχυτη (ουτε καν Marshall ενισχυτη...)

Slash--ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΤΟΥ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΡΑΝΚΑΡΕ ΗΤΑΝ ΤΟ GAIN...

Billy Duffy-ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ SS ROLAND & ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΟ TS,ΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΕΝΤΑΣΕΙΣ (ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ) (ημουν backstage οταν ειχαν παιξει και τα θυμαμαι καλα...)

Joe Perry-τωρα πια περισσοτερο μικρους ενισχυτες χρησιμοποιει στο στουντιο και κυριως πεταλια live...

Joe Satriani-τα ιδια με τον Slash & αυτος ο βρωμικος ηχος του ειναι καθαρα αποτελεσμα προενισχυσης και οχι amp cranking

Richie Blackmore-Αυτος επαιζε με ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΥΣ 200αρηδες Major & ενα...ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΟ που το χρησιμοποιουσε για να παραμορφωνει τον ηχο,τωρα πια βεβαιο και αυτος ακολουθει τη κλασσικη λυση του δικαναλου ενισχυτη...

Tony Iommi(Laney)-Αυτος στην αρχη επαιζε με Laney (οχι βεβαια τιγκαρισμενους μια και η βρωμα του εβγαινε κυριως απο το Dallas Range Master Treble Booster,αλλωστε δεν ειχε και ιδιαιτερα βρωμικο ηχο,οπως ΟΛΟΙ οι μεγαλοι hard rock κιθαριστες ο ηχος του ειχε σχετικα ΛΙΓΟ gain.. ) τωρα πια βεβαια παιζει καργα με προενισχυτικη παραμορφωση

Gary Moore-Και αυτος κυριως με προενσιχυση και πεταλακια εβγαζε τον ηχο του (ειδικα στην μεταλλαδικη περιοδο του)

Rory Gallagher (AC30 & Bassman)-Αυτος οντως τους ανοιγε αλλα αν δεν ειχε το treble booster δουλεια δεν εκαμε..

Schenker & Jabs-Τα ιδια με τον Slash & ολους τους μεταλλαδες και αυτοι

Schenker (o άλλος ντε!)-δεν τον ξερω

Uli Jon Roth-Τα ιδια και αυτος..

Dave Murray & Adrian Smith-καλα ειδικα αυτοι ακομα και τωρα με  τις κλασσικες rack προενισχυσεις της Marshall παιζουν

Tipton & Downing-τα iδια με τους παραπανω

Mustaine & Friedman-τα ιδια και αυτοι..

Petrucci (Mesa)-τα ιδια και αυτος..

Oliva brothers-δεν τους ξερω..

Οι Lynard Skynard χρησιμοποιουσαν 160αρηδες  PEAVEY MACE με τραντζιστορατη προενισχυση σε κτηνωδεις JBL loaded καμπινες ,οι οποιοι δεν παραμορφωνουν ουτε με σφαιρες οποτε παλι τα πεταλακια εκαναν την δουλεια (και αυτοι βεβαια δεν εχουν ιδιαιτερα παραμορφωμενο ηχο)

 
Εκτορα μαλλον σαν Oliva bros εννοεις τον Criss Oliva, τον κιθαριστα των Savatage (εκρηκτικος κιθαριστας με πολυ προσωπικο υφος και αδικα αγνωστος κατ'εμε), αφου ο αδερφς του επαιζε...πληκτρα!

Ο Criss Oliva επαιζε τις Jackson/Charvel του σε 100άρη λαμπατο Laney, ολοκαθαρο στο low gain καναλι, και βρωμα εβγαζε απο δυο Boss ds-1 στη σειρα (ενα με το tone κατω για ρυθμικα κι ενα με το tone τερμα για τα σολο του.

Οποτε σιγουρα "φουσκωνε" ο τελικος για να παιζει καθαρα στις εντασεις των συναυλιων, αλλα η βρωμα εβγαινε απο τα τρανζιστορακια των Boss..

 
O Jon έπαιζε τα πάντα και είχε ξεκινήσει από την κιθάρα μαζί με τον αδερφό του και μάλιστα είχε παίξει και κιθαριστικά μέρη σε album στα οποία δεν πήρε τα credits, γι'αυτόν τους ανέφερα μαζί. Τις υπόλοιπες πληροφορίες να πω την αλήθεια δεν τις γνώριζα και ευχαριστώ που τις πόσταρες.

 
Εγώ με όλο το σέβας προς κάποιους σπουδαίους κιθαρίστες εντός και εκτός πόρδουμ ,έχω τη δικιά μου,κατάδικιά μου άποψη, την οποία απέκτησα, πριν καν αποκτήσω ενισχυτή και αξιοπρεπή κιθάρα  8)

Βρέθηκα να παίζω στο ξεκίνημα της σπουδαίας καριέρας μου ;D με μια Στράτο του 75 και μια πεταλιέρα Boss με το official petallboard  και το μετασχηματιστή της το 82 καθότι συστεγαζόμασταν σε στούνδιο-όχι μασάζ- με βάνδα που είχαμε κοινό νδράμερ.

Όταν απέκτησα το 86 τη κιουρία στ αριστερά και το ταπεινό κυριούλη στο κέντρο κατά το 88 ,απαλλάχθηκα απ το καημό της φλάντζας ,του νδιλέι του κομβρέσσορα και άτινων αιτιών δια να  χαλάω τα τσάκρα μου .

Δεν θέλω ,ούτε λάμπες ,ούτε φλάντζες ,αλλά είπαμε , ο καθένας έχει τη γνώμη του ................και βασικά είναι θέμα χεριών  ;D κι εγώ προς ώρας έχω δύο γυμνασμένα και με ανεπτυγμένη τρυχοφυία και εις τας δύο παλάμες  ;D ;D ;D

P7020004.JPG

 
Αυτη η squier στα δεξια με τη νεκροκεφαλη....Ποσο σου τεριαζει ρε μπαγασα. :D ;) ;D ;D Ακους και Αβριλ λαβιν ? :o 8) ;D

Ποιος ενισχυτης ειναι αυτος ?

 
samy paraga είπε:
Εγώ με όλο το σέβας προς κάποιους σπουδαίους κιθαρίστες εντός και εκτός πόρδουμ ,έχω τη δικιά μου,κατάδικιά μου άποψη, την οποία απέκτησα, πριν καν αποκτήσω ενισχυτή και αξιοπρεπή κιθάρα  8)

Βρέθηκα να παίζω στο ξεκίνημα της σπουδαίας καριέρας μου ;D με μια Στράτο του 75 και μια πεταλιέρα Boss με το official petallboard  και το μετασχηματιστή της το 82 καθότι συστεγαζόμασταν σε στούνδιο-όχι μασάζ- με βάνδα που είχαμε κοινό νδράμερ.

Όταν απέκτησα το 86 τη κιουρία στ αριστερά και το ταπεινό κυριούλη στο κέντρο κατά το 88 ,απαλλάχθηκα απ το καημό της φλάντζας ,του νδιλέι του κομβρέσσορα και άτινων αιτιών δια να  χαλάω τα τσάκρα μου .

Δεν θέλω ,ούτε λάμπες ,ούτε φλάντζες ,αλλά είπαμε , ο καθένας έχει τη γνώμη του ................και βασικά είναι θέμα χεριών  ;D κι εγώ προς ώρας έχω δύο γυμνασμένα και με ανεπτυγμένη τρυχοφυία και εις τας δύο παλάμες  ;D ;D ;D
παντα εξαρταται τι παιζεις και εμεις στο σκυλαδικο παιζαμε με κιθαρα καλοδιο και κονσολα αλλα στο σπιτι που θελεις γουστα ε ενα drive , delay to θελεις..........

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top